Je zult wel blij zijn dat ie in de latere seizoenen ingekort isquote:Op donderdag 27 november 2008 19:31 schreef Piles het volgende:
Ik zou nu enthousiast moeten reageren, maar daarvoor heb ik deze al iets te vaak gehoord
Is me nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je zult wel blij zijn dat ie in de latere seizoenen ingekort is
Dan mag je ook wel wat enthousiaster reagerenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Is me nog nooit opgevallen
Ik skip 'm altijd
't Lijkt erop...quote:Op donderdag 27 november 2008 19:50 schreef Marc63 het volgende:
Hebben Dio en Sef nou iedereen weggejaagd?
Afgezien van wat pistoolschoten is het een beetje een matte playlist vandaag. Dat vraagt om een pallet muziek van The Killers, Editors, Foo Fighters, Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Moke, Voicst, Justice, Oasis, Weezer, Maxïmo Park, etc. etc. etc...quote:Op donderdag 27 november 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat ben ik blij mr rock and roll te horen , het is niet mijn muziekavond naar mijn idee
Eentje afgestreeptquote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Afgezien van wat pistoolschoten is het een beetje een matte playlist vandaag. Dat vraagt om een pallet muziek van The Killers, Editors, Foo Fighters, Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Moke, Voicst, Justice, Oasis, Weezer, Maxïmo Park, etc. etc. etc...
Ik teken d'r voorquote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Afgezien van wat pistoolschoten is het een beetje een matte playlist vandaag. Dat vraagt om een pallet muziek van The Killers, Editors, Foo Fighters, Infadels, Kaiser Chiefs, Arctic Monkeys, Moke, Voicst, Justice, Oasis, Weezer, Maxïmo Park, etc. etc. etc...
Hopelijk komt je glazen bol voorspelling uitquote:Op donderdag 27 november 2008 20:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eentje afgestreeptHeat Dies Down
Of die voorspelling uit komt ligt in de handen van iemand die hier meeleest.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopelijk komt je glazen bol voorspelling uit
Gaat nu elk uur als het goed is, is toch ook goed?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
Piles , kun je die week vergelijking niet 1x per 6 uur laten verversen ?
Moke!quote:Op donderdag 27 november 2008 20:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
lijkt niets te doen ? , de knik naar beneden voor de donderdag geloof ik nietquote:Op donderdag 27 november 2008 20:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat nu elk uur als het goed is, is toch ook goed?
De knik zoals deze nu is geloof ik al vele malen meerquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lijkt niets te doen ? , de knik naar beneden voor de donderdag geloof ik niet
Ik heb al Foo Fighters aan gevraagd. Als we nou allemaal een artiest van mn lijstje aanvragen dan komt het misschien wel goedquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moke!![]()
Dat heb ik echt al wekenlang niet meer gehoord @ 3... wordt weer eens tijd!
* Sirolf weet z'n request alvast.
laat men nog maar eerst even aan dit nummer wennen, we gaan nog veel van ze horen.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
Hmmm.... ik had TLSP al met opzet niet aan mn lijstje toegevoegd omdat we dan toch wel deze plaat zouden krijgen. Age of Understatement of Standing Next to Me zou ik nu wat prettiger hebben gevonden.
Zolang Arctic Monkeys en The Rascals niet uit elkaar zijn, zal nieuw werk van TLSP maar beperkt uitgebracht worden.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
laat men nog maar eerst even aan dit nummer wennen, we gaan nog veel van ze horen.
Oja, die hebben we natuurlijk ook nog! Dan hoop ik maar dat er tijd genoeg is om The Gossip en Mr. Brightside te draaien. Die laatste zal vast wel lukken.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vrijdag- op zaterdagnacht iets voor 1 uur is altijd een 'riemen vast'-moment, want Mr. Brightside!
Kevin laat zich volgens mij wel aardig door ons beïnvloeden als hij platen moet schrappen omdat er niet genoeg tijd is om alles te draaien, dus als hij morgen terug is dan komt dat vast wel goedquote:Op donderdag 27 november 2008 20:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die hebben we natuurlijk ook nog! Dan hoop ik maar dat er tijd genoeg is om The Gossip en Mr. Brightside te draaien. Die laatste zal vast wel lukken.
Beetje raar, als ik de cron handmatig uitvoer gaat het prima, maar automatisch klopt het niet ofzoquote:Op donderdag 27 november 2008 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
lijkt niets te doen ? , de knik naar beneden voor de donderdag geloof ik niet
Uit betrouwbare bron (geen idee welkequote:Op donderdag 27 november 2008 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kevin laat zich volgens mij wel aardig door ons beïnvloeden als hij platen moet schrappen omdat er niet genoeg tijd is om alles te draaien, dus als hij morgen terug is dan komt dat vast wel goed
Hi !quote:
Ik dacht dat ie nog maar 1x er niet geweest was, maar toen bedacht ik mij dat ik 2 weken geleden niet kon luisteren.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron (geen idee welke) vernomen dat hij er deze week weer is. Hij zou er 2 afl. niet zijn en gezien het feit dat de playlist al online staat (wel een vage lay-out) ben ik er vrij zeker van dat hij er morgen weer is.
Kevin is een producer die zijn werk erg serieus neemt , gezien er veel veel fans zitten zijn we goede graadmeterquote:Op donderdag 27 november 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron (geen idee welke) vernomen dat hij er deze week weer is. Hij zou er 2 afl. niet zijn en gezien het feit dat de playlist al online staat (wel een vage lay-out) ben ik er vrij zeker van dat hij er morgen weer is.
dacht dat jij voor de buis zat voetbal te kijken.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hi !. Ja, voor de verandering maar eens want het was toch alweer een tijdje (uurtje?) geleden.
. Kom net uit bad. Was lekker.
De eerste keer viel hij pas aan het eind binnen want hij was naar een concert geweest. MGMT? en vorige week was hij er helemaal niet. Naja, we zullen het morgen wel merken.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie nog maar 1x er niet geweest was, maar toen bedacht ik mij dat ik 2 weken geleden niet kon luisteren.
misschien in het plaatje een timestamp zetten die je erin print , kan de kijker altijd zien of er iets niet klopt.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje raar, als ik de cron handmatig uitvoer gaat het prima, maar automatisch klopt het niet ofzo
Ik ga eens kijken
Het moet gewoon werkenquote:Op donderdag 27 november 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien in het plaatje een timestamp zetten die je erin print , kan de kijker altijd zien of er iets niet klopt.
Ik switch zo maar naar mp3-FM denk ikquote:Op donderdag 27 november 2008 20:50 schreef Marc63 het volgende:
Ik had even hoop dat het goed zou komen toen Michiel Kaiser Chiefs draaide, maar daarna ben ik al gauw weer begonnen met in te kakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |