Whats newquote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Debbie stuurt pikante pictures naar barra
* MaleDuck kent het gevoel...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef GilaMonyet het volgende:
Zo ff 5min weg en meteen snap je het niet meer
doe maar lief tegen sensai voor hij je hoofd eraf trekt!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Aight balen man meid, heb je zo'n zwaar gevoel in je maag
Dat kan ze goed he, aftrekkenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe maar lief tegen sensai voor hij je hoofd eraf trekt!
ach ja grote mails worden wel eens geblokkeerd... dus of foto's verkleinen of minder per keer versturen...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zal wel niet anders had ik ze al gehadquote:Op woensdag 26 november 2008 15:23 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weet niet of het nieuwe foto's zijn
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:21 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet meer weggaan hier...quote:
Keur jij ze eerst even ofzo?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zal wel niet anders had ik ze al gehad
Of uploaden in een .rarquote:Op woensdag 26 november 2008 15:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja grote mails worden wel eens geblokkeerd... dus of foto's verkleinen of minder per keer versturen...
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zal wel niet anders had ik ze al gehad
Is ook een optie...quote:
ik had het over sgelequote:
True, maar af en toe moet je aan de slagquote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet meer weggaan hier...
of gewoon gaan begrijpen hoe de mensen hier in elkaar steken en dan heb je alles zo weer doorquote:Op woensdag 26 november 2008 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja of gewoon niet meer weggaan hier...
Tja, dat is waar... mensenkennis helpt altijd wel ja... hier is het vaak genoeg om te zien of het een man of een vrouw is die reageert...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
of gewoon gaan begrijpen hoe de mensen hier in elkaar steken en dan heb je alles zo weer door
Jah dan had je allang door dat het geen pikante foto's waren maar hele filmpjesquote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
of gewoon gaan begrijpen hoe de mensen hier in elkaar steken en dan heb je alles zo weer door
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jah dan had je allang door dat het geen pikante foto's waren maar hele filmpjes
Ja maar vandaag niet meer... ik denk dat het morgenochtend vroeg beginnen word en dan veel doen... anders heb ik wel wat uit te leggen morgen aan bepaalde personen denk ik...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:26 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, maar af en toe moet je aan de slag
Geef nooit op o geef nooit opquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
En nu..moet arme ik..me even aan gaan melden bijbij
het cwi voor als iknog geen baan heb over 3 weken
Wat voor baan zoek je? en in welke omgeving?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
komt vast wel goed liefquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef debbie_19 het volgende:
Ahh, dat faaltquote:Op woensdag 26 november 2008 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja maar vandaag niet meer... ik denk dat het morgenochtend vroeg beginnen word en dan veel doen... anders heb ik wel wat uit te leggen morgen aan bepaalde personen denk ik...
Apeldoorn en omgeving..administratief of commercieel werk. Ik word eruit gekicked omdat ze gaan saneren, maar als ik straks geen werk vind zo snel moet ik wel geld hebbenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Wat voor baan zoek je? en in welke omgeving?
we kunnen samen een bedrijf beginnen!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Apeldoorn en omgeving..administratief of commercieel werk. Ik word eruit gekicked omdat ze gaan saneren, maar als ik straks geen werk vind zo snel moet ik wel geld hebben
B&Dquote:Op woensdag 26 november 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we kunnen samen een bedrijf beginnen!
Maak ik wel website en logo voor julliequote:Op woensdag 26 november 2008 15:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
we kunnen samen een bedrijf beginnen!
Apeldoorn is wat ver, als je in de randstad had gezeten, had ik nog wel wat voor je geweten... maar je ben niet bereid om te verhuizen zeker?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Apeldoorn en omgeving..administratief of commercieel werk. Ik word eruit gekicked omdat ze gaan saneren, maar als ik straks geen werk vind zo snel moet ik wel geld hebben
Kloon... van niemand. ben gelukkig een uniek wezen...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:36 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Maareh MaleDuck, wiens kloon ben je nu?
quote:
en een of andere fout met databaseproblemen...quote:
En ik verdeel de inkomsten welquote:Op woensdag 26 november 2008 15:37 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Maak ik wel website en logo voor jullie
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Apeldoorn is wat ver, als je in de randstad had gezeten, had ik nog wel wat voor je geweten... maar je ben niet bereid om te verhuizen zeker?
Dat dacht ik al... als ik wat voor je tegenkom hoor je het wel...quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 15:43 schreef Rossdale het volgende:
Gelukkig nog maar een 2/3 uurtjes vandaag, want ik ben hetbeu
Is bill gates zo ook niet groot geworden?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:41 schreef Moozzie het volgende:
[..]
En ik verdeel de inkomsten wel
Euro voor barra
Euro voor moozzie
Euro voor debbie
Euro voor moozzie
Euro voor barra
Euro voor moozzie
Euro voor debbie
Euro voor moozzie
Dunno, ik zal um eens bellequote:Op woensdag 26 november 2008 15:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is bill gates zo ook niet groot geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |