Ja sorry, ik verveelde me...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef Felixa het volgende:
Jees, Oblivion, je bent lekker op dreef!
Wow...die ziet er opgegraven uitquote:
Ik dacht toch echt even dat hij naar de bek van een happende vis keek....quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
JackHij kijkt ook zo verlekkerd naar dat broodje
Ze begint een beetje Amy-taferelen te vertonenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
OMG, is dat schrikken.
[ afbeelding ]
Oh dear: Kate Moss looked a little worse for wear as she emerged from a night of partying in London earlier this morning
Misschien niet zo flatteus, maar het is wel voor een filmrol, ook genomen tijdens het filmen...quote:
Nou, voel jezelf vooral niet aangevallen. Het is maar een reactie op een foto hoorquote:Op zondag 30 november 2008 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen, om te zeggen dat KM Amy whinehouse begint te vertonen is natuurlijk een beetje mal. Kate partiede al hard toen Amy nog in de luiers liep. Kate snuift al wat jaartjes mee en still standing... Ik denk dat ze over Amy heen zal stappen wanneer die in de goot ligt, en een beetje meewarig met haar hoofd schudt... Voor ze gewoon verder gaat met goedbetaald model zijn.
Daar hebben we het lelijkste outfitjes topic voorquote:Op maandag 1 december 2008 23:33 schreef Fratz het volgende:
Kweenie, vond dit niet zo charmant.
[ afbeelding ]
Preciesquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nou, de meeste mensen lopen niet zichtbaar met hun panty in hun naad.
Die grote neger met z'n kinky broekje natuurlijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:05 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet wie ik enger vind. Tina of die enge, grote neger met kinky broekje.
Je hebt gelijk..maar wie is onflatteuser.quote:Op woensdag 3 december 2008 17:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die grote neger met z'n kinky broekje natuurlijk.Brrr.
quote:Op maandag 1 december 2008 22:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kijk Beyonce eens hip zijn dan!
[ afbeelding ]
Het lijkt wel alsof Helen Hunt een beroerte heeft gehadquote:Op donderdag 27 november 2008 20:26 schreef Oblivion het volgende:
Het wordt niet echt beter...![]()
[ afbeelding ]
Ze is net 40 maar ziet eruit als 70quote:Op woensdag 3 december 2008 18:26 schreef rena het volgende:
Ik zie een huidskleurige strapless bhen een botoxhoofd
[ afbeelding ]
Misschen kan ze een cursusje krijgen van Monica Bellucciquote:Op donderdag 4 december 2008 01:00 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Ze is net 40 maar ziet eruit als 70(haar hoofd en nek dan)
Die tieten van die neger zijn ook een BH waardigquote:Op woensdag 3 december 2008 17:05 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet wie ik enger vind. Tina of die enge, grote neger met kinky broekje.
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef Countess het volgende:
[..]
Die tieten van die neger zijn ook een BH waardig
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef schatje het volgende:
Nog een paar van Tina Turner:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:02 schreef milia het volgende:
Een bekende nederlandse mevrouw, Judith Osborn![]()
[ afbeelding ]
Práchtige balletjes!
Met zo'n jurk als Britney zou ik de hele avond bezig zijn met checken of alles nog goed zitquote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook met koud weer moet je hip gekleed zijn!
[]
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad! En ze staat deze week in de Vara-Gids.quote:
Dit zijn toch geen onflatteuse foto's? Vooral die van Victoria niet. En een beetje decollete is ook niet zo'n drama.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Mist ze een tand?quote:Op donderdag 4 december 2008 05:41 schreef Malahide het volgende:
Ex-Sugababe Mutya Buena heeft er ook weleens beter uitgezien...
[ afbeelding ]
Sterker nog, ik vind Spears wel weer doable worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen onflatteuse foto's? Vooral die van Victoria niet. En een beetje decollete is ook niet zo'n drama.
Britney d'r tieten hangen er half uit. Ik vind 't niet erg, maar onflatteus vind ik 't welquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen onflatteuse foto's? Vooral die van Victoria niet. En een beetje decollete is ook niet zo'n drama.
Ja, het is eigenlijk geen decolleté te noemen, zo laag. Verder is het trouwens best een leuk jurkje, ze had er alleen een hemdje/bloesje onder moeten doen. Zag ze er tenminste beetje classy uit en niet zo hoerig als nu.quote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het niet flatteus als je nipples half uit je jurkje hangen, maar als je als man alweer een tijdje droogstaat zal je het vast niet schelen denk ik.
Zo koud zal het toch niet zijn daar in LA?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ja daarom. Maar denk dat sommige mensen vergeten dat ze niet alles hoeven te laten zien om bewonderd te worden.quote:Op zondag 7 december 2008 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Snap ik ook nooit. Je hoeft heus niet met een coltrui en geitewollensokken over straat, maar is het nou zo moeilijk om tenminste je edele delen te bedekkenZeker als je zo'n ordinaire periode achter de rug hebt als Britney, zou ik wel twee keer nadenken over hoe ik me als ster naar de buitenwereld zou gedragen/aankleden.
En nog eentje in een zeer bevallige pose:quote:Op zondag 7 december 2008 21:05 schreef Kings het volgende:
Pamela in de nieuwste mode....
[ afbeelding ]
Nee, ze zou verbolgen zijn geweest omdat zij als de openingsact werd aangekondigd en ze wilde samen met Hans Klok worden genoemd. Maar volgens de organisatie is alles weer klok en eieren en komt ze gewoon. Al dan niet gekleed.quote:Op maandag 8 december 2008 18:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat had ze zelf volgens mij ontkend trouwens.
Nou gelukkig, ik werd er al helemaal naar van!quote:Op maandag 8 december 2008 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze zou verbolgen zijn geweest omdat zij als de openingsact werd aangekondigd en ze wilde samen met Hans Klok worden genoemd. Maar volgens de organisatie is alles weer klok en eieren en komt ze gewoon. Al dan niet gekleed.
Tenminste, dat las ik op telegraaf.nl.
Waarom? WAAROM?quote:Op maandag 8 december 2008 20:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Celebrity Stylist Rachel
[ afbeelding ]
De voor-foto is veel mooier.quote:Op maandag 8 december 2008 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Zelfs Jessica Alba is niet perfect (al komt ze een goed eind in de buurt):
[ afbeelding ]
En waarom ook alweer post je deze hier?quote:Op maandag 8 december 2008 21:53 schreef Treezz het volgende:
Niks mis mee![]()
Josh holloway![]()
[ afbeelding ]
what the .. doet deze man hier in dit topic?quote:Op maandag 8 december 2008 21:53 schreef Treezz het volgende:
Niks mis mee![]()
Josh holloway![]()
[ afbeelding ]
De voor foto is echt stukken beter, de na foto lijkt ze echt veel te smalquote:Op maandag 8 december 2008 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Zelfs Jessica Alba is niet perfect (al komt ze een goed eind in de buurt):
[ afbeelding ]
zo lijkt het mary borsato welquote:Op zondag 7 december 2008 21:05 schreef Kings het volgende:
Pamela in de nieuwste mode....
[ afbeelding ]
Hoe oud is zij? Vast jonger dan hoe ze er nu uit ziet...quote:Op maandag 8 december 2008 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Give the girl a burger... Rachel Zoe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens Wikipedia is ze van 1 september 1971, nu 37 dus...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:23 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Hoe oud is zij? Vast jonger dan hoe ze er nu uit ziet...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is ze van 1 september 1971, nu 37 dus...
wat is er onflatteus? ik zie ut niet.quote:Op maandag 8 december 2008 21:53 schreef Treezz het volgende:
Niks mis mee![]()
Josh holloway![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het wel fijn om naar te kijken eigenlijkquote:Op maandag 8 december 2008 21:53 schreef Treezz het volgende:
Niks mis mee![]()
Josh holloway![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |