Waar geef ik antwoord dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welles. Je typt netjes en geeft onverwacht antwoord.
Wat is dit dan? Langs me heen lullen?quote:Op donderdag 27 november 2008 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar geef ik antwoord dan?
Gaat het wel helemaal goed met je? Je ziet dingen geloof ik
Wil je nog meer lullen langs jequote:Op donderdag 27 november 2008 13:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Langs me heen lullen?
Dat doe je jezelf aanquote:
qu zal zo wel even internetten op zijn mobieltje vanaf het slagveld.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:55 schreef Ynske het volgende:
binnen of buiten Q?
Noh, weet je in ieder geval wat die sirenes warenquote:Op donderdag 27 november 2008 @ 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/186(...)delen_bij_ruzie.html
Dat is ongeveer op de stoep bij mij
Ik heb er niks van gemerkt. Bovendien hoor ik dagelijks sirenes aangezien het ziekenhuis ook vlakbij isquote:Op donderdag 27 november 2008 14:29 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Noh, weet je in ieder geval wat die sirenes waren
Geen bloedsporen gezien?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er niks van gemerkt. Bovendien hoor ik dagelijks sirenes aangezien het ziekenhuis ook vlakbij is
Telefoon netjes achter gelaten bij de baliequote:Op donderdag 27 november 2008 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
qu zal zo wel even internetten op zijn mobieltje vanaf het slagveld.
Kon je het wel vinden binnen zonder je gps?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Telefoon netjes achter gelaten bij de balie
heb je het leuk gehad? en blauwe plekken?quote:Op donderdag 27 november 2008 15:58 schreef qu63 het volgende:
Weer thuis
Niet eens zo heel erg verrot geschoten
Een klein plekjequote:Op donderdag 27 november 2008 16:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb je het leuk gehad? en blauwe plekken?
quote:FOK!ster Poem woont in De Bisschoppen en meldt dat er veel politie aanwezig was toen ze vannacht thuis kwam. Ook lag er bloed van het slachtoffer in de gang op de vierde verdieping.
Dat ook weer nietquote:Op donderdag 27 november 2008 16:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
valt mee dan heb je het vast goed gedaan!
En dat doet maar...quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 16:13 schreef qu63 het volgende:
Fles: Dodelijke steekpartij in studentencomplex Uithof
[..]
Dat weer wel jaquote:Op donderdag 27 november 2008 16:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja als je maar wel een leuke dag hebt gehad dan....
Voorlopig niet harder dan 160quote:Op woensdag 26 november 2008 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe hard zou de trein hier op het test deel van de hsl gaan
Geen pics pls.quote:Op donderdag 27 november 2008 @ 17:02 schreef qu63 het volgende:
Kwam net tijdens het douchen er achter dat ik toch wel 4x goed geraakt ben tijdens het paintballen
hihi toch wel ja!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:02 schreef qu63 het volgende:
Kwam net tijdens het douchen er achter dat ik toch wel 4x goed geraakt ben tijdens het paintballen
ikeaquote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef qu63 het volgende:
Zo, ff boodschappen gedaan bij IKEA
Nu nog ff uitzoeken hoe ik alles neer ga zetten
Lekker op tijd gekquote:Op donderdag 27 november 2008 21:55 schreef qu63 het volgende:
Zo, ff boodschappen gedaan bij IKEA
Nu nog ff uitzoeken hoe ik alles neer ga zetten
Ik moet straks gewoon verhuizen omdat ik nergens mn kasten meer kwijt kanquote:Op donderdag 27 november 2008 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker op tijd gek
ik heb al millimeterpapier voor m'n nieuwe huisje in 1: 25![]()
en ik ga meubelstukjes knippen en puzzelen
De enige openhaard die ik heb staat op dvdquote:Op donderdag 27 november 2008 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
kpot slaan en in de open haard duwen
mogguh phenoquote:
nou deze keer dus gelukkig geen last van gehadquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:01 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog naar de stad geweest in de avond, maar de koopavond was rustig. De brug stond wel vol, zelfs na 8 uur nog, maar dat zijn idioten die naar huis wilden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |