Onder de douche. Nat haar is lekker gemakkelijk kambaar en je kunt beter inschatten of het overal even lang is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Susi het volgende:
Hoe gaat dat het beste ? Ik wil er alleen maar de dode puntjes vanaf halen, maar ik wil natuurlijk niet met een scheve haarlijn hebben. Misschien doe ik alleen maar de voorkant wat, heb gelukkig niet zo moeilijk haar.
Ik heb namelijk een enorme hekel aan kappers.
Ben er niet zo'n fan van de hele tijd naar mijn kop te moeten kijken en mezelf verplicht voelen wat te lullen met de kapperquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:26 schreef timmmmm het volgende:
Waarom heb je dan een enorme hekel aan kappers?
Ik ga eens per maand naar de kappersschool, waar het altijd goed en heeeeeeeel goedkoop wordt gedaan
Wéééééét ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:26 schreef Papi.Chulo het volgende:
Zeer verstandig om zelf je haar te knippen
Bij de kapper kijk ik altijd schuin naar beneden, of soms gewoon de ogen dicht. Vroeger kon je af en toe nog wel lezen, maar ALS ik nu naar de kapper ga, dan meestal een chineze kapper, en die hebben niet echt interressant leesmateriaal.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ben er niet zo'n fan van de hele tijd naar mijn kop te moeten kijken en mezelf verplicht voelen wat te lullen met de kapper. Noem me een watje, I don't care.
Daarnaast zit ik momenteel in het buitenland, en om nu in een andere taal mijn verhaal te houden lijkt me ook niet praktisch. Niet dat mijn taal zó slecht is, maar in het Nederlands vind ik het al lastig uit te leggen, laat staan in een andere taal.
[..]
Wéééééét ik.
Maar ik heb langer haar, en ik wil er gewoon een centimetertje of minder afhalen
en als het dan droog is zit het zo scheef als maar zijn kanquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:30 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Onder de douche. Nat haar is lekker gemakkelijk kambaar en je kunt beter inschatten of het overal even lang is.
Daarom juistquote:Op woensdag 26 november 2008 14:01 schreef Yuin het volgende:
De kapper (die er als het goed is voor geleerd heeft, wat je je soms wel afvraagt) kan het al niet eens fatsoenlijk,
laat staan jij
niet bij mijquote:Op woensdag 26 november 2008 10:47 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
en als het dan droog is zit het zo scheef als maar zijn kan
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:59 schreef Susi het volgende:
Tondeuse gaat er niet over, daar is het me weer net wat te dierbaar voor.
Ik ga het van het weekend gewoon proberen, en mocht het niet lukken ga ik alsnog maar naar de kapper. Straf ik mezelf voor het doen van zoiets doms
Thanks !
Er komt een moment dat dat niet meer kan hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 16:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Succes! Vergeet niet, er kan altijd meer af
quote:Op woensdag 26 november 2008 16:35 schreef Yuin het volgende:
[..]
Er komt een moment dat dat niet meer kan hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |