Zie: http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5quote:
Binnenkort volgt er nog meer waarschijnlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef DaFrenk het volgende:
Zie dat Piles de mogelijkheden heeft uitgebreid met die grafiekjes enzo! Erg gaaf!![]()
Cool.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort volgt er nog meer waarschijnlijk
Leuk!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Binnenkort volgt er nog meer waarschijnlijk
Mooi! Weer de Leeuw #28 - Op naar de marathon!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:18 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Cool.
Ik kan trouwens dat Mooi! Weer de Leeuw topic niet meer vinden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:17 schreef Tabloid het volgende:
Ik zie al dat de emoticonbinnenkort wordt verslagen door emoticon
![]()
![]()
![]()
Dank u wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Mooi! Weer de Leeuw #28 - Op naar de marathon!!
Astenblaf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://zappen.blog.nl/var(...)de-leeuw-de-marathonquote:
Nog vier nachtjes slapen en dan begint Paul de Leeuw aan een van zijn meest ambitieuze tv-uitzendingen ooit: twaalf uur lang live Mooi! Weer de Leeuw presenteren. Maar wat staat er allemaal te gebeuren?
Paul zal om te beginnen nog een keer vrijwel al zijn programma’s uit het heden en verleden de revue laten passeren. Denk aan Seth & Fiona, Ranking the Stars, Pauls Punt en PaPaul. Verder komen er heel veel gasten langs - waaronder Sinterklaas - en heeft hij twee sidekicks in de vorm van Hans Kesting en Kees Jansma.
In de Mooi! Weer de Leeuw marathon voert hij verder een soort Toppers-act op, met Jan Smit, Ilse deLange en Danny de Munk.
Tegen de ochtend komt Linda de Mol langs, met wie hij een ontbijtshow volgens Amerikaanse formule zal presenteren.
Het publiek wisselt elke anderhalf uur, waardoor er in totaal dus acht verschillende publieken langskomen. Klapvee dat nog aan de beurt moet komen of al is geweest, kan buiten Studio Cé in een soort partytent meekijken op grote schermen.
Redactioneel moet het een hel zijn om zo’n lange en gevarieerde show voor te bereiden. Big respect voor Paul en zijn team. Ben erg benieuwd hoe het er zaterdag aan toe zal gaan. Zelf mag ik van 0.15 tot 1.45 uur de uitzending bijwonen. Een auto terug hebben we niet, dus het wordt een nachtje doorhalen in koud Almere. Maar we hebben er zin in!
Mooiste is nog wel dat het ook helemaal op Uitzendinggemist.nl komt! Per uur afzonderlijk te bekijken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:20 schreef Tabloid het volgende:
[..]
http://zappen.blog.nl/var(...)de-leeuw-de-marathon
quote:
Nee, ligt niet aan jullie. Heb pas alles opnieuw geindexeerd, en deze vergeten denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:27 schreef ItaloDancer het volgende:
Piles bij BB&B heeft ie het 50e topic nog niet gepakt, al is het al best een tijdje open (dagen iig). Hebben we wat fout gedaan?![]()
Als alles goed loopt gaat het helemaal vanzelf. Van de week wel alles opnieuw gedaan, nu ook met posttijden en smilies, dus dat was een avond of 3 werk. Maar nu alleen nog de dingen die niet goed gaan, en verder gaat het automatischquote:Kost dat nu veel (tijdrovend) / is dat lastig zo zo'n reeks indexeren?
Ik laat deze ronde aan me voorbij gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:22 schreef Susi het volgende:
Statistiekjes, geil !
@ Tabloid : Doe je écht niet mee met deze ronde ? 't Kan nog
Is het belastend en/of tijdrovend om bv een reeks toe te voegen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ligt niet aan jullie. Heb pas alles opnieuw geindexeerd, en deze vergeten denk ik
[..]
Als alles goed loopt gaat het helemaal vanzelf. Van de week wel alles opnieuw gedaan, nu ook met posttijden en smilies, dus dat was een avond of 3 werk. Maar nu alleen nog de dingen die niet goed gaan, en verder gaat het automatisch
Tofquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:42 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik laat deze ronde aan me voorbij gaan.![]()
Ik kijk wel mee voor de volgende ronde.
Dat wordt al ingewikkelder jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Is het belastend en/of tijdrovend om bv een reeks toe te voegen?![]()
![]()
![]()
![]()
KLB SC.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wordt al ingewikkelder ja
En wil er ook niet teveel hebben eigenlijk, want ik belast FOK! er ook mee natuurlijk
Maar welke heb je in gedachten?
Neh doe maar niet danquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wordt al ingewikkelder ja
En wil er ook niet teveel hebben eigenlijk, want ik belast FOK! er ook mee natuurlijk
Maar welke heb je in gedachten?
Oh, okquote:
Ik weiger om met zulke bagger mn database te vullenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:56 schreef Tabloid het volgende:
![]()
Gewoon uit nieuwschierigheid wie de top tien posters zijn.
Right.. hoop dat hij het snel weer doetquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Vanochtend deed hij het ook al niet.
Ik weet niet welk programma je zoekt, maar probeer eens surfthechannel ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:39 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Right.. hoop dat hij het snel weer doetWel erg handig!
Bij De Wereld Draait Door was er een tijd gelee ook al zo'n moeder met een kind die ook alleen maar rauw voer te eten kreeg. Ook al zo'n aparteling. Kan zo gauw het fragment niet meer terugvindenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Er is nu een wijf bij Wie is de chef aan het koken, nou ja, niet aan het koken, want alles moet rauw.
Ze heeft ook een waterionisator, daar kun je de pH-waarde van je glaasje water mee bepalen. "Ik neem zelf altijd standje 9."![]()
En oh ja koken is dus slecht want dan gaan de enzymen in je levende voedsel dood.
Zal het onthouden. Geen idee hoe die site werkt. Maar vond MyEpisodes.com wel handig met z'n RSS feeds. Zo zag ik elke ochtend welke programma's ik die dag kon downloadenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik weet niet welk programma je zoekt, maar probeer eens surfthechannel ?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Bij De Wereld Draait Door was er een tijd gelee ook al zo'n moeder met een kind die ook alleen maar rauw voer te eten kreeg. Ook al zo'n aparteling. Kan zo gauw het fragment niet meer terugvinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |