wtf is rimmen en nee baffen doe ik niet. All1 de gedachte al vind ik te ranzig!quote:Op donderdag 27 november 2008 04:22 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zijn er vrouwen die het plezierig vinden om zelf actief te rimmen of juist passief gerimd te worden?
Wie o wie durft hier iets over te zeggen? Flauwe grapjes over baffen kennen we ondertussen wel.
En zijn er ook mannen die actief zijn met baffen? Iedereen praat over experimenteren, maar hoort dit er dan ook bij?
't is hetzelfdequote:Op donderdag 27 november 2008 04:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wtf is rimmen en nee baffen doe ik niet. All1 de gedachte al vind ik te ranzig!
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:04 schreef LoggedIn het volgende:
rimmen is zo ontzettend kutwoordde kont van je vriendin likken is best leuk, maar zodra ze over "rimmen" begint ga ik wel weer achter m'n laptop zitten
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:04 schreef LoggedIn het volgende:
rimmen is zo ontzettend kutwoordde kont van je vriendin likken is best leuk, maar zodra ze over "rimmen" begint ga ik wel weer achter m'n laptop zitten
De "ribbeltjes" van de kringspier voelen zo fijn aan je tong.quote:Op donderdag 27 november 2008 07:54 schreef PradaKikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anaal neuken, okay, lul wassen. Maar fucking tong? Why? Why? Leg het mij uit.
Misselijkmakend.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De "ribbeltjes" van de kringspier voelen zo fijn aan je tong.
dat hoort er ook bij jaquote:Op donderdag 27 november 2008 04:22 schreef bikkeltje2 het volgende:
Iedereen praat over experimenteren, maar hoort dit er dan ook bij?
Jaquote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef king_of_the_night het volgende:
Ik vind het op de 1 of andere manier zo onvrouwelijk als vrouwen de reet van een man likken.
Ja, kortzichtig, he?
Nee, 'baffen' is een lekker woord. Het bestaat niet eens. Gewoon een middelbare school verzinsel.quote:Op donderdag 27 november 2008 07:04 schreef LoggedIn het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, 'baffen' is een lekker woord. Het bestaat niet eens. Gewoon een middelbare school verzinsel..
Het woord 'gewoon' kwam er, omdat er nog geen ander woord voor was. Rimmen heeft al een naam, namelijk 'RIMMEN'.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Het woord "gewoon" bestond ook niet voordat iemand het verzonnen had. En baffen is niet veel beter idd
En gelukkig hebben we ook maar één woord voor piemel.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het woord 'gewoon' kwam er, omdat er nog geen ander woord voor was. Rimmen heeft al een naam, namelijk 'RIMMEN'..
Jij vreet vast ook stront?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De "ribbeltjes" van de kringspier voelen zo fijn aan je tong.
en dan nog van die stukjes terug kunnen vindenquote:
Als we daar aan gaan beginnen ...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we ook maar één woord voor piemel.
Ervoor of erna?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan nog van die stukjes terug kunnen vinden
En het likken aan die twee grote lappen vlees met daartussen een clitoris vind je wel prima?quote:
Vind ik dus ook. Juist wel leuk dat middelbare scholieren nu eens een keer een woord vernederlandst hebben ipv het Engelse woord geïntroduceerd waar ze eerder om bekend staan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:35 schreef bikkeltje2 het volgende:
Maar rimmen komt vanuit het Engels en is eigenlijk niet een echt Nederlands woord.
Ik vind baffen wel toepasselijk, beffen maar dan effe ernaast, en dat allemaal voor de bofkont!
En jij moet echt eens een vrouw zien te vinden die zich WEL goed wast en schoonhoudt.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij vreet vast ook stront?
Bah viespeuk!
Doe je dat dan, als je wilt rimmen/baffen, ook direct voor je in bed duikt zeg maar?quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
Wassen/douchen in natuurlijk wel een must in deze, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij moet echt eens een vrouw zien te vinden die zich WEL goed wast en schoonhoudt.
Dat wassen is ook een must voor een vrouw om je te pijpen dus dat lijkt me van zelf sprekend. Maar dan nog vind ik t idee om te likken aan haar anus niet echt erotisch. Misschien is dat t wel maar ik heb er toch echt een beetje afschuw van en word bij t idee er juist niet opgewonden van. Beffen daar in tegen weer wel. En dat vind ik dan ook heerlijk om te doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het likken aan die twee grote lappen vlees met daartussen een clitoris vind je wel prima?
Als beide goed zijn gewassen is het gewoon zeer opwindend om aan te likken. Helaas hebben sommigen misschien verkeerde ervaringen of een aangelerde afkeer van dat soort activiteiten. Likken aan een vaina is wel prima (waar een vrouw toch echt uit piest hoor) en likken aan een anus is opeens smerig? Kom op zeg.. Grow up!!!
Wassen/douchen in natuurlijk wel een must in deze, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Fijn dat je dat wel graag doet en dat je vriendin er van mag genieten maar t is niet mijn ding. Ook al heb ik een motto dat je alles een keer geprobeerd moet hebben zal ik dit niet zomaar doen. All1 t idee al brrrrrrquote:Op maandag 1 december 2008 23:43 schreef Bob_Saget het volgende:
Nou ik vind het ook niet echt prettig als ik er nu aan denk. Maar meestal heb ik ineens zo'n ingeving dat ik haar anus wil likken. Het is gewoon een moment zegma!
Zo nieuw is t niet volgens mij. Maar dat terzijde want daar gaat t niet om en je zei relatief.(das een erg ruim begrip)quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef bikkeltje2 het volgende:
Grappig dat het ene onderdeel van seks wel geaccepteerd wordt (pijpen en beffen) en een relatief nieuw onderdeel (nog) niet. Hygiene (wassen dus) is bij meeste seksuele handelingen wel aan te raden en dus geen argument tegen. Je tong in iemand anders zijn / haar mond stoppen (vooral na een avondje stappen) is ook niet altijd even fris en daar doet niemand moeilijk over. Seks gaat toch om intimiteit? Is rimmen / baffen dan een onderdeel van intimiteit? Dat is de vraag.
Dan zou t juist sneller kunnen. Die gooi je de volgende dag toch de deur uit voor t ontbijten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef LoggedIn het volgende:
"brrrr"
met een one night stand zou ik het ook niet doen, maar gwn je vriendin..
Ontvangen ok. Maar ook geven?quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap niet dat jullie het bijna allemaal zo vies vinden, als het goed schoon is het toch geen probleem. Het is echt heerlijk om te ontvangen en als je als man weet dat je een vrouw daar erg mee kan verwennen...
ik bedoel tongen als onderdeel van het sexspel als je al samen in bed bent belandt. Nee, rimmen zo voor deur is niet echt de eerste handeling (wel origineel afscheid zou ik zo zeggenquote:Op dinsdag 2 december 2008 10:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Fijn dat je dat wel graag doet en dat je vriendin er van mag genieten maar t is niet mijn ding. Ook al heb ik een motto dat je alles een keer geprobeerd moet hebben zal ik dit niet zomaar doen. All1 t idee al brrrrrr
[..]
Zo nieuw is t niet volgens mij. Maar dat terzijde want daar gaat t niet om en je zei relatief.(das een erg ruim begrip)
Tongen tijdens of na t stappen is idd niet echt fris maar t is wel iets makkelijker om te doen (Na of tijdens t stappen) dan je tong in of over iemand zn\haar anus te laten gaan. Sex gaat idd over intimiteit maar ook over vertrouwen. Het is volgens mij toch nog wel een redelijk taboe en dan doe ik dat ook niet zomaar ff na een avondje stappen. Je kent die gene nog maar nauwelijks en dan ga ik niet zomaar over mn\haar taboe's heen. Al hoe wel dat met een one night stand misschien juist wel kan. Ik ben all1 niet de persoon voor een one night stand.
Om een antwoord te geven op je vraag ja het is een onderdeel van intimiteit maar (zoals ik al zei) is het net als sex ook een onderdeel van (wederzijds) vertrouwen. Het is in mijn ogen al heel wat dat het tegenwoordig redelijk geaccepteerd is om anale sex met je vriendin te hebben. Dat was altijd iets voor mannen onderling en als je dat deed bij je vriendin\vrouw was je meteen "homo" Het kan er aan liggen dat dat in mijn omgeving zo was en dat dat niet de landelijke gedachte gang was maar goed. Ik blijf er bij het is niet iets wat ik met sex associeer en zal er toch niet ineens tot over gaan bij de 1 volgende keer dat ik lig te beffen.brrrrr all1 de gedachte al.
Baffen = kontgat likkenquote:Op donderdag 27 november 2008 06:58 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
't is hetzelfde
En nee, het lijkt me beide niks
Dus ook dan zou ik t niet willen geven of ontvangen.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:31 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
ik bedoel tongen als onderdeel van het sexspel als je al samen in bed bent belandt. Nee, rimmen zo voor deur is niet echt de eerste handeling (wel origineel afscheid zou ik zo zeggen). In bed beland na een avondje stappen (lekker zweten tijdens het dansen) ga je niet eerst even douchen.
Ik weet dat je de vrouwen wilde aanspreken met je topic maar ik zag zo veel mannen reageren dat ik ook mn mening even wat uitgebreider (dan post 3 in je topic) kwijt wilde. Daar vraag je namelijk ook naar in je OP.quote:Maar zoals je zelf al zegt, anale seks is pas kort iets wat geen reactie oplevert als 'jij bent een homo' enzo. Rimmen is toch echt wel een seksuele handeling en zit naar m.i. heel erg in de sfeer van 'dat doen homo's', net zoals anale seks dat een lange tijd was. Dus een kwestie van tijd en die grens is dan ook weer overschreden. Daarom ook de vraag of specifiek VROUWEN dat ook doen? En dan bedoel ik naast ontvangen ook geven. Volgens mij zit dat geven door vrouwen nog behoorlijk in de taboesfeer!
quote:Op donderdag 27 november 2008 04:22 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zijn er vrouwen die het plezierig vinden om zelf actief te rimmen of juist passief gerimd te worden?
Wie o wie durft hier iets over te zeggen? Flauwe grapjes over baffen kennen we ondertussen wel.
En zijn er ook mannen die actief zijn met baffen? Iedereen praat over experimenteren, maar hoort dit er dan ook bij?
quote:Op woensdag 3 december 2008 01:42 schreef MrSleep het volgende:
[..]
Baffen = kontgat likken
Rimmen = tong er ook in steken
Of was het nou andersom. Vind het allebei niks in ieder geval
Ik dacht ook al zo ietsquote:Op woensdag 3 december 2008 01:45 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker verder slapen.![]()
Was ook niet als ontmoedigend commentaar bedoeld, gelijk heb je. Maar zie meer reacties van mannen dan van vrouwen en wil ook graag (wat meer) reacties van vrouwen horen / zien. Vandaar.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus ook dan zou ik t niet willen geven of ontvangen.
[..]
Ik weet dat je de vrouwen wilde aanspreken met je topic maar ik zag zo veel mannen reageren dat ik ook mn mening even wat uitgebreider (dan post 3 in je topic) kwijt wilde. Daar vraag je namelijk ook naar in je OP.
[..]
quote:Op woensdag 3 december 2008 01:49 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Was ook niet als ontmoedigend commentaar bedoeld, gelijk heb je. Maar zie meer reacties van mannen dan van vrouwen en wil ook graag (wat meer) reacties van vrouwen horen / zien. Vandaar.
snap het probleem ook niet zoquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap niet dat jullie het bijna allemaal zo vies vinden, als het goed schoon is het toch geen probleem.
Mooie reactie. Dit is nu precies mijn punt. Het schijnt toch voor vele wel een probleem te zijn, maar goed om te constateren dat dat niet voor iedereen geldt. Maar waarom dan toch?quote:Op woensdag 3 december 2008 02:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
snap het probleem ook niet zo
Als ik weet dat de man het lekker vind dan zou ik dat ook wel geven, mits het goed schoon is natuurlijk.quote:
Toch eigenlijk best wel opvallend hoe we ons zo laten beïnvloeden over wat anderen ervan denken en dat laten domineren over je eigen ideeën. Daar hebben we allemaal eigenlijk best wel last van. Het zij zo.quote:Op woensdag 3 december 2008 11:40 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als ik weet dat de man het lekker vind dan zou ik dat ook wel geven, mits het goed schoon is natuurlijk.
Maar dat zijn er niet veel die dat willen want dat levert inderdaad een gevoel van "je bent homo" op.
Ja dat vind ik ook, en dat terwijl niemand het ziet als je het in de slaapkamer doet.quote:Op woensdag 3 december 2008 18:59 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Toch eigenlijk best wel opvallend hoe we ons zo laten beïnvloeden over wat anderen ervan denken en dat laten domineren over je eigen ideeën. Daar hebben we allemaal eigenlijk best wel last van. Het zij zo.
Doe eens ff normaal. Pis drinken of stront likken is toch wel ff een verschil.quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Likken aan een vaina is wel prima (waar een vrouw toch echt uit piest hoor) en likken aan een anus is opeens smerig? Kom op zeg.. Grow up!!!
Jonge, je probeert hier gewoon een bevestiging te krijgen dat iemand anders zijn stront oplikken de normaalste zaak van de wereld is. Nou die krijg je van mij niet, want het is namelijk niet normaal.quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef bikkeltje2 het volgende:
Grappig dat het ene onderdeel van seks wel geaccepteerd wordt (pijpen en beffen) en een relatief nieuw onderdeel (nog) niet. Hygiene (wassen dus) is bij meeste seksuele handelingen wel aan te raden en dus geen argument tegen. Je tong in iemand anders zijn / haar mond stoppen (vooral na een avondje stappen) is ook niet altijd even fris en daar doet niemand moeilijk over. Seks gaat toch om intimiteit? Is rimmen / baffen dan een onderdeel van intimiteit? Dat is de vraag.
Uiteraard moet een te likken kontje goed schoon zijn maar er is verschil tussen poep rechtstreeks uit de anus en poep die door slechte hygiëne overal in je woonomgeving ligt. Want dan wort die poep ineens een voedingsbodem voor allerlei ziekten. Je kunt dit het beste vergelijken met een stuk vlees dat je eet, vers uit de winkel is er niks mis mee, maar als je het een paar dagen op de grond legt zonder koeling, is het een grote ziekte-maker.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:02 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Van stront kun je hartstikke ziek worden, vandaar dat aantal cholera patienten hier in Nederland weer stijgt, Bah Bah..![]()
![]()
![]()
![]()
Onbaatzuchtige rimmsterquote:Op donderdag 27 november 2008 10:56 schreef bikkeltje2 het volgende:
En zij dan? Wilde zij ook iets extra's?
Jammer dat je jezelf zo slecht verzorgd. Een beetje douchen / wassen kan echt geen kwaad. Zeep erbij wil ook wel helpen.quote:Op donderdag 4 december 2008 01:11 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Jonge, je probeert hier gewoon een bevestiging te krijgen dat iemand anders zijn stront oplikken de normaalste zaak van de wereld is. Nou die krijg je van mij niet, want het is namelijk niet normaal.
En dan kun je nog zo goed wassen. Wat jij niet ziet, dat zit er nog wel... Je bent gewoon sexueel in de war
Ben het hier helemaal mee eens. Mijn vriendin wordt gek als ik het bij haar doe. Ze gaat zelfs snel extra douchen zodat ik het kan doen. Ontvangen heb ik ook eens geprobeerd, maar vind het zelf niet echt lekker, en dat heeft niks met homo's oid te maken.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Luxuria het volgende:
Ik snap niet dat jullie het bijna allemaal zo vies vinden, als het goed schoon is het toch geen probleem. Het is echt heerlijk om te ontvangen en als je als man weet dat je een vrouw daar erg mee kan verwennen...
"Heetst"....Daar zit hem ook de kneep.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:48 schreef LoPrEtNi het volgende:
[..]
Maar goed in het heetst van de strijd vergeet ik dat maar even
ik heb een gat in mijn begroting, kan je die schoon likken?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:09 schreef Marsyas het volgende:
[..]
"Heetst"....Daar zit hem ook de kneep.
De een is wat 'heter' dan de ander, wat alles te maken heeft met (relatief) 'grens'-overschrijdend sexueel gedrag. Er komen geen enkele morele, of ethische, 'maatstaven' van buitenaf bij kijken, behalve de voor de hand liggenden natuurlijk.
Kortom ; Ik steek mijn tong in elk gewenst gat, en wie dat afkeurt kan mijn reet schoonlikken..
Vond je toch niet lekker?quote:Op donderdag 4 december 2008 20:09 schreef Marsyas het volgende:
Kortom ; Ik steek mijn tong in elk gewenst gat, en wie dat afkeurt kan mijn reet schoonlikken..
quote:Op donderdag 4 december 2008 08:55 schreef more het volgende:
[..]
Uiteraard moet een te likken kontje goed schoon zijn maar er is verschil tussen poep rechtstreeks uit de anus en poep die door slechte hygiëne overal in je woonomgeving ligt. Want dan wort die poep ineens een voedingsbodem voor allerlei ziekten. Je kunt dit het beste vergelijken met een stuk vlees dat je eet, vers uit de winkel is er niks mis mee, maar als je het een paar dagen op de grond legt zonder koeling, is het een grote ziekte-maker.
Dit alles helpt niet tegen bacteriën hoor. Je kan wassen met zeep wat je wil. Misschien dat als je je anus zo schoon maakt als ze hun handen doen voor een operatie dat t dan mee valt.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:17 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Een beetje douchen / wassen kan echt geen kwaad. Zeep erbij wil ook wel helpen.
Dan doe je dat...Maar zoals je wel (maar hopelijk niet) ondervonden zult hebben, wórden Mannen liever verwent...quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:58 schreef Luxuria het volgende:
jij ookquote:Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij vreet vast ook stront?
Bah viespeuk!
Je hoeft je tong ook niet ín de anus te douwen...quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dit alles helpt niet tegen bacteriën hoor. Je kan wassen met zeep wat je wil. Misschien dat als je je anus zo schoon maakt als ze hun handen doen voor een operatie dat t dan mee valt.
En jij denkt echt dat die cm tussen anus en vagina genoeg is om als je lekker uitgebreid beft dat zonder diezelfde bacterieen te doen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Dit alles helpt niet tegen bacteriën hoor. Je kan wassen met zeep wat je wil. Misschien dat als je je anus zo schoon maakt als ze hun handen doen voor een operatie dat t dan mee valt.
Bacteriën zijn onze 'vriendjes'..Een gem. Mens heeft er 2 kg. van, en zonder ga je dood, omdat je je voedsel niet kan verteren....quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hoeft je tong ook niet ín de anus te douwen...
En voor die paar bacteriën heb je een immuunsysteem, bubble-boy...
lees t volgendequote:Op vrijdag 5 december 2008 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hoeft je tong ook niet ín de anus te douwen...
En voor die paar bacteriën heb je een immuunsysteem, bubble-boy...
Dat houd dus in dat er ook poep rond en op de anus zit op dat moment en hoe je dat ook wast met zeep die gaan niet zomaar dood en of weg. Mij heb je niet horen praten over je tong er in steken.quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:19 schreef bonke het volgende:
[..]
jij ook![]()
want als iemand een poepie laat en je ruikt em, dan zit je gewoon poepmoleculen te eten
bon apetiet
Zit wat in. Maar smakelijk vind ik t idd nog steeds niet. Gellukkig hoeven we niet overal t zelfde over te denken cq voelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:07 schreef erodome het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat die cm tussen anus en vagina genoeg is om als je lekker uitgebreid beft dat zonder diezelfde bacterieen te doen?
Dat je het niet ziet zitten ok, maar dit idee zit meer tussen je oren dan dat het werkelijk vies is, viezer dan de andere handelingen die je verricht iig.
wat geilheid niet kan doen hea....als je maar genoten hebt zou ik zeggen...quote:Op donderdag 27 november 2008 18:25 schreef As_33 het volgende:
Beide kanten op wel eens gebeurd hier, in het heetst van de strijd. Als ik er nu aan denk vind ik het ook eigenlijk een lichte afknapper, niet bepaald iets waar ik nou erg opgewonden van word (zowel doen als bij mij gedaan), maar d epaar keer dat ik het deed was ik zo ongelooflijk geil en ging ik zo helemaal op in de seks dat ik alleen nog maar dacht aan hem zoveel mogelijk plezier bezorgen, en tja, dit was dan wel een van de meest bijzondere en beste manieren.
Zo mag ik het (graag) horen, 'meisje'!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:25 schreef As_33 het volgende:
Beide kanten op wel eens gebeurd hier, in het heetst van de strijd, maar de paar keer dat ik het deed was ik zo ongelooflijk geil en ging ik zo helemaal op in de seks dat ik alleen nog maar dacht aan hem zoveel mogelijk plezier bezorgen, en tja, dit was dan wel een van de meest bijzondere en beste manieren.
quote:Op vrijdag 5 december 2008 13:16 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Dan doe je dat...Maar zoals je wel (maar hopelijk niet) ondervonden zult hebben, wórden Mannen liever verwent...
Ik ben een pessimist, maar had wel begrepen dat je het wel ervaren hebt..quote:
Dan moet je het vooral niet doen natuurlijk, gelukkig hangt lekkere seks hier niet van afquote:Op vrijdag 5 december 2008 15:25 schreef Outpost76 het volgende:
Zit wat in. Maar smakelijk vind ik t idd nog steeds niet. Gellukkig hoeven we niet overal t zelfde over te denken cq voelen.
klopt ja maar als die vriendjes ergens in je lichaam terecht komen ben je wel de lul. Je darmen stelsel (mond tot en met anus) word in de medische wereld gezien als een deel wat niet tot je lichaam behoord maar tot de "buiten" wereld. Tenminste je darmen ed wel maar niet wat er zich in bevind. Mocht er ooit iets knappen daar moet je als de sodemieter naar t zieken huis omdat je anders dood kan gaan door die "vriendjes". Aangezien die "vriendjes" je darm wand niet kunnen passeren betekend niet dat ze dat in je mond niet kunnen via een wondje of iets dergelijks. Veel plezier!quote:Op vrijdag 5 december 2008 14:24 schreef Marsyas het volgende:
[..]
Bacteriën zijn onze 'vriendjes'..Een gem. Mens heeft er 2 kg. van, en zonder ga je dood, omdat je je voedsel niet kan verteren....
Nonsensquote:Op donderdag 27 november 2008 16:19 schreef KrisSmis het volgende:
Lijkt me best wel releks....maar zelf hou ik meer van biffe.
Kris
(ziedend)
Volgens mij ben je nu ook onder invloedquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:01 schreef kerysa het volgende:
heel interessant onderwerp. Ik ben een vrouw en mijn vriend vindt het lekker om mij kontje te likken, tong in steken, vingeren of zelf penetreren. Wat ik ervan vind....? Nou ja, ik vond het in het begin niet zo een leuke idee, ik vond het smerig. Maar na de hand, is het eigenlijk best lekker om zo verwend te worden, heel anders. Met de tong dan. De rest gaat nog te moeizaam om te kunnen genieten.
Nu zijn kontje likken.... ook een smerig idee, erger dan het idee dat hij mijn anus likt. Ik heb het een paar keer gedaan (onder invloed van iets), blijkt dat hij het heerlijk vindt en vraagt er meer om dan ik zelf zou willen eigenlijk
Ik ben het ook mee eens dat het alleen in je hoofd zit dat het smerig is want als je hebt gedouched en je kont gaatje goed schoon hebt gemaakt, dan proef je helemaal niets en laat je de andere echt genieten. Alls ik weer onder invloed ben (morgen hihi) dan zal ik met plezier zijn kontje likken
Mannen zijn nog te beperkt in hun manier van denken over zulke onderwerpen. Ze denken dat als er met hun kontje wordt gespeeld, dat ze homo zijn. Nou heren, luister goed: jullie hebben meer reden om geneukt te worden in jullie kontje dan een vrouw! Door penetratie of vingeren wordt de prostaat gestimuleerd en het orgasm kan veeeeel lekkerder zijn!! Experimenteren heet dat en dat kan ik jullie adviserenWel doen met een vriendin die jullie vertrouwen want het is niet zoiets waarover mannen willen praten. Jullie zouden versteld zijn als jullie hoorden hoeveel hetero stelletjes elkaar penetreren! Opwindend vind ik het wel en hij eigenlijk ook
terwijl hij eerst tegen was (hij was toch niet gay??!!)
Ik bedoel om je spel-/taalfoutenquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:40 schreef kerysa het volgende:
ahha, echt nietwie niet weet kan beter zijn mond houden of niet ?
Maar iedereen maakt zijn eigen keuze, gelukkig
Nieuw? Voor jou?quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef bikkeltje2 het volgende:
Grappig dat het ene onderdeel van seks wel geaccepteerd wordt (pijpen en beffen) en een relatief nieuw onderdeel (nog) niet.
Ahja. Mannen zijn beperkt in hun manier van denken over sex. Natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:01 schreef kerysa het volgende:
Mannen zijn nog te beperkt in hun manier van denken over zulke onderwerpen.
Over dit onderwerp wel ja, als ze er maar even aan denken voelen ze zich meteen homoquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Ahja. Mannen zijn beperkt in hun manier van denken over sex. Natuurlijk.
Heb je wel eens een man gesproken?
Sommigen misschien, maar ik niet. Als je ruimdenkend bent in het sex-spel, dan voel ik me niet homo ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Over dit onderwerp wel ja, als ze er maar even aan denken voelen ze zich meteen homo
geen geldig excuus!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:07 schreef kerysa het volgende:
[..]
o sorry, ik heb het niet nog een keer gelezen en ik heb wel een excuus : ik ben frans
Homofobie is een big issue voor échte Mannen, IDD.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Over dit onderwerp wel ja, als ze er maar even aan denken voelen ze zich meteen homo
Dát is een goed punt, velen zijn waarschijnlijk niet ruimdenkend anders deden ze er niet meteen zo vies over.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:09 schreef ping_192.168.0.1 het volgende:
[..]
Sommigen misschien, maar ik niet. Als je ruimdenkend bent in het sex-spel, dan voel ik me niet homo ofzo.
Het is al heel oud, volgens Wikipedia gebeurde het al in de veertiende eeuw, wat wordt aangetoond middels een foto van een schilderij uit die tijd:quote:Op zondag 7 december 2008 12:18 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Voor velen, zie ook de reacties! En voor jou?
Daartussenin zitten ook nog wel wat gradaties en daar heb ik ook kontjegeliktquote:Op zondag 7 december 2008 14:35 schreef more het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat je bij je eerste date de kont van een vrouw gaat likken, dat doe je alleen bij een langdurige stabiele relatie.
Of te wel: experimenteren met sex is iets wat je pas doet als je echt met elkaar vertrouwt bent.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:31 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
.... Nee, rimmen zo voor deur is niet echt de eerste handeling (wel origineel afscheid zou ik zo zeggen). ...
Leuke reactie!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:01 schreef kerysa het volgende:
heel interessant onderwerp. Ik ben een vrouw en mijn vriend vindt het lekker om mij kontje te likken, tong in steken, vingeren of zelf penetreren. Wat ik ervan vind....? Nou ja, ik vond het in het begin niet zo een leuke idee, ik vond het smerig. Maar na de hand, is het eigenlijk best lekker om zo verwend te worden, heel anders. Met de tong dan. De rest gaat nog te moeizaam om te kunnen genieten.
Nu zijn kontje likken.... ook een smerig idee, erger dan het idee dat hij mijn anus likt. Ik heb het een paar keer gedaan (onder invloed van iets), blijkt dat hij het heerlijk vindt en vraagt er meer om dan ik zelf zou willen eigenlijk
Ik ben het ook mee eens dat het alleen in je hoofd zit dat het smerig is want als je hebt gedouched en je kont gaatje goed schoon hebt gemaakt, dan proef je helemaal niets en laat je de andere echt genieten. Alls ik weer onder invloed ben (morgen hihi) dan zal ik met plezier zijn kontje likken
Mannen zijn nog te beperkt in hun manier van denken over zulke onderwerpen. Ze denken dat als er met hun kontje wordt gespeeld, dat ze homo zijn. Nou heren, luister goed: jullie hebben meer reden om geneukt te worden in jullie kontje dan een vrouw! Door penetratie of vingeren wordt de prostaat gestimuleerd en het orgasm kan veeeeel lekkerder zijn!! Experimenteren heet dat en dat kan ik jullie adviserenWel doen met een vriendin die jullie vertrouwen want het is niet zoiets waarover mannen willen praten. Jullie zouden versteld zijn als jullie hoorden hoeveel hetero stelletjes elkaar penetreren! Opwindend vind ik het wel en hij eigenlijk ook
terwijl hij eerst tegen was (hij was toch niet gay??!!)
Laten we het er maar beter ophouden, dat die mensen op seksueel gebied zich aan de normale eisen houden. Iets wat voor mij dus een groot te kort zou zijn. Kom op, je leeft maar 1 keer, de meeste mensen zijn schoon, en experimenteer erop los!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:31 schreef Marsyas het volgende:
Laten we het er maar op houden dat Mensen die het "vies"( een zéér relatief begrip...) vinden 'iets' minder oraal zijn ingesteld, en op het idee dat je de ander 'gek' maakt, niet zo kicken als anderom.
Ook tussen de lakens zijn er ego&altruïsten, 'geremden en 'ontremden'. Geen reden elkaar voor smeerkees, danwel frustraat uit te maken, leven/likken en laten leven/likken en onthoudt, alleen op de Maan is het steriel.....Smetvrees of sex, kies..Alle 2 kan niet.
Ja bij "sommigen" rolt er "misschien" iedere dag een DAMPENDE GLIMMENDE BRUINE SLANG UIT?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas hebben sommigen misschien verkeerde ervaringen
Pies werkt ontsmettend. Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.quote:(waar een vrouw toch echt uit piest hoor)
ja, poep komt uit je aars..Nog meer 'breaking news'?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja bij "sommigen" rolt er "misschien" iedere dag een DAMPENDE GLIMMENDE BRUINE SLANG UIT?!
[..]
Pies werkt ontsmettend. Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.
Ja, dat vind jij wel lekker. Maar sommigen nu eenmaal niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef Marsyas het volgende:
ja, poep komt uit je aars..Nog meer 'breaking news'?
Hoe oud ben jij? Een jaar of 600? Ik krijg echt zin om je in je bek te schijten,wannaB inquisiteurtje...![]()
![]()
Daartoe zijn Vrouwen nou 1maal beter in staat dan Mannen. Ben blij dat je het ook inziet.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat vrouwen wat volwassener reageren dan sommige (dus niet alle!!!) mannen. Gelukkig reageren er ook veel mannen eveneens volwassen.![]()
Doen gebeurt dus zeker, maar erover praten is nog een tweede. Gelukkig is het niet andersom.![]()
Toch blijf ik het raar vinden dat seksueel plezier bij de man die anders dan via de piemel geprikkeld is, nog steeds in een sfeer van 'niet hetero-stoer' valt. Liever lekker genieten dan zo stom zijn om je tegen te laten houden door zogenaamd stoer te zijn.
Yeah right.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat vrouwen wat volwassener reageren dan sommige (dus niet alle!!!) mannen. Gelukkig reageren er ook veel mannen eveneens volwassen.![]()
Doen gebeurt dus zeker, maar erover praten is nog een tweede. Gelukkig is het niet andersom.![]()
Toch blijf ik het raar vinden dat seksueel plezier bij de man die anders dan via de piemel geprikkeld is, nog steeds in een sfeer van 'niet hetero-stoer' valt. Liever lekker genieten dan zo stom zijn om je tegen te laten houden door zogenaamd stoer te zijn.
Grappig hoe mensen denken dat ze wel even de normen kunnen bepalen. Dit zijn ook net de mensen die het niet accepteren als iets wat zij 'normaal' vinden voor iemand anders onacceptabel is:quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef Dodecahedron het volgende:
Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.
"Grappig" is anders..quote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Grappig hoe mensen denken dat ze wel even de normen kunnen bepalen. Dit zijn ook net de mensen die het niet accepteren als iets wat zij 'normaal' vinden voor iemand anders onacceptabel is:
- Anale seks gaat een beetje te ver voor me
WAT LUL JE NOU,
Waarom houden vrouwen dat uit hun hoofd?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Yeah right.
De meeste vrouwen halen het uit hun hoofd om op deze topictitel te klikken. Daardoor krijg je een vertekend beeld.
Kan je ook specificeren welke drugs? Dan kan ik het mijn vriendin geven, want ik houd er wel van om een lekkere rimjob te krijgen...quote:Op maandag 8 december 2008 17:03 schreef kerysa het volgende:
[..]
jij hebt gelijk
onder invloed van drugs, zoals je al vermoede.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je ook specificeren welke drugs? Dan kan ik het mijn vriendin geven, want ik houd er wel van om een lekkere rimjob te krijgen...
Er blijkt iemand die geïnteresseerd is in een 'rape drug'![]()
en te lui om de bovenstaande posts te lezen.![]()
(ik heb er dus ook totaal geen moeite mee om op andere plaatsen dan alleen mijn bloedworst + balls verwend te worden)
Eh..............quote:Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zelfs op FOK gaan we toch wel erg snel over op waardeoordelen.
Helaasquote:Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Hoe conservatief is NL? Hoe open minded is NL? Hoe tolerant is NL?
Zelfs op FOK gaan we toch wel erg snel over op waardeoordelen. Ach ja, dat heb je met gevoelige onderwerpen.
Positief is wel dat er ook heel veel leuke open reacties te vinden zijn. Maar een beetje taboe is het wel zeker!
Vrouwen klinkken op deze topictitel omdat het óók naar ons is gericht. Rimmen. Doen vrouwen dat ook?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Yeah right.
De meeste vrouwen halen het uit hun hoofd om op deze topictitel te klikken. Daardoor krijg je een vertekend beeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |