meesterquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:25 schreef crazy987 het volgende:
anders krijg je ineens pepernoten van zwarte pieten die ineens hier rondlopen
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]Ja hebben ze ook je tafeltjes om gedraaid enzo
Haha.. lekker bezigquote:Op woensdag 26 november 2008 14:25 schreef Crazy-p het volgende:
is kijken of ik de mensen er hier van kan overtuigen dat het makkelijker is om mij 1 ding tegelijk te laten doen.. dat ik dan een stuk productiever ben.. en laat dat 1ne ding dan wel email zijn natuurlijk he
ja maar ik ben bang dat dat toch niet gaat lukken.. maar goed.. voor 2 dagen in de week moet het zowiezo wel lukken..quote:
quote:
Precies..quote:Op woensdag 26 november 2008 14:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja maar ik ben bang dat dat toch niet gaat lukken.. maar goed.. voor 2 dagen in de week moet het zowiezo wel lukken..
is ook minder stress voor mij tenslotte..
terug in je kooi aap!quote:
ik ookquote:
dat was mie vetquote:
ik ookquote:
hoerenquote:
Of je begint gewoon geen internet forum..quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
ik krijg nog 50 euro van je kerel!quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:37 schreef Sgele het volgende:
[..]
Of je begint gewoon geen internet forum..
Volgende keer beter je best doen jongenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik krijg nog 50 euro van je kerel!
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik krijg nog 50 euro van je kerel!ja debje ik ga nu mijn mail checken
Zijn die sletjes van je zo cheap.. must be baad qualityquote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik krijg nog 50 euro van je kerel!
sorry lieverdquote:
godver ik moest lachenquote:
Sta je al lang droog?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zijn die sletjes van je zo cheap.. must be baad quality
Die mag zich wel eens scheren dan..m'n zak jeukt er nog vanquote:
lol.. neej dat ik vandaag zo hard aan het werk ben..quote:
thats a long time dudequote:
Fok! is gelukkig geen vorm van afleiding neequote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. neej dat ik vandaag zo hard aan het werk ben..
ongeveer een dag aan emails in een halve dag gedaan....
ja nou kijk.. ik ben een stuk productiever als ik niet continue gestoord word door die stomme telefoon!
Apenheul gesloten dan?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die mag zich wel eens scheren dan..m'n zak jeukt er nog van
slaanquote:Op woensdag 26 november 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus zit debbie te zeiken dat ik mijn mail moet checken mailt ze neit terug!!!
Dude ik heb je al 2 mails terug gestuurd zit nou niet te zeikenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gast mijn waterquote:
ik zou het tegen d'r moeder zeggenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jij zou sletjes meenemen uit het oostblok!quote:
is de bagage terecht ja ?quote:
Zit ze ook op fok?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik zou het tegen d'r moeder zeggen
debbiesmotherfokker@hookers.nl
Ik zou de KLM even bellen als ik jou wasquote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij zou sletjes meenemen uit het oostblok!
Kut! m'n waterquote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de bagage terecht ja ?
mogguh!quote:
Geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
neej.. want dat kan ik mooi tussendoor doen..quote:Op woensdag 26 november 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fok! is gelukkig geen vorm van afleiding nee
Geniaal, ik luister ook gewoon muziekquote:Op woensdag 26 november 2008 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. want dat kan ik mooi tussendoor doen..
muziek op.. hoef ik niet op te letten.. en kan ik gewoon mn gang gaan.. mag normaal gesproken niet.. maar heb al uitgelegd dat ik dan veel sneller en beter werk.. dus daar zijn ze het nu volgens mij wel mee eens!
zo lang je maar niet hardop mee gaat zingen, dan raakt de rest afgeleidquote:Op woensdag 26 november 2008 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. want dat kan ik mooi tussendoor doen..
muziek op.. hoef ik niet op te letten.. en kan ik gewoon mn gang gaan.. mag normaal gesproken niet.. maar heb al uitgelegd dat ik dan veel sneller en beter werk.. dus daar zijn ze het nu volgens mij wel mee eens!
kreeg alleen je mailtje of ik niets had gekregen ...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik heb je al 2 mails terug gestuurd zit nou niet te zeiken
Ik ook, maar ik werk dan ook niet echtquote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Geniaal, ik luister ook gewoon muziek
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de bagage terecht ja ?
dan loop je er al 3 achter ofzoquote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kreeg alleen je mailtje of ik niets had gekregen ...
Koop msn man, is nog gratis ookquote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kreeg alleen je mailtje of ik niets had gekregen ...
Uiteraard, maar eerst nog ff werkenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
én , "Heb je nog zin ?"
Ik ook niet dus dat scheeltquote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik werk dan ook niet echt
Sick, ik haal medium niet eensquote:Op woensdag 26 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar eerst nog ff werken
Oja;
Metallica - Trapped Under Ice
In de 2e poging al uitgespeeld (expert)
quote:
lolquote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo lang je maar niet hardop mee gaat zingen, dan raakt de rest afgeleid
quote:
Hoiquote:Op woensdag 26 november 2008 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
zo ben er ook maar weer even... heb echt geen zin om te werken pfff...
Hij is aapquote:Op woensdag 26 november 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Wij hebben elkaar nog niet ontmoet..
Ik ben GilaMonyet
En ik ben GilaMonyet nietquote:Op woensdag 26 november 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben GilaMonyet
Hoi, ja dat zie ikquote:Op woensdag 26 november 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben GilaMonyet
ik heb nu die ene met dat plaatjequote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dan loop je er al 3 achter ofzo
Oehw spannende foto's, mail eens doorquote:Op woensdag 26 november 2008 15:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nu die ene met dat plaatje
Ik heb net een mandarijn op, was ook wel lekker...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb trekaaah chocola..daar in de kast...
* debbie staat op en loopt naar de kast en pakt een heerlijjk stuk chocola
Bij mij gaat m'n oog recht staanquote:Op woensdag 26 november 2008 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
gruwelijk moozie, als ik te lang naar je avatar staar word ik duizelig...
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
gruwelijk moozie, als ik te lang naar je avatar staar word ik duizelig...
Neejohquote:Op woensdag 26 november 2008 15:07 schreef MaleDuck het volgende:
En nu maar snel posten, zodat het uit het beeld verdwijnt... pffff
moozzie doe dat nou niet.. *staar* *erger*quote:Op woensdag 26 november 2008 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Focus op een mannetje
Sterf, bosmongoolquote:
Echwel, met 230...quote:
wel lief zijn voor elkaar he...quote:
Schijnt heel leuk te zijn als je autist bent, heb ik me laten vertellenquote:
shit je had de grap al gemaaktquote:Op woensdag 26 november 2008 15:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Focus op een mannetje
sgele is niet echt in een lieve mood... beetje oppassen maar..quote:Op woensdag 26 november 2008 15:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wel lief zijn voor elkaar he...
ach een keertje extra geeft helemaal niks...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit je had de grap al gemaakt
Kan jij niks aan doen, daar moeten we je ouders voor hebbenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit je had de grap al gemaakt
lol!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sgele is niet echt in een lieve mood... beetje oppassen maar..
*pokes sgele with a stick*
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik kijk zo thuis ff , nog 15 minutenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar eerst nog ff werken
Oja;
Metallica - Trapped Under Ice
In de 2e poging al uitgespeeld (expert)
jij ben duidelijk voorstander van abortus...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan jij niks aan doen, daar moeten we je ouders voor hebben
Ik denk dat ik met je mee doe... ik doe nu hier toch niks meer...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kijk zo thuis ff , nog 15 minuten![]()
ja niet dus..quote:Op woensdag 26 november 2008 15:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Schijnt heel leuk te zijn als je autist bent, heb ik me laten vertellen
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jij ben duidelijk voorstander van abortus...
Maar gelukkig zijn we nu weer op een nieuwe pagina... geen duizelingen meer voor mij en sgele...quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn we nu weer op een nieuwe pagina... geen duizelingen meer voor mij en sgele...
Jaja, sorry mensen!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Tenzij je 50 posts per pagina hebtquote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn we nu weer op een nieuwe pagina... geen duizelingen meer voor mij en sgele...
Nee joh!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jaja, sorry mensen!
Ik zal me een beetje gedragen
Ongesteld, kan gebeurequote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jaja, sorry mensen!
Bijnaquote:
Zoals de echte fokkers hebbenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tenzij je 50 posts per pagina hebt
ja het is weer die "tijd" van de maandquote:
koffie ?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jaja, sorry mensen!
Nee heb ik niet... en heb ook geen zin om dat in te stellen...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Tenzij je 50 posts per pagina hebt
Dan ben ik duidelijk nog geen echte fokker...quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aight balen man meid, heb je zo'n zwaar gevoel in je maag
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:10 schreef debbie_19 het volgende:
Echt barra ik mail je maar je ontvangt ze gewoon steeds laat ik weet hetook niet
Altijd welkomquote:
Stuur ze anders naar mij, en dan stuur ik het door.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:10 schreef debbie_19 het volgende:
Echt barra ik mail je maar je ontvangt ze gewoon steeds laat ik weet hetook niet
Met zulke bijlages wel te begrijpen natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 15:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar ikke wil meer mail!!!
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Stuur ze anders naar mij, en dan stuur ik het door.
Ik zal niet lezen, echt niet
HEb ik wat gemist>?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Met zulke bijlages wel te begrijpen natuurlijk
Whats newquote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie stuurt pikante pictures naar barra
* MaleDuck kent het gevoel...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo ff 5min weg en meteen snap je het niet meer
doe maar lief tegen sensai voor hij je hoofd eraf trekt!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aight balen man meid, heb je zo'n zwaar gevoel in je maag
Dat kan ze goed he, aftrekkenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe maar lief tegen sensai voor hij je hoofd eraf trekt!
ach ja grote mails worden wel eens geblokkeerd... dus of foto's verkleinen of minder per keer versturen...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zal wel niet anders had ik ze al gehadquote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weet niet of het nieuwe foto's zijn
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet meer weggaan hier...quote:
Keur jij ze eerst even ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zal wel niet anders had ik ze al gehad
Of uploaden in een .rarquote:Op woensdag 26 november 2008 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja grote mails worden wel eens geblokkeerd... dus of foto's verkleinen of minder per keer versturen...
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zal wel niet anders had ik ze al gehad
Is ook een optie...quote:
ik had het over sgelequote:
True, maar af en toe moet je aan de slagquote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet meer weggaan hier...
of gewoon gaan begrijpen hoe de mensen hier in elkaar steken en dan heb je alles zo weer doorquote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet meer weggaan hier...
Tja, dat is waar... mensenkennis helpt altijd wel ja... hier is het vaak genoeg om te zien of het een man of een vrouw is die reageert...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
of gewoon gaan begrijpen hoe de mensen hier in elkaar steken en dan heb je alles zo weer door
Jah dan had je allang door dat het geen pikante foto's waren maar hele filmpjesquote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
of gewoon gaan begrijpen hoe de mensen hier in elkaar steken en dan heb je alles zo weer door
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah dan had je allang door dat het geen pikante foto's waren maar hele filmpjes
Ja maar vandaag niet meer... ik denk dat het morgenochtend vroeg beginnen word en dan veel doen... anders heb ik wel wat uit te leggen morgen aan bepaalde personen denk ik...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, maar af en toe moet je aan de slag
Geef nooit op o geef nooit opquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
En nu..moet arme ik..me even aan gaan melden bijbij
het cwi voor als iknog geen baan heb over 3 weken
Wat voor baan zoek je? en in welke omgeving?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
komt vast wel goed liefquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
Ahh, dat faaltquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja maar vandaag niet meer... ik denk dat het morgenochtend vroeg beginnen word en dan veel doen... anders heb ik wel wat uit te leggen morgen aan bepaalde personen denk ik...
Apeldoorn en omgeving..administratief of commercieel werk. Ik word eruit gekicked omdat ze gaan saneren, maar als ik straks geen werk vind zo snel moet ik wel geld hebbenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat voor baan zoek je? en in welke omgeving?
we kunnen samen een bedrijf beginnen!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Apeldoorn en omgeving..administratief of commercieel werk. Ik word eruit gekicked omdat ze gaan saneren, maar als ik straks geen werk vind zo snel moet ik wel geld hebben
B&Dquote:Op woensdag 26 november 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we kunnen samen een bedrijf beginnen!
Maak ik wel website en logo voor julliequote:Op woensdag 26 november 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we kunnen samen een bedrijf beginnen!
Apeldoorn is wat ver, als je in de randstad had gezeten, had ik nog wel wat voor je geweten... maar je ben niet bereid om te verhuizen zeker?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Apeldoorn en omgeving..administratief of commercieel werk. Ik word eruit gekicked omdat ze gaan saneren, maar als ik straks geen werk vind zo snel moet ik wel geld hebben
Kloon... van niemand. ben gelukkig een uniek wezen...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Maareh MaleDuck, wiens kloon ben je nu?
quote:
en een of andere fout met databaseproblemen...quote:
En ik verdeel de inkomsten welquote:Op woensdag 26 november 2008 15:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maak ik wel website en logo voor jullie
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Apeldoorn is wat ver, als je in de randstad had gezeten, had ik nog wel wat voor je geweten... maar je ben niet bereid om te verhuizen zeker?
Dat dacht ik al... als ik wat voor je tegenkom hoor je het wel...quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig nog maar een 2/3 uurtjes vandaag, want ik ben hetbeu
Is bill gates zo ook niet groot geworden?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik verdeel de inkomsten wel
Euro voor barra
Euro voor moozzie
Euro voor debbie
Euro voor moozzie
Euro voor barra
Euro voor moozzie
Euro voor debbie
Euro voor moozzie
Dunno, ik zal um eens bellequote:Op woensdag 26 november 2008 15:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is bill gates zo ook niet groot geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |