Nieuw? Voor jou?quote:Op maandag 1 december 2008 23:51 schreef bikkeltje2 het volgende:
Grappig dat het ene onderdeel van seks wel geaccepteerd wordt (pijpen en beffen) en een relatief nieuw onderdeel (nog) niet.
Ahja. Mannen zijn beperkt in hun manier van denken over sex. Natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:01 schreef kerysa het volgende:
Mannen zijn nog te beperkt in hun manier van denken over zulke onderwerpen.
Over dit onderwerp wel ja, als ze er maar even aan denken voelen ze zich meteen homoquote:Op zaterdag 6 december 2008 11:30 schreef zovty het volgende:
[..]
Ahja. Mannen zijn beperkt in hun manier van denken over sex. Natuurlijk.
Heb je wel eens een man gesproken?
Sommigen misschien, maar ik niet. Als je ruimdenkend bent in het sex-spel, dan voel ik me niet homo ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Over dit onderwerp wel ja, als ze er maar even aan denken voelen ze zich meteen homo
geen geldig excuus!!!quote:Op zaterdag 6 december 2008 18:07 schreef kerysa het volgende:
[..]
o sorry, ik heb het niet nog een keer gelezen en ik heb wel een excuus : ik ben frans
Homofobie is een big issue voor échte Mannen, IDD.quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:04 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Over dit onderwerp wel ja, als ze er maar even aan denken voelen ze zich meteen homo
Dát is een goed punt, velen zijn waarschijnlijk niet ruimdenkend anders deden ze er niet meteen zo vies over.quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:09 schreef ping_192.168.0.1 het volgende:
[..]
Sommigen misschien, maar ik niet. Als je ruimdenkend bent in het sex-spel, dan voel ik me niet homo ofzo.
Het is al heel oud, volgens Wikipedia gebeurde het al in de veertiende eeuw, wat wordt aangetoond middels een foto van een schilderij uit die tijd:quote:Op zondag 7 december 2008 12:18 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
Voor velen, zie ook de reacties! En voor jou?
Daartussenin zitten ook nog wel wat gradaties en daar heb ik ook kontjegeliktquote:Op zondag 7 december 2008 14:35 schreef more het volgende:
[..]
Maar het lijkt me ook onwaarschijnlijk dat je bij je eerste date de kont van een vrouw gaat likken, dat doe je alleen bij een langdurige stabiele relatie.
Of te wel: experimenteren met sex is iets wat je pas doet als je echt met elkaar vertrouwt bent.quote:Op woensdag 3 december 2008 01:31 schreef bikkeltje2 het volgende:
[..]
.... Nee, rimmen zo voor deur is niet echt de eerste handeling (wel origineel afscheid zou ik zo zeggen). ...
Leuke reactie!quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:01 schreef kerysa het volgende:
heel interessant onderwerp. Ik ben een vrouw en mijn vriend vindt het lekker om mij kontje te likken, tong in steken, vingeren of zelf penetreren. Wat ik ervan vind....? Nou ja, ik vond het in het begin niet zo een leuke idee, ik vond het smerig. Maar na de hand, is het eigenlijk best lekker om zo verwend te worden, heel anders. Met de tong dan. De rest gaat nog te moeizaam om te kunnen genieten.
Nu zijn kontje likken.... ook een smerig idee, erger dan het idee dat hij mijn anus likt. Ik heb het een paar keer gedaan (onder invloed van iets), blijkt dat hij het heerlijk vindt en vraagt er meer om dan ik zelf zou willen eigenlijk
Ik ben het ook mee eens dat het alleen in je hoofd zit dat het smerig is want als je hebt gedouched en je kont gaatje goed schoon hebt gemaakt, dan proef je helemaal niets en laat je de andere echt genieten. Alls ik weer onder invloed ben (morgen hihi) dan zal ik met plezier zijn kontje likken
Mannen zijn nog te beperkt in hun manier van denken over zulke onderwerpen. Ze denken dat als er met hun kontje wordt gespeeld, dat ze homo zijn. Nou heren, luister goed: jullie hebben meer reden om geneukt te worden in jullie kontje dan een vrouw! Door penetratie of vingeren wordt de prostaat gestimuleerd en het orgasm kan veeeeel lekkerder zijn!! Experimenteren heet dat en dat kan ik jullie adviserenWel doen met een vriendin die jullie vertrouwen want het is niet zoiets waarover mannen willen praten. Jullie zouden versteld zijn als jullie hoorden hoeveel hetero stelletjes elkaar penetreren! Opwindend vind ik het wel en hij eigenlijk ook
terwijl hij eerst tegen was (hij was toch niet gay??!!)
Laten we het er maar beter ophouden, dat die mensen op seksueel gebied zich aan de normale eisen houden. Iets wat voor mij dus een groot te kort zou zijn. Kom op, je leeft maar 1 keer, de meeste mensen zijn schoon, en experimenteer erop los!!quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:31 schreef Marsyas het volgende:
Laten we het er maar op houden dat Mensen die het "vies"( een zéér relatief begrip...) vinden 'iets' minder oraal zijn ingesteld, en op het idee dat je de ander 'gek' maakt, niet zo kicken als anderom.
Ook tussen de lakens zijn er ego&altruïsten, 'geremden en 'ontremden'. Geen reden elkaar voor smeerkees, danwel frustraat uit te maken, leven/likken en laten leven/likken en onthoudt, alleen op de Maan is het steriel.....Smetvrees of sex, kies..Alle 2 kan niet.
Ja bij "sommigen" rolt er "misschien" iedere dag een DAMPENDE GLIMMENDE BRUINE SLANG UIT?!quote:Op vrijdag 28 november 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helaas hebben sommigen misschien verkeerde ervaringen
Pies werkt ontsmettend. Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.quote:(waar een vrouw toch echt uit piest hoor)
ja, poep komt uit je aars..Nog meer 'breaking news'?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ja bij "sommigen" rolt er "misschien" iedere dag een DAMPENDE GLIMMENDE BRUINE SLANG UIT?!
[..]
Pies werkt ontsmettend. Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.
Ja, dat vind jij wel lekker. Maar sommigen nu eenmaal niet.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:32 schreef Marsyas het volgende:
ja, poep komt uit je aars..Nog meer 'breaking news'?
Hoe oud ben jij? Een jaar of 600? Ik krijg echt zin om je in je bek te schijten,wannaB inquisiteurtje...![]()
![]()
Daartoe zijn Vrouwen nou 1maal beter in staat dan Mannen. Ben blij dat je het ook inziet.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat vrouwen wat volwassener reageren dan sommige (dus niet alle!!!) mannen. Gelukkig reageren er ook veel mannen eveneens volwassen.![]()
Doen gebeurt dus zeker, maar erover praten is nog een tweede. Gelukkig is het niet andersom.![]()
Toch blijf ik het raar vinden dat seksueel plezier bij de man die anders dan via de piemel geprikkeld is, nog steeds in een sfeer van 'niet hetero-stoer' valt. Liever lekker genieten dan zo stom zijn om je tegen te laten houden door zogenaamd stoer te zijn.
Yeah right.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:34 schreef bikkeltje2 het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat vrouwen wat volwassener reageren dan sommige (dus niet alle!!!) mannen. Gelukkig reageren er ook veel mannen eveneens volwassen.![]()
Doen gebeurt dus zeker, maar erover praten is nog een tweede. Gelukkig is het niet andersom.![]()
Toch blijf ik het raar vinden dat seksueel plezier bij de man die anders dan via de piemel geprikkeld is, nog steeds in een sfeer van 'niet hetero-stoer' valt. Liever lekker genieten dan zo stom zijn om je tegen te laten houden door zogenaamd stoer te zijn.
Grappig hoe mensen denken dat ze wel even de normen kunnen bepalen. Dit zijn ook net de mensen die het niet accepteren als iets wat zij 'normaal' vinden voor iemand anders onacceptabel is:quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef Dodecahedron het volgende:
Plasses is behoorlijk apart, doch acceptabel. Bij poepsex verdien je de brandstapel.
"Grappig" is anders..quote:Op donderdag 11 december 2008 14:57 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Grappig hoe mensen denken dat ze wel even de normen kunnen bepalen. Dit zijn ook net de mensen die het niet accepteren als iets wat zij 'normaal' vinden voor iemand anders onacceptabel is:
- Anale seks gaat een beetje te ver voor me
WAT LUL JE NOU,
Waarom houden vrouwen dat uit hun hoofd?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Yeah right.
De meeste vrouwen halen het uit hun hoofd om op deze topictitel te klikken. Daardoor krijg je een vertekend beeld.
Kan je ook specificeren welke drugs? Dan kan ik het mijn vriendin geven, want ik houd er wel van om een lekkere rimjob te krijgen...quote:Op maandag 8 december 2008 17:03 schreef kerysa het volgende:
[..]
jij hebt gelijk
onder invloed van drugs, zoals je al vermoede.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kan je ook specificeren welke drugs? Dan kan ik het mijn vriendin geven, want ik houd er wel van om een lekkere rimjob te krijgen...
Er blijkt iemand die geïnteresseerd is in een 'rape drug'![]()
en te lui om de bovenstaande posts te lezen.![]()
(ik heb er dus ook totaal geen moeite mee om op andere plaatsen dan alleen mijn bloedworst + balls verwend te worden)
Eh..............quote:Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Zelfs op FOK gaan we toch wel erg snel over op waardeoordelen.
Helaasquote:Op woensdag 17 december 2008 16:57 schreef bikkeltje2 het volgende:
Hoe conservatief is NL? Hoe open minded is NL? Hoe tolerant is NL?
Zelfs op FOK gaan we toch wel erg snel over op waardeoordelen. Ach ja, dat heb je met gevoelige onderwerpen.
Positief is wel dat er ook heel veel leuke open reacties te vinden zijn. Maar een beetje taboe is het wel zeker!
Vrouwen klinkken op deze topictitel omdat het óók naar ons is gericht. Rimmen. Doen vrouwen dat ook?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:44 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Yeah right.
De meeste vrouwen halen het uit hun hoofd om op deze topictitel te klikken. Daardoor krijg je een vertekend beeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |