quote:
Op maandag 1 december 2008 23:43 schreef Bob_Saget het volgende:Nou ik vind het ook niet echt prettig als ik er nu aan denk. Maar meestal heb ik ineens zo'n ingeving dat ik haar anus wil likken. Het is gewoon een moment zegma!

Fijn dat je dat wel graag doet en dat je vriendin er van mag genieten maar t is niet mijn ding. Ook al heb ik een motto dat je alles een keer geprobeerd moet hebben zal ik dit niet zomaar doen. All1 t idee al brrrrrr
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef bikkeltje2 het volgende:Grappig dat het ene onderdeel van seks wel geaccepteerd wordt (pijpen en beffen) en een relatief nieuw onderdeel (nog) niet. Hygiene (wassen dus) is bij meeste seksuele handelingen wel aan te raden en dus geen argument tegen. Je tong in iemand anders zijn / haar mond stoppen (vooral na een avondje stappen) is ook niet altijd even fris en daar doet niemand moeilijk over. Seks gaat toch om intimiteit? Is rimmen / baffen dan een onderdeel van intimiteit? Dat is de vraag.

Zo nieuw is t niet volgens mij. Maar dat terzijde want daar gaat t niet om en je zei relatief.(das een erg ruim begrip)

Tongen tijdens of na t stappen is idd niet echt fris maar t is wel
iets makkelijker om te doen (Na of tijdens t stappen) dan je tong in of over iemand zn\haar anus te laten gaan. Sex gaat idd over intimiteit maar ook over vertrouwen. Het is volgens mij toch nog wel een redelijk taboe en dan doe ik dat ook niet zomaar ff na een avondje stappen. Je kent die gene nog maar nauwelijks en dan ga ik niet zomaar over mn\haar taboe's heen. Al hoe wel dat met een one night stand misschien juist wel kan. Ik ben all1 niet de persoon voor een one night stand.
Om een antwoord te geven op je vraag ja het is een onderdeel van intimiteit maar (zoals ik al zei) is het net als sex ook een onderdeel van (wederzijds) vertrouwen. Het is in mijn ogen al heel wat dat het tegenwoordig redelijk geaccepteerd is om anale sex met je vriendin te hebben. Dat was altijd iets voor mannen onderling en als je dat deed bij je vriendin\vrouw was je meteen "homo" Het kan er aan liggen dat dat in mijn omgeving zo was en dat dat niet de landelijke gedachte gang was maar goed. Ik blijf er bij het is niet iets wat ik met sex associeer en zal er toch niet ineens tot over gaan bij de 1 volgende keer dat ik lig te beffen.

brrrrr all1 de gedachte al.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef
charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_