Meesterlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef RayMania het volgende:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuis
jij ook alquote:
quote:
linkje YT?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:26 schreef rubbereend het volgende:
het nieuwe Trance Energy anthem kan me nog niet echt bekoren, heb beter gehoord van Rank1
Die vind ik dus echt geen flikker aan héquote:Op woensdag 26 november 2008 14:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar ook wel wat slechters. Middelmaat dus.
Nee, dan de nieuwe Razorlight.
Is je pjoeter weer gemaakt?quote:
Neequote:
Snow Patrolquote:Op woensdag 26 november 2008 15:04 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die vind ik dus echt geen flikker aan hé![]()
Nieuwe Snow Patrol daarentegen
Ik dank Uquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:28 schreef tong80 het volgende:
Mensen die van Snow Patrol houden moeten eens naar Joy Division luisteren.
was dat maar elke dag zo danquote:Op woensdag 26 november 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Sinterklaas.
rommeldebommel brmbmbmbmebrrrrrrbmbmbmmm krrrrssssjjjj!! KGGG mrbrmrrmmmquote:Op woensdag 26 november 2008 19:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je de godganse tijd lekker weer terwijl je het minder warm wil hebben omdat je van alles doet. Ben je eindelijk bij het strand, is het bewolkt en regenachtig :´).
Hoe is het hier?
Het is stil aan de overkantquote:
Och germ ga jij nou ook al misbruik maken van die aardige ouwe man.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:06 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Sinterklaas.
ik heb liever eerst warme chocolademelk met slagroomquote:
Die borrel kan daar ook inquote:Op woensdag 26 november 2008 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb liever eerst warme chocolademelk met slagroom
door wie anders dan de Koefquote:
die is een leuk CL-CV aan het opbouwen zo jaquote:
en tóch wordt'ie telkens weer met de grond gelijk gemaaktquote:Op woensdag 26 november 2008 22:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
die is een leuk CL-CV aan het opbouwen zo ja
ja, idd, raar eigenlijk, want hij ramt ze er wel steeds weer inquote:Op woensdag 26 november 2008 22:26 schreef sezten het volgende:
[..]
en tóch wordt'ie telkens weer met de grond gelijk gemaakt
maar het zat er niet echt in....quote:
Erg hé.quote:
Tja.... is wel iets wat daar zou kunnen gebeuren. En straks natuurlijk de verwijten richting Pakistan dat dit is gebeurdquote:
Lees het net pas.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Tja.... is wel iets wat daar zou kunnen gebeuren. En straks natuurlijk de verwijten richting Pakistan dat dit is gebeurd
tja, het gebeurt. Al jaren. Zat gisteren het jaaroverzicht van 1971 te kijken, en toen zijn er daar in de regio wat nu Pakistan/India/Bangladesh is massa's mensen vermoord. Zit een hoop oud zeer daar volgens mij.quote:
picje van je aanwinst?quote:
pics?quote:
Geen dankquote:Op donderdag 27 november 2008 16:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bedankt tong, jouw linkdumps naar dilemma-topics houden HOOLS levend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |