plus dat je toch een poosje last van herstel zal hebben... maar eigenlijk heb je weinig keus ofniet?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:42 schreef Dupje het volgende:
Update pols:
Ben net naar plastisch chirurg terug geweest. Ik kreeg uitslag van de echo en de foto's. Heb dus ganglion (vochtophoping pees) en het kan zijn dat het weer het oude ganglion is die terug gekomen is. De vorige keer is het ganglion weggedrukt. Hij zei dat je 80% kans hebt dat het ganglion weer terug komt nadat het is weggedrukt. Hij stelde dus voor het operatief weg te laten halen. Dan is het percentage andersom, er is dan juist 80% kans dat het weg blijft.Opzich neig ik naar die keuze, maar operatie brengt altijd risico's met zich mee. Het zou bijv. kunnen dat ze een zenuw raken. Dus ik heb nog 2 weken om er even goed over na te denken...
Ja en als ze een zenuw raken dan ben je mooi de lul! Vertel mij wat!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:42 schreef Dupje het volgende:
Opzich neig ik naar die keuze, maar operatie brengt altijd risico's met zich mee. Het zou bijv. kunnen dat ze een zenuw raken. Dus ik heb nog 2 weken om er even goed over na te denken...
80% voorsprong is in poker huge! Ik zeg all-in.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:42 schreef Dupje het volgende:
Update pols:
Ben net naar plastisch chirurg terug geweest. Ik kreeg uitslag van de echo en de foto's. Heb dus ganglion (vochtophoping pees) en het kan zijn dat het weer het oude ganglion is die terug gekomen is. De vorige keer is het ganglion weggedrukt. Hij zei dat je 80% kans hebt dat het ganglion weer terug komt nadat het is weggedrukt. Hij stelde dus voor het operatief weg te laten halen. Dan is het percentage andersom, er is dan juist 80% kans dat het weg blijft.Opzich neig ik naar die keuze, maar operatie brengt altijd risico's met zich mee. Het zou bijv. kunnen dat ze een zenuw raken. Dus ik heb nog 2 weken om er even goed over na te denken...
Op moment heb ik in de voorraad, een stuk of twintig tramadol, en zo'n 100 stuks codeine 20 mg tabletten.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Heb je nog wat pillen in de aanbieding, mijn rug nekt me?
hmmm codeine kun je gewoon krijgen bij de Kruidvat als ik het niet mis heb, maar die tramadol dat is al een stuk beter.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op moment heb ik in de voorraad, een stuk of twintig tramadol, en zo'n 100 stuks codeine 20 mg tabletten.
Volgens mij is pure codeine alleen per recept verkrijgbaar. Ik heb ook nog een haffelke temgesic maar die houd ik zelfquote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef TheVotary het volgende:
[..]
hmmm codeine kun je gewoon krijgen bij de Kruidvat als ik het niet mis heb, maar die tramadol dat is al een stuk beter.
Daar heb je gelijk in, het wordt toegevoegd aan paracetamol dat haalde ik even door de war met elkaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij is pure codeine alleen per recept verkrijgbaar. Ik heb ook nog een haffelke temgesic maar die houd ik zelf
O dat verklaart die verkeerde incisie op mijn borst! Omdat die gasten nooit falen!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
ah joh, dup, tegenwoordig zijn de chirurgen zo goed, kans dat het mis gaat is het nihil, en dan heb je er met een beetje geluk nooit meer last van. Sterkte ermee iig.
http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=518&Method=infotekstquote:Op donderdag 27 november 2008 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
wat zijn de bijwerkingen van dat spul, dk?
Ik heb 't voorgelegd aan Sinterklaas, hij gaat met z'n pieten overleggen of je wel zoet bent geweestquote:
Mja, direct na de operatie heb je 2 weken dat je je hand moet ontlasten (maar hij zei wel dat ik uit de spalk mocht dan), en daarna nog 6 weken revalidatie met fysio.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
plus dat je toch een poosje last van herstel zal hebben... maar eigenlijk heb je weinig keus ofniet?
OMG bluh ja...quote:Op donderdag 27 november 2008 15:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja en als ze een zenuw raken dan ben je mooi de lul! Vertel mij wat!
Dan blijf ik idd bezig, ik zit er inmiddels al 3,5 jaar mee, dat ik met periodes enorm last van mn pols heb. Wrs allemaal door dat ganglion.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef swarmahoer het volgende:
kan je het niet meerdere keren weg laten drukken of ''blijf je dan aan de gang''?
Dat is waar, hij zei ook dat het bijna nooit voorkwam dat een zenuw geraakt word, maarja, het risico blijft natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
ah joh, dup, tegenwoordig zijn de chirurgen zo goed, kans dat het mis gaat is het nihil, en dan heb je er met een beetje geluk nooit meer last van. Sterkte ermee iig.
Te lang aan de pc en niet gepost?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef morgane het volgende:
Ff tvp'en en nu op de bank, zit al veel te lang achter de pc dus nu hartstikke gaar.
Sinterklaas bestaat toch niet?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't voorgelegd aan Sinterklaas, hij gaat met z'n pieten overleggen of je wel zoet bent geweest.
Daar gaat je letter.quote:
Oh noes.quote:
Ze is niet zo'n SOG-er als wijquote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Nielez het volgende:
[..]
Te lang aan de pc en niet gepost?.
De ander heeft dus hoofdpijn!quote:Op donderdag 27 november 2008 16:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
De ene lesbienne heeft zin en de ander niet, wat is dat?
Ik had eindelijk mn SOG een beetje onder controlequote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef Nielez het volgende:
[..]
Te lang aan de pc en niet gepost?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
En dan ook nog niet eens java gebruiken, matig, je mag blij zijn als je volgend jaar weer weg mag uit Spanje.quote:Op donderdag 27 november 2008 16:16 schreef Nielez het volgende:
Oh wacht, ik ben tegenwoordig een of andere ict'er he:
bool sinterklaasBestaat = true;
while(sinterklaasBestaat)
{
for(int i=0;i<100;i++)
{
cout << "Sinterklaas bestaat wel en ik moet niet zeggen dat hij niet bestaat\n";
}
}
Dude ik kan geen java en k zit hier goed op de borrel. Zonder letter thoquote:Op donderdag 27 november 2008 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dan ook nog niet eens java gebruiken, matig, je mag blij zijn als je volgend jaar weer weg mag uit Spanje.
voetbalhooligansquote:Op donderdag 27 november 2008 17:28 schreef swarmahoer het volgende:
weet iemand trouwens wat er aan de hand was in t centrum ? met politie enzo
is zij wel gaan kijkenquote:
Was weer op bank in slaap gevalllenquote:Op donderdag 27 november 2008 17:34 schreef swarmahoer het volgende:
swine waarom neem je je tel niet op relnichtnu weet ik niet meer waarvoor ik belde
Ja over dat moeilijke woord, dat bij jou in de familie zit tochquote:Op donderdag 27 november 2008 17:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
blijkbaarik weet wel waar ze het over heeft namelijk
Heerlijk juistquote:Op donderdag 27 november 2008 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jammer van dat koppie wat net 15 jaar lijkt.
ik snapte ook niet wat er fout aan was maar okquote:
Dank uquote:Op donderdag 27 november 2008 18:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik snapte ook niet wat er fout aan was maar okyasha valt op volwassen vrouwen dus we laten haar gewoon in dr waarde swine
Klopt. Ik heb over het algemeen engelengeduld, kan heel veel hebben, maar zij triggert echt het slechtste in mij. Ik heb maandenlang heel veel geslikt, maar op een gegeven moment was het voorbij...quote:Op donderdag 27 november 2008 18:47 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie ik vind dat je er slecht mee om gaat
Prff, ik moest lachenquote:Op donderdag 27 november 2008 18:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb maandenlang heel veel geslikt, maar op een gegeven moment was het voorbij...
Neequote:Op donderdag 27 november 2008 18:59 schreef Mikkie het volgende:
Moet ik me schamen als ik vanavond voor 't eerst sinds een maand iets met een goede vriendin afgesproken heb, maar ik er eigenlijk geen zin in heb?
Je lacht ook nog als iemand zegt "Ik kom vanavond om tien uur bij jou"?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:58 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik voelde me ook echt weer puberLachen om zo'n sex-gerelateerd woordje
Ik wacht nog een uurtje af of ik er dan wel zin in heb, en anders sms ik gewoon dat we 't moeten verplaatsenquote:
Haha, ik heb in zo'n 85% van de gevallen geen zin in afspraken die ik gemaakt heb met vriendinnen enzo. Gewoon omdat ik dan toch liever lekker op de bank zou liggen niks doen enzo... Maar als ik er eenmaal ben is het primaquote:Op donderdag 27 november 2008 19:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik wacht nog een uurtje af of ik er dan wel zin in heb, en anders sms ik gewoon dat we 't moeten verplaatsen.
Nee, die fase ben ik gelukkig wel al ontgroeidquote:Op donderdag 27 november 2008 19:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je lacht ook nog als iemand zegt "Ik kom vanavond om tien uur bij jou"?
Dat zou je niet zeggen op basis van het bovenstaandequote:Op donderdag 27 november 2008 19:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, die fase ben ik gelukkig wel al ontgroeid
Mja dat heb ik nu dus ook. Lekker een avondje hangenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha, ik heb in zo'n 85% van de gevallen geen zin in afspraken die ik gemaakt heb met vriendinnen enzo. Gewoon omdat ik dan toch liever lekker op de bank zou liggen niks doen enzo... Maar als ik er eenmaal ben is het prima
Dat hopen we dan maar, want NEC zit ook al niet meequote:Op donderdag 27 november 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het zit je niet allemaal mee he Mik
Maar zoals LR zegt vaak als je er bent ist altijd wel weer tof hoor!
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:22 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
alvast voor de volgende tvp
Ik was ook niks van plan, morgen weer werkenquote:Op donderdag 27 november 2008 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga vanavond niks doen denk ik, morgen weer naar stage
Mja morgen school... Maargoed, ik ga gewoon brak zijn daar, en dan morgen maar op tijd naar bed. Ik overleef t welquote:Op donderdag 27 november 2008 19:22 schreef swarmahoer het volgende:
ik ga vanavond niks doen denk ik, morgen weer naar stage
Dupsel hehe, leuke variatiequote:Op donderdag 27 november 2008 19:35 schreef Mikkie het volgende:
Owh en @ Dupsel: opereren dus. 80% is een kans dit het wel waard is, lijkt me. Ik zou niet eens twijfelen.
lijkt mij ook logisch jaquote:Op donderdag 27 november 2008 20:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht ook altijd dat winterbanden overrated zijn, waarom kan je niet t hele jaar door met winterbanden rijden eigelijk? lijkt me een logische keuze heb je altijd grip
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 27 november 2008 20:27 schreef swarmahoer het volgende:
ik dacht ook altijd dat winterbanden overrated zijn, waarom kan je niet t hele jaar door met winterbanden rijden eigelijk? lijkt me een logische keuze heb je altijd grip
Vaak niet, ik heb ze zelf ook niet, maar als er een tijd van baggerweer aan zit te komen met veel regen, kans op ijzel, sneeuw etc, dan is het -zeker als je veel kilometers maakt- echt wel een toegevoegde waardequote:Op donderdag 27 november 2008 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja, is het in nederland zo nodig dan?
Korte samenvatting van wat erboven staatquote:Op donderdag 27 november 2008 20:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Omdat de samenstelling van de banden wss anders is, en beter tegen de kou kunnen.
Is het hier in de winter neit best vaak boven de 7 graden? Net zoals nu hebben ook al een hoop mensen de winterbanden erop gelegd. Dus die hebben dan nu allemaal minder grip alst wat warmer is? das toch ook lomp?quote:Op donderdag 27 november 2008 20:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo werkt het niet.
De compound van winterbanden is zodanig dat ze beneden de 7 graden Celsius meer grip hebben dan zomerbanden. Boven de 7 graden heb je echter merkbaar minder grip. Bovendien functioneren winterbanden het beste bij een profiel van meer dan 3 à 4 millimeter, terwijl bij zomerbanden het APK-minimum op 1.6mm ligt. Winterbanden zul je dus eerder moeten vervangen, waardoor het ook nog eens duurder is om erop te rijden.
[..]
Vaak niet, ik heb ze zelf ook niet, maar als er een tijd van baggerweer aan zit te komen met veel regen, kans op ijzel, sneeuw etc, dan is het -zeker als je veel kilometers maakt- echt wel een toegevoegde waarde.
Ik leg zaken graag altijd uitgebreid uit inclusief achtergrondargumentatie, zodat mensen ook daadwerkelijk snáppen waarom iets zo is, in plaats van het als waarheid aannemen. Daar is weinig mis mee op zich, maar begrip is vaak net een stapje beterquote:Op donderdag 27 november 2008 20:33 schreef Nielez het volgende:
[..]
Korte samenvatting van wat erboven staat
Dat wel, maar er is ook een verschil tussen temperatuur van het asfalt en luchttemperatuur. Hoe vaak hebben ze het niet over 'vorst aan de grond' op het weerbericht? Het is een afweging: winterbanden erop betekent onder relatief normale omstandigheden minder grip en meer slijtage. Dus planken met droog weer en 12 graden zit er niet in, de banden bieden dan relatief minder grip. De kans dat je dan in een gevaarlijke situatie terecht komt is relatief klein. Echter: als het kutweer is, heb je relatief veel meer grip. Dit betekent niet dat je dan kunt planken, maar je loopt minder risico, terwijl de kans dat je in een gevaarlijke situatie terecht komt relatief gezien groter is (want: slecht zicht e.d.). Het is een afweging: veel grip als 't relatief ongevaarlijk is, en minder grip als 't gevaarlijk is, óf minder grip als 't ongevaarlijk is, maar meer als 't gevaarlijk is. Voor iemand die veel kilometers maakt kan ik me voorstellen dat het laatste meer wenselijke is. Het eerste is niet per definitie ontzettend gevaarlijk, maar het vereist wel meer een aanpassing van rijstijl.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Is het hier in de winter neit best vaak boven de 7 graden? Net zoals nu hebben ook al een hoop mensen de winterbanden erop gelegd. Dus die hebben dan nu allemaal minder grip alst wat warmer is? das toch ook lomp?
Ik leg ze er inderdaad ook niet onder omdat ik niet bijzonder veel rij per jaar, zo'n 15k km. Mocht ik echter volgend jaar met mijn stage ook dagelijks moeten rijden, dan ga ik ruim richting de 25k en zit de kans er dik in dat ik ze wel aanschaf.quote:Op donderdag 27 november 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup! en ik bedoelde het niet als korte samenvatting, ik had nml jouw post nog niet gezien, en ik wist het niet preciesdus ik vond jou ding wel fijn om te lezen. Het onderste ook, ook al wist ik dat al wel als je er wat logischer over nadenkt ja
Naja die winterbanden zullen er wel komen, stiekem ist wel een beetje onzin want zoveel rijdt papa niet maar goed, zijn geld.
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Fucking hell, de avond begint net
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
stats van 2008 tot nu toe![]()
volgends mij heb ik om niemand heen gekeken
ik kom er aanquote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
heerlijk rust komende dagen, mamma naar eindhoven, zusje naar berlijn, k moet nog 1 zusje kwijt, teab
20 cent op tafel mikt!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:27 schreef swarmahoer het volgende:
heerlijk rust komende dagen, mamma naar eindhoven, zusje naar berlijn, k moet nog 1 zusje kwijt, teab
Shareholders!quote:
dan upload ik em toch gewoonquote:Op donderdag 27 november 2008 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
tering das lekkerwel illegaal though
haal m zo weer weg want deze ken ik volgends mij
Er worden hier zoveel foto's gepost van dames. Zelf doe je er hard aan mee. Nu wil je iets posten, een foto van een meisje wat jij toevallig ook kent, je vermeld het er ook nog eens bij, post het, en dan pas achteraf (terwijl je het van tevoren al zeiquote:Op donderdag 27 november 2008 22:51 schreef swarmahoer het volgende:
snap je t nou echt niet cocktail :S
Mooie gelegenheid om van deze reeks een tussenstand te postenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
stats van 2008 tot nu toe![]()
volgends mij heb ik om niemand heen gekeken
Sorry, ben gelijk weer wegquote:Yashaaaaa 12913
swarmahoer 9601
PietjePuk007 7569
Mikkie 7033
Cocktailprikker 4839
LastRequest 3694
Hertog_Martin 2910
Houniet 2647
Californium 2019
HostiMeister 1869
De_Kardinaal 1648
Dupje 1298
IrishBastard 1276
motorbloempje 1026
J-heronimus 1019
DJKoster 949
Slarioux 856
morgane 831
Doodkapje 823
Nielez 789
Manu82 709
LucasBergman 577
LaGrive 536
HetwasietsmeteenF 475
Brammie1 437
en hertog ookquote:
De eerste keer wil ik het nog wel weghalen, daarna is het aan de mods van STA om een beslissing te nemen. Ik kan me op zich wel voorstellen dat swarma het plaatje weg wilt halen, maar het is verder niet een beslissing die ik kan makenquote:Op donderdag 27 november 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Er worden hier zoveel foto's gepost van dames. Zelf doe je er hard aan mee. Nu wil je iets posten, een foto van een meisje wat jij toevallig ook kent, je vermeld het er ook nog eens bij, post het, en dan pas achteraf (terwijl je het van tevoren al zei) denk je van
![]()
dat is gewoon dom.
Ik ben in ieder geval ook in Nijmegen! Misschien dat ik nog wel voorbij kom hobbelen!quote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef HostiMeister het volgende:
Like, boeiend?
Of euhm... ach, ik begrijp swarmi wel...
En D_K ben morgen sowieso weer in de stad, dollars waarschijnlijk
ik post altijd alineas anders is het te onoverzichtelijkquote:Op donderdag 27 november 2008 23:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dude, je post in alinea's. Respect!
ik ruk het misschien uit zijn verband, zo heeft swarma het niet letterlijk gezegd. Hij constateerd echter wel dat het een bekende is waarschijnlijk. En bekenden posten wij hier niet. Doe dat dan ook niet, en vermeld het er dan al helemaal niet bij.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, ik dacht dat wij qua zulke dingen wel beter met elkaar omgingen dan wat users die elkaar amper tot niet kennen.
Door nu te zeggen van dat swarmi zei van tis niet handig ruk je het compleet uit je verband.
Beetje jammer weer.
Hij wat?quote:
Dit gaat me niet eens om de relquote:Op donderdag 27 november 2008 23:23 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ik ruk het misschien uit zijn verband, zo heeft swarma het niet letterlijk gezegd. Hij constateerd echter wel dat het een bekende is waarschijnlijk. En bekenden posten wij hier niet. Doe dat dan ook niet, en vermeld het er dan al helemaal niet bij.
nou je hebt je relletje weer gehad yash,ga ik weer door met vriendelijk posten
af en toe ben ik net een puber héquote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit gaat me niet eens om de relhet gaat me om jou regelmatig kinderachtige gedrag terwijl je zo volwassen probeert te doen
'net' is hier het sleutelwoord, mensenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:27 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
af en toe ben ik net een puber hé
maar zoals najib zei:quote:
jij hebt al een kipsate gehad plus een flinke fooi damequote:Op vrijdag 28 november 2008 00:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je mag dat geld ook wel aan mij doneren hoor als je het zo makkelijk kan missen
Maar goed, nu ga ik mijn bed opzoeken![]()
Heeft die nog zoveel posts gemaakt hier johquote:LaGrive 536
You're welcomequote:Op donderdag 27 november 2008 20:56 schreef swarmahoer het volgende:
de lange uitleggen van mikkie zijn altijd leuk om te lezenen idd wat meer achtergrond info
heeft zo zn charmes (algemene kennis vergroten enzo
)
Heb je die ogen gezien? Het lijkt wel een skelet!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die achterste is toch nog wel goed te doen?
10k toch? Nog 33 dagen te gaan, iets meer dan tien posts per dag. Da's dus heel veel of heel weinig postenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
geen mooi getal om op af te ronden dit jaar volgends mijof k moet nog heeel veel posten
quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:01 schreef swarmahoer het volgende:
weet iemand of de paal bij de muntweg tegen het verkeer inflitsten wat de boete is voor 10 km te hard binnen de bebouwde kom
?
Beide kanten inderdaad. Vaste palen flitsen over het algemeen hooguit twee rijstroken. Op een weg met twee rijbanen met twee rijstroken per rijrichting, wordt in de regel slechts op twee rijstroken gecontroleerd (dus: in dezelfde richting). Op een tweebaansweg met één rijstrook per rijrichting (zónder brede middenberm) wordt in de regel in beide richtingen gecontroleerd.quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
net op 60 dus 4 km correctie dus 27,00 toch?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 00:22 schreef swarmahoer het volgende:
tevens wil ik mikkie alvast bedanken voor zijn reactie hierop
Ik ga ook maar pitten!quote:Op vrijdag 28 november 2008 02:08 schreef Mikkie het volgende:
Matig: kom er net achter dat ik een brakke versie van een film heb gedownd, niet opgelet. Nu dus maar weer een nieuwe gepakt. Gelukkig loopt ie met dik 700 Kb/s, dus hoef ik niet meer heel lang te wachten.
Niet dat dat uitmaakt, want ik ga naar bed. Half acht de wekker.
!
Biertjequote:Op vrijdag 28 november 2008 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ow yeah, baas dat ik ben, mijn zooi opgeruimd, mijn band geplakt en boodschappen gedaan, allemaal voor het middaguur
Voor de rest weinig te doen vandaag, dus ik denk dat het wel magquote:
Ik ook straks, maar die is volgens mij heel interessant!quote:
uiteindelijk is deze spreker nog best leuk om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ook straks, maar die is volgens mij heel interessant!
[insert aai over de bol smiley]quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:21 schreef Nielez het volgende:
Net als die chocoletter zeker waar ik nog op zit te wachten
Bier stroomt gewoon door. Ik moet er ook altijd ontzettend van zeikenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:32 schreef swarmahoer het volgende:
daarom moet je dus altijd n kwartiertje vachten alvorens je het volgende biertje naar binnen giet?
Wij hebben kaartjes gekregen voor Let's Go Dancing dus ik vermoed dat we daarheen gaan..quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan er nog mensen spannende dingen doen vant weekend?
Ik moet werken, werken en uhm werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zaterdag waarschijnlijk naar Quantum of Solace en daarna stappen.
Ik ga elke week wel stappen op zaterdag. In Arnhem is dat niet zo'n puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, nog niet, want de deadline voor Onderzoeksmethoden was dinsdag. En security moest maandag. En en en....quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:30 schreef Faithy het volgende:
euh... heb je al wat gedaan een DM?op die 3 wijzigingen na?
op dit moment ben ik de enige die wat heeft gedaan en de deadline voor de elementaire zinnen was woensdag 17.00uur...
Neuh want dit gaat discreet en niet openbaar verderquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan ik de popcorn alvast pakken of?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan ik de popcorn alvast pakken of?
Die toets heb ik ook, mijn moeder is morgen jarig, en ik heb Requirements engineering dat af moet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:41 schreef Faithy het volgende:
ja fijn, ik heb een familieweekend dit weekend en heb een FD toets voor dinsdag en moet ook nog programmeren maken
Mag hij de schema's wel tekenenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:45 schreef Faithy het volgende:
nurer heeft helemaal nog niets gedaan![]()
ook heel fijn
Te vroegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Ik ga mijn best doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:49 schreef Faithy het volgende:
wil dit namelijk wel weer met een >7 halen namelijk, want DM wil ik echt graag halen.
Hoop dat Theo geen familie weekendjes heeft en de boel gewoon op tijd nakijktzoveel mensen waren er niet
ga je naar de verjaardag van slari's mamquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Morgen heb ik een soort van date
Een meisje komt hierheen en komt voor me koken en daarna gaan we filmpje kijken op de bank![]()
Zondag naar verjaardag mams!
Nee, naar die van ons mam!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ga je naar de verjaardag van slari's mam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |