Je zult wel blij zijn dat ie in de latere seizoenen ingekort isquote:Op donderdag 27 november 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Ik zou nu enthousiast moeten reageren, maar daarvoor heb ik deze al iets te vaak gehoord
Is me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je zult wel blij zijn dat ie in de latere seizoenen ingekort is
Dan mag je ook wel wat enthousiaster reagerenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Is me nog nooit opgevallen
Ik skip 'm altijd
't Lijkt erop...quote:Op donderdag 27 november 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Hebben Dio en Sef nou iedereen weggejaagd?
Afgezien van wat pistoolschoten is het een beetje een matte playlist vandaag. Dat vraagt om een pallet muziek van The Killers, Editors, Foo Fighters, Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Moke, Voicst, Justice, Oasis, Weezer, Maxïmo Park, etc. etc. etc...quote:Op donderdag 27 november 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat ben ik blij mr rock and roll te horen , het is niet mijn muziekavond naar mijn idee
Eentje afgestreeptquote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Afgezien van wat pistoolschoten is het een beetje een matte playlist vandaag. Dat vraagt om een pallet muziek van The Killers, Editors, Foo Fighters, Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Moke, Voicst, Justice, Oasis, Weezer, Maxïmo Park, etc. etc. etc...
Ik teken d'r voorquote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Afgezien van wat pistoolschoten is het een beetje een matte playlist vandaag. Dat vraagt om een pallet muziek van The Killers, Editors, Foo Fighters, Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Moke, Voicst, Justice, Oasis, Weezer, Maxïmo Park, etc. etc. etc...
Hopelijk komt je glazen bol voorspelling uitquote:Op donderdag 27 november 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eentje afgestreeptHeat Dies Down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |