Andere J. J. Andere J!quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Okay A, ik misschien ook wel.
quote:
nog beter om daadwerkelijk te hebben, zeggen kan altijd wel.quote:
beste barraquote:Op maandag 1 december 2008 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge vriendjes en vriendinnetjes!
hoe was jullie weekend?
wat geneukt wat geslapen wat gedronken wat gegeten wat films geloerd wat huisjes gekekenquote:Op maandag 1 december 2008 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
beste barra
ik heb een goed weekend gehad
en jij ;-)))))))))))))))
Je hebt in ieder geval je prioriteiten op orde.quote:Op maandag 1 december 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat geneukt wat geslapen wat gedronken wat gegeten wat films geloerd wat huisjes gekeken
quote:Op maandag 1 december 2008 10:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je prioriteiten op orde.
quote:
haiquote:
ERROR: DOES NOT COMPUTEquote:
Ah, nog een file deze weekquote:5 december surprise: 'Sintspits'!
Laat u vrijdagmiddag 5 december niet verrassen door een vroege en minder leuke Sinterklaassurprise. De verwachting is namelijk dat de meestal toch al drukke vrijdagmiddag/avondspits extra druk gaat worden.
Veel mensen stappen 5 december ’s middags eerder in de auto om op tijd thuis te zijn voor pakjesavond. De meeste files zullen in het midden van het land (omgeving Utrecht en Arnhem) staan, maar ook in de Randstad zullen de files langer uitpakken.
Bron: ANWB Reisinformatie
mijn 67 en ja toen zat ik om 6 uur in de auto op maandag en op vrijdag om kwart voor 8.... zelfde trajectquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:41 schreef Jarno het volgende:
150km enkele reis?! Men, mijn record is 70km enkele reis, en dat vond ik toch al wel de limit. Zat ik om half zes in de auto om de file's voor te zijn..
Arnheim, Heimat, DLD.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:45 schreef Joene het volgende:
209 enkel is mijn record, gelukkig was dat richting DLD.
Den Oever - Bremen.quote:
Op vrijdag kun je 's ochtends altijd prima doorrijden, de middag is een drama, maar na 18:30 uur is die file ook wel weer opgelost. Woensdagmorgen is ook rustiger, blijkbaar is er dan ook massaal pappadag ofzoquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mijn 67 en ja toen zat ik om 6 uur in de auto op maandag en op vrijdag om kwart voor 8.... zelfde traject
ik snap ook niet dat wanneer mensen parttime gaan werken ze vrijdag vrij willen zijn en maandag willen werken
Maar jij bent student, da's heul geen werkquote:Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoef op maandag 10 minuten met de bus te reizen en de rest van de dagen 40 minuten met de auto. Wat een contrast hé.
een schatje in je werkstadje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hoef op maandag 10 minuten met de bus te reizen en de rest van de dagen 40 minuten met de auto. Wat een contrast hé.
Ik loop 40 uur per week stage, en dat is ook werk. En ik mag nog een half jaar langer stage lopen dus dan kan ik net voor de zomervakantie taart meebrengen omdat ik een jaar werk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 09:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Maar jij bent student, da's heul geen werk
verwachten ze dan ook dat je altijd klaarstaat als ze je bellen?quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, lieve mensen, ik ben 5 minuten op de fiets onderweg..
Heer-lijk.
De 10 punten post van vandaag!quote:
quote:
ben je er al vanaf?quote:
Nee, zo'n stom soort functie heb ik niet.quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:09 schreef Adelante het volgende:
verwachten ze dan ook dat je altijd klaarstaat als ze je bellen?
dat betekend dat je moet pijpenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:09 schreef ElizabethR het volgende:
Goeiedag mensen van het goede leven, ik moet even mopperen!!!
GODVERDEGODVER!!!!!!!!! Heb ik eindelijk eens een keertje de fotowedstrijd gewonnen, zijn er twee winnaars, dus een gedeelde eerste plek, en nou moeten ze 'achter de schermen' discussieren over wie de prijs krijgt
Laptop gejatquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef Joene het volgende:
Aan de medewerker die onze laptop heeft geleend,
Wil diegene die de laptop heeft geleend uit de krat in het Oude ICT kantoordeze retourneren en op de plek achterlaten alwaar hij vandaan geleend is .
Gezien het kantoor ten allertijde opslot zit en beperkte mensen toegang hebben tot dit kantoor is dit uiteraard een misverstand en is men vergeten te melden bij de afdeling ict dat ze de laptop hebben geleendKutzooi
Aso's
Was je het zelf niet?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:42 schreef Joene het volgende:
Gezien het kantoor ten allertijde opslot zit en beperkte mensen toegang hebben tot dit kantoor
Geleend rip , geleend.quote:
Sssssssssssssstquote:
whehehehe dijenkletser iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:45 schreef zovty het volgende:
[..]
Snap je 'm... beperkte mensen..... *dijenkletst*
quote:
100 euro ?quote:
Dat sowieso maar met 400 polen in je pand vrees ik dat ik eerder in de huisvesting voor poolse medelanders kan zoekenquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:51 schreef zovty het volgende:
Ik zou marktplaats in de gaten houden....
Geen grappen over polen he.quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat sowieso maar met 400 polen in je pand vrees ik dat ik eerder in de huisvesting voor poolse medelanders kan zoeken
Wie zegt dat het grappen zijn Zovtyquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Geen grappen over polen he.. Polen ervaar ik als vriendelijke hardwerkende menschen.
.
Geen betere hoer dan een poolse hoer?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Geen grappen over polen he.. Polen ervaar ik als vriendelijke hardwerkende menschen.
.
Hij moest wel ver rijden, zei iequote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen betere hoer dan een poolse hoer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |