Ja sorry, ik verveelde me...quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:06 schreef Felixa het volgende:
Jees, Oblivion, je bent lekker op dreef!
Wow...die ziet er opgegraven uitquote:
Ik dacht toch echt even dat hij naar de bek van een happende vis keek....quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:49 schreef Greys het volgende:
JackHij kijkt ook zo verlekkerd naar dat broodje
Ze begint een beetje Amy-taferelen te vertonenquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:05 schreef beequeen het volgende:
OMG, is dat schrikken.
[ afbeelding ]
Oh dear: Kate Moss looked a little worse for wear as she emerged from a night of partying in London earlier this morning
Misschien niet zo flatteus, maar het is wel voor een filmrol, ook genomen tijdens het filmen...quote:
Nou, voel jezelf vooral niet aangevallen. Het is maar een reactie op een foto hoorquote:Op zondag 30 november 2008 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mensen, om te zeggen dat KM Amy whinehouse begint te vertonen is natuurlijk een beetje mal. Kate partiede al hard toen Amy nog in de luiers liep. Kate snuift al wat jaartjes mee en still standing... Ik denk dat ze over Amy heen zal stappen wanneer die in de goot ligt, en een beetje meewarig met haar hoofd schudt... Voor ze gewoon verder gaat met goedbetaald model zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |