plus dat je toch een poosje last van herstel zal hebben... maar eigenlijk heb je weinig keus ofniet?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:42 schreef Dupje het volgende:
Update pols:
Ben net naar plastisch chirurg terug geweest. Ik kreeg uitslag van de echo en de foto's. Heb dus ganglion (vochtophoping pees) en het kan zijn dat het weer het oude ganglion is die terug gekomen is. De vorige keer is het ganglion weggedrukt. Hij zei dat je 80% kans hebt dat het ganglion weer terug komt nadat het is weggedrukt. Hij stelde dus voor het operatief weg te laten halen. Dan is het percentage andersom, er is dan juist 80% kans dat het weg blijft.Opzich neig ik naar die keuze, maar operatie brengt altijd risico's met zich mee. Het zou bijv. kunnen dat ze een zenuw raken. Dus ik heb nog 2 weken om er even goed over na te denken...
Ja en als ze een zenuw raken dan ben je mooi de lul! Vertel mij wat!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:42 schreef Dupje het volgende:
Opzich neig ik naar die keuze, maar operatie brengt altijd risico's met zich mee. Het zou bijv. kunnen dat ze een zenuw raken. Dus ik heb nog 2 weken om er even goed over na te denken...
80% voorsprong is in poker huge! Ik zeg all-in.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:42 schreef Dupje het volgende:
Update pols:
Ben net naar plastisch chirurg terug geweest. Ik kreeg uitslag van de echo en de foto's. Heb dus ganglion (vochtophoping pees) en het kan zijn dat het weer het oude ganglion is die terug gekomen is. De vorige keer is het ganglion weggedrukt. Hij zei dat je 80% kans hebt dat het ganglion weer terug komt nadat het is weggedrukt. Hij stelde dus voor het operatief weg te laten halen. Dan is het percentage andersom, er is dan juist 80% kans dat het weg blijft.Opzich neig ik naar die keuze, maar operatie brengt altijd risico's met zich mee. Het zou bijv. kunnen dat ze een zenuw raken. Dus ik heb nog 2 weken om er even goed over na te denken...
Op moment heb ik in de voorraad, een stuk of twintig tramadol, en zo'n 100 stuks codeine 20 mg tabletten.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:45 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Heb je nog wat pillen in de aanbieding, mijn rug nekt me?
hmmm codeine kun je gewoon krijgen bij de Kruidvat als ik het niet mis heb, maar die tramadol dat is al een stuk beter.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Op moment heb ik in de voorraad, een stuk of twintig tramadol, en zo'n 100 stuks codeine 20 mg tabletten.
Volgens mij is pure codeine alleen per recept verkrijgbaar. Ik heb ook nog een haffelke temgesic maar die houd ik zelfquote:Op donderdag 27 november 2008 15:50 schreef TheVotary het volgende:
[..]
hmmm codeine kun je gewoon krijgen bij de Kruidvat als ik het niet mis heb, maar die tramadol dat is al een stuk beter.
Daar heb je gelijk in, het wordt toegevoegd aan paracetamol dat haalde ik even door de war met elkaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij is pure codeine alleen per recept verkrijgbaar. Ik heb ook nog een haffelke temgesic maar die houd ik zelf
O dat verklaart die verkeerde incisie op mijn borst! Omdat die gasten nooit falen!quote:Op donderdag 27 november 2008 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
ah joh, dup, tegenwoordig zijn de chirurgen zo goed, kans dat het mis gaat is het nihil, en dan heb je er met een beetje geluk nooit meer last van. Sterkte ermee iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |