quote:Op donderdag 27 november 2008 16:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
hahahaha........
op geruimd staat netjes![]()
we zetten jou toch ook niet in de voortuin omdat je er uitziet als een tuinkabouterquote:Op donderdag 27 november 2008 16:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
als het uitziet als een vis, ruikt als een vis, smaakt als een vis, dan is het waarschijnlijk een vis
als het uitziet als een emmer, ruikt als een emmer, dezelfde eigenschappen heeft als een emmer, dan is het dus een emmer
eigenwijs geval
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef countrytammy het volgende:
[..]
we zetten jou toch ook niet in de voortuin omdat je er uitziet als een tuinkabouter![]()
ja jij bijna elke dagquote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
heeft iemand jou wel eens verteld dat je eigenlijk een kutwijf bent?
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:43 schreef countrytammy het volgende:
[..]
we zetten jou toch ook niet in de voortuin omdat je er uitziet als een tuinkabouter![]()
quote:Op donderdag 27 november 2008 16:46 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
das niet lief van teamlead over de knie......
wat nou????quote:
omdat een tummytub veiliger isquote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef teamlead het volgende:
maar even terug on topic ()
de meningen over de zin en onzin van de tummy-emmer zijn nogal verdeeld.. Maar zelfs als het nuttig zou zijn.. waarom dan niet gewoon dat kind in een emmer
nou hier de voordelen op een rijquote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef teamlead het volgende:
maar even terug on topic ()
de meningen over de zin en onzin van de tummy-emmer zijn nogal verdeeld.. Maar zelfs als het nuttig zou zijn.. waarom dan niet gewoon dat kind in een emmer
1. er zijn ook doorzichtige emmersquote:Op donderdag 27 november 2008 17:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
nou hier de voordelen op een rij
1. Hij is doorzichtig ( dat is leuker)
2. Het is hygienischer ( eerst de wc uitsoppen met chloor om vbervolgens je baby in de emmer te wassen)
3. Het is veiliger ( dankzij antislip en geen scherpte randjes)
4. Hij is groter ( de gemiddelde emmer is toch een heel stuk kleiner als een tummytub en baby's groeien ook dus je kan van ene tummytub langer gebruik maken.
En het kost maar rond de 10 á 15 euro bij de Hema.
dus dan moet je met veel moeite opzoek naar een grote doorzichtige emmer (krijg hem via google niet gevonden) die je alleen gebruikt voor de baby terwijl je waarschijnlijk voor 5 euro meer een "emmer"hebt die speciaal is ontwikkeld voor baby's...quote:Op donderdag 27 november 2008 17:42 schreef moussy het volgende:
[..]
1. er zijn ook doorzichtige emmers
2. dan neem je toch een emmer die je alleen voor je baby gebruikt
3. zat niet in de tubs van mijn kinderen 9 en 5 jaar geleden
4. er zijn ook grote emmers
Ik vind de brede rand alleen ideaal omdat ik er mijn armen op legde, voor de rest zie ík geen verschil met een emmer.
2,99 doorzichtige emmer bij blokker.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
dus dan moet je met veel moeite opzoek naar een grote doorzichtige emmer (krijg hem via google niet gevonden) die je alleen gebruikt voor de baby terwijl je waarschijnlijk voor 5 euro meer een "emmer"hebt die speciaal is ontwikkeld voor baby's...
Ja, die 5 euro doet het hem dan wel uiteraard, echt het bezuinigen waard.
dat is een kleine emmer...quote:Op donderdag 27 november 2008 17:49 schreef moussy het volgende:
[..]
2,99 doorzichtige emmer bij blokker.
quote:
Toevallig, ik heb hem vorige week ook in mijn handen gehad, die is toch een stuk kleiner als een tummytub, zie er geen 1 jarige inzitten eigenlijk.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:51 schreef moussy het volgende:
[..]tuulk, ik heb ze zelf hier staan en het zijn geen kleine emmers
Ik weet natuurlijk ook helemaal niet hoe een tub er uit zietquote:Op donderdag 27 november 2008 17:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
Toevallig, ik heb hem vorige week ook in mijn handen gehad, die is toch een stuk kleiner als een tummytub, zie er geen 1 jarige inzitten eigenlijk.
quote:Op donderdag 27 november 2008 17:03 schreef countrytammy het volgende:
[..]
omdat een tummytub veiliger is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |