wtf is rimmen en nee baffen doe ik niet. All1 de gedachte al vind ik te ranzig!quote:Op donderdag 27 november 2008 04:22 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zijn er vrouwen die het plezierig vinden om zelf actief te rimmen of juist passief gerimd te worden?
Wie o wie durft hier iets over te zeggen? Flauwe grapjes over baffen kennen we ondertussen wel.
En zijn er ook mannen die actief zijn met baffen? Iedereen praat over experimenteren, maar hoort dit er dan ook bij?
't is hetzelfdequote:Op donderdag 27 november 2008 04:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wtf is rimmen en nee baffen doe ik niet. All1 de gedachte al vind ik te ranzig!
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:04 schreef LoggedIn het volgende:
rimmen is zo ontzettend kutwoordde kont van je vriendin likken is best leuk, maar zodra ze over "rimmen" begint ga ik wel weer achter m'n laptop zitten
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:04 schreef LoggedIn het volgende:
rimmen is zo ontzettend kutwoordde kont van je vriendin likken is best leuk, maar zodra ze over "rimmen" begint ga ik wel weer achter m'n laptop zitten
De "ribbeltjes" van de kringspier voelen zo fijn aan je tong.quote:Op donderdag 27 november 2008 07:54 schreef PradaKikker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anaal neuken, okay, lul wassen. Maar fucking tong? Why? Why? Leg het mij uit.
Misselijkmakend.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De "ribbeltjes" van de kringspier voelen zo fijn aan je tong.
dat hoort er ook bij jaquote:Op donderdag 27 november 2008 04:22 schreef bikkeltje2 het volgende:
Iedereen praat over experimenteren, maar hoort dit er dan ook bij?
Jaquote:Op donderdag 27 november 2008 15:10 schreef king_of_the_night het volgende:
Ik vind het op de 1 of andere manier zo onvrouwelijk als vrouwen de reet van een man likken.
Ja, kortzichtig, he?
Nee, 'baffen' is een lekker woord. Het bestaat niet eens. Gewoon een middelbare school verzinsel.quote:Op donderdag 27 november 2008 07:04 schreef LoggedIn het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, 'baffen' is een lekker woord. Het bestaat niet eens. Gewoon een middelbare school verzinsel..
Het woord 'gewoon' kwam er, omdat er nog geen ander woord voor was. Rimmen heeft al een naam, namelijk 'RIMMEN'.quote:Op donderdag 27 november 2008 18:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]Het woord "gewoon" bestond ook niet voordat iemand het verzonnen had. En baffen is niet veel beter idd
En gelukkig hebben we ook maar één woord voor piemel.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:00 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het woord 'gewoon' kwam er, omdat er nog geen ander woord voor was. Rimmen heeft al een naam, namelijk 'RIMMEN'..
Jij vreet vast ook stront?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef DroogDok het volgende:
[..]
De "ribbeltjes" van de kringspier voelen zo fijn aan je tong.
en dan nog van die stukjes terug kunnen vindenquote:
Als we daar aan gaan beginnen ...quote:Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En gelukkig hebben we ook maar één woord voor piemel.
Ervoor of erna?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan nog van die stukjes terug kunnen vinden
En het likken aan die twee grote lappen vlees met daartussen een clitoris vind je wel prima?quote:
Vind ik dus ook. Juist wel leuk dat middelbare scholieren nu eens een keer een woord vernederlandst hebben ipv het Engelse woord geïntroduceerd waar ze eerder om bekend staan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:35 schreef bikkeltje2 het volgende:
Maar rimmen komt vanuit het Engels en is eigenlijk niet een echt Nederlands woord.
Ik vind baffen wel toepasselijk, beffen maar dan effe ernaast, en dat allemaal voor de bofkont!
En jij moet echt eens een vrouw zien te vinden die zich WEL goed wast en schoonhoudt.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij vreet vast ook stront?
Bah viespeuk!
Doe je dat dan, als je wilt rimmen/baffen, ook direct voor je in bed duikt zeg maar?quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
Wassen/douchen in natuurlijk wel een must in deze, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En jij moet echt eens een vrouw zien te vinden die zich WEL goed wast en schoonhoudt.
Dat wassen is ook een must voor een vrouw om je te pijpen dus dat lijkt me van zelf sprekend. Maar dan nog vind ik t idee om te likken aan haar anus niet echt erotisch. Misschien is dat t wel maar ik heb er toch echt een beetje afschuw van en word bij t idee er juist niet opgewonden van. Beffen daar in tegen weer wel. En dat vind ik dan ook heerlijk om te doen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En het likken aan die twee grote lappen vlees met daartussen een clitoris vind je wel prima?
Als beide goed zijn gewassen is het gewoon zeer opwindend om aan te likken. Helaas hebben sommigen misschien verkeerde ervaringen of een aangelerde afkeer van dat soort activiteiten. Likken aan een vaina is wel prima (waar een vrouw toch echt uit piest hoor) en likken aan een anus is opeens smerig? Kom op zeg.. Grow up!!!
Wassen/douchen in natuurlijk wel een must in deze, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Fijn dat je dat wel graag doet en dat je vriendin er van mag genieten maar t is niet mijn ding. Ook al heb ik een motto dat je alles een keer geprobeerd moet hebben zal ik dit niet zomaar doen. All1 t idee al brrrrrrquote:Op maandag 1 december 2008 23:43 schreef Bob_Saget het volgende:
Nou ik vind het ook niet echt prettig als ik er nu aan denk. Maar meestal heb ik ineens zo'n ingeving dat ik haar anus wil likken. Het is gewoon een moment zegma!
Zo nieuw is t niet volgens mij. Maar dat terzijde want daar gaat t niet om en je zei relatief.(das een erg ruim begrip)quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef bikkeltje2 het volgende:
Grappig dat het ene onderdeel van seks wel geaccepteerd wordt (pijpen en beffen) en een relatief nieuw onderdeel (nog) niet. Hygiene (wassen dus) is bij meeste seksuele handelingen wel aan te raden en dus geen argument tegen. Je tong in iemand anders zijn / haar mond stoppen (vooral na een avondje stappen) is ook niet altijd even fris en daar doet niemand moeilijk over. Seks gaat toch om intimiteit? Is rimmen / baffen dan een onderdeel van intimiteit? Dat is de vraag.
Dan zou t juist sneller kunnen. Die gooi je de volgende dag toch de deur uit voor t ontbijten.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef LoggedIn het volgende:
"brrrr"
met een one night stand zou ik het ook niet doen, maar gwn je vriendin..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |