Die mag zich wel eens scheren dan..m'n zak jeukt er nog vanquote:
lol.. neej dat ik vandaag zo hard aan het werk ben..quote:
thats a long time dudequote:
Fok! is gelukkig geen vorm van afleiding neequote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol.. neej dat ik vandaag zo hard aan het werk ben..
ongeveer een dag aan emails in een halve dag gedaan....
ja nou kijk.. ik ben een stuk productiever als ik niet continue gestoord word door die stomme telefoon!
Apenheul gesloten dan?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die mag zich wel eens scheren dan..m'n zak jeukt er nog van
slaanquote:Op woensdag 26 november 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus zit debbie te zeiken dat ik mijn mail moet checken mailt ze neit terug!!!
Dude ik heb je al 2 mails terug gestuurd zit nou niet te zeikenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gast mijn waterquote:
ik zou het tegen d'r moeder zeggenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jij zou sletjes meenemen uit het oostblok!quote:
is de bagage terecht ja ?quote:
Zit ze ook op fok?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
ik zou het tegen d'r moeder zeggen
debbiesmotherfokker@hookers.nl
Ik zou de KLM even bellen als ik jou wasquote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jij zou sletjes meenemen uit het oostblok!
Kut! m'n waterquote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de bagage terecht ja ?
mogguh!quote:
Geilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
neej.. want dat kan ik mooi tussendoor doen..quote:Op woensdag 26 november 2008 14:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Fok! is gelukkig geen vorm van afleiding nee
Geniaal, ik luister ook gewoon muziekquote:Op woensdag 26 november 2008 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. want dat kan ik mooi tussendoor doen..
muziek op.. hoef ik niet op te letten.. en kan ik gewoon mn gang gaan.. mag normaal gesproken niet.. maar heb al uitgelegd dat ik dan veel sneller en beter werk.. dus daar zijn ze het nu volgens mij wel mee eens!
zo lang je maar niet hardop mee gaat zingen, dan raakt de rest afgeleidquote:Op woensdag 26 november 2008 14:49 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
neej.. want dat kan ik mooi tussendoor doen..
muziek op.. hoef ik niet op te letten.. en kan ik gewoon mn gang gaan.. mag normaal gesproken niet.. maar heb al uitgelegd dat ik dan veel sneller en beter werk.. dus daar zijn ze het nu volgens mij wel mee eens!
kreeg alleen je mailtje of ik niets had gekregen ...quote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude ik heb je al 2 mails terug gestuurd zit nou niet te zeiken
Ik ook, maar ik werk dan ook niet echtquote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Geniaal, ik luister ook gewoon muziek
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is de bagage terecht ja ?
dan loop je er al 3 achter ofzoquote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kreeg alleen je mailtje of ik niets had gekregen ...
Koop msn man, is nog gratis ookquote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kreeg alleen je mailtje of ik niets had gekregen ...
Uiteraard, maar eerst nog ff werkenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
én , "Heb je nog zin ?"
Ik ook niet dus dat scheeltquote:Op woensdag 26 november 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik werk dan ook niet echt
Sick, ik haal medium niet eensquote:Op woensdag 26 november 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Uiteraard, maar eerst nog ff werken
Oja;
Metallica - Trapped Under Ice
In de 2e poging al uitgespeeld (expert)
quote:
lolquote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zo lang je maar niet hardop mee gaat zingen, dan raakt de rest afgeleid
quote:
Hoiquote:Op woensdag 26 november 2008 14:58 schreef MaleDuck het volgende:
zo ben er ook maar weer even... heb echt geen zin om te werken pfff...
Hij is aapquote:Op woensdag 26 november 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Wij hebben elkaar nog niet ontmoet..
Ik ben GilaMonyet
En ik ben GilaMonyet nietquote:Op woensdag 26 november 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben GilaMonyet
Hoi, ja dat zie ikquote:Op woensdag 26 november 2008 15:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hoi
Ik ben GilaMonyet
ik heb nu die ene met dat plaatjequote:Op woensdag 26 november 2008 14:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
dan loop je er al 3 achter ofzo
Oehw spannende foto's, mail eens doorquote:Op woensdag 26 november 2008 15:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb nu die ene met dat plaatje
Ik heb net een mandarijn op, was ook wel lekker...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:00 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb trekaaah chocola..daar in de kast...
* debbie staat op en loopt naar de kast en pakt een heerlijjk stuk chocola
Bij mij gaat m'n oog recht staanquote:Op woensdag 26 november 2008 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
gruwelijk moozie, als ik te lang naar je avatar staar word ik duizelig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |