Geil. Ik hou wel vane en man met ambitiequote:Op donderdag 27 november 2008 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey R.
Zal ik die zonnebril eens van je neus neuken?
Ik ben de beroerdste nietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hooguit dat je even nakend een asbak en een koud biertje voor me haalt.
Duidelijke taal.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:25 schreef Armageddon het volgende:
Het en het is geen eens dinsdag.
Ik heb er gewoon geen woorden voor. Ik durf hem eigenlijk bijna niet eens meer aan te spreken JK.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vind jij Joene ook zo veranderd sinds-ie weekend heeft, n00c?
Ik vind hem bijna stom zelfs!!
Ik krijg ook wel eens de indruk dat platen waar geen maatschappij in geintereseerd is maar snel op internet wordt gegooid "voor de fans". Maar dit geheel terzijde natuurlijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:07 schreef n00cL30n het volgende:
Hij is gratiesj te downen op de website.
Gisteravond gereleased. Na downloaden was ik hevig teleurgesteld.
(slechter dan Baby's got a temper)
Ja toen was ik al THUIS JKquote:
het lijkt erop.quote:
Ghehehheeheh, nou, met ons alles best. Dus gelukkig geen race meer.quote:
had het tegen Jarnoquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghehehheeheh, nou, met ons alles best. Dus gelukkig geen race meer.
Alleen vallen de zwarte pietjes wit uit dit jaar?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dus, J, de grote vraag is eigenlijk: Heb jij een lichtblauw jasje aan en een kogelrond hoofd met een blond plukje haar er bovenop?
Ik vind het ook érg tof om jou weer te zien.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:,
,
,
,
,
,
,
,
!!11111 b-d!!!11
,
,
,
,
,
,
,
!!!!111
Hoi!,
,
,
,
,
,
,
!!!!!1111
Stond er ook een kraan bij je huis?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:30 schreef Adelante het volgende:
Goedemorgen.
Zo heb je twee spiegels op je auto en zo nog maar eentje en ben je een ochtend verder met politie, garage, verzekering en waarborgfonds.
Nee, geen kraan, wel een mercedesquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stond er ook een kraan bij je huis?
Of rij je juist Mercedes?
Mensen die levensmoe zijn
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geil. Ik hou wel vane en man met ambitie
Tja, idiote brug is dat ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, geen kraan, wel een mercedes
sta je stil op de waalbrug (daar sta je altijd stil, dus dat is niks nieuws) omdat je naar nijmegen (kutstad) moet en gelukkig stond ik stil in de linkerrijbaan, terwijl dan op de helft van je tegenliggers ze gewoon met 100 voorbij gescheurd komen (geen afscheiding of wat) en ineens... *krak* en ik kijken: weg spiegel. En die meneer is ook niet gestopt en uitstappen vond ik wat link want dan was ik waarschijnlijk ook een deur armer geweest.
Nee, het is een kruising tussen Johnny Depp en Brad Pitt met zo te zien een hele grote piemel.quote:
Da's ter compensatie voor zijn onmetelijke hotnessquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik geloof er niks van, R.
J rijdt immers in een Corsa.
Girl, don't make me come overthere and sillyfuck those sunglases off!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:08 schreef Ripley het volgende:
Da's ter compensatie voor zijn onmetelijke hotness
Duh
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Girl, don't make me come overthere and sillyfuck those sunglases off!
Die wil ik!! Waar kan ik er zoeen kopen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghehehheeheh, nou, met ons alles best. Dus gelukkig geen race meer.
Alleen vallen de zwarte pietjes wit uit dit jaar?
[ afbeelding ]
Probeer het eens in België, zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:10 schreef ElizabethR het volgende:
Die wil ik!! Waar kan ik er zoeen kopen?
Euhmz... volgens mij gewoon bij het kruidvat? Of bedoel je dat witte pietje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die wil ik!! Waar kan ik er zoeen kopen?
Pics, or it didn't happen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leuk, als ze zo aan het dansen zijn!
nsfwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ja hallo ik hierquote:
quote:
kan iemand mij uitleggen waarover het gaat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:24 schreef Ripley het volgende:
Bas Vermeer (probeert) zijn leven te redden.WTF?
Nergens over.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan iemand mij uitleggen waarover het gaat?
oke dan begrijp ik het topicquote:
Ripley? Mag ik even m'n koude handen in je panty stoppen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar kun je je koude handen in stoppen, zovty.
Worden ze weer lekker warm, vraag maar aan Ripley.
adrenalinequote:Op vrijdag 28 november 2008 15:25 schreef Adelante het volgende:
volgens mij over je hoofd en dan de bank inrennen,
maar waarom je dan automatisch warme handen krijgt
Ik stuur 'm wel even opquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ripley? Mag ik even m'n koude handen in je panty stoppen?
daarom ben ik toendertijd geswitched van it naar salesquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:31 schreef Faithy het volgende:
het nerdbestaan gaat me nog niet zo makkelijk af..
heb inmiddels al geen fut meer om een installatieguide door te ploegen, upgradepaden uit te voeren en laat staan daar nog iets zinnigs mee te doen
I have much to learn...
Beste feefie, lieve schat, kennelijk heb je les 1 van het nerdbestaan over geslagen; handleidingen zijn een aller laatste redmiddel. Ga maar gewoon lekker installeren, het wijst zich ongetwijfeld vanzelf.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:31 schreef Faithy het volgende:
het nerdbestaan gaat me nog niet zo makkelijk af..
heb inmiddels al geen fut meer om een installatieguide door te ploegen, upgradepaden uit te voeren en laat staan daar nog iets zinnigs mee te doen
I have much to learn...
En nu verkoop je barracudas?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom ben ik toendertijd geswitched van it naar salesuiteindelijk is het IT sales geworden
quote:
ja, nee, de instellingen moet ik uit die guide halenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Beste feefie, lieve schat, kennelijk heb je les 1 van het nerdbestaan over geslagen; handleidingen zijn een aller laatste redmiddel. Ga maar gewoon lekker installeren, het wijst zich ongetwijfeld vanzelf.
NO SPAM!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb er wel eens 3 verkocht ofzo
en natuurlijk een barracuda shirt thuis liggen
EAT SPAM!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:41 schreef zovty het volgende:
[..]
NO SPAM!
Die liggen hier ook nog 2 in de kast.
Andere J. J. Andere J!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay A, ik misschien ook wel.
quote:
nog beter om daadwerkelijk te hebben, zeggen kan altijd wel.quote:
beste barraquote:Op maandag 1 december 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge vriendjes en vriendinnetjes!
hoe was jullie weekend?
wat geneukt wat geslapen wat gedronken wat gegeten wat films geloerd wat huisjes gekekenquote:Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
beste barra
ik heb een goed weekend gehad
en jij ;-)))))))))))))))
Je hebt in ieder geval je prioriteiten op orde.quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat geneukt wat geslapen wat gedronken wat gegeten wat films geloerd wat huisjes gekeken
quote:Op maandag 1 december 2008 10:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je prioriteiten op orde.
quote:
haiquote:
ERROR: DOES NOT COMPUTEquote:
Ah, nog een file deze weekquote:5 december surprise: 'Sintspits'!
Laat u vrijdagmiddag 5 december niet verrassen door een vroege en minder leuke Sinterklaassurprise. De verwachting is namelijk dat de meestal toch al drukke vrijdagmiddag/avondspits extra druk gaat worden.
Veel mensen stappen 5 december ’s middags eerder in de auto om op tijd thuis te zijn voor pakjesavond. De meeste files zullen in het midden van het land (omgeving Utrecht en Arnhem) staan, maar ook in de Randstad zullen de files langer uitpakken.
Bron: ANWB Reisinformatie
mijn 67 en ja toen zat ik om 6 uur in de auto op maandag en op vrijdag om kwart voor 8.... zelfde trajectquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:41 schreef Jarno het volgende:
150km enkele reis?! Men, mijn record is 70km enkele reis, en dat vond ik toch al wel de limit. Zat ik om half zes in de auto om de file's voor te zijn..
Arnheim, Heimat, DLD.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Joene het volgende:
209 enkel is mijn record, gelukkig was dat richting DLD.
Den Oever - Bremen.quote:
Op vrijdag kun je 's ochtends altijd prima doorrijden, de middag is een drama, maar na 18:30 uur is die file ook wel weer opgelost. Woensdagmorgen is ook rustiger, blijkbaar is er dan ook massaal pappadag ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn 67 en ja toen zat ik om 6 uur in de auto op maandag en op vrijdag om kwart voor 8.... zelfde traject
ik snap ook niet dat wanneer mensen parttime gaan werken ze vrijdag vrij willen zijn en maandag willen werken
Maar jij bent student, da's heul geen werkquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoef op maandag 10 minuten met de bus te reizen en de rest van de dagen 40 minuten met de auto. Wat een contrast hé.
een schatje in je werkstadje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoef op maandag 10 minuten met de bus te reizen en de rest van de dagen 40 minuten met de auto. Wat een contrast hé.
Ik loop 40 uur per week stage, en dat is ook werk. En ik mag nog een half jaar langer stage lopen dus dan kan ik net voor de zomervakantie taart meebrengen omdat ik een jaar werk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar jij bent student, da's heul geen werk
verwachten ze dan ook dat je altijd klaarstaat als ze je bellen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, lieve mensen, ik ben 5 minuten op de fiets onderweg..
Heer-lijk.
De 10 punten post van vandaag!quote:
quote:
ben je er al vanaf?quote:
Nee, zo'n stom soort functie heb ik niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:09 schreef Adelante het volgende:
verwachten ze dan ook dat je altijd klaarstaat als ze je bellen?
dat betekend dat je moet pijpenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:09 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiedag mensen van het goede leven, ik moet even mopperen!!!
GODVERDEGODVER!!!!!!!!! Heb ik eindelijk eens een keertje de fotowedstrijd gewonnen, zijn er twee winnaars, dus een gedeelde eerste plek, en nou moeten ze 'achter de schermen' discussieren over wie de prijs krijgt
Laptop gejatquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef Joene het volgende:
Aan de medewerker die onze laptop heeft geleend,
Wil diegene die de laptop heeft geleend uit de krat in het Oude ICT kantoordeze retourneren en op de plek achterlaten alwaar hij vandaan geleend is .
Gezien het kantoor ten allertijde opslot zit en beperkte mensen toegang hebben tot dit kantoor is dit uiteraard een misverstand en is men vergeten te melden bij de afdeling ict dat ze de laptop hebben geleendKutzooi
Aso's
Was je het zelf niet?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef Joene het volgende:
Gezien het kantoor ten allertijde opslot zit en beperkte mensen toegang hebben tot dit kantoor
Geleend rip , geleend.quote:
Sssssssssssssstquote:
whehehehe dijenkletser iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Snap je 'm... beperkte mensen..... *dijenkletst*
quote:
100 euro ?quote:
Dat sowieso maar met 400 polen in je pand vrees ik dat ik eerder in de huisvesting voor poolse medelanders kan zoekenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:51 schreef zovty het volgende:
Ik zou marktplaats in de gaten houden....
Geen grappen over polen he.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat sowieso maar met 400 polen in je pand vrees ik dat ik eerder in de huisvesting voor poolse medelanders kan zoeken
Wie zegt dat het grappen zijn Zovtyquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Geen grappen over polen he.. Polen ervaar ik als vriendelijke hardwerkende menschen.
.
Geen betere hoer dan een poolse hoer?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Geen grappen over polen he.. Polen ervaar ik als vriendelijke hardwerkende menschen.
.
Hij moest wel ver rijden, zei iequote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen betere hoer dan een poolse hoer?
Groenteverwerkende Fabriek , nederlanders willen niet werken je weet toch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:00 schreef Adelante het volgende:
400 polen, werk je op een bouwplaats Joene?
Voor de groentefabriek niet hoor, 15kmquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen betere hoer dan een poolse hoer?
Precies, dus als er dan af en toe een werkende pool een oude notebook jat vind ik dat verhoudingsgewijs nog niet eens zo erg.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Groenteverwerkende Fabriek , nederlanders willen niet werken je weet toch.
Opzich is het geen ramp , maar ik hou er niet van mn spullen niet ergens achter slot te kunnen zetten zonder dat iemand eraan komt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Precies, dus als er dan af en toe een werkende pool een oude notebook jat vind ik dat verhoudingsgewijs nog niet eens zo erg.
Maar het berust natuurlijk allemaal op een mis verstand.
da's zelfs te fietsenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor de groentefabriek niet hoor, 15km
Ik kan nog best gratis aan mijn trekken komen hoorquote:
Er lopen hier ook Turken etc uiteraard maar in aantallen veel minder dan poolse werknemers.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's zelfs te fietsen
ik heb een aantal jaren geleden trouwens controle moeten uitvoeren bij een fruitverwerkend bedrijf en daar zaten alleen maar turken, geen pool gezien, maar misschien dat de grenzen toen nog dicht zaten.
Maar je bent al best oud tochquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan nog best gratis aan mijn trekken komen hoor
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan nog best gratis aan mijn trekken komen hoor
Zolang de meisjes pront blijven maakt dat weinig uitquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zolang de meisjes pront blijven maakt dat weinig uit
Die heb ik nooit gehad, ik heb een flutkontquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de meisjes
zolang je maar een lekkere kont hebt zal je bedoelen
Daar maak je 2 goede punten whehehheequote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zolang de meisjes pront blijven maakt dat weinig uit
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ] Pics or it didn't happen, R. [ afbeelding ]
Dat ja R.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Mijn kont is cameraschuwquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
dat bepaal ik welquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad, ik heb een flutkont
quote:
biertje dan maar?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe dan liever die naaktfoto's van SHE.
Dan heb ik iets om me warm te houden onderweg.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Ripley het volgende:
Ik zie nu een jongeman voor me op de fiets door wind en regen met allemaal naaktfoto's van SHE op zich geplakt
Nu wel jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind het overigens wel enigszins aanmatigend dat je aan me denkt als zijnde een naakte jongeman, R..
In Ripleyville is het immer dinsdagquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, het is nu eenmaal dinsdag.
Dan mogen dat soort dingen allemaal.
Sweeeeet.quote:
Da's ook toevallig, dat heb ik vandaag aan!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sweeeeet.
(jouw denkbeeldige Duitse Biermädeljurkje staat je beeldig trouwens, de meisjes komen er goed in uit).
Goedzo! De naaktfoto's van SHE zijn uit de grootformaatplotter, ik ga me even beplakken en dan naar huis fietsen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:59 schreef Ripley het volgende:
Da's ook toevallig, dat heb ik vandaag aan!![]()
shit waarom heb ik die fotos nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goedzo! De naaktfoto's van SHE zijn uit de grootformaatplotter, ik ga me even beplakken en dan naar huis fietsen..
I don't hack into mailboxes and tell.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit waarom heb ik die fotos niet
ik zat teminste op kinderopvang 't boefje!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
28 jaar geleden was ik met houten treintjes aan het spelen bij kinderdagopvang Pinocio, vermoed ik.
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:35 schreef Joene het volgende:
ik was vandaag 28 jaar geleden geboord geworden geweest.
JK heeft het toetsenbord op zn rollator liggen?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja J, gefeliciteerd.
Wist niet dat je nog maar zo'n broekie was/bent.
Nee, ik heb een verpleegster die alles voor me uittijpt.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JK heeft het toetsenbord op zn rollator liggen?![]()
Ik las uitpijptquote:Op woensdag 3 december 2008 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik heb een verpleegster die alles voor me uittijpt..
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik heb een verpleegster die alles voor me uittijpt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.optie 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
GELUKKIG ik dacht al dat het met mijn zieke geest te maken hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
2, Barra, maar dan een beetje anders.
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:met de baggerlayout heb ik er nooit problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens de zuster wel, Barra.
goed , iemand die meedeed (kant maakt niet uit)quote:Op woensdag 3 december 2008 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ligt er aan wat je goed en wat je fout vindt.
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij bent toch vast niet ouder dan 24, R?
Nou, hooguit 26 dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan zou ze even oud als mij zijn... ik denk dat R ietsjes ouder is
Ik ben al bijna 8 jaar 24 uiteraardquote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij bent toch vast niet ouder dan 24, R?
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 8 jaar 24 uiteraard
KALM! *PETSPETSPETS* KALMEER!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Jimbo het volgende:
2 daagjes tot de sint kommt
**rent rond en trekt de kleren van zn lijf **
Ah, een nakende jongelingquote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Jimbo het volgende:
dank je ouwe mutsquote:
ik heb er vier in de wachtrij staan (house, fringe, mentalist en teigetje's kerstfilmquote:
geen idee, we krijgen kinderen hier over de vloer van het weekend en ik hoop dat dit ze anderhalf uur zoet houdtquote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
Teigetjes kerstfilm, is dat die halfbakken 3d animatie, of weer een getekende versie?
Als ICT-deskundige zeg ik: Eerst maar eens opnieuw opstarten.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:30 schreef Adelante het volgende:
ik heb er vier in de wachtrij staan (house, fringe, mentalist en teigetje's kerstfilm), maar alle vier dezelfde error
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |