Zat ik ook al te kijken, gaat echt snel..quote:Op donderdag 27 november 2008 00:37 schreef Remake het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=%23Mumbai
Deze link volgen en dan om de paar seconden op Refresh drukken.
Zitten een paar lokale bewoners ook te posten
Plus CNN heeft hier wat feiten vandaan gehaald.
Niet veel meer dan andere kolonisatoren volgens mij.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Toch wel behoorlijk wat rotzooi achtergelaten.
Als je kijkt naar de situatie in Afrika valt dit allemaal nog wel meequote:Op donderdag 27 november 2008 00:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niet veel meer dan andere kolonisatoren volgens mij.
Er zijn blijkbaar veel cellen actief die onafhankelijk van elkaar opereren.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:39 schreef Dynd het volgende:
Cnn is een beetje traag, vaak komen ze pas met dingen na een half uur. Het duurt trouwens wel lang zeg, 5 uur ofzo?
Ja precies. Alleen dat haalt de kranten niet eens meer. Neemt niet weg dat dit natuurlijk wel verschrikkelijk is.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:39 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de situatie in Afrika valt dit allemaal nog wel mee
quote:Op donderdag 27 november 2008 00:39 schreef Stereotomy het volgende:
Zouden ze een Hyves hebben?
Er zullen waarschijnlijk geen westerlingen in het ziekenhuis zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 00:42 schreef conleche het volgende:
Wat zonde van dat hotel ook!
Op CNN hebben ze het helemaal niet over dat ziekenhuis!
Wat hij zegtquote:Op donderdag 27 november 2008 00:41 schreef yvonne het volgende:
Nog maar eens een tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |