abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63581566
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef DroogDok het volgende:

[..]

De "ribbeltjes" van de kringspier voelen zo fijn aan je tong.
Jij vreet vast ook stront?
Bah viespeuk!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  donderdag 27 november 2008 @ 23:05:31 #27
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_63581578
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:56 schreef PradaKikker het volgende:

[..]

Misselijkmakend.
en dan nog van die stukjes terug kunnen vinden
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  vrijdag 28 november 2008 @ 03:35:00 #28
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63585188
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

En gelukkig hebben we ook maar één woord voor piemel.
Als we daar aan gaan beginnen ...

Maar rimmen komt vanuit het Engels en is eigenlijk niet een echt Nederlands woord.
Ik vind baffen wel toepasselijk, beffen maar dan effe ernaast, en dat allemaal voor de bofkont!
  vrijdag 28 november 2008 @ 03:36:03 #29
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63585189
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

en dan nog van die stukjes terug kunnen vinden
Ervoor of erna?
  vrijdag 28 november 2008 @ 03:38:49 #30
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63585192
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:56 schreef PradaKikker het volgende:

[..]

Misselijkmakend.
En het likken aan die twee grote lappen vlees met daartussen een clitoris vind je wel prima?
Als beide goed zijn gewassen is het gewoon zeer opwindend om aan te likken. Helaas hebben sommigen misschien verkeerde ervaringen of een aangelerde afkeer van dat soort activiteiten. Likken aan een vaina is wel prima (waar een vrouw toch echt uit piest hoor) en likken aan een anus is opeens smerig? Kom op zeg.. Grow up!!!

Wassen/douchen in natuurlijk wel een must in deze, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63585193
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 03:35 schreef bikkeltje2 het volgende:
Maar rimmen komt vanuit het Engels en is eigenlijk niet een echt Nederlands woord.

Ik vind baffen wel toepasselijk, beffen maar dan effe ernaast, en dat allemaal voor de bofkont!
Vind ik dus ook. Juist wel leuk dat middelbare scholieren nu eens een keer een woord vernederlandst hebben ipv het Engelse woord geïntroduceerd waar ze eerder om bekend staan.

Ik sta er versteld van maar de spell-check keurt vernederlandst goed.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  vrijdag 28 november 2008 @ 03:41:58 #32
16701 scanman01
Today's a good day
pi_63585195
quote:
Op donderdag 27 november 2008 23:05 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Jij vreet vast ook stront?
Bah viespeuk!
En jij moet echt eens een vrouw zien te vinden die zich WEL goed wast en schoonhoudt.

[ Bericht 10% gewijzigd door scanman01 op 28-11-2008 11:48:59 ]
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_63585200
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
Wassen/douchen in natuurlijk wel een must in deze, maar dat lijkt me vanzelfsprekend.
Doe je dat dan, als je wilt rimmen/baffen, ook direct voor je in bed duikt zeg maar?
  vrijdag 28 november 2008 @ 04:10:04 #34
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63585234
Een beetje dame gaat toch eerst even naar de badkamer (als je de films moet geloven).

En in diezelfde films: Mannen hebben zo'n bezoek niet nodig!
pi_63604521
Ik vind het wel lekker om het kontje van mijn vriendin te likken hoor ja
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:09:25 #36
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63605378
quote:
it's the mind that creates your world
toepasselijke tekst!
  vrijdag 28 november 2008 @ 21:24:51 #37
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_63605961
Iemand heeft dat wel eens bij mij gedaan en dat voelt wel echt heerlijk!
Moet je wel schoon zijn natuurlijk.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_63618439
Rimmen klinkt zo homoseksueel.
Kontje likken past veel beter bij een hetero.
  zondag 30 november 2008 @ 00:33:19 #39
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_63632086
Als je je gewoon uitspoelt is er niets goors aan en kan je zelfs met je tong naar binnen gaan.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
pi_63634012
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 03:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En jij moet echt eens een vrouw zien te vinden die zich WEL goed wast en schoonhoudt.

Nee dank je voor het aanbod maar ik heb toch veel liever een man!
Ik ben enorm HOMOOW NML!

Gelukkig wel zeg..pffff
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63659603
Ik vind het wel opwindend om haar kontgatje met m'n tong te strelen! Als je het niet smakelijk lijkt, dan kun je wat sap van een vrucht bijvoorbeeld erop gooien. Je proeft echt niets raars ofzo hoor.
pi_63659762
Andersom ook?

De meeste rimmers in deze thread zijn denk ik mannen, maar de meeste reacties zijn in de trant van "Ik vind het lekker om te doen" oid, en nergens lees ik zij ook bij mij of juist niet.

Kan me best voorstellen dat de één het wel wil doen en de ander niet, ik ben gewoon benieuwd of het vooral mannen zijn die rimmen

edit: zie TT

[ Bericht 14% gewijzigd door FritsVanEgters op 01-12-2008 07:23:30 ]
pi_63659870
Nou m'n vriendin vind het wel opwindend om het ook bij mij te doen. Alleen vind ik dat weer iets minder ;S
  maandag 1 december 2008 @ 20:27:09 #44
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63677614
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En het likken aan die twee grote lappen vlees met daartussen een clitoris vind je wel prima?
Als beide goed zijn gewassen is het gewoon zeer opwindend om aan te likken. Helaas hebben sommigen misschien verkeerde ervaringen of een aangelerde afkeer van dat soort activiteiten. Likken aan een vaina is wel prima (waar een vrouw toch echt uit piest hoor) en likken aan een anus is opeens smerig? Kom op zeg.. Grow up!!!

Dat wassen is ook een must voor een vrouw om je te pijpen dus dat lijkt me van zelf sprekend. Maar dan nog vind ik t idee om te likken aan haar anus niet echt erotisch. Misschien is dat t wel maar ik heb er toch echt een beetje afschuw van en word bij t idee er juist niet opgewonden van. Beffen daar in tegen weer wel. En dat vind ik dan ook heerlijk om te doen.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_63684607
Nou ik vind het ook niet echt prettig als ik er nu aan denk. Maar meestal heb ik ineens zo'n ingeving dat ik haar anus wil likken. Het is gewoon een moment zegma!
  maandag 1 december 2008 @ 23:51:57 #46
199912 bikkeltje2
gaat altijd door
pi_63684802
Grappig dat het ene onderdeel van seks wel geaccepteerd wordt (pijpen en beffen) en een relatief nieuw onderdeel (nog) niet. Hygiene (wassen dus) is bij meeste seksuele handelingen wel aan te raden en dus geen argument tegen. Je tong in iemand anders zijn / haar mond stoppen (vooral na een avondje stappen) is ook niet altijd even fris en daar doet niemand moeilijk over. Seks gaat toch om intimiteit? Is rimmen / baffen dan een onderdeel van intimiteit? Dat is de vraag.
  dinsdag 2 december 2008 @ 10:09:09 #47
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63689818
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:43 schreef Bob_Saget het volgende:
Nou ik vind het ook niet echt prettig als ik er nu aan denk. Maar meestal heb ik ineens zo'n ingeving dat ik haar anus wil likken. Het is gewoon een moment zegma!
Fijn dat je dat wel graag doet en dat je vriendin er van mag genieten maar t is niet mijn ding. Ook al heb ik een motto dat je alles een keer geprobeerd moet hebben zal ik dit niet zomaar doen. All1 t idee al brrrrrr
quote:
Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef bikkeltje2 het volgende:
Grappig dat het ene onderdeel van seks wel geaccepteerd wordt (pijpen en beffen) en een relatief nieuw onderdeel (nog) niet. Hygiene (wassen dus) is bij meeste seksuele handelingen wel aan te raden en dus geen argument tegen. Je tong in iemand anders zijn / haar mond stoppen (vooral na een avondje stappen) is ook niet altijd even fris en daar doet niemand moeilijk over. Seks gaat toch om intimiteit? Is rimmen / baffen dan een onderdeel van intimiteit? Dat is de vraag.
Zo nieuw is t niet volgens mij. Maar dat terzijde want daar gaat t niet om en je zei relatief.(das een erg ruim begrip)

Tongen tijdens of na t stappen is idd niet echt fris maar t is wel iets makkelijker om te doen (Na of tijdens t stappen) dan je tong in of over iemand zn\haar anus te laten gaan. Sex gaat idd over intimiteit maar ook over vertrouwen. Het is volgens mij toch nog wel een redelijk taboe en dan doe ik dat ook niet zomaar ff na een avondje stappen. Je kent die gene nog maar nauwelijks en dan ga ik niet zomaar over mn\haar taboe's heen. Al hoe wel dat met een one night stand misschien juist wel kan. Ik ben all1 niet de persoon voor een one night stand.

Om een antwoord te geven op je vraag ja het is een onderdeel van intimiteit maar (zoals ik al zei) is het net als sex ook een onderdeel van (wederzijds) vertrouwen. Het is in mijn ogen al heel wat dat het tegenwoordig redelijk geaccepteerd is om anale sex met je vriendin te hebben. Dat was altijd iets voor mannen onderling en als je dat deed bij je vriendin\vrouw was je meteen "homo" Het kan er aan liggen dat dat in mijn omgeving zo was en dat dat niet de landelijke gedachte gang was maar goed. Ik blijf er bij het is niet iets wat ik met sex associeer en zal er toch niet ineens tot over gaan bij de 1 volgende keer dat ik lig te beffen. brrrrr all1 de gedachte al.
pi_63705142
"brrrr"

met een one night stand zou ik het ook niet doen, maar gwn je vriendin..
  dinsdag 2 december 2008 @ 20:31:20 #49
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_63706552
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:58 schreef LoggedIn het volgende:
"brrrr"

met een one night stand zou ik het ook niet doen, maar gwn je vriendin..
Dan zou t juist sneller kunnen. Die gooi je de volgende dag toch de deur uit voor t ontbijten.

Nee ik ben niet een one night stand type. Ik zou dat niet kunnen. Puur voor de sex een vrouw mee naar huis nemen. Zeker niet na t stappen dan wil ik lekker
pi_63708757
gatverdamme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')