Groenteverwerkende Fabriek , nederlanders willen niet werken je weet toch.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:00 schreef Adelante het volgende:
400 polen, werk je op een bouwplaats Joene?
Voor de groentefabriek niet hoor, 15kmquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Geen betere hoer dan een poolse hoer?
Precies, dus als er dan af en toe een werkende pool een oude notebook jat vind ik dat verhoudingsgewijs nog niet eens zo erg.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Groenteverwerkende Fabriek , nederlanders willen niet werken je weet toch.
Opzich is het geen ramp , maar ik hou er niet van mn spullen niet ergens achter slot te kunnen zetten zonder dat iemand eraan komt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Precies, dus als er dan af en toe een werkende pool een oude notebook jat vind ik dat verhoudingsgewijs nog niet eens zo erg.
Maar het berust natuurlijk allemaal op een mis verstand.
da's zelfs te fietsenquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor de groentefabriek niet hoor, 15km
Ik kan nog best gratis aan mijn trekken komen hoorquote:
Er lopen hier ook Turken etc uiteraard maar in aantallen veel minder dan poolse werknemers.quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
da's zelfs te fietsen
ik heb een aantal jaren geleden trouwens controle moeten uitvoeren bij een fruitverwerkend bedrijf en daar zaten alleen maar turken, geen pool gezien, maar misschien dat de grenzen toen nog dicht zaten.
Maar je bent al best oud tochquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan nog best gratis aan mijn trekken komen hoor
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kan nog best gratis aan mijn trekken komen hoor
Zolang de meisjes pront blijven maakt dat weinig uitquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zolang de meisjes pront blijven maakt dat weinig uit
Die heb ik nooit gehad, ik heb een flutkontquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de meisjes
zolang je maar een lekkere kont hebt zal je bedoelen
Daar maak je 2 goede punten whehehheequote:Op dinsdag 2 december 2008 13:32 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zolang de meisjes pront blijven maakt dat weinig uit
quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[ afbeelding ] Pics or it didn't happen, R. [ afbeelding ]
Dat ja R.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Mijn kont is cameraschuwquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
dat bepaal ik welquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad, ik heb een flutkont
quote:
biertje dan maar?quote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe dan liever die naaktfoto's van SHE.
Dan heb ik iets om me warm te houden onderweg.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:37 schreef Ripley het volgende:
Ik zie nu een jongeman voor me op de fiets door wind en regen met allemaal naaktfoto's van SHE op zich geplakt
Nu wel jaquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik vind het overigens wel enigszins aanmatigend dat je aan me denkt als zijnde een naakte jongeman, R..
In Ripleyville is het immer dinsdagquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach ja, het is nu eenmaal dinsdag.
Dan mogen dat soort dingen allemaal.
Sweeeeet.quote:
Da's ook toevallig, dat heb ik vandaag aan!quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Sweeeeet.
(jouw denkbeeldige Duitse Biermädeljurkje staat je beeldig trouwens, de meisjes komen er goed in uit).
Goedzo! De naaktfoto's van SHE zijn uit de grootformaatplotter, ik ga me even beplakken en dan naar huis fietsen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 17:59 schreef Ripley het volgende:
Da's ook toevallig, dat heb ik vandaag aan!![]()
shit waarom heb ik die fotos nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 18:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goedzo! De naaktfoto's van SHE zijn uit de grootformaatplotter, ik ga me even beplakken en dan naar huis fietsen..
I don't hack into mailboxes and tell.quote:Op dinsdag 2 december 2008 18:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit waarom heb ik die fotos niet
ik zat teminste op kinderopvang 't boefje!quote:Op woensdag 3 december 2008 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
28 jaar geleden was ik met houten treintjes aan het spelen bij kinderdagopvang Pinocio, vermoed ik.
quote:Op woensdag 3 december 2008 09:35 schreef Joene het volgende:
ik was vandaag 28 jaar geleden geboord geworden geweest.
JK heeft het toetsenbord op zn rollator liggen?quote:Op woensdag 3 december 2008 09:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja J, gefeliciteerd.
Wist niet dat je nog maar zo'n broekie was/bent.
Nee, ik heb een verpleegster die alles voor me uittijpt.quote:Op woensdag 3 december 2008 09:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
JK heeft het toetsenbord op zn rollator liggen?![]()
Ik las uitpijptquote:Op woensdag 3 december 2008 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik heb een verpleegster die alles voor me uittijpt..
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, ik heb een verpleegster die alles voor me uittijpt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.optie 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
GELUKKIG ik dacht al dat het met mijn zieke geest te maken hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
2, Barra, maar dan een beetje anders.
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:met de baggerlayout heb ik er nooit problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens de zuster wel, Barra.
goed , iemand die meedeed (kant maakt niet uit)quote:Op woensdag 3 december 2008 10:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ligt er aan wat je goed en wat je fout vindt.
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij bent toch vast niet ouder dan 24, R?
Nou, hooguit 26 dan.quote:Op woensdag 3 december 2008 10:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
dan zou ze even oud als mij zijn... ik denk dat R ietsjes ouder is
Ik ben al bijna 8 jaar 24 uiteraardquote:Op woensdag 3 december 2008 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jij bent toch vast niet ouder dan 24, R?
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 8 jaar 24 uiteraard
KALM! *PETSPETSPETS* KALMEER!!!!!quote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Jimbo het volgende:
2 daagjes tot de sint kommt
**rent rond en trekt de kleren van zn lijf **
Ah, een nakende jongelingquote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Jimbo het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 10:36 schreef Jimbo het volgende:
dank je ouwe mutsquote:
ik heb er vier in de wachtrij staan (house, fringe, mentalist en teigetje's kerstfilmquote:
geen idee, we krijgen kinderen hier over de vloer van het weekend en ik hoop dat dit ze anderhalf uur zoet houdtquote:Op woensdag 3 december 2008 11:31 schreef n00cL30n het volgende:
Teigetjes kerstfilm, is dat die halfbakken 3d animatie, of weer een getekende versie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |