Wat E.T. zegt... vele zaken zijn achterlijk duur.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zullen we even nagaan hoeveel al die babyshit over de kop gaat? Zoals gezegd, ze zijn er ook voor veel minder (HEMA) en dan koop je voor een euro of 10 - 15 iets waarvan je baby (mogelijk) maandenlang plezier hebt. En hey, misschien vindt -ie het niks, ben je 15 euro kwijt. Lijkt me een beetje in het niet vallen ivm commode, boxen, flessen, luiers, hydroluiers, nappy wrappers, etc af infinitum.
Oh sjips ja.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:57 schreef TearSong het volgende:
[..]
Ja voor de nappy wrapper moeten we even een nieuw topic maken hoor
Mijn ouders hebben hem van de hema voor een 10tje.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:08 schreef Iksje het volgende:
Ehmmm 18-20 euro voor een plastic ding- hoe heerlijk je kind het ook vindt- is gewoon een achterlijke prijs.
Dat is tig keer de productieprijs, daar zit dus inderdaad de kost van de promotie/marketingcampagne achter (al is die er ook al weer jaren uitgehaald)
Alleen heeft de meerderheid van jouw lijstje nooit ene tummytub in zijn of haar bezit gehad....quote:Op donderdag 27 november 2008 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, even afwegen tegen de minder positieve reactie's:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Voor mij geen reden naar de winkel te hollen om dat ding aan te schaffen. Misschien zou ik het overwegen als er problemen zouden zijn met het baden in een 'gewoon' babybadje.
hahahahaha.......quote:Op donderdag 27 november 2008 14:42 schreef countrytammy het volgende:
teamlead gaat dit niet meer verwerken![]()
![]()
trotse moeder zegt tegen teamlead kom vanaaf maar kijken hoe hij werkthij is echt makkelijk
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:03 schreef Jarno het volgende:
Astu. Ik presenteer u, de Nappy Wrapper!.
http://www.kinderwebwinke(...)ucten/nappy_wrapper/
en die emmer kan niet.. want daar moet het kind in gewassen wordenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daarvoor kan je de nappy wrapper aanschaffen.Ook handig. Of je neemt een emmer.
Nouja, kliko's staan niet zelden in de tuin, kinderkamers bevinden zich niet zelden op de 1e of 2e etage, dus dan moet je mét stinkende luier het huis door (één hand bezet door de luier, wat doe je met je uk en de traphekjes die je tegen komt onderweg?), door de regen/sneeuw/hagel/etc je tuin door (terwijl je uk op de 2e etage de stopcontacten aan het uittesten is), jij komt doorweekt terug - zonder luier - in je naar babypoep stinkende huis en je ziet dat je dreumes zich heeft opgehangen aan een Winnie de Pooh speeltje.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:46 schreef teamlead het volgende:
ehm.. en gewoon in de kliko mikken is teveel werk
Sommige mensen zijn wel erg allergisch voor vieze luchtjes denk ik. En hebben het idee dat ze het nog door een luieremmerdeksel heen ruiken ofzo. Ik weet het ook niet, dit is nou weer iets waarvan ik dan weer niet het nut inzie.quote:Op donderdag 27 november 2008 15:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
maar wat is de meerwaarde van een nappy wrapper.. als je een luieremmer hebt??
dat mocht niet van je droom vrouw of alweer vergeten????quote:Op donderdag 27 november 2008 15:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
en die emmer kan niet.. want daar moet het kind in gewassen worden
Maar je exman past toch nooit in zo'n zakjequote:Op donderdag 27 november 2008 16:03 schreef countrytammy het volgende:
ik heb er ene en ben er best blij mee....geen vieze luchtjes op de kinderkamer en geen gesleep elke dag met een luieremmer...die dingen zijn dan wel belachelijk duur maar als je hem van je ex man krijgt na de scheiding is hij van harte welkom....
als dat eens kon zou het helemaal mooi zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je exman past toch nooit in zo'n zakje
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:05 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je exman past toch nooit in zo'n zakje
gedraag jequote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
hahahaha........
op geruimd staat netjes![]()
Inderdaad. Waarom een veredelde wasemmer van 20 euro (of meer) aanschaffen als je 'm niet nodig hebt.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Alleen heeft de meerderheid van jouw lijstje nooit ene tummytub in zijn of haar bezit gehad....
als het uitziet als een vis, ruikt als een vis, smaakt als een vis, dan is het waarschijnlijk een visquote:Op donderdag 27 november 2008 16:38 schreef droomvrouwtje het volgende:
ik vind van wel.. dat het de vorm van een emmer heeft is nog niet gezegd dat het een emmer is....
en de dikke van dale noemt het een babybadje is mij dus duidelijk genoeg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |