En nog eentje in een zeer bevallige pose:quote:Op zondag 7 december 2008 21:05 schreef Kings het volgende:
Pamela in de nieuwste mode....
[ afbeelding ]
Nee, ze zou verbolgen zijn geweest omdat zij als de openingsact werd aangekondigd en ze wilde samen met Hans Klok worden genoemd. Maar volgens de organisatie is alles weer klok en eieren en komt ze gewoon. Al dan niet gekleed.quote:Op maandag 8 december 2008 18:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
Dat had ze zelf volgens mij ontkend trouwens.
Nou gelukkig, ik werd er al helemaal naar van!quote:Op maandag 8 december 2008 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ze zou verbolgen zijn geweest omdat zij als de openingsact werd aangekondigd en ze wilde samen met Hans Klok worden genoemd. Maar volgens de organisatie is alles weer klok en eieren en komt ze gewoon. Al dan niet gekleed.
Tenminste, dat las ik op telegraaf.nl.
Waarom? WAAROM?quote:Op maandag 8 december 2008 20:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Celebrity Stylist Rachel
[ afbeelding ]
De voor-foto is veel mooier.quote:Op maandag 8 december 2008 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Zelfs Jessica Alba is niet perfect (al komt ze een goed eind in de buurt):
[ afbeelding ]
En waarom ook alweer post je deze hier?quote:Op maandag 8 december 2008 21:53 schreef Treezz het volgende:
Niks mis mee![]()
Josh holloway![]()
[ afbeelding ]
what the .. doet deze man hier in dit topic?quote:Op maandag 8 december 2008 21:53 schreef Treezz het volgende:
Niks mis mee![]()
Josh holloway![]()
[ afbeelding ]
De voor foto is echt stukken beter, de na foto lijkt ze echt veel te smalquote:Op maandag 8 december 2008 20:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Zelfs Jessica Alba is niet perfect (al komt ze een goed eind in de buurt):
[ afbeelding ]
zo lijkt het mary borsato welquote:Op zondag 7 december 2008 21:05 schreef Kings het volgende:
Pamela in de nieuwste mode....
[ afbeelding ]
Hoe oud is zij? Vast jonger dan hoe ze er nu uit ziet...quote:Op maandag 8 december 2008 21:58 schreef SEMTEX het volgende:
Give the girl a burger... Rachel Zoe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens Wikipedia is ze van 1 september 1971, nu 37 dus...quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:23 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Hoe oud is zij? Vast jonger dan hoe ze er nu uit ziet...
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:38 schreef Felixa het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia is ze van 1 september 1971, nu 37 dus...
wat is er onflatteus? ik zie ut niet.quote:Op maandag 8 december 2008 21:53 schreef Treezz het volgende:
Niks mis mee![]()
Josh holloway![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |