Doet hij dat ook?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:36 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nee, ik praat met mijn overleden over-groot-stief-oma-nicht
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:35 schreef Daverz het volgende:
TS pijpt zijn vader.
(há, niet verwacht he!)
quote:
Niemand is geinteresseerd in jou dat weet je tochquote:Op woensdag 26 november 2008 02:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben een beesten luisteraar ..
Ik hoor wat ze zeggen![]()
En ze luisteren naar mij ..
Hehehehequote:Op woensdag 26 november 2008 02:55 schreef Superfast het volgende:
[..]
Niemand is geinteresseerd in jou dat weet je toch![]()
Druk aan het werk weer?
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga dat filmpje morgen ff bekijken
Nee te makkelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 03:45 schreef Professor_Paljas het volgende:
Mensen die nog steeds cold reading niet door hebben
Derek lult wat tegen een jongen over dat ie van z'n moeder iets over een oorbel doorkrijgt, jongen zegt geen oorbel te hebben.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
is er een samenvatting van het filmpje?
Gister nog gedaanquote:Op woensdag 26 november 2008 11:44 schreef L.Denninger het volgende:
Als jij iemand maanden niet hebt gezien, ga je dan bij die persoon langs om 'm te vertellen dat ie blond is ?
Na 6 maanden :quote:
Dat dusquote:Op woensdag 26 november 2008 20:42 schreef solyaris het volgende:
Het is heel simpel. Mensen die hierin geloven moeten gewoon keihard dood.
Heb jij ook een filmpje dan?!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:41 schreef DeRuphelman het volgende:
als die dude geesten kan zien dan kan ik lepels buigen
Philips?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor Derek Ogilvie heb ik nog een leuke klant:
[ afbeelding ]
Het verschil is dat Hans Klok niet liegt en mensen probeert wijs te maken dat ie echt kan toveren.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:32 schreef Pool het volgende:
Ik ga je filmpje niet eens kijken, want ik weet het antwoord toch al: ja, hij is een legale oplichter, net als Hans Klok en de ouders die hun kinderen vertellen dat de Sint en de Paashaas bestaan.
TS pijpt zijn vader.
(há, niet verwacht he!)
Das ook eens wat nieuwsquote:Op woensdag 26 november 2008 02:35 schreef Daverz het volgende:
TS pijpt zijn vader.
(há, niet verwacht he!)
Wat een kutkickquote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef kikondo het volgende:
Lijkt me geweldig als Ogilvie eens echt door een paar afschuwelijke demonen werd bezocht. Kijken of hij dan nog van die rare fratsen uithaalt.
quote:Op woensdag 26 november 2008 03:45 schreef Professor_Paljas het volgende:
Mensen die nog steeds cold reading niet door hebben
TS pijpt zijn vader.
(há, niet verwacht he!)
Dus je vertrouwt een tv-uitzending welquote:Op maandag 1 juni 2009 00:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Filmpje bewijst weinig. Dit is inderdaad een read die iedereen had kunnen doen. Ik ben zelf nogal sceptisch over mediums. Oplichters als Char en Uri vallen uiteraard direct door de mand. Vandaar dat ik ook vaak naar Derek kijk terwijl ik zijn reads toets op naar informatie vissen. Hij verbaast mij zeer vaak met informatie die hij mensen geeft zonder ernaar te hoeven vissen.
Ik begin in Derek te geloven
Dan val je zelf ook door de mand.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Filmpje bewijst weinig. Dit is inderdaad een read die iedereen had kunnen doen. Ik ben zelf nogal sceptisch over mediums. Oplichters als Char en Uri vallen uiteraard direct door de mand. Vandaar dat ik ook vaak naar Derek kijk terwijl ik zijn reads toets op naar informatie vissen. Hij verbaast mij zeer vaak met informatie die hij mensen geeft zonder ernaar te hoeven vissen.
Ik begin in Derek te geloven
Die gast wist vandaag te vertellen dat een of andere 18-jarige autist die niet kon praten of wat dan ook op zijn 13e erectie problemen had!quote:
Wat bewijst dat?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die gast wist vandaag te vertellen dat een of andere 18-jarige autist die niet kon praten of wat dan ook op zijn 13e erectie problemen had!![]()
En het bleek waar te zijn!!!
Nu jij!
A: Dat hij kan communiceren met autisten die niet kunnen praten en zich gedragen als kleine kinderen.quote:
A. is een conclusie die niet toetsbaar is en bovendien vooral in het eigen straatje gepraat wordt.quote:Op maandag 1 juni 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
A: Dat hij kan communiceren met autisten die niet kunnen praten en zich gedragen als kleine kinderen.
B: Dat die jongen erg open is over zichzelf
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:07 schreef mazaru het volgende:
Alles geloven en niets geloven, komt op hetzelfde neer. Alleen wie alles gelooft, mist verstand. Wie niets gelooft, gevoel.
Waarom?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:12 schreef Heathen. het volgende:
[..]zalvende woorden helpen niet. Dit soort mensen moeten keihard vervolgd worden.
wie the fuck ben jij om te beslissen dat dat hetgene is wat mensen nodig hebben?????quote:Op maandag 1 juni 2009 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom?
Hij geeft mensen troost, daar is niets mis mee.
En wie the fuck ben jij dat jij bepaalt waar anderen hen troost vandaan moeten halen? Iedereen geneest op zijn eigen manier. En als sommige mensen dit nodig hebben, dan moeten ze dat gewoon doen.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
wie the fuck ben jij om te beslissen dat dat hetgene is wat mensen nodig hebben?????
De beste manier van een gebroken hart genezen is niet doen alsof het niet gebroken is,
Het gaat geeneens om het geld.. een herinnering is het enige dat je nog hebt van een overledene.
En zelfs dat kunnen die fucktards niet met rust laten.. Hoe laag moet je zijn om zoiets te kunnen doen om geld?
-Says Penn
en ik ben het er 100% mee eens.
Voor mijn part claim je telepathy, remote viewing whatever.. maar over andermans verdriet je geld verdienen is een celstraf waard(evenals medische issues).
waarom zeg je dan dat het mensen helpt terwijl je niet weet of DIT is wat DIE mensen nodig hebben. Waar haal jij het vandaan dat zij dat nodig hebben? Ken je ze? Maakt dit het liegen en bedriegen opeens "nobel" ??quote:Op maandag 1 juni 2009 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
En wie the fuck ben jij dat jij bepaalt waar anderen hen troost vandaan moeten halen? Iedereen geneest op zijn eigen manier. En als sommige mensen dit nodig hebben, dan moeten ze dat gewoon doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |