Die tieten van die neger zijn ook een BH waardigquote:Op woensdag 3 december 2008 17:05 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet wie ik enger vind. Tina of die enge, grote neger met kinky broekje.
Nou inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:57 schreef Countess het volgende:
[..]
Die tieten van die neger zijn ook een BH waardig
quote:Op woensdag 3 december 2008 16:58 schreef schatje het volgende:
Nog een paar van Tina Turner:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:02 schreef milia het volgende:
Een bekende nederlandse mevrouw, Judith Osborn![]()
[ afbeelding ]
Práchtige balletjes!
Met zo'n jurk als Britney zou ik de hele avond bezig zijn met checken of alles nog goed zitquote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ParanoidEv het volgende:
Ook met koud weer moet je hip gekleed zijn!
[]
![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad! En ze staat deze week in de Vara-Gids.quote:
Dit zijn toch geen onflatteuse foto's? Vooral die van Victoria niet. En een beetje decollete is ook niet zo'n drama.quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Mist ze een tand?quote:Op donderdag 4 december 2008 05:41 schreef Malahide het volgende:
Ex-Sugababe Mutya Buena heeft er ook weleens beter uitgezien...
[ afbeelding ]
Sterker nog, ik vind Spears wel weer doable worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen onflatteuse foto's? Vooral die van Victoria niet. En een beetje decollete is ook niet zo'n drama.
Britney d'r tieten hangen er half uit. Ik vind 't niet erg, maar onflatteus vind ik 't welquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Dit zijn toch geen onflatteuse foto's? Vooral die van Victoria niet. En een beetje decollete is ook niet zo'n drama.
Ja, het is eigenlijk geen decolleté te noemen, zo laag. Verder is het trouwens best een leuk jurkje, ze had er alleen een hemdje/bloesje onder moeten doen. Zag ze er tenminste beetje classy uit en niet zo hoerig als nu.quote:Op zondag 7 december 2008 16:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind het niet flatteus als je nipples half uit je jurkje hangen, maar als je als man alweer een tijdje droogstaat zal je het vast niet schelen denk ik.
Zo koud zal het toch niet zijn daar in LA?quote:Op donderdag 4 december 2008 23:48 schreef ParanoidEv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ja daarom. Maar denk dat sommige mensen vergeten dat ze niet alles hoeven te laten zien om bewonderd te worden.quote:Op zondag 7 december 2008 16:13 schreef shiNinG_staR het volgende:
Snap ik ook nooit. Je hoeft heus niet met een coltrui en geitewollensokken over straat, maar is het nou zo moeilijk om tenminste je edele delen te bedekkenZeker als je zo'n ordinaire periode achter de rug hebt als Britney, zou ik wel twee keer nadenken over hoe ik me als ster naar de buitenwereld zou gedragen/aankleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |