wtf is rimmen en nee baffen doe ik niet. All1 de gedachte al vind ik te ranzig!quote:Op donderdag 27 november 2008 04:22 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zijn er vrouwen die het plezierig vinden om zelf actief te rimmen of juist passief gerimd te worden?
Wie o wie durft hier iets over te zeggen? Flauwe grapjes over baffen kennen we ondertussen wel.
En zijn er ook mannen die actief zijn met baffen? Iedereen praat over experimenteren, maar hoort dit er dan ook bij?
't is hetzelfdequote:Op donderdag 27 november 2008 04:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wtf is rimmen en nee baffen doe ik niet. All1 de gedachte al vind ik te ranzig!
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:04 schreef LoggedIn het volgende:
rimmen is zo ontzettend kutwoordde kont van je vriendin likken is best leuk, maar zodra ze over "rimmen" begint ga ik wel weer achter m'n laptop zitten
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:04 schreef LoggedIn het volgende:
rimmen is zo ontzettend kutwoordde kont van je vriendin likken is best leuk, maar zodra ze over "rimmen" begint ga ik wel weer achter m'n laptop zitten
De "ribbeltjes" van de kringspier voelen zo fijn aan je tong.quote:Op donderdag 27 november 2008 07:54 schreef PradaKikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anaal neuken, okay, lul wassen. Maar fucking tong? Why? Why? Leg het mij uit.
Misselijkmakend.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De "ribbeltjes" van de kringspier voelen zo fijn aan je tong.
dat hoort er ook bij jaquote:Op donderdag 27 november 2008 04:22 schreef bikkeltje2 het volgende:
Iedereen praat over experimenteren, maar hoort dit er dan ook bij?
Jaquote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef king_of_the_night het volgende:
Ik vind het op de 1 of andere manier zo onvrouwelijk als vrouwen de reet van een man likken.
Ja, kortzichtig, he?
Nee, 'baffen' is een lekker woord. Het bestaat niet eens. Gewoon een middelbare school verzinsel.quote:Op donderdag 27 november 2008 07:04 schreef LoggedIn het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, 'baffen' is een lekker woord. Het bestaat niet eens. Gewoon een middelbare school verzinsel..
Het woord 'gewoon' kwam er, omdat er nog geen ander woord voor was. Rimmen heeft al een naam, namelijk 'RIMMEN'.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Het woord "gewoon" bestond ook niet voordat iemand het verzonnen had. En baffen is niet veel beter idd
En gelukkig hebben we ook maar één woord voor piemel.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het woord 'gewoon' kwam er, omdat er nog geen ander woord voor was. Rimmen heeft al een naam, namelijk 'RIMMEN'..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |