Nah wat nou. Stelletje KUT automobilistenquote:130 Teletekst di 25 nov
Nieuws in het kort
` Het verkeer rond Den Bosch heeft veel
hinder van een ongeluk met een zandauto
die op de A2 tegen de vangrail is
gereden en omgeslagen.De chauffeur is
gewond geraakt.Er ligt 12 ton zand op
de A2.De weg is na het knooppunt Deil
richting Den Bosch afgesloten.Het
opruimen duurt nog enige tijd.
Er stond net 11km file op de A50, omdat men wordt aangeraden om te rijden naar Den Boschquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nah wat nou. Stelletje KUT automobilisten
Is het glad? Is het janken
Nou WORDT er een keertje fatsoenlijk gestrooid? WEER niet goed
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er stond net 11km file op de A50, omdat men wordt aangeraden om te rijden naar Den Bosch
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nah wat nou. Stelletje KUT automobilisten
Is het glad? Is het janken
Nou WORDT er een keertje fatsoenlijk gestrooid? WEER niet goed
zeg hoe zit het met die winterloungeBBQ bij jou?quote:
Misschien wel leuk om te organiserenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zeg hoe zit het met die winterloungeBBQ bij jou?
bratwurst und Glühwein bitte
Doe maar, ik kom welquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:01 schreef JortK het volgende:
[..]
Misschien wel leuk om te organiseren
You wishquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar Den Haag is voor de meeste wel een eind uit de richting
Lijkt me leuk, maar dan moeten er wel meer medestanders zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
You wish
Je mag het uitstellen tot ik in Deventer woon, ik kom toch.
Wel 10 kilometer ja!quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 21:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar Den Haag is voor de meeste wel een eind uit de richting
BBQ of anders nixquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel 10 kilometer ja!![]()
Ik kom, maar alleen als we er gourmetten van maken anders is het me veel te koud
Je woont trouwens toch niet in het Westland hequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wel 10 kilometer ja!![]()
Ik kom, maar alleen als we er gourmetten van maken anders is het me veel te koud
Waarom?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar dan moeten er wel meer medestanders zijn
nét niet volgens mij!quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 21:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Je woont trouwens toch niet in het Westland he
Moet jij wel een krat pils meenemenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom?
Mcd woont op je neukende lip en ik kom ook. Dan moet er dus sowieso een BBQ komen. Kuuklievelingen JD komen natuurlijk ook, dus jij slaat gewoon en eurootje of 30 vlees in, niks aan de hand.
Nicequote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Lijkt me leuk, maar dan moeten er wel meer medestanders zijn
Of we doen breng&braai: iedereen neemt zelf iets van vleesch mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom?
Mcd woont op je neukende lip en ik kom ook. Dan moet er dus sowieso een BBQ komen. Kuuklievelingen JD komen natuurlijk ook, dus jij slaat gewoon en eurootje of 30 vlees in, niks aan de hand.
Ohja en het moet wel door de weeks want ik heb net mijn weekend-OV omgeruildquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet jij wel een krat pils meenemen
[..]
Nice
Randstadrail stopt bij mij voor de deur dus dan zul je er wel makkelijk kunnen komen
conjo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ohja en het moet wel door de weeks want ik heb net mijn weekend-OV omgeruild
kan jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Kun jij niet met de bus komen zodat je de rest mee kan nemen?
niksquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Moet jij wel een krat pils meenemen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niks![]()
Rot ff op![]()
Het is toch zijn TeejVeej
oh trouwens ik kan me ook niet herinneren dat je een kratje inbracht bij die BBQ waar je op het laatst aan mocht meedoen
De linkerhelft en de rechterhelft?quote:
Nee de middelste.quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 21:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
De linkerhelft en de rechterhelft?
Gelukkig is het geen weekend dan, dat zou zonde zijn!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat een![]()
![]()
allemaal in dit topic
![]()
Je zou er helemaal week van worden
quote:
Ah, hier ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
1 op de 2 pagina's is ineens leeg, hier.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef qu63 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik mag volgende week dinsdag weer strak in 't pak
Ik had rose bij me, maar er waren geen vrouwenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niks![]()
Rot ff op![]()
Het is toch zijn TeejVeej
oh trouwens ik kan me ook niet herinneren dat je een kratje inbracht bij die BBQ waar je op het laatst aan mocht meedoen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nieke!![]()
Ow ehh![]()
Leonieke, wat leuk![]()
Nu ben ik meequote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik had rose bij me, maar er waren geen vrouwen
Je bent een damequote:
Voor iederen die dacht dat de bomen tot in de hemel groeien: Neequote:105 Teletekst di 25 nov
EU straft Bulgarije voor corruptie
` Bulgarije loopt 220 miljoen euro mis
uit hulpfondsen van de EU.De Europese
Commissie weigert het geld te geven
vanwege de corruptie in het land,dat
een van de armste EU-lidstaten is.
Een totaal steunpakket ter waarde van
500 miljoen euro werd in de zomer al
bevroren.Volgens de EU heeft Bulgarije
sindsdien geen concrete stappen genomen
tegen de corruptie.Nu is definitief 220
miljoen euro geschrapt,de overige 300
miljoen blijft voorlopig bevroren.
Volgens de Europese Commissie is de
strafmaatregel in het belang van de
Europese belastingbetalers.Bulgarije
is onaangenaam verrast door de sanctie.
Ik neem wel een andere worst, maar lief dat je het aanbiedt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor, is erg fijn![]()
Wil je ook ff?
Dat wordt een pizza Salami in landsjraaafquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik neem wel een andere worst, maar lief dat je het aanbiedt.
mooi excuusje voor een leuk rondje begin januariquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:24 schreef Bengeltje het volgende:
Ja wordt tijd om daar eens een datum voor te prikken.
hoi Qutie.
Haterquote:Op woensdag 26 november 2008 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Damien Rice. Ugh.
Goedemorgen verder.
Een maand lange uitgekauwde muziek?quote:Op woensdag 26 november 2008 08:46 schreef leonieke het volgende:
Vandaag nog een beetje Top 5000 luisterenWel fijn, hoor.
Ah, ik heb al veel liedjes gehoord die ik zelfs niet ken, dus zo uitgekauwd is het niet. Ik kan er ook niet constant naar luisterenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een maand lange uitgekauwde muziek?
een organisatie dat de ziekteuitkering uitbetaald en helpt om weer te reïntegreren in het arbeidsprocesquote:Op woensdag 26 november 2008 09:18 schreef leonieke het volgende:
Succes bengels![]()
Wat is het uwv eigenlijk?
Hoi!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:13 schreef Ynske het volgende:
hier zometeen richting t uwv
k ga maar aangeven dat ik t niet aandurf te starten zonder een vast inkomen erbij te hebben
probeer maar eens genoeg klanten te vinden iedere week
dus ook maar parttime sollicitaties gezocht en eens kijken wat ze daarop zegt
UWV Is een instantie die alles doet *kuch* zou moeten doen voor werkelozen.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:18 schreef leonieke het volgende:
Succes bengels![]()
Wat is het uwv eigenlijk?
dat ben ik met je eens, maar zal toch voor je duimenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:18 schreef Bengeltje het volgende:
Dank jullie.![]()
Ookal kan ik "aangenomen" zijn na dit gesprek, als ACC een nee geeft, heeft het allemaal geen zin gehad.
Die lui hadden naar me moeten luisteren en 2 weken terug al navraag moeten doen.![]()
vooral omdat je je dan niet druk hoeft te maken of je de huur etc wel kunt betalenquote:En idd Yns, iets parttime erbij zou zeker in het begin wel handig zijn.
Dat is niet goed, dat je er niet van slaapt.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat ben ik met je eens, maar zal toch voor je duimen
[..]
vooral omdat je je dan niet druk hoeft te maken of je de huur etc wel kunt betalen
en, t scheelt ook aan kosten van oa ziekte kosten enzo omdat je dan het werkgeversdeel betaald via je loon van de parttime baan
en als ik bedenk dat ik de afgelopen nachten er bijna niet van geslapen heb, lijkt t me geen goed plan om door te gaan zoals nu op de planning stond
Het is ook een uitzondering in mn muzieklijstje denk ikquote:Op woensdag 26 november 2008 07:50 schreef Kuukske het volgende:
Damien Rice. Ugh.
Goedemorgen verder.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Druk maken helpt sowieso weinig. Uit ervaring. Je valt er wel goed van af, maar ik merk dat ik me weer stukken minder druk maak
Ik krijg meestal honger als ik het heel druk heb of me druk maakquote:Op woensdag 26 november 2008 11:39 schreef Pheno het volgende:
Druk maken helpt sowieso weinig. Uit ervaring. Je valt er wel goed van af, maar ik merk dat ik me weer stukken minder druk maak
Ik was 15~20 kilo kwijt vorige winter....quote:Op woensdag 26 november 2008 11:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik krijg meestal honger als ik het heel druk heb of me druk maak
Ik hef het dus gewoon lekker zelf weer op
jezus!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was 15~20 kilo kwijt vorige winter....
het is bij mij niet eens honger maar gewoon snoepenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik krijg meestal honger als ik het heel druk heb of me druk maak
Ik hef het dus gewoon lekker zelf weer op
Dat noem ik meestal al hongerquote:Op woensdag 26 november 2008 11:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is bij mij niet eens honger maar gewoon snoepen
Sonja Bakker eat your heart outquote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
jezus!
Ik ben wel een keer in 1 dag 3 kilo kwijt geraakt, maar dat was omdat ik gewoon ziek was en alles er aan alle kanten uit kwam
Ja, ik schrok er ook van. Ik vond mijn blinde darm toch niet zo zwaarquote:Op woensdag 26 november 2008 11:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
jezus!
Ik ben wel een keer in 1 dag 3 kilo kwijt geraakt, maar dat was omdat ik gewoon ziek was en alles er aan alle kanten uit kwam
Bespaar me dan ook maar de detailsquote:Op woensdag 26 november 2008 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er ook van. Ik vond mijn blinde darm toch niet zo zwaar
Maar goed, met al die zooi die in me gestopt is om alles vrij snel te legen haal je aardig wat kilo's weg
Nooit meer please
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:50 schreef JortK het volgende:
[..]
Bespaar me dan ook maar de details
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Immer.quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:52 schreef Bengeltje het volgende:
Zucht, wat heeft het allemaal ook voor nut he.
pics!quote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef mcDavid het volgende:
zoh het duurde even maar inmiddels zit ik op de nieuwe computer!
lekkerquote:
Ik ook niet echt hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 17:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker
hier vandaag niet veel meer gedaan
ja boodschappen
ga zometeen lasagnette maken
|^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ | |____quote:Op woensdag 26 november 2008 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe het dan goed he
[ afbeelding ]
Nou idd, wat in de hel moeten we in godesnaam met de CU in de regeringquote:Op woensdag 26 november 2008 18:26 schreef qu63 het volgende:
Fles: klik
Wij Hollanders doen ook wel eens gek
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat het toch zwitserse aardappelschotel met extra ei en champignons gaat worden
quote:
Uitermate geschikt voor later in de maand dusquote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
macaroni heb ik al heel lang niet meer op
Ik zou nog kunnen kiezen voor tagliatelle, ravioli, lasagne en spaghetti, dat is allemaal gewoon in huis
Macaroni is echt campingvoer manHartstikke leuk, maar nu even niet
Goed, al wou ik dat het weekend was.quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ben nog stilletjes, heb nog een vleugje hoofdpijn.![]()
Hoe is het hier.
Heb je dan plannen?quote:Op woensdag 26 november 2008 20:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed, al wou ik dat het weekend was.
Geen plannen, wat slaap inhalen van het vorige weekendquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 20:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je dan plannen?Feestje?
Gesprek ging goed, ze vond het zelfs wel fijn dat ik dingen aan haar kon vertellen over het werk.quote:
Slaap wat een zonde van je tijd.quote:Op woensdag 26 november 2008 20:36 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen plannen, wat slaap inhalen van het vorige weekend
Vorig weekend zonder slaap gedaan dus nu mag het welquote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gesprek ging goed, ze vond het zelfs wel fijn dat ik dingen aan haar kon vertellen over het werk.
Aangezien ik het al gedaan heb. Echter heeft het bedrijf nog niets laten horen, dus ik moet nog steeds wachten op het bedrijf of ze ja zeggen en maandag hoor ik of het gesprek echt zo goed ging.
Maar ja, als dat een ja is en het bedrijf zegt nee, is het een nee.
[..]
Slaap wat een zonde van je tijd.
Waar had die last van?quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 21:48 schreef qu63 het volgende:
En weer thuis
Vriend zag er best beroerd uit
Een klaplong en de MRSA-bacterie, maar hij heeft ook al een taaislaamziekte..quote:
dat klinkt allemaal niet zo best!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
Een klaplong en de MRSA-bacterie, maar hij heeft ook al een taaislaamziekte..
Hij was mij iets te mager en hij is al niet stevig gebouwd
Taaislijmziekte is toch dodelijk?quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja, en erfelijk. Vriendin van me heeft het ook. Die gaat de 40 niet halenquote:
lijkt me best een naar idee om zelf te weten, zou je zelf aan zoiets gewend kunnen raken?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en erfelijk. Vriendin van me heeft het ook. Die gaat de 40 niet halen
Je geniet wel bewuster van ieder moment dat je hebtquote:Op woensdag 26 november 2008 22:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
lijkt me best een naar idee om zelf te weten, zou je zelf aan zoiets gewend kunnen raken?
Sterkte. Hij krijgt dus echt alles op zijn schoot geworpen.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja dat welquote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je geniet wel bewuster van ieder moment dat je hebt
idd, en dan zijn de dingen waar wij ons druk om maken peanutsquote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tja, hij zal idd zoals als Fles al zei de 40 misschien niet halen, maar hij heeft nog 20 jaar om die leeftijd te halen en de medische wetenschap staat ook niet stil..quote:
Voor zover je wat kan doen idd..quote:Op woensdag 26 november 2008 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
relativeren noemt men dat. Soms is het gewoon nodig om ff in te zien dat het allemaal wel meevalt, maar als jij ergens last van hebt is dat niet minder erg ofzoquote:Op woensdag 26 november 2008 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, en dan zijn de dingen waar wij ons druk om maken peanuts
ook dat is waarquote:
Geen idee, zo'n twiekert ben ik dan ook weer nietquote:Op woensdag 26 november 2008 22:29 schreef JortK het volgende:
Volgens mij is die kerel van Tweakers ook aan Taaislijm overleden...
Kijk maar hier: http://tweakers.net/plan/429quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 22:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Geen idee, zo'n twiekert ben ik dan ook weer niet
en misschien mist hij nu net de 3e wereldoorlog en gaan we allemaal een afschuwelijke dood tegemoetquote:Op woensdag 26 november 2008 22:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook dat is waar
als vriend ook niet fijn om te zien te denk ik
maar wat je zegt wie weet vind de wetenschap toch de oplossing!
Ik heb genoeg te doenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:32 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk maar hier: http://tweakers.net/plan/429
Lees ook zijn blog, dat heb ik gevolgd, het doet je toch iets: http://yoeri.tweakblogs.net/blog/
Dat sowieso.quote:Op woensdag 26 november 2008 @ 22:32 schreef qu63 het volgende:
You never know, so live life by the moment!
goede instelling!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
en misschien mist hij nu net de 3e wereldoorlog en gaan we allemaal een afschuwelijke dood tegemoet
You never know, so live life by the moment!
ach nou ja, je maakt er wat van hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
als er niks bij staat uitgezonderd zet/drukfouten wel toch? dacht ik?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:34 schreef Ynske het volgende:
pfff, wat een gedoe, dr staat een fout in de krant van bcc (staat dat je de 450 d voor 399 kunt kopen terwijl dat de 1000d had moeten zijn) nu is dr een discussie met wellus nietus geleverd moeten worden voor die prijs
mja, in dat krantje staat waarschijnlijk ook een disclaimer dat prijs,- druk,- zetfouten e.d. voorbehouden zijn enzoquote:Op woensdag 26 november 2008 22:34 schreef Ynske het volgende:
pfff, wat een gedoe, dr staat een fout in de krant van bcc (staat dat je de 450 d voor 399 kunt kopen terwijl dat de 1000d had moeten zijn) nu is dr een discussie met wellus nietus geleverd moeten worden voor die prijs
nee ook dan nietquote:Op woensdag 26 november 2008 22:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als er niks bij staat uitgezonderd zet/drukfouten wel toch? dacht ik?
dat van de dok lijkt me dan een goed plan
volgens mij nietquote:Op woensdag 26 november 2008 22:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, in dat krantje staat waarschijnlijk ook een disclaimer dat prijs,- druk,- zetfouten e.d. voorbehouden zijn enzo
gratis af te halen, EOS D1 mark 3quote:Op woensdag 26 november 2008 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ook dan niet
t is een korting van 200 euro, das niet realistisch
als iets niet realistisch is hoeven ze niet voor die prijs te leveren
klinkt ook wel logischquote:Op woensdag 26 november 2008 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ook dan niet
t is een korting van 200 euro, das niet realistisch
als iets niet realistisch is hoeven ze niet voor die prijs te leveren
ja maar wat is realistisch? Tegenwoordig kan je de meest bizarre reclame-uitingen uitkotsen, en als puntje bij paaltje komt "is het opeens niet realistisch".quote:
Dat staat voor 99% op elk reclamefoldertje ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
mja, in dat krantje staat waarschijnlijk ook een disclaimer dat prijs,- druk,- zetfouten e.d. voorbehouden zijn enzo
flauw hequote:Op woensdag 26 november 2008 22:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat staat voor 99% op elk reclamefoldertje ja.
Juist wel, maar dat valt jou niet op. Die oogkleppen, zo onhandig.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, hier nog steeds niet gezellig dus
quote:Op woensdag 26 november 2008 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, hier nog steeds niet gezellig dus
Hoe hard zou de trein hier op het test deel van de hsl gaanquote:Op woensdag 26 november 2008 23:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Juist wel, maar dat valt jou niet op. Die oogkleppen, zo onhandig.
Treinen topic is wat verder op. Vraag voor route maar aan Fles.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe hard zou de trein hier op het test deel van de hsl gaan
geen ideequote:Op woensdag 26 november 2008 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan het ook gaan uitproberenquote:Op woensdag 26 november 2008 23:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Treinen topic is wat verder op. Vraag voor route maar aan Fles.
hard genoeg om je hoofd hard te stoten zou een huisgenote hier zeggenquote:Op woensdag 26 november 2008 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
trusten voor na het CSI-en!quote:Op woensdag 26 november 2008 23:10 schreef Ynske het volgende:
k ga de kruik maar eens zoeken en dan onder de dekens nog wat CSI-en
Hoe bedoel je.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan het ook gaan uitproberen
Zoiets jaquote:
ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 26 november 2008 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag hij dus niet, dat is verboden voor Marc.
Trustequote:Op woensdag 26 november 2008 23:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes!
ik ga maar eens kijken of ik wat kan slapen
morgen zware drukke dag
Ik weet van nietsquote:Op woensdag 26 november 2008 23:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat mag hij dus niet, dat is verboden voor Marc.
Trustequote:Op woensdag 26 november 2008 23:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan weet je het nu.![]()
Ik ga ook eens naar mijn bedje.Welterusten.
![]()
Beetje Matrix-achtig..quote:Op donderdag 27 november 2008 00:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Toffe film. Beetje bizar alleen.
Ah, heb ik trailers van gezien, schijnt goed te zijn wel.quote:
Hij heeft me bijna 2 uur wakker gehoudenquote:Op donderdag 27 november 2008 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, heb ik trailers van gezien, schijnt goed te zijn wel.
Klopt dat?
Oke, die gaat in de download quequote:Op donderdag 27 november 2008 00:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hij heeft me bijna 2 uur wakker gehouden
Maar de actie is wel leuk gedaan
veel plezier!quote:Op donderdag 27 november 2008 00:51 schreef qu63 het volgende:
En nu slapen, morgen paintballen
Kijken of ik ook kogels kan af laten buigen
heb net nog wat geslapenquote:
Ik ben daar nu niet in de buurtquote:Op donderdag 27 november 2008 07:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb net nog wat geslapen
zometeen richting jou kant geloof ik (radboud) en daarna ga ik weer slapen
Het is het slaapgebrek. Sommige mensen hebben alles over voor de postcount, tot diep in de nachtquote:Op donderdag 27 november 2008 07:19 schreef Kuukske het volgende:
+k.
ow nou dan ga ik niet richting jouquote:Op donderdag 27 november 2008 07:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben daar nu niet in de buurt
Ik was al kwart voor zeven op het werk, ietwat vroeger dan normaal (zeven uur).
ga met de taxi en als ik mazzel heb praat ik de chauffeur weer om om over de busbaan te gaanquote:Op donderdag 27 november 2008 07:32 schreef Pheno het volgende:
Ik heb bijna nooit file. Jij straks wel als je naar het Radboud gaat met de auto
quote:
Nee, natuurlijk heeft dit geen zinquote:Op donderdag 27 november 2008 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
Middag.![]()
O heeft dit wel zin.Er heeft al meer dan een uur niemand meer gepost.
Ha, er zijn mensen.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk heeft dit geen zin
Mensen? Dat dient eerst theoretisch nog maar eens bewezen te wordenquote:
Je bent anders een goed getrainde robot.quote:Op donderdag 27 november 2008 12:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mensen? Dat dient eerst theoretisch nog maar eens bewezen te worden
Niets getraind aanquote:Op donderdag 27 november 2008 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent anders een goed getrainde robot.
Waar geef ik antwoord dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welles. Je typt netjes en geeft onverwacht antwoord.
Wat is dit dan? Langs me heen lullen?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar geef ik antwoord dan?
Gaat het wel helemaal goed met je? Je ziet dingen geloof ik
Wil je nog meer lullen langs jequote:Op donderdag 27 november 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Langs me heen lullen?
Dat doe je jezelf aanquote:
qu zal zo wel even internetten op zijn mobieltje vanaf het slagveld.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Ynske het volgende:
binnen of buiten Q?
Noh, weet je in ieder geval wat die sirenes warenquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/186(...)delen_bij_ruzie.html
Dat is ongeveer op de stoep bij mij
Ik heb er niks van gemerkt. Bovendien hoor ik dagelijks sirenes aangezien het ziekenhuis ook vlakbij isquote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Noh, weet je in ieder geval wat die sirenes waren
Geen bloedsporen gezien?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt. Bovendien hoor ik dagelijks sirenes aangezien het ziekenhuis ook vlakbij is
Telefoon netjes achter gelaten bij de baliequote:Op donderdag 27 november 2008 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
qu zal zo wel even internetten op zijn mobieltje vanaf het slagveld.
Kon je het wel vinden binnen zonder je gps?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Telefoon netjes achter gelaten bij de balie
heb je het leuk gehad? en blauwe plekken?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef qu63 het volgende:
Weer thuis
Niet eens zo heel erg verrot geschoten
Een klein plekjequote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je het leuk gehad? en blauwe plekken?
quote:FOK!ster Poem woont in De Bisschoppen en meldt dat er veel politie aanwezig was toen ze vannacht thuis kwam. Ook lag er bloed van het slachtoffer in de gang op de vierde verdieping.
Dat ook weer nietquote:Op donderdag 27 november 2008 16:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt mee dan heb je het vast goed gedaan!
En dat doet maar...quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 16:13 schreef qu63 het volgende:
Fles: Dodelijke steekpartij in studentencomplex Uithof
[..]
Dat weer wel jaquote:Op donderdag 27 november 2008 16:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja als je maar wel een leuke dag hebt gehad dan....
Voorlopig niet harder dan 160quote:Op woensdag 26 november 2008 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen pics pls.quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 17:02 schreef qu63 het volgende:
Kwam net tijdens het douchen er achter dat ik toch wel 4x goed geraakt ben tijdens het paintballen
hihi toch wel ja!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef qu63 het volgende:
Kwam net tijdens het douchen er achter dat ik toch wel 4x goed geraakt ben tijdens het paintballen
ikeaquote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef qu63 het volgende:
Zo, ff boodschappen gedaan bij IKEA
Nu nog ff uitzoeken hoe ik alles neer ga zetten
Lekker op tijd gekquote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef qu63 het volgende:
Zo, ff boodschappen gedaan bij IKEA
Nu nog ff uitzoeken hoe ik alles neer ga zetten
Ik moet straks gewoon verhuizen omdat ik nergens mn kasten meer kwijt kanquote:Op donderdag 27 november 2008 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op tijd gek
ik heb al millimeterpapier voor m'n nieuwe huisje in 1: 25![]()
en ik ga meubelstukjes knippen en puzzelen
De enige openhaard die ik heb staat op dvdquote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
kpot slaan en in de open haard duwen
mogguh phenoquote:
nou deze keer dus gelukkig geen last van gehadquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog naar de stad geweest in de avond, maar de koopavond was rustig. De brug stond wel vol, zelfs na 8 uur nog, maar dat zijn idioten die naar huis wilden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |