Kijk even bij de slotjesquote:Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef Devrim_ het volgende:
ehm..wtf is er nu weer een bom ontploft daar?
Die mensen die zich daar onder hun bedden verstopt hebben zullen geen prettige gemoedstoestand hebben nee.quote:Asked whether his troops had any confrontations with the holed up terrorists, he said, "No engagement has taken place."
But, he said his men had come across trapped hotel guests who have bolted themselves up in their rooms and efforts were being made to tell them it was safe to come out.
Wat een niveauquote:Op donderdag 27 november 2008 13:39 schreef jpjedi het volgende:
Correctie: hotels
Net weer interview met RatanTata. Vragen die verslaggevers 300 keer wat de schade aan het gebouw is wat hij beantwoord met een "don`t know, I can only watch television from here". Daarna gaat er eentje vragen of de staff van Taj nog een special compensation package krijgt aangeboden.
Ja, ik heb een berg plugins geïnstalleerd en zelf aan de instellingen zitten rotzooien. Dat zal het hem wel zijn.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:33 schreef yvonne het volgende:
Hier werkt het prima onder FF.
Ik begreep van de commentaren dat er nog gegijzelden zitten in zowel het Oberoi-Trident hotel, als het Nariman House. Daarnaast ook nog gegijzelden in een 'Jewish Center'.quote:
Alleen het idee alquote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef schoelje het volgende:
Army is preparing for final assault Niet alleen op playstation 3 dus, maar in dit geval het Taj hotel.
[..]
Die mensen die zich daar onder hun bedden verstopt hebben zullen geen prettige gemoedstoestand hebben nee.
Er breekt nog steeds vanalles daar hoor!quote:Op donderdag 27 november 2008 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Zo BREAKING is het niet meer toch?
Beurs is niet open gegaan vandaag inderdaad maar die andere gijzelingen zijn al eventjes achter de rug volgens het nieuws hier.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:44 schreef Metatron het volgende:
[..]
Ik begreep van de commentaren dat er nog gegijzelden zitten in zowel het Oberoi-Trident hotel, als het Nariman House. Daarnaast ook nog gegijzelden in een 'Jewish Center'.
Ah, dan loopt NDTV ook al wat achter kennelijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Beurs is niet open gegaan vandaag inderdaad maar die andere gijzelingen zijn al eventjes achter de rug volgens het nieuws hier.
Wie is ze, ik hoor het voor het eerst van jouquote:Op donderdag 27 november 2008 13:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk even bij de slotjes
Ze noemen het al Mumbai's 9-11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |