Tja, idiote brug is dat ja.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, geen kraan, wel een mercedes
sta je stil op de waalbrug (daar sta je altijd stil, dus dat is niks nieuws) omdat je naar nijmegen (kutstad) moet en gelukkig stond ik stil in de linkerrijbaan, terwijl dan op de helft van je tegenliggers ze gewoon met 100 voorbij gescheurd komen (geen afscheiding of wat) en ineens... *krak* en ik kijken: weg spiegel. En die meneer is ook niet gestopt en uitstappen vond ik wat link want dan was ik waarschijnlijk ook een deur armer geweest.
Nee, het is een kruising tussen Johnny Depp en Brad Pitt met zo te zien een hele grote piemel.quote:
Da's ter compensatie voor zijn onmetelijke hotnessquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik geloof er niks van, R.
J rijdt immers in een Corsa.
Girl, don't make me come overthere and sillyfuck those sunglases off!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:08 schreef Ripley het volgende:
Da's ter compensatie voor zijn onmetelijke hotness
Duh
quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Girl, don't make me come overthere and sillyfuck those sunglases off!
Die wil ik!! Waar kan ik er zoeen kopen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:42 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ghehehheeheh, nou, met ons alles best. Dus gelukkig geen race meer.
Alleen vallen de zwarte pietjes wit uit dit jaar?
[ afbeelding ]
Probeer het eens in Belgiė, zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:10 schreef ElizabethR het volgende:
Die wil ik!! Waar kan ik er zoeen kopen?
Euhmz... volgens mij gewoon bij het kruidvat? Of bedoel je dat witte pietje?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die wil ik!! Waar kan ik er zoeen kopen?
Pics, or it didn't happen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leuk, als ze zo aan het dansen zijn!
nsfwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Ja hallo ik hierquote:
quote:
kan iemand mij uitleggen waarover het gaat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:24 schreef Ripley het volgende:
Bas Vermeer (probeert) zijn leven te redden.WTF?
Nergens over.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kan iemand mij uitleggen waarover het gaat?
oke dan begrijp ik het topicquote:
Ripley? Mag ik even m'n koude handen in je panty stoppen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Daar kun je je koude handen in stoppen, zovty.
Worden ze weer lekker warm, vraag maar aan Ripley.
adrenalinequote:Op vrijdag 28 november 2008 15:25 schreef Adelante het volgende:
volgens mij over je hoofd en dan de bank inrennen,
maar waarom je dan automatisch warme handen krijgt
Ik stuur 'm wel even opquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ripley? Mag ik even m'n koude handen in je panty stoppen?
daarom ben ik toendertijd geswitched van it naar salesquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:31 schreef Faithy het volgende:
het nerdbestaan gaat me nog niet zo makkelijk af..
heb inmiddels al geen fut meer om een installatieguide door te ploegen, upgradepaden uit te voeren en laat staan daar nog iets zinnigs mee te doen
I have much to learn...
Beste feefie, lieve schat, kennelijk heb je les 1 van het nerdbestaan over geslagen; handleidingen zijn een aller laatste redmiddel. Ga maar gewoon lekker installeren, het wijst zich ongetwijfeld vanzelf.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:31 schreef Faithy het volgende:
het nerdbestaan gaat me nog niet zo makkelijk af..
heb inmiddels al geen fut meer om een installatieguide door te ploegen, upgradepaden uit te voeren en laat staan daar nog iets zinnigs mee te doen
I have much to learn...
En nu verkoop je barracudas?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daarom ben ik toendertijd geswitched van it naar salesuiteindelijk is het IT sales geworden
quote:
ja, nee, de instellingen moet ik uit die guide halenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Beste feefie, lieve schat, kennelijk heb je les 1 van het nerdbestaan over geslagen; handleidingen zijn een aller laatste redmiddel. Ga maar gewoon lekker installeren, het wijst zich ongetwijfeld vanzelf.
NO SPAM!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb er wel eens 3 verkocht ofzo
en natuurlijk een barracuda shirt thuis liggen
EAT SPAM!quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:41 schreef zovty het volgende:
[..]
NO SPAM!
Die liggen hier ook nog 2 in de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |