Doet hij dat ook?quote:Op woensdag 26 november 2008 02:36 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Nee, ik praat met mijn overleden over-groot-stief-oma-nicht
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:35 schreef Daverz het volgende:
TS pijpt zijn vader.
(há, niet verwacht he!)
quote:
Niemand is geinteresseerd in jou dat weet je tochquote:Op woensdag 26 november 2008 02:49 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik ben een beesten luisteraar ..
Ik hoor wat ze zeggen![]()
En ze luisteren naar mij ..
Hehehehequote:Op woensdag 26 november 2008 02:55 schreef Superfast het volgende:
[..]
Niemand is geinteresseerd in jou dat weet je toch![]()
Druk aan het werk weer?
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga dat filmpje morgen ff bekijken
Nee te makkelijkquote:Op woensdag 26 november 2008 03:45 schreef Professor_Paljas het volgende:
Mensen die nog steeds cold reading niet door hebben
Derek lult wat tegen een jongen over dat ie van z'n moeder iets over een oorbel doorkrijgt, jongen zegt geen oorbel te hebben.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
is er een samenvatting van het filmpje?
Gister nog gedaanquote:Op woensdag 26 november 2008 11:44 schreef L.Denninger het volgende:
Als jij iemand maanden niet hebt gezien, ga je dan bij die persoon langs om 'm te vertellen dat ie blond is ?
Na 6 maanden :quote:
Dat dusquote:Op woensdag 26 november 2008 20:42 schreef solyaris het volgende:
Het is heel simpel. Mensen die hierin geloven moeten gewoon keihard dood.
Heb jij ook een filmpje dan?!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:41 schreef DeRuphelman het volgende:
als die dude geesten kan zien dan kan ik lepels buigen
Philips?quote:Op donderdag 27 november 2008 01:48 schreef Ofyles2 het volgende:
Voor Derek Ogilvie heb ik nog een leuke klant:
[ afbeelding ]
Het verschil is dat Hans Klok niet liegt en mensen probeert wijs te maken dat ie echt kan toveren.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:32 schreef Pool het volgende:
Ik ga je filmpje niet eens kijken, want ik weet het antwoord toch al: ja, hij is een legale oplichter, net als Hans Klok en de ouders die hun kinderen vertellen dat de Sint en de Paashaas bestaan.
quote:Op woensdag 26 november 2008 02:35 schreef Daverz het volgende:
TS pijpt zijn vader.
(há, niet verwacht he!)
Das ook eens wat nieuwsquote:Op woensdag 26 november 2008 02:35 schreef Daverz het volgende:
TS pijpt zijn vader.
(há, niet verwacht he!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |