Whats newquote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie stuurt pikante pictures naar barra
* MaleDuck kent het gevoel...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo ff 5min weg en meteen snap je het niet meer
doe maar lief tegen sensai voor hij je hoofd eraf trekt!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aight balen man meid, heb je zo'n zwaar gevoel in je maag
Dat kan ze goed he, aftrekkenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe maar lief tegen sensai voor hij je hoofd eraf trekt!
ach ja grote mails worden wel eens geblokkeerd... dus of foto's verkleinen of minder per keer versturen...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zal wel niet anders had ik ze al gehadquote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weet niet of het nieuwe foto's zijn
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet meer weggaan hier...quote:
Keur jij ze eerst even ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zal wel niet anders had ik ze al gehad
Of uploaden in een .rarquote:Op woensdag 26 november 2008 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja grote mails worden wel eens geblokkeerd... dus of foto's verkleinen of minder per keer versturen...
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zal wel niet anders had ik ze al gehad
Is ook een optie...quote:
ik had het over sgelequote:
True, maar af en toe moet je aan de slagquote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet meer weggaan hier...
of gewoon gaan begrijpen hoe de mensen hier in elkaar steken en dan heb je alles zo weer doorquote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet meer weggaan hier...
Tja, dat is waar... mensenkennis helpt altijd wel ja... hier is het vaak genoeg om te zien of het een man of een vrouw is die reageert...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
of gewoon gaan begrijpen hoe de mensen hier in elkaar steken en dan heb je alles zo weer door
Jah dan had je allang door dat het geen pikante foto's waren maar hele filmpjesquote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
of gewoon gaan begrijpen hoe de mensen hier in elkaar steken en dan heb je alles zo weer door
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah dan had je allang door dat het geen pikante foto's waren maar hele filmpjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |