users die denken andere users te kennenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kinderloze users die zich druk maken over zaken en verantwoordelijkheden waar ze verstand van denken te hebben maar daadwerkelijk geen zak van begrijpen
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:49 schreef doeka het volgende:
I
Later heb ik 'm weggegeven aan een zwangere vriendin; die gebruikte 'm voor de handwas.![]()
Nou, leg jij het grote voordeel van deze wasmand maar even uit dan. Het is gewoon een handig formaat emmer zonder scherpe randjes.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:42 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Kinderloze users die zich druk maken over zaken en verantwoordelijkheden waar ze verstand van denken te hebben maar daadwerkelijk geen zak van begrijpen
Wij hebben ook gewoon een badje op poten en geen tummytub. Het gaat mij meer erom dat de TS daar hele discussies over aangaat met een blije trotse moeder.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:51 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nou, leg jij het grote voordeel van deze wasmand maar even uit dan. Het is gewoon een handig formaat emmer zonder scherpe randjes.
Dan mag TS z'n mening toch wel geven? Of mogen alleen de mensen met kinderen dat?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon een badje op poten en geen tummytub. Het gaat mij meer erom dat de TS daar hele discussies over aangaat met een blije trotse moeder.
Ja, want dat staat helemaal nergensquote:Op woensdag 26 november 2008 17:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Wij hebben ook gewoon een badje op poten en geen tummytub. Het gaat mij meer erom dat de TS daar hele discussies over aangaat met een blije trotse moeder.
zolang jij de verhoudingen tussen mij en de betreffende trotse moeder niet kent, gaat je dat geen hol aanquote:Op woensdag 26 november 2008 17:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan mag TS z'n mening toch wel geven? Of mogen alleen de mensen met kinderen dat?
maar ook dan moet je je kind nog vasthouden.. net als in een normaal badje..quote:Op woensdag 26 november 2008 17:56 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Overigens kan ik me voorstellen dat onzekere nieuwe ouders zo'n tummytub fijner vinden omdat je kind er niet in kan wegzakken etc.
Uiteraard. Maar mocht het kind je even "ontglippen" dan ligt ie niet meteen onder water.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:58 schreef teamlead het volgende:
[..]
maar ook dan moet je je kind nog vasthouden.. net als in een normaal badje..
Ow jawel hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 17:59 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar mocht het kind je even "ontglippen" dan ligt ie niet meteen onder water.
Vasthouden is het probleem niet hoor, Leander was 5 en een half pond en de emmer was inderdaad erg groot (het was ook nog één die groter is dan normaal) maar vasthouden ging prima! (en normaal hield ik hem beter vast dan aan één vinger in z'n mond uiteraardquote:Op woensdag 26 november 2008 18:32 schreef deedeetee het volgende:
Lijkt mij nou juist doodeng zo'n emmer, in een badje kun je 't kindje veel beter vasthouden. Mja de mijne waren alle 3 bij de geboorte niet veel meer dan 5 pond dus dan is zo'n emmer wel groot.
Ja zo'n badje is ook enorm groot en in een tub voelt je kindje de 'grenzen'. Hier is hij in ieder geval erg goed gebruikt bij allebei de kidsquote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Lois het volgende:
Een emmer is vast net zo goed hoor, en stukken goedkoper dan een tub. Ik kreeg de mijne bij het kraampakket en heb er wel altijd dankbaar gebruik van gemaakt. Vooral toen ze nog klein waren vonden ze het badje maar eng groot en de Tub erg knus.
Een vriendin van mij had ze ook bij beide kids,die vonden het ook heerlijk ontspannen,en het zag er ook zo lief en knus uit.De kraam hulp hield het kindje trouwens met 2 vingers(wijs en middelvinger in een V zeg maar)onder de kin vast.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Lois het volgende:
Een emmer is vast net zo goed hoor, en stukken goedkoper dan een tub. Ik kreeg de mijne bij het kraampakket en heb er wel altijd dankbaar gebruik van gemaakt. Vooral toen ze nog klein waren vonden ze het badje maar eng groot en de Tub erg knus.
Het leuke aan zo'n doorzichtige emmer is dat je goed kunt zien hoe je kindje opkrult in het warme wateraf en toe zie je een voetje tegen de wand gedrukt
Mijn kindjes werden er altijd heerlijk ontspannen van.
Als Iris met Mama in het grote bad gaat zit ik tot over mijn ellebogen in het water...quote:Op woensdag 26 november 2008 17:50 schreef MarMar het volgende:
Bovendien kan je met een tummytub helemaal niet goed overal bij om te wassen zonder zelf tot je ellebogen in het water te zitten.
wassen op de comode en daarna snel in de tub dippenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:50 schreef MarMar het volgende:
* MarMar denkt er net zo over als TS.
Bovendien kan je met een tummytub helemaal niet goed overal bij om te wassen zonder zelf tot je ellebogen in het water te zitten.
Ik heb me ook vanaf dag 1 verbaasd over dat dingquote:Op woensdag 26 november 2008 17:38 schreef teamlead het volgende:
Van het weekend een hele discussie gehad met een trotse moeder die helemaal onder de indruk was van dit ding. Het verkooppraatje is blijkbaar dat het kind de houding aanneemt die het in de baarmoeder ook had ofzo en da's blijkbaar goed voor het kind.
Volgens mij is het gewoon een emmer zoals elke andere emmer en lacht de bedenker van dit fenomeen zich dagelijks de ballen uit de broek.
Wat is nu de toegevoegde waarde van die emmer een tummietubOf is het gewoon weer zo'n ding dat (aanstaande) ouders kopen uit angst dat ze het niet goed doen en daarom alles geloven wat een verkoper ze wijsmaakt
[ afbeelding ]
tussen de 20 en 30 euro (afhankelijk van het hippe design)quote:Op donderdag 27 november 2008 09:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat kost dat ding tegenwoordig?
Informeer je dan in ieder geval goedquote:Op donderdag 27 november 2008 09:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
tussen de 20 en 30 euro (afhankelijk van het hippe design)
zonder standaard uiteraardWant op tafel zetten is ook not done
Daar gebruik ik 'm nu ook voorquote:Op donderdag 27 november 2008 09:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik gebruik het ding voor op de camping, voor de handwas. En thuis als wasmand.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
tussen de 20 en 30 euro (afhankelijk van het hippe design)
zonder standaard uiteraardWant op tafel zetten is ook not done
Denk dat Amber ook al redelijk groot is om voor het eerst in een tummytub te gaan. Als ze pasgeboren zijn is het juist prettig voor ze vanwege diezelfde houding als in de baarmoeder. Als ze al bijna 5 maanden zijn kunnen ze zich die hele houding in de baarmoeder niet meer herinneren waarschijnlijk, en zijn ze al veel groter en drukker en hebben ze andere behoeften natuurlijkquote:Op donderdag 27 november 2008 07:08 schreef Llewella het volgende:
Ik vind het een redelijk onding! M'n ouders hebben een knalroze tummytub voor onze dochter. Afgelopen weekend heb ik er voor het eerst gebruik van gemaakt. Dochterlief zat heel beteuterd te kijken, ze wil lekker languit liggen juist in bad; en dan er een golfslagbad van maken door flink te bewegen. Ok, dat nog tot daar aan toe, maar ik ind het ook redelijk riskant. Want ik moest er goed vasthouden omdat ze anders weggleed, kopje onder, ook nadat we er al flink wat water uit hadden gehaald.
En ik kan nergens normaal bij met wassen.
Ik ben blij dat ik dan voor een normaal badje ben gegaan, met roze nijntje eropIk had ook een tummytub op m'n lijstje, maar na het roze nijntjes badje heb ik die tummytub van het lijstje geschrapt.
Een inzet-zitje voor het badje vind ik wel ideaal!
Dus omdat ik wel een tummy tub het aangeschafd voor mijn kleine destijds ben ik een soort hersenloos trendvolgend wezen?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
![]()
Wat een onzin. Ik ga dat dus echt niet aanschaffen voor de kleine.![]()
Ik heb natuurlijk ook niet alle geld van de wereld, maar sommige ouders slaan echt door met dit soort dingen. Mij is verschillende malen ook al gevraagd volgens welke 'trend' ik de kinderkamer in ga richten. Bij sommige mensen schijnt het normaal te zijn 5000 euro voor een kinderkamer uit te geven, 2000 voor een kinderwagen en nog wat duizendjes hier en daar voor andere spulletjes.
Ik bespaar me dat geld liever voor dingen waar een kindje echt plezier van heeft, zoals speelgoed bv. Het zal een baby worst wezen of ie in een goedkope of juist peperdure wieg ligt, het belangrijkste is dat het aan de tegenwoordige veiligheidsnormen voldoet.
Maar ik heb aanstaande ouders al horen zeggen: 'Alleen het beste voor mijn kind'
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:29 schreef Fuente het volgende:
[..]
Informeer je dan in ieder geval goed![]()
Het is gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 27 november 2008 09:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat is een bademmer...
de tummytub is wel onder de 20,- te krijgen.. maar ja die standaard he...
en ik snap best dat iedere ouder het beste wil voor zijn of haar kindje.. maar dit gaat toch helemaal nergens meer over zeg
die eerste zinquote:Op donderdag 27 november 2008 09:37 schreef Fuente het volgende:
[..]
Het is gewoon hetzelfde![]()
Zonder gekheid: het had voor mij persoonlijk niets te maken met het beste willen voor mijn kind. Ik denk dat het voor veel kindjes echt heel erg fijn is, zeker als je een kindje hebt dat moeilijk wil slapen, krampjes heeft, noem maar op.
Owquote:Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
die eerste zin
inderdaad.. het is gewoon hetzelfde.. dat was nou net mijn punt. dat het voor het kindje fijn is om in water rond te dobberen geloof ik graag... maar dat ouders zich daarvoor zo laten afzetten gaat er bij mij niet in. Een ruime emmer, desnoods een "bademmer" doen het ook
Een tummytub is een bademmer, maar Tummytub is gewoon een merk. Maar dat heb je toch met alles? Dan kun je over élk product wel een topic gaan openen, want van bijna alle dure merk producten is wel een goedkopere variant te vinden.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
die eerste zin
inderdaad.. het is gewoon hetzelfde.. dat was nou net mijn punt. dat het voor het kindje fijn is om in water rond te dobberen geloof ik graag... maar dat ouders zich daarvoor zo laten afzetten gaat er bij mij niet in. Een ruime emmer, desnoods een "bademmer" doen het ook
tuurlijk.. maar het ging er nu net over dat de trotse moeder in kwestie en een hopelijk-aanstaande-moeder bij hoog en laag volhielden ( en nu nog volhoudenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:44 schreef texelonia het volgende:
[..]
Een tummytub is een bademmer, maar Tummytub is gewoon een merk. Maar dat heb je toch met alles? Dan kun je over élk product wel een topic gaan openen, want van bijna alle dure merk producten is wel een goedkopere variant te vinden.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef countrytammy het volgende:
mijn zoontje vind het heerlijk om er in te gaan en als ik hem niet gekregen had had ik er toch ene gekocht...emmer of geen emmer als hij het fijn vind dan doe ik hem daar gewoon in!daarbij vind ik hem veel makkelijker dan een badje....als je hem goed gebruikt kan hij niet kopje onder gaan en kun je hem gewoon makkelijk op de tafel wassen...
Nou ik vind wel een verschil zitten tussen een bademmer of een doodnormale emmer die je bij de bouwmarkt koopt ja. Een bademmer ziet er veel comfortabeler uit, door die brede ronde rand aan de bovenkant bijv, geen metalen handvat waarvan het uiteinde scherp kan zijn voor kleine babyvingertjes, of waar de vingers überhaupt in klem kunnen komen te zitten.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
tuurlijk.. maar het ging er nu net over dat de trotse moeder in kwestie en een hopelijk-aanstaande-moeder bij hoog en laag volhielden ( en nu nog volhouden) dat het geen emmer is, maar een speciaal ding.... en da's volgens mij gewoon gelul
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:52 schreef countrytammy het volgende:
het is ook een speciale emmer voor je baby in te wassen....
Waarom geen gewone emmer?
Gewone emmers hebben geen anti-slip bodem. De bodem is niet gebogen en geeft de baby daardoor minder steun.
Babies ontdekken hun nieuwe wereld door met hun handen te voelen en met hun mond te proeven. De pigmenten in plastic emmers bevatten hoogstwaarschijnlijk giftige sporenelementen, aangezien gewone emmers ook niet ontwikkeld zijn om babies in te baden.
Emmers hebben scherpe randen die gemakkelijk de gevoelige huid van het kind kunnen beschadigen.
Het hengsel van de emmer kan gemakkelijk de vingers van de baby beschadigen. Hij brengt ook een extra risico met zich mee, omdat een ouder broertje of zusje door het hengsel beet te pakken, de emmer van de tafel kan trekken.
Gewone emmers zijn te laag en te smal. Het waterniveau is daarom ook te laag en kinderen blijven minder lang warm. Los daarvan worden moeders en kinderen in hun bewegingen beperkt. Simpelweg een grotere emmer gebruiken brengt geen soelaas omdat die het kind geen ondersteuning en een comfortabele zitpositie geeft.
Een gewone emmer zou nooit de goedkeuring van de TÜV en BSI krijgen om babies te baden.
quote:quote: Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef countrytammy het volgende:
mijn zoontje vind het heerlijk om er in te gaan en als ik hem niet gekregen had had ik er toch ene gekocht...emmer of geen emmer als hij het fijn vind dan doe ik hem daar gewoon in!daarbij vind ik hem veel makkelijker dan een badje....als je hem goed gebruikt kan hij niet kopje onder gaan en kun je hem gewoon makkelijk op de tafel wassen...
dat is niet wat je net zei...
steun waarvoorquote:Op donderdag 27 november 2008 09:52 schreef countrytammy het volgende:
het is ook een speciale emmer voor je baby in te wassen....
Waarom geen gewone emmer?
Gewone emmers hebben geen anti-slip bodem. De bodem is niet gebogen en geeft de baby daardoor minder steun.
quote:
Babies ontdekken hun nieuwe wereld door met hun handen te voelen en met hun mond te proeven. De pigmenten in plastic emmers bevatten hoogstwaarschijnlijk giftige sporenelementen, aangezien gewone emmers ook niet ontwikkeld zijn om babies in te baden.
da's een punt inderdaad.. bij een gewone emmer moet je dus iets beter oplettenquote:
Emmers hebben scherpe randen die gemakkelijk de gevoelige huid van het kind kunnen beschadigen.
nou is het niet dat ik wil zeuren ofzo.. maar hoe voorkom je dat een ouder broertje of zusje die hele emmer tummytub omtrekt danquote:
Het hengsel van de emmer kan gemakkelijk de vingers van de baby beschadigen. Hij brengt ook een extra risico met zich mee, omdat een ouder broertje of zusje door het hengsel beet te pakken, de emmer van de tafel kan trekken.
welke ondersteuning biedt zo'n tummyding dan preciesquote:
Gewone emmers zijn te laag en te smal. Het waterniveau is daarom ook te laag en kinderen blijven minder lang warm. Los daarvan worden moeders en kinderen in hun bewegingen beperkt. Simpelweg een grotere emmer gebruiken brengt geen soelaas omdat die het kind geen ondersteuning en een comfortabele zitpositie geeft.
quote:
Een gewone emmer zou nooit de goedkeuring van de TÜV en BSI krijgen om babies te baden.
quote: Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef countrytammy het volgende:quote:Op donderdag 27 november 2008 09:57 schreef countrytammy het volgende:
ik citeerquote:hoezo dat dan niet?
quote:ps:HET IS GEEN EMMER!!!!!
euh, nee... doe dat maar nietquote:Op donderdag 27 november 2008 10:05 schreef countrytammy het volgende:
dat was van een prive mail teamlead ik gebruik ook geen zinnen uit jouw prive mails aan mij
Nou dat dus. En verder vind ik de hele discussie een beetje onzinnigquote:Op donderdag 27 november 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:
[..]
Nou ik vind wel een verschil zitten tussen een bademmer of een doodnormale emmer die je bij de bouwmarkt koopt ja. Een bademmer ziet er veel comfortabeler uit, door die brede ronde rand aan de bovenkant bijv, geen metalen handvat waarvan het uiteinde scherp kan zijn voor kleine babyvingertjes, of waar de vingers überhaupt in klem kunnen komen te zitten.
Of het dat prijsverschil je waard is, en of je de bademmer überhaupt een toevoeging op het gewone babybadje vindt hebben, moet ieder natuurlijk voor zichzelf uitmaken.
die hopelijk aanstaande moeder kennende geeft ze me groot gelijk dat het eigenlijk gewoon een emmer is.... om vervolgens alsnog gewoon een tummytub aan te schaffen jaquote:Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef countrytammy het volgende:
trouwens taemlead die hopelijk aanstaande moeder, wil ook een tummy tub...en haar een beetje kennende word dat geen gewone emmer![]()
quote:die hopelijk aanstaande moeder kennende geeft ze me groot gelijk dat het eigenlijk gewoon een emmer is.... om vervolgens alsnog gewoon een tummytub aan te schaffen ja
wassen in dat ding mag zij doen hoor.. ik ga gewoon voor het badjequote:Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef countrytammy het volgende:
[..]
dus ook jij mag je baby in een tummy tub gaan wassen is maar goed dat je met mijn baby kan oefenen he voordat je die 'emmer' van de tafel, commode of standaard af gooid![]()
whahahahaquote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Uitkijken dat je niet van het opstapje valt dan met badderen TL
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Uitkijken dat je niet van het opstapje valt dan met badderen TL
ze ging wel meteen in houding, alleen dreigde achterover op de kop te kukkelenquote:Op donderdag 27 november 2008 09:32 schreef texelonia het volgende:
[..]
Denk dat Amber ook al redelijk groot is om voor het eerst in een tummytub te gaan. Als ze pasgeboren zijn is het juist prettig voor ze vanwege diezelfde houding als in de baarmoeder. Als ze al bijna 5 maanden zijn kunnen ze zich die hele houding in de baarmoeder niet meer herinneren waarschijnlijk, en zijn ze al veel groter en drukker en hebben ze andere behoeften natuurlijk
Noah ging op een gegeven moment ook steeds proberen te staan in de tummytub, dat is niet echt praktisch idd.
Bij mijn weten waren er tien jaar geleden nog geen tummytubs.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Bij prenatal kost een standaard waar een badje en tummytub op kan 29.99,de tub zelf 14.99 en het badje 12.99.Dus als je een beetje onrustig kind hebt,of je wil em gewoon lekker laten ontspannen of zien ontspannen(want het is ook gewoon heerlijk om te zien) ben je gewoon een zeikerd als je dat voor die 15 euro wil laten.Zoals TearSong al zei,er is overal wel een goedkoper alternatief voor te verzinnen maar kom op zeg het is geen 1940 meer!!
Ja denk het ja, want tweede (nu 7,5) ging toen in de emmer. En toen vond ik het de investering niet meer waard weet ik nog.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Zou best kunnen buuf, Christan is 8, dan heb je hem net gemistIk had er toen nog nooit van gehoord moet ik eerlijk bekennen.
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:35 schreef Fuente het volgende:
[..]
Dus omdat ik wel een tummy tub het aangeschafd voor mijn kleine destijds ben ik een soort hersenloos trendvolgend wezen?
Ja, en daarvoor had je ook de tummytub van de Hema kunnen kopen, die de helft in prijs scheelt. En als ik het zo lees hebben de meeste ouders (hier dan) niet het gevoel dat ze echt veel aan het ding hebben gehad, het lijkt nog het meest als wasmand te worden gebruikt.quote:Onze babykamer is gewoon van ikea, heeft in totaal niet meer dan 250 euro gekost. En reken maar dat kinderen van een tummy tub heel veel plezier kunnen hebben, Sara heeft de eerste paar maanden bijna alleen maar daarin gebadderd, vanwege buikkrampjes zat ze er gewoon het fijnste in, werd ze helemaal ontspannen. Nee, dan heeft ze inderdaad echt meer aan speelgoed
Voor de standaard kan je ook gewoon de simpelste versie kopen en de tummytub in het badje zettenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Bij prenatal kost een standaard waar een badje en tummytub op kan 29.99,de tub zelf 14.99 en het badje 12.99.Dus als je een beetje onrustig kind hebt,of je wil em gewoon lekker laten ontspannen of zien ontspannen(want het is ook gewoon heerlijk om te zien) ben je gewoon een zeikerd als je dat voor die 15 euro wil laten.Zoals TearSong al zei,er is overal wel een goedkoper alternatief voor te verzinnen maar kom op zeg het is geen 1940 meer!!
Hoe komt iedereen aan die achterlijke prijzen voor een tummytub? Ik heb ze nog nooit boven de 18-20 euro gezien..quote:Op donderdag 27 november 2008 12:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, en daarvoor had je ook de tummytub van de Hema kunnen kopen, die de helft in prijs scheelt. En als ik het zo lees hebben de meeste ouders (hier dan) niet het gevoel dat ze echt veel aan het ding hebben gehad, het lijkt nog het meest als wasmand te worden gebruikt.
Dan lees je toch wel een beetje selectief.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
En als ik het zo lees hebben de meeste ouders (hier dan) niet het gevoel dat ze echt veel aan het ding hebben gehad
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:17 schreef freecell het volgende:
Ik heb er ook één gekregen en Leander vond het wel erg relaxed
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:24 schreef Lois het volgende:
Ik kreeg de mijne bij het kraampakket en heb er wel altijd dankbaar gebruik van gemaakt. Vooral toen ze nog klein waren vonden ze het badje maar eng groot en de Tub erg knus.
Het leuke aan zo'n doorzichtige emmer is dat je goed kunt zien hoe je kindje opkrult in het warme wateraf en toe zie je een voetje tegen de wand gedrukt
Mijn kindjes werden er altijd heerlijk ontspannen van.
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:33 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja zo'n badje is ook enorm groot en in een tub voelt je kindje de 'grenzen'. Hier is hij in ieder geval erg goed gebruikt bij allebei de kids
quote:Op woensdag 26 november 2008 21:37 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Een vriendin van mij had ze ook bij beide kids,die vonden het ook heerlijk ontspannen,en het zag er ook zo lief en knus uit.De kraam hulp hield het kindje trouwens met 2 vingers(wijs en middelvinger in een V zeg maar)onder de kin vast.
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:59 schreef Lishe het volgende:
Ik vond het heel prettig, die tummytub.
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:05 schreef moussy het volgende:
Ik vond hem vooral handig toen mijn DNA nog niet zelf kon zitten, maar wel al wat groter waren, dan zaten ze mooi klem en glibberden ze niet door het bad heen.
quote:Op donderdag 27 november 2008 08:50 schreef E.T. het volgende:
Hier is het gewone badje nooit gebruikt.. In die grote ruimte wilde ze lekker omdraaien naar d'r buik, maar dat is niet zo handig met waterIk was dus continue bezig met m'n kind in bedwang houden terwijl ze in de tummytub heerlijk ontspannen aan het badderen was.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:17 schreef snoopy het volgende:
Hier ook de tub gebruikt. Ik vond het wel handig ivm de ruimte. Lekker badderen op de commode
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:30 schreef texelonia het volgende:
Ik had er eentje gekregen, en ik vond het wel leuk eigenlijk. Kind wordt er rustig van, en je hoeft ze bijna niet vast te houden. Het badje vond ik in het begin veel onhandiger.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef saartje1 het volgende:
Mijn dochter heeft er tot een jaar ingezeten, ze vond het heerlijk, veilig en vertrouwd. Eerst om lekker voorover te hangen op mijn handen (fijn zo'n brede rand), daarna achterover te hangen met je voetjes weer op de rand en vervolgens voor de tijd dat ze nog niet zelf kon zitten. Hij is zijn geld dus dubbel en dwars al waard geweest en zal ook voor de 2e gebruikt gaan worden. Het scheelt trouwens ook aardig wat water.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:43 schreef Vicky het volgende:
Ik vond het een heerlijk ding. Wel ff wennen in het begin maar Amber vond het geweldig. Ze heeft er ook heel lang in gezeten. Bij de 2e gaan we 'm weer gebruiken..
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:48 schreef countrytammy het volgende:
mijn zoontje vind het heerlijk om er in te gaan en als ik hem niet gekregen had had ik er toch ene gekocht...
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:49 schreef lily het volgende:
Ik heb m ook veel gebruikt.
Kind vond het erg prettig en ik ook
ik vond het jammer dat ik het ding bij de eerste niet had
En dan laat ik reacties met alleen foto's (van tevreden kindjes) nog achterwege.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:35 schreef snakelady het volgende:
Wij hadden er een gekregen van mijn ouders maar moet zeggen, beide meiden vonden het fijn om erin te gaan en omdat het ook doorzichtig is kan je alles goed zien.
dat is met 99% van alle dingen die je koopt..quote:Op donderdag 27 november 2008 13:08 schreef Iksje het volgende:
Ehmmm 18-20 euro voor een plastic ding- hoe heerlijk je kind het ook vindt- is gewoon een achterlijke prijs.
Dat is tig keer de productieprijs, daar zit dus inderdaad de kost van de promotie/marketingcampagne achter (al is die er ook al weer jaren uitgehaald)
Zullen we even nagaan hoeveel al die babyshit over de kop gaat? Zoals gezegd, ze zijn er ook voor veel minder (HEMA) en dan koop je voor een euro of 10 - 15 iets waarvan je baby (mogelijk) maandenlang plezier hebt. En hey, misschien vindt -ie het niks, ben je 15 euro kwijt. Lijkt me een beetje in het niet vallen ivm commode, boxen, flessen, luiers, hydroluiers, nappy wrappers, etc af infinitum.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:08 schreef Iksje het volgende:
Ehmmm 18-20 euro voor een plastic ding- hoe heerlijk je kind het ook vindt- is gewoon een achterlijke prijs.
Dat is tig keer de productieprijs, daar zit dus inderdaad de kost van de promotie/marketingcampagne achter (al is die er ook al weer jaren uitgehaald)
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
die hopelijk aanstaande moeder kennende geeft ze me groot gelijk dat het eigenlijk gewoon een emmer is.... om vervolgens alsnog gewoon een tummytub aan te schaffen ja
Ik krijg Jen er niet meer fatsoenlijk in hoor. Ze gaat staan en blijft staan.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ga hem straks weer eens proberen m isschien is het nu een groter succes.
Oh ja, grote kans dat stella dat ook doetquote:Op donderdag 27 november 2008 13:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik krijg Jen er niet meer fatsoenlijk in hoor. Ze gaat staan en blijft staan.
Zie ze er dan maar eens in te vouwenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:29 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Oh ja, grote kans dat stella dat ook doet.
Nou, even afwegen tegen de minder positieve reactie's:quote:Op donderdag 27 november 2008 13:07 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dan lees je toch wel een beetje selectief.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan laat ik reacties met alleen foto's (van tevreden kindjes) nog achterwege.
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:46 schreef DJMO het volgende:
ik heb een gewoon badje op een standaard, en ik hoef die nieuwerwetse zooi allemaal niet. ik zou trouwens niet eens weten hoe ik mijn kind vast moet houden in zo'n tummyding .. ik vind het een onding
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:49 schreef doeka het volgende:
Ik had er destijd eentje gekregen voor de geboorte van ons jongste kind.
Ik reageerde net als jij: "Leuk, een emmer!" Maar volgens de gever kon ik, als moderne moeder, toch echt niet zonder.
Welgeteld 1 keer heeft Zoon in de emmer gezeten; ik vond het gedoe en kreeg niet de indruk dat Zoon zich veel meer op z'n gemak voelde in een emmer dan in een badje.
Later heb ik 'm weggegeven aan een zwangere vriendin; die gebruikte 'm voor de handwas.![]()
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:50 schreef MarMar het volgende:
* MarMar denkt er net zo over als TS.
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:51 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Nou, leg jij het grote voordeel van deze wasmand maar even uit dan. Het is gewoon een handig formaat emmer zonder scherpe randjes.
Edit: Gezien de reacties van anderen hier, komt het woord handig inmiddels te vervallen
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:52 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wij hebben ook gewoon een badje op poten en geen tummytub.
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb gewoon een gele emmer gebruikt. Van Curver geloof ik. Werkte net zo goed.Zal vanavond even zoeken voor een foto. Leukste: nu een foto maken met dezelfde emmer en hetzelfde kind.
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:32 schreef deedeetee het volgende:
Lijkt mij nou juist doodeng zo'n emmer, in een badje kun je 't kindje veel beter vasthouden. Mja de mijne waren alle 3 bij de geboorte niet veel meer dan 5 pond dus dan is zo'n emmer wel groot.
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:48 schreef HarryP het volgende:
[..]
Als Iris met Mama in het grote bad gaat zit ik tot over mijn ellebogen in het water...
Verder ook geen tummytub. Vond het onzin, om over een gietijzeren tummytub standaard maar te zwijgen. Een normaal badje is veel handiger.
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:08 schreef Llewella het volgende:
Ik vind het een redelijk onding! M'n ouders hebben een knalroze tummytub voor onze dochter. Afgelopen weekend heb ik er voor het eerst gebruik van gemaakt. Dochterlief zat heel beteuterd te kijken, ze wil lekker languit liggen juist in bad; en dan er een golfslagbad van maken door flink te bewegen. Ok, dat nog tot daar aan toe, maar ik ind het ook redelijk riskant. Want ik moest er goed vasthouden omdat ze anders weggleed, kopje onder, ook nadat we er al flink wat water uit hadden gehaald.
En ik kan nergens normaal bij met wassen.
Ik ben blij dat ik dan voor een normaal badje ben gegaan, met roze nijntje eropIk had ook een tummytub op m'n lijstje, maar na het roze nijntjes badje heb ik die tummytub van het lijstje geschrapt.
Een inzet-zitje voor het badje vind ik wel ideaal!
quote:Op donderdag 27 november 2008 07:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hem alleen in het begin gebruikt. Naderhand een gewoon badje op standaard. En nu doet de tummytub het prima als wasmand
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:02 schreef Belana het volgende:
Wij hebben er toentertijd 1 gekocht ja en ik ben het volkomen met TS eens dat we net zo goed een emmer hadden kunnen kopen, we zijn er volledig ingetrapt
we hebben hem wel veel gebruikt en ook voor 2 kinderen en nu doet ie dienst als, jawel, emmer
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:27 schreef Ticootje het volgende:
Ik gebruik het ding voor op de camping, voor de handwas. En thuis als wasmand.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:31 schreef hestria het volgende:
hier nooit een tummytub gebruikt, 1 keer uit nood een gewone emmer, maar verder iss babybadje(de eerste maand) daarna gewoon met papa of mama mee onder de douche/bad. Vind/vond vooral toen ze nog heel klein waren dat huid op huid contact erg fijn, en dat heb je niet in een tummytub of baby badje.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:34 schreef Tinkepink het volgende:
Wij hebben een emmer gebruikt. En later gewoon een babybadje.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kreeg hem door van mijn zus. Maar we hebben hem niet gebruikt omdat we Sasha door zijn gebroken sleutelbeentje niet op de juiste manier erin konden laten zakken. Later, toen dat geheeld was heb ik het nog wel 1 of 2 keer gebruikt, na uitleg van mijn zus, maar ik kon er niet echt warm voor lopen.
Nu staat hij in de badkamer en dient als verzamelplaats voor flessen shampoo en schuim enzo.
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:52 schreef Montagui het volgende:
Leuk ding, maar heeft m.i. verder geen meerwaarde.
Voor mij geen reden naar de winkel te hollen om dat ding aan te schaffen. Misschien zou ik het overwegen als er problemen zouden zijn met het baden in een 'gewoon' babybadje.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:08 schreef Iksje het volgende:
Met Leander lukt me dat dus niet meer, ik krijg hem niet zover dat hij zijn knietjes buigt, dus hij wordt maximaal tot zijn navel nat.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zie ze er dan maar eens in te vouwen
Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat de makers van de tummy tub/ soortgelijke badjes hier slapeloze nachten van hebben hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Voor mij geen reden naar de winkel te hollen om dat ding aan te schaffen.
Ik zie de balans niet echt uitslaan naar uitgesproken positief of negatief, daar ging het me even om. En hey, als het je niks lijkt, dan koop je 'm niet, isse simpel. En je hoeft al helemaal niet te hollen. Wij hebben 'm gewoon meegenomen tijdens één of ander regulier bezoekje aan één of andere babydump/knaller/etc. Onder het mom van laten we het eens proberen. Je doet net of er een aankoop van 3.500 euro te verantwoorden is.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou, even afwegen tegen de minder positieve reactie's:
Voor mij geen reden naar de winkel te hollen om dat ding aan te schaffen. Misschien zou ik het overwegen als er problemen zouden zijn met het baden in een 'gewoon' babybadje.
Wat is dat nu weer voor rare opmerking?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:37 schreef TearSong het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben denk ik niet dat de makers van de tummy tub/ soortgelijke badjes hier slapeloze nachten van hebben hoor
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
die hopelijk aanstaande moeder gaat jou geen gelijk geven.. een emmer is een emmer en die gebruik ik om te poetsen een tummy tub is om je kind in te badderen...... en die trotse moeder geef ik helemaal gelijk....
Heb je de OP van dit topic gelezen?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zie de balans niet echt uitslaan naar uitgesproken positief of negatief, daar ging het me even om. En hey, als het je niks lijkt, dan koop je 'm niet, isse simpel. En je hoeft al helemaal niet te hollen. Wij hebben 'm gewoon meegenomen tijdens één of ander regulier bezoekje aan één of andere babydump/knaller/etc. Onder het mom van laten we het eens proberen. Je doet net of er een aankoop van 3.500 euro te verantwoorden is.
quote:Op donderdag 27 november 2008 13:24 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
die hopelijk aanstaande moeder gaat jou geen gelijk geven.. een emmer is een emmer en die gebruik ik om te poetsen een tummy tub is om je kind in te badderen...... en die trotse moeder geef ik helemaal gelijk....
Daarvoor kan je de nappy wrapper aanschaffen.quote:
Ja voor de nappy wrapper moeten we even een nieuw topic maken hoorquote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarvoor kan je de nappy wrapper aanschaffen.Ook handig. Of je neemt een emmer.
de wattes???quote:Op donderdag 27 november 2008 13:57 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja voor de nappy wrapper moeten we even een nieuw topic maken hoor
Ga er even voor zitten... dan zoek ik 'm vast op.quote:
Ik zag de prijd en koos toen voor een normale luieremmer. Gewoon even elke dag legen...quote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat E.T. zegt... vele zaken zijn achterlijk duur.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zullen we even nagaan hoeveel al die babyshit over de kop gaat? Zoals gezegd, ze zijn er ook voor veel minder (HEMA) en dan koop je voor een euro of 10 - 15 iets waarvan je baby (mogelijk) maandenlang plezier hebt. En hey, misschien vindt -ie het niks, ben je 15 euro kwijt. Lijkt me een beetje in het niet vallen ivm commode, boxen, flessen, luiers, hydroluiers, nappy wrappers, etc af infinitum.
Oh sjips ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:57 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja voor de nappy wrapper moeten we even een nieuw topic maken hoor
Mijn ouders hebben hem van de hema voor een 10tje.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:08 schreef Iksje het volgende:
Alleen heeft de meerderheid van jouw lijstje nooit ene tummytub in zijn of haar bezit gehad....quote:Op donderdag 27 november 2008 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, even afwegen tegen de minder positieve reactie's:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor mij geen reden naar de winkel te hollen om dat ding aan te schaffen. Misschien zou ik het overwegen als er problemen zouden zijn met het baden in een 'gewoon' babybadje.
hahahahaha.......quote:Op donderdag 27 november 2008 14:42 schreef countrytammy het volgende:
teamlead gaat dit niet meer verwerken![]()
![]()
trotse moeder zegt tegen teamlead kom vanaaf maar kijken hoe hij werkthij is echt makkelijk
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef Jarno het volgende:
Astu. Ik presenteer u, de Nappy Wrapper!.
http://www.kinderwebwinke(...)ucten/nappy_wrapper/
en die emmer kan niet.. want daar moet het kind in gewassen wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nouja, kliko's staan niet zelden in de tuin, kinderkamers bevinden zich niet zelden op de 1e of 2e etage, dus dan moet je mét stinkende luier het huis door (één hand bezet door de luier, wat doe je met je uk en de traphekjes die je tegen komt onderweg?), door de regen/sneeuw/hagel/etc je tuin door (terwijl je uk op de 2e etage de stopcontacten aan het uittesten is), jij komt doorweekt terug - zonder luier - in je naar babypoep stinkende huis en je ziet dat je dreumes zich heeft opgehangen aan een Winnie de Pooh speeltje.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef teamlead het volgende:
ehm.. en gewoon in de kliko mikken is teveel werk
Sommige mensen zijn wel erg allergisch voor vieze luchtjes denk ik. En hebben het idee dat ze het nog door een luieremmerdeksel heen ruiken ofzo. Ik weet het ook niet, dit is nou weer iets waarvan ik dan weer niet het nut inzie.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
maar wat is de meerwaarde van een nappy wrapper.. als je een luieremmer hebt??
dat mocht niet van je droom vrouw of alweer vergeten????quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
en die emmer kan niet.. want daar moet het kind in gewassen worden
Maar je exman past toch nooit in zo'n zakjequote:Op donderdag 27 november 2008 16:03 schreef countrytammy het volgende:
ik heb er ene en ben er best blij mee....geen vieze luchtjes op de kinderkamer en geen gesleep elke dag met een luieremmer...die dingen zijn dan wel belachelijk duur maar als je hem van je ex man krijgt na de scheiding is hij van harte welkom....
als dat eens kon zou het helemaal mooi zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je exman past toch nooit in zo'n zakje
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je exman past toch nooit in zo'n zakje
gedraag jequote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
hahahaha........
op geruimd staat netjes![]()
Inderdaad. Waarom een veredelde wasemmer van 20 euro (of meer) aanschaffen als je 'm niet nodig hebt.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Alleen heeft de meerderheid van jouw lijstje nooit ene tummytub in zijn of haar bezit gehad....
als het uitziet als een vis, ruikt als een vis, smaakt als een vis, dan is het waarschijnlijk een visquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik vind van wel.. dat het de vorm van een emmer heeft is nog niet gezegd dat het een emmer is....
en de dikke van dale noemt het een babybadje is mij dus duidelijk genoeg
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
hahahaha........
op geruimd staat netjes![]()
we zetten jou toch ook niet in de voortuin omdat je er uitziet als een tuinkabouterquote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
als het uitziet als een vis, ruikt als een vis, smaakt als een vis, dan is het waarschijnlijk een vis
als het uitziet als een emmer, ruikt als een emmer, dezelfde eigenschappen heeft als een emmer, dan is het dus een emmer
eigenwijs geval
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef countrytammy het volgende:
[..]
we zetten jou toch ook niet in de voortuin omdat je er uitziet als een tuinkabouter![]()
ja jij bijna elke dagquote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
heeft iemand jou wel eens verteld dat je eigenlijk een kutwijf bent?
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef countrytammy het volgende:
[..]
we zetten jou toch ook niet in de voortuin omdat je er uitziet als een tuinkabouter![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
das niet lief van teamlead over de knie......
wat nou????quote:
omdat een tummytub veiliger isquote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef teamlead het volgende:
maar even terug on topic ()
de meningen over de zin en onzin van de tummy-emmer zijn nogal verdeeld.. Maar zelfs als het nuttig zou zijn.. waarom dan niet gewoon dat kind in een emmer
nou hier de voordelen op een rijquote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef teamlead het volgende:
maar even terug on topic ()
de meningen over de zin en onzin van de tummy-emmer zijn nogal verdeeld.. Maar zelfs als het nuttig zou zijn.. waarom dan niet gewoon dat kind in een emmer
1. er zijn ook doorzichtige emmersquote:Op donderdag 27 november 2008 17:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
nou hier de voordelen op een rij
1. Hij is doorzichtig ( dat is leuker)
2. Het is hygienischer ( eerst de wc uitsoppen met chloor om vbervolgens je baby in de emmer te wassen)
3. Het is veiliger ( dankzij antislip en geen scherpte randjes)
4. Hij is groter ( de gemiddelde emmer is toch een heel stuk kleiner als een tummytub en baby's groeien ook dus je kan van ene tummytub langer gebruik maken.
En het kost maar rond de 10 á 15 euro bij de Hema.
dus dan moet je met veel moeite opzoek naar een grote doorzichtige emmer (krijg hem via google niet gevonden) die je alleen gebruikt voor de baby terwijl je waarschijnlijk voor 5 euro meer een "emmer"hebt die speciaal is ontwikkeld voor baby's...quote:Op donderdag 27 november 2008 17:42 schreef moussy het volgende:
[..]
1. er zijn ook doorzichtige emmers
2. dan neem je toch een emmer die je alleen voor je baby gebruikt
3. zat niet in de tubs van mijn kinderen 9 en 5 jaar geleden
4. er zijn ook grote emmers
Ik vind de brede rand alleen ideaal omdat ik er mijn armen op legde, voor de rest zie ík geen verschil met een emmer.
2,99 doorzichtige emmer bij blokker.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
dus dan moet je met veel moeite opzoek naar een grote doorzichtige emmer (krijg hem via google niet gevonden) die je alleen gebruikt voor de baby terwijl je waarschijnlijk voor 5 euro meer een "emmer"hebt die speciaal is ontwikkeld voor baby's...
Ja, die 5 euro doet het hem dan wel uiteraard, echt het bezuinigen waard.
dat is een kleine emmer...quote:Op donderdag 27 november 2008 17:49 schreef moussy het volgende:
[..]
2,99 doorzichtige emmer bij blokker.
quote:
Toevallig, ik heb hem vorige week ook in mijn handen gehad, die is toch een stuk kleiner als een tummytub, zie er geen 1 jarige inzitten eigenlijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:51 schreef moussy het volgende:
[..]tuulk, ik heb ze zelf hier staan en het zijn geen kleine emmers
Ik weet natuurlijk ook helemaal niet hoe een tub er uit zietquote:Op donderdag 27 november 2008 17:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb hem vorige week ook in mijn handen gehad, die is toch een stuk kleiner als een tummytub, zie er geen 1 jarige inzitten eigenlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:03 schreef countrytammy het volgende:
[..]
omdat een tummytub veiliger is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |