abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 november 2008 @ 10:13:08 #76
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63558821
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:05 schreef countrytammy het volgende:
dat was van een prive mail teamlead ik gebruik ook geen zinnen uit jouw prive mails aan mij
euh, nee... doe dat maar niet ik weet nog wel wat ik schreef hahaha
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_63558839
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:53 schreef texelonia het volgende:

[..]

Nou ik vind wel een verschil zitten tussen een bademmer of een doodnormale emmer die je bij de bouwmarkt koopt ja. Een bademmer ziet er veel comfortabeler uit, door die brede ronde rand aan de bovenkant bijv, geen metalen handvat waarvan het uiteinde scherp kan zijn voor kleine babyvingertjes, of waar de vingers überhaupt in klem kunnen komen te zitten.

Of het dat prijsverschil je waard is, en of je de bademmer überhaupt een toevoeging op het gewone babybadje vindt hebben, moet ieder natuurlijk voor zichzelf uitmaken.
Nou dat dus. En verder vind ik de hele discussie een beetje onzinnig Waarom een wieg kopen als je kindje ook gewoon in de bak van de kinderwagen kan slapen. Waarom billendoekjes gebruiken als je het ook gewoon met een washand en lauw water kunt doen. Zo zijn er zat dingen waarvoor een alternatief te bedenken is. Snap niet waar je je druk om kunt maken
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  donderdag 27 november 2008 @ 10:22:44 #78
219187 countrytammy
trotse mama van damian en evy
pi_63559078
trouwens taemlead die hopelijk aanstaande moeder, wil ook een tummy tub...en haar een beetje kennende word dat geen gewone emmer
leef nooit te ver vooruit je weet niet wat er komen gaat
  donderdag 27 november 2008 @ 10:27:46 #79
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63559228
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:22 schreef countrytammy het volgende:
trouwens taemlead die hopelijk aanstaande moeder, wil ook een tummy tub...en haar een beetje kennende word dat geen gewone emmer
die hopelijk aanstaande moeder kennende geeft ze me groot gelijk dat het eigenlijk gewoon een emmer is.... om vervolgens alsnog gewoon een tummytub aan te schaffen ja
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  donderdag 27 november 2008 @ 10:31:54 #80
219187 countrytammy
pi_63559348
quote:
die hopelijk aanstaande moeder kennende geeft ze me groot gelijk dat het eigenlijk gewoon een emmer is.... om vervolgens alsnog gewoon een tummytub aan te schaffen ja

dus ook jij mag je baby in een tummy tub gaan wassen is maar goed dat je met mijn baby kan oefenen he voordat je die 'emmer' van de tafel, commode of standaard af gooid
pi_63559471
Wij hadden er een gekregen van mijn ouders maar moet zeggen, beide meiden vonden het fijn om erin te gaan en omdat het ook doorzichtig is kan je alles goed zien.
alleen haartjes wassen enzo lukt haast niet als ze erinzitten maar ze ontspande gelijk in de tummytub, meer als in bad.

Alleen denk ik niet dat ik hem zelf zou hebben aangeschaft.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 27 november 2008 @ 10:44:43 #82
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63559720
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:31 schreef countrytammy het volgende:

[..]

dus ook jij mag je baby in een tummy tub gaan wassen is maar goed dat je met mijn baby kan oefenen he voordat je die 'emmer' van de tafel, commode of standaard af gooid
wassen in dat ding mag zij doen hoor.. ik ga gewoon voor het badje

als het mag van haar tenminste hahaha
  donderdag 27 november 2008 @ 10:48:11 #83
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63559804
Uitkijken dat je niet van het opstapje valt dan met badderen TL
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 27 november 2008 @ 10:57:24 #84
219187 countrytammy
pi_63560068
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
whahahaha
  donderdag 27 november 2008 @ 10:59:22 #85
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_63560117
quote:
Op donderdag 27 november 2008 10:48 schreef debuurvrouw het volgende:
  donderdag 27 november 2008 @ 11:00:18 #86
219187 countrytammy
pi_63560138
de waarheid is hard maar ok zo leuk
pi_63560551
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:32 schreef texelonia het volgende:

[..]

Denk dat Amber ook al redelijk groot is om voor het eerst in een tummytub te gaan. Als ze pasgeboren zijn is het juist prettig voor ze vanwege diezelfde houding als in de baarmoeder. Als ze al bijna 5 maanden zijn kunnen ze zich die hele houding in de baarmoeder niet meer herinneren waarschijnlijk, en zijn ze al veel groter en drukker en hebben ze andere behoeften natuurlijk
Noah ging op een gegeven moment ook steeds proberen te staan in de tummytub, dat is niet echt praktisch idd.
ze ging wel meteen in houding, alleen dreigde achterover op de kop te kukkelen
ze blijft ook niet zo mooi drijven zoals ik hier in het topic lees, gewoon te zwaar en te weinig babyvet om op te drijven denk ik
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_63561360
Nou het is echt erg, maar hier was Tomas dus 13 maanden:

En hij vond het ding nog steeds veel leuker dan een gewoon badje *schaam*

En dit is dus Yara in dezelfde tub
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63561572
Bij prenatal kost een standaard waar een badje en tummytub op kan 29.99,de tub zelf 14.99 en het badje 12.99.Dus als je een beetje onrustig kind hebt,of je wil em gewoon lekker laten ontspannen of zien ontspannen(want het is ook gewoon heerlijk om te zien) ben je gewoon een zeikerd als je dat voor die 15 euro wil laten.Zoals TearSong al zei,er is overal wel een goedkoper alternatief voor te verzinnen maar kom op zeg het is geen 1940 meer!!
01-08-2008
pi_63561610
Die foto van Yara Dat bedoel ik dus,dat kan in een gewoon badje niet en je ziet toch gewoon dat ze het heerlijk vind!!
01-08-2008
pi_63561656
15 euro valt ook echt in het niet bij alle andere kosten die je maakt. .
Ik zeg niet dat een tummy tub onmisbaar is, en een grote bouwemmer doet het vast ook, maar ach.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 27 november 2008 @ 12:05:33 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_63561794
Hier ook een gewone emmer. Ruben zou ook verdronken zijn in een bademmer qua grootte

Hier is meneer overigens drie dagen oud. Hij heeft nooit op de randjes gekloven, geen oudere kinderen die de emmer van tafel trokken en de randjes zijn niet scherp. Ik gok dat hij nu ook de emmer nog wel leuk zou vinden Het badje gaat hij nauwelijks meer in, meestal zit hij gewoon in het grote bad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63561854
Een gewone emmer is vaak niet doorzichtig (je hebt ze wel, doorzichtige huishoudemmers maar die zijn vaak weer wat kleiner dan een tummy tub) en dat doorzichtige is half the fun volgens mij .

Maar wel een leuke foto. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 november 2008 @ 12:08:29 #94
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63561887
Christan met 5 dagen, hij kijkt nog een beetje verbaasd de wereld in

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 27 november 2008 @ 12:10:25 #95
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63561936
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Bij prenatal kost een standaard waar een badje en tummytub op kan 29.99,de tub zelf 14.99 en het badje 12.99.Dus als je een beetje onrustig kind hebt,of je wil em gewoon lekker laten ontspannen of zien ontspannen(want het is ook gewoon heerlijk om te zien) ben je gewoon een zeikerd als je dat voor die 15 euro wil laten.Zoals TearSong al zei,er is overal wel een goedkoper alternatief voor te verzinnen maar kom op zeg het is geen 1940 meer!!
Bij mijn weten waren er tien jaar geleden nog geen tummytubs. Tenminste, ik heb ze niet gezien in de speciaalzaak. En tien jaar geleden heb ik mijn bad gekocht. Men wat lang geleden alweer.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 27 november 2008 @ 12:26:00 #96
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63562266
Zou best kunnen buuf, Christan is 8, dan heb je hem net gemist Ik had er toen nog nooit van gehoord moet ik eerlijk bekennen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 27 november 2008 @ 12:28:25 #97
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_63562323
Stella heeft er twee keer in gezeten en verder is het een hele handige wasmand . Veel handiger dan een emmer .

Wat een prachtige foto's Tearsong .
  donderdag 27 november 2008 @ 12:36:34 #98
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63562532
quote:
Op donderdag 27 november 2008 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Zou best kunnen buuf, Christan is 8, dan heb je hem net gemist Ik had er toen nog nooit van gehoord moet ik eerlijk bekennen.
Ja denk het ja, want tweede (nu 7,5) ging toen in de emmer. En toen vond ik het de investering niet meer waard weet ik nog.
pi_63563063
quote:
Op donderdag 27 november 2008 09:35 schreef Fuente het volgende:

[..]

Dus omdat ik wel een tummy tub het aangeschafd voor mijn kleine destijds ben ik een soort hersenloos trendvolgend wezen?
Waar zeg ik dat?
Het deed me alleen denken aan ouders die 'alleen maar het beste' (in in hun ogen duurste) voor hun kind willen.
quote:
Onze babykamer is gewoon van ikea, heeft in totaal niet meer dan 250 euro gekost. En reken maar dat kinderen van een tummy tub heel veel plezier kunnen hebben, Sara heeft de eerste paar maanden bijna alleen maar daarin gebadderd, vanwege buikkrampjes zat ze er gewoon het fijnste in, werd ze helemaal ontspannen. Nee, dan heeft ze inderdaad echt meer aan speelgoed
Ja, en daarvoor had je ook de tummytub van de Hema kunnen kopen, die de helft in prijs scheelt. En als ik het zo lees hebben de meeste ouders (hier dan) niet het gevoel dat ze echt veel aan het ding hebben gehad, het lijkt nog het meest als wasmand te worden gebruikt.
  donderdag 27 november 2008 @ 12:59:51 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63563200
quote:
Op donderdag 27 november 2008 11:56 schreef Pure-Poison het volgende:
Voor de standaard kan je ook gewoon de simpelste versie kopen en de tummytub in het badje zetten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')