Meesterlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef RayMania het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
jij ook alquote:
quote:
linkje YT?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef rubbereend het volgende:
het nieuwe Trance Energy anthem kan me nog niet echt bekoren, heb beter gehoord van Rank1
Die vind ik dus echt geen flikker aan héquote:Op woensdag 26 november 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ook wel wat slechters. Middelmaat dus.
Nee, dan de nieuwe Razorlight.
Is je pjoeter weer gemaakt?quote:
Neequote:
Snow Patrolquote:Op woensdag 26 november 2008 15:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt geen flikker aan hé![]()
Nieuwe Snow Patrol daarentegen
Ik dank Uquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:28 schreef tong80 het volgende:
Mensen die van Snow Patrol houden moeten eens naar Joy Division luisteren.
was dat maar elke dag zo danquote:Op woensdag 26 november 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Sinterklaas.
rommeldebommel brmbmbmbmebrrrrrrbmbmbmmm krrrrssssjjjj!! KGGG mrbrmrrmmmquote:Op woensdag 26 november 2008 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je de godganse tijd lekker weer terwijl je het minder warm wil hebben omdat je van alles doet. Ben je eindelijk bij het strand, is het bewolkt en regenachtig :´).
Hoe is het hier?
Het is stil aan de overkantquote:
Och germ ga jij nou ook al misbruik maken van die aardige ouwe man.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Sinterklaas.
ik heb liever eerst warme chocolademelk met slagroomquote:
Die borrel kan daar ook inquote:Op woensdag 26 november 2008 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb liever eerst warme chocolademelk met slagroom
door wie anders dan de Koefquote:
die is een leuk CL-CV aan het opbouwen zo jaquote:
en tóch wordt'ie telkens weer met de grond gelijk gemaaktquote:Op woensdag 26 november 2008 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is een leuk CL-CV aan het opbouwen zo ja
ja, idd, raar eigenlijk, want hij ramt ze er wel steeds weer inquote:Op woensdag 26 november 2008 22:26 schreef sezten het volgende:
[..]
en tóch wordt'ie telkens weer met de grond gelijk gemaakt
maar het zat er niet echt in....quote:
Erg hé.quote:
Tja.... is wel iets wat daar zou kunnen gebeuren. En straks natuurlijk de verwijten richting Pakistan dat dit is gebeurdquote:
Lees het net pas.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja.... is wel iets wat daar zou kunnen gebeuren. En straks natuurlijk de verwijten richting Pakistan dat dit is gebeurd
tja, het gebeurt. Al jaren. Zat gisteren het jaaroverzicht van 1971 te kijken, en toen zijn er daar in de regio wat nu Pakistan/India/Bangladesh is massa's mensen vermoord. Zit een hoop oud zeer daar volgens mij.quote:
picje van je aanwinst?quote:
pics?quote:
Geen dankquote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bedankt tong, jouw linkdumps naar dilemma-topics houden HOOLS levend.
Zeker van die kut-newbies?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen dank
Ik zat trouwens al een paar jaar in het raad het plaatje topic. Volgens mij mij ben ik het ooit begonnen. Ik zeg daar altijd Goeiemorgen net als in Hools. Als het topic dood viel blies ik het nieuw leven in. Kwamen ze plots zeiken dat ik altijd goeiemorgen postte terwijl het geen morgen is. En dat ik te weinig plaatjes postte. Ik nog zeggen dat ik een virus heb. en geen plaatjes kan posten momenteel. Ik heb dan ook afscheid genomen van een mij dierbaar topic. Stank voor dank en daar bedank ik voor. Sorry moest het effe kwijt.
Het begon met Wiccie die is 23 en heeft een lul alleen van horen zeggenquote:
Haha t was leuk!quote:Op donderdag 27 november 2008 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloemsj en ik hebben net de Fok! stok verplaatst.
quote:Op donderdag 27 november 2008 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Ze heeft je gepepen?quote:Op donderdag 27 november 2008 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
Probeerde het net en alles loopt vastquote:
he bahquote:Op donderdag 27 november 2008 18:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeerde het net en alles loopt vast
Dat is zo iemand die alleen pro-ajax is en de rest van Nederland kut vind. MOet ik dan nu hopen dat Ajax verliest ofzo?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
De voetbalmod Sjimsz vindt het mooi dat Tottenham heeft gewonnen van NEC
Ja hallo, ze spelen tegen Duitsers.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:19 schreef tong80 het volgende:
SCH je bent toch wel een beetje voor Ajax vanavond?
Heb iets gevonden, infofilter.nl, is dat dezelfde?quote:Op donderdag 27 november 2008 21:04 schreef SCH het volgende:
Je kan je laten registreren Suijk, dat heb ik ook gedaan en ik heb er geen last meer van. Maar ik heb geen idee meer waar ik dat heb gedaan.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:22 schreef SCH het volgende:
ik ben altijd voor Nederlandse clubs natuurlijk, lijkt me evident
Ja, dat issumquote:Op donderdag 27 november 2008 21:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heb iets gevonden, infofilter.nl, is dat dezelfde?
Ik weet niet hoe je moeder heetquote:
Dat lijkt me evident.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je moeder heet
Maar mijn opmerking klopte. Ik ben bij Europese wedstrijden altijd voor Nederlandse clubs, uiteraard.
verrassend?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ai, zie nu pas de uitslag van Feyenoord...
ik denk dat de rellen nog veel vervelender gaan worden voor Feyenoordquote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Suijk het volgende:
Ai, zie nu pas de uitslag van Feyenoord...
Ik heb dat dus sinds een week ook weer. Heb mij laten registreren, en toen was het een jaartje rustig. Maar nu is het dus weer feestquote:Op donderdag 27 november 2008 20:05 schreef Suijk het volgende:
Weet er iemand iets tegen het blokkeren van anonieme oproepen op je telefoon? Ik word er doodziek van. Per dag word ik zo'n 20 keer gebeld en het begon altijd met een of andere verkoper. Op een gegeven moment dacht ik dus, ik neem niet meer op, dan begrijpen ze het wel. Niet dus. Voicemail loopt dan ook vol en dan hoor ik alleen op de achtergrond wat mensen praten (call center ofzo), geen echt bericht verder, helemaal niks. Word er doodziek van. Ook al eens opgenomen en gezegd dat ze op moesten flikkeren en mijn telefoonnummer moesten verwijderen, maar dat werkt dus ook niet.
NEC verlorenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:42 schreef RayMania het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik vier dagen vrij ben?.
Nog gevoetbald?
Waarom is het raar om een buitenlandse club te supporteren? De één is fan van Barça, de ander voor Spurs.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is zo iemand die alleen pro-ajax is en de rest van Nederland kut vind. MOet ik dan nu hopen dat Ajax verliest ofzo?
je hoort voor een nl club te zijnquote:Op donderdag 27 november 2008 23:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waarom is het raar om een buitenlandse club te supporteren? De één is fan van Barça, de ander voor Spurs.
Ik hoor te zijn voor een club waarbij ik iets voel.quote:
Wat is er zo mooi aan dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoor te zijn voor een club waarbij ik iets voel.
En als dan de Spurs tegen een Nederlandse club speelt dan ben ik voor de Spurs.
Tenzij het tegen Ajax is.
landverraderquote:Op donderdag 27 november 2008 23:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik hoor te zijn voor een club waarbij ik iets voel.
En als dan de Spurs tegen een Nederlandse club speelt dan ben ik voor de Spurs.
Tenzij het tegen Ajax is.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:57 schreef sjimz het volgende:
Nickname: sjimz
Favoriete club (NL): Ajax
Sympathie voor (NL): FC Den Bosch
Groot anti-fan van (NL): Feyenoord, TOP Oss
Favoriete club (buitenland) THFC,Celtic
Groot anti-fan van (Buitenland) Chelsea, Arsenal , Real Madrid, Glasgow Rangers
Favoriete speler (NL): Bouhlarouz,Stam
Favoriete speler (overall): Nedved,Canizares
Grootste interesse voor (voetbalgerelateerd): Nederlands en Engels voetbal
Arsenal verafschuwenquote:Op donderdag 27 november 2008 23:45 schreef sjimz het volgende:
[..]Ja dat zal het zijn.
Het blijkt maar weer hoe goed je me kent
EN Tong, je hebt ook het geheugen van een lekke zeef.
We hadden het er laatst nog over waarom ik Arsenal zo verafschuw en toen vertelde ik je al dat ik een Spurs fan was.
Is niets mis mee. Elke feyenorder vindt het ok fantastisch als feyenoord ooit wint in de Europa Cup en de rest verliest. Maar als Ajacieden dat zo vinden is daar weer iets mis meequote:Op donderdag 27 november 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
Oja dat is m'n vorig topicquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:28 schreef Suijk het volgende:
Sien, je link in je sig klopt niet meer. Zet daar eens de goede in.
Morgenquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:36 schreef Suijk het volgende:
Ok cool. Wanneer ga je er voor het eerst slapen?
wie zijn dat dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:53 schreef appelsientje het volgende:
Goed zij die offline gaan groeten u
jij maakt een hele opleiding van je studieplan alleen al?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zo maar weer verder bouwen aan mijn studieplan
Gezien, in het begin even in slaap gevallen. Ga ik nu voortzettenquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:15 schreef tong80 het volgende:
Aanrader SCH [TV TIP] Stranded, documentaire over vliegtuigramp op NED-2
Of zit je op je werk ?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:27 schreef Grulez het volgende:
Als het alleen op de kwalitatieve posts was geselecteerd, had je bovenaan gestaan
Je zegt in een ander topic het tegendeelquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Gezien, in het begin even in slaap gevallen. Ga ik nu voortzetten
SCH wil je ook wel even meenemen naar zijn kelder hoor! Kan ie het je meteen lerenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:35 schreef Doezelhaar het volgende:
Ik las even het topic door en kwam het woord ' gepepen' tegen..
genious, just genious..
Ik ben niet in slaap gevallen vanwege de film gekkie, vond het geweldig. Maar was gewoon bekafquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zegt in een ander topic het tegendeel
Neem jij het even over lieverd, ik ben moe.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:36 schreef Ole het volgende:
[..]
SCH wil je ook wel even meenemen naar zijn kelder hoor! Kan ie het je meteen leren
OKquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem jij het even over lieverd, ik ben moe.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Neem jij het even over lieverd, ik ben moe.
Als ik nieuwe mensen wil leren kennen hoef ik niet naar SCH z'n kelder..quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:36 schreef Ole het volgende:
[..]
SCH wil je ook wel even meenemen naar zijn kelder hoor! Kan ie het je meteen leren
Dan accepteren we je nietquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Als ik nieuwe mensen wil leren kennen hoef ik niet naar SCH z'n kelder..
Inderdaad. Zeeuwenquote:
Morgen de wedstrijd matequote:
Huh jij bent Zeeuw toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:11 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Sinds wanneer ligt Rotterdam in Zeeland.
Nee klopt. Zeeuws-Vlaaming. Woon er al jaren niet meer. Niks mis met Zeeuwen. Ik noem een Danny Blind, Willem van Hanegem...quote:
Peter van Vossen neemt de aanloop en schiet Nederland naar het WK 94quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:18 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Nee klopt. Zeeuws-Vlaaming. Woon er al jaren niet meer. Niks mis met Zeeuwen. Ik noem een Danny Blind, Willem van Hanegem...
En dat is volledig insgelijks. Ga je kijken? Ik kan helaas niet naar Bommel afreizen...quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:16 schreef tong80 het volgende:
Normaal hebben we een perfect veld dus lijkt me wel door te gaan.
Normaal wens ik je succes ditmaal hou ik het bij 'Een leuke wedstrijd gewenst'
Tuuirlijk ga ik kijkenquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dat is volledig insgelijks. Ga je kijken? Ik kan helaas niet naar Bommel afreizen...
quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:31 schreef SCH het volgende:
Vanavond is de herdenkingsdienst voor dat gezin in Hilversum dat zaterdag is omgekomen in de sneeuw. Ik ken mensen die hen heel erg goed kenden en ik moet er steeds maar aan denken.
Dat wou ik even kwijt
Je weet niet wat je mistquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Als ik nieuwe mensen wil leren kennen hoef ik niet naar SCH z'n kelder..
quote:quote:Huizenmarkt krijgt rake klappen
Door LEO DE VRIES
AMERSFOORT - Wie op dit moment zijn huis in Vathorst in Amersfoort wil of moet verkopen, treft het niet. Er staan in de nieuwbouwwijk enkele honderden woningen te koop. Verkopers zien zich gedwongen de prijzen flink te laten zakken.
Waardedalingen van 70.000 euro en verkooptijden van meer dan een jaar zijn geen uitzondering.
Het Ontwikkelingsbedrijf Vathorst (OBV) signaleert sinds enkele maanden ‘stagnatie’ in de verkoop van nieuwbouw. Er wordt over gedacht dure woningen op de tekentafel te vervangen door goedkopere.
In het nieuwe deelplan De Laak zijn bijna honderd bestaande woningen te koop. De verkooptijden lopen op tot bijna een jaar. In De Velden hebben nog meer huizen een bordje in de voortuin staan, waarvan de minst courante woningen inmiddels al 18 maanden.
Nee joh hij is met zijn TC2 bezig ! 3 avonden per week cursus van de KNVB, 2 avonden stage lopen bij een andere verenigingquote:
En ik heb net een huis gekochtquote:Op vrijdag 28 november 2008 17:24 schreef Ole het volgende:
Oeh, mijn broer heeft hier paar maanden geleden zijn huis nog net kunnen verkopen
[..]
Okquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh hij is met zijn TC2 bezig ! 3 avonden per week cursus van de KNVB, 2 avonden stage lopen bij een andere vereniging
voor het eerst! best knap.quote:
Niet voor het eerst, de keer daarvoor was in het seizoen 1978/1979quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:47 schreef sezten het volgende:
[..]
voor het eerst! best knap.
de directeur van mijn oude middelbare school is die-hard fan van telster
ohh sorry, ik dacht zo te lezen op voetbalzonequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet voor het eerst, de keer daarvoor was in het seizoen 1978/1979
Daar gaat het fout dus met voetbalzonequote:Op vrijdag 28 november 2008 22:57 schreef sezten het volgende:
[..]
ohh sorry, ik dacht zo te lezen op voetbalzone
Dat is wel het idee ja. Inclusief reflectieverslag.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:45 schreef sezten het volgende:
[..]
jij maakt een hele opleiding van je studieplan alleen al?
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
En ik heb net een huis gekocht
Wel een flink stuk onder de vraagprijs, hypotheek was ook niet echt heel lastig (goede werkgever he).
O hellupquote:
Jaja ik ben wakkerquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:38 schreef Ole het volgende:
Heb ik vannacht het licht uitgedaan, en liggen ze nu nog allemaal te knorren![]()
WAKKER WORDEN!!!!!
Reflectieverslag over de studieplanning heeft gelukkig weinig met competenties te maken. Bij overtuigend presenteren daarentegen...quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:39 schreef Ole het volgende:
[..]
O hellup![]()
Hou je wel je competenties goed in de gaten
Dat is wel erg gaaf, weet je al waar je in het stadion zit?quote:Op vrijdag 28 november 2008 22:57 schreef Halcon het volgende:
Morgen naar Alianza - La U. Ondanks dat beide ploegen er niets van bakken blijft dit toch de klassieker!
Ik warm je vanmiddag wel op in het keldertje, daar moet je als re-newby sowieso nog even langs voordat je een sleutel krijgt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 10:40 schreef just me het volgende:
[..]
Jaja ik ben wakker
vandaag weer een koud dagje om langs de lijnen te staan!!
oe ik krijg het er nu al heel warm vanquote:Op zaterdag 29 november 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik warm je vanmiddag wel op in het keldertje, daar moet je als re-newby sowieso nog even langs voordat je een sleutel krijgt.
GPCquote:
Ja we gaan de hele avond geweldige sex hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:10 schreef SCH het volgende:
Ga je nog iets speciaals doen de eerste nacht?
dan heb je je slaap toch wel verdiendt zekerquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja we gaan de hele avond geweldige sex hebben
waarschijnlijk zijn we zo moe dat we binnen 1 sec in slaap vallen![]()
Komen die foto's dan ook in jouw topic?quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 november 2008 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nivo Sparta - GPC Vlissingen 0-1![]()
![]()
![]()
TONGIIEEEEEEEEEE.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Sandmanquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nivo Sparta - GPC Vlissingen 0-1![]()
![]()
![]()
TONGIIEEEEEEEEEE.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Overgewicht gaat via de tong
Het is allemaal weer de schuld van tong
Koud geloof ik wel ja. Ik was al verrast door de 0-0 ruststand. Lunven prikt ze er tegenwoordig weer lekker makkelijk in, goede zaakquote:Op zaterdag 29 november 2008 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Sandman
Het was vreselijk slecht.
Oh ja en vreselijk koud.
Goeie speler. Moest alles alleen doen verder weinig kwaliteit bij jullie.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Koud geloof ik wel ja. Ik was al verrast door de 0-0 ruststand. Lunven prikt ze er tegenwoordig weer lekker makkelijk in, goede zaak.
Een beetje de tong van GPC dusquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oudere dikke man met een petje op en een GPC sjaaltje. Kreeg de lachers op zijn hand.
Ik had opok weer de lachers op mijn hand iddquote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:57 schreef Grulez het volgende:
Ik was volgens m'n speler een kankerlijer (en een mongool), maar ik heb hem even uitgelegd dat ik het daar niet mee eens was.
Wie is ton ?quote:
Tsja, vind je het gek na alles wat er op Geenstijl staatquote:
Verdonk en co.quote:
zorg gewoon dat Discovery aanstaat (is altijd heel verantwoordquote:Op zaterdag 29 november 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
Moet mee naar een feest zo. Nick is onverbiddelijk
ik wacht wel op je in het keldertjequote:Op zaterdag 29 november 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
Moet mee naar een feest zo. Nick is onverbiddelijk
quote:Op zaterdag 29 november 2008 22:40 schreef Againzender het volgende:
Best lachen zo'n wedstrijd op Discovery
quote:Op zondag 30 november 2008 06:25 schreef Grulez het volgende:
Hum mn jas weer eens gejat (nummer 6)... en dan zegt een 'vriend' dat ik moet ophouden met miepen, want ik kan er toch niks meer aan de doen. Wat een eikel.
wie is een eikel die vriend of degene die je jas gejat heeftquote:Op zondag 30 november 2008 06:25 schreef Grulez het volgende:
Hum mn jas weer eens gejat (nummer 6)... en dan zegt een 'vriend' dat ik moet ophouden met miepen, want ik kan er toch niks meer aan de doen. Wat een eikel.
Wij zijn om 4 uur afgehaakt maar ik heb wel vreselijk gelachen!quote:Op zondag 30 november 2008 08:10 schreef borisz het volgende:
[..]
![]()
Mogge
Paul de Leeuw in het laatste uur
Ik heb het laatste uur gezienquote:Op zondag 30 november 2008 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
wie is een eikel die vriend of degene die je jas gejat heeftWas zeker wel koud zonder jas naar huis!
[..]
Wij zijn om 4 uur afgehaakt maar ik heb wel vreselijk gelachen!
Net iets minder toen de wekker om 8 uur afliep
er liep hier achter net iemand met een baard z'n hond uit te laten. Misschien was Hij het?quote:Op zondag 30 november 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand de Here Jezus al gezien vanochtend?
Nee wel de kerstmanquote:Op zondag 30 november 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
Moet nog geboren worden volgens mijquote:Op zondag 30 november 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
www.jomanda.nlquote:Op zondag 30 november 2008 11:36 schreef SCH het volgende:
Ik ben wel toe aan een wonderbaarlijke genezing, alles doet pijn
Sorry ben vandaag niet naar de kerk geweestquote:Op zondag 30 november 2008 11:25 schreef SCH het volgende:
Monopoly duurde te lang ?quote:Op zondag 30 november 2008 11:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Sorry ben vandaag niet naar de kerk geweest
Je was er voor het zingen alweer uit?quote:Op zondag 30 november 2008 11:50 schreef appelsientje het volgende:
Sorry ben vandaag niet naar de kerk geweest
neuken dan maarquote:
quote:
Ajax mag blij zijn dat het thuisspeelt en het dak er op kan.quote:Op zondag 30 november 2008 12:14 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
Nou dan ga ik maar naar Concordia toe, kijken of ik oranje ballen kan vinden voor als deze sneeuw doorzet en die mannen in de sneeuw moeten spelen
de vagina-monoloogquote:Op zondag 30 november 2008 12:15 schreef SCH het volgende:
Heeft niks te maken met jou justme, mijn vagina-angst speelt weer op
Ik weet het lieverd, er zijn geen medicijnen tegen.quote:Op zondag 30 november 2008 12:25 schreef Da_Sandman het volgende:
En ja Jaap, ik doe de laatste weken al weer niet anders.
quote:Op zondag 30 november 2008 15:56 schreef RayMania het volgende:
Ik zeg alvast dat ik chagrijnig ben. De tering.
Boehoehoehoehoequote:Op zondag 30 november 2008 16:05 schreef RayMania het volgende:
Ja, weet je wat. Laten we Verhaegh uit de Profcoach halen. En wat doet die knuppel; scoren. Echt, wat een KUTWEEKEND.
Ik ben echt bloedlink nuquote:
En nu? Ga je nu willekeurige bans uitdelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |