http://www.ajaxfans.net/n(...)Penders-voorbij.htmlquote:NAC-verdediger Rob Penders is twee tot drie weken uitgeschakeld door een hamstringblessure. Dat heeft een MRI-scan gistermiddag uitgewezen. De 32-jarige aanvoerder liep het kwetsuur aan de spiergroep op in de slotfase van NAC-NEC. Door de blessure mist Penders het duel tegen Ajax op 12 December in de Arena.

Gaafquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:11 schreef Radegast het volgende:
Zometeen Ajax - Liverpool uit '66 op Ned 1..
Hehe, nou, hier komt ie:quote:Op maandag 24 november 2008 23:57 schreef GieJay het volgende:
[..]
Dan ben je in het goeie topicEn verder, Marktplaats ofzo?
Of je doneert het aan;quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:29 schreef engessa het volgende:
[..]
Hehe, nou, hier komt ie:
Vlag van iets van 1 bij 1,5 in meters, 2 puzzels, boek en cdrom.
Zo'n classics shirt uit 2000 (volgens mij), lange mouwen in xxl:
[ afbeelding ]
Shirt nav de 50ste verjaardag van Cruijff en de benefietwedstrijd:
[ afbeelding ]
Die vlag en puzzels enzo is waarschijnlijk niet zo interessant en hoeven niet veel geld op te brengen (hell, die puzzels gaan waarschijnlijk gratis naar het bejaardencentrum waar mijn vader werkt, die oudjes zijn gek op puzzelen en ik wil het zien gebeuren dat er in een bejaardencentrum in Noord-Groningen 2 puzzels op de gang komen hangen van een voetbalclub uit Amsterdam), ben vooral benieuwd of die shirts uberhaupt nog wat opbrengen of dat ik beter kan wachten tot Cruijff de pijp uit is
Nog niet te snel juichen. Er komt vast nog wel een terugslagquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu duik ik m'n nest maar in.
Altijd optimistisch blijvenquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:59 schreef jna het volgende:
[..]
Nog niet te snel juichen. Er komt vast nog wel een terugslag
Dat dacht ik nou ook!quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:28 schreef Nashje het volgende:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:17 schreef MaxC het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Ismael? Wil hem echt graag zien spelen
Jij ook alquote:Op dinsdag 25 november 2008 02:36 schreef BB-boy het volgende:
Ik ben ineens weer wakker.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:28 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Gaaf
En meneer Louis van Ajax is mijn cub niet meer Gaal komt als "Ajaxsupporter" in de show
quote:Mathijsen: "HSV kan Ajax pijn doen"
dinsdag 25 november, door afcaisthebest, Amsterdam, 08:01u, voetbalprimeur
In de UEFA Cup neemt Hambuger SV het komende donderdag op tegen Ajax. In Duitsland wil de ploeg van trainer Martin Jol een grote stap zetten naar de volgende ronde, zeker als het ligt aan international Joris Mathijsen.
"De voorhoede van Ajax is het grootste gevaar. Voor ons is het een voordeel dat Klaas-Jan Huntelaar er niet bij is, maar voor mij persoonlijk wordt het er niet makkelijker op", zegt de verdediger van HSV in de aanloop naar het UEFA Cup-treffen met de Amsterdammers tegenover De Telegraaf.
"Ik heb een schotelantenne en zie veel Nederlandse wedstrijd", vervolgt de Nederlandse international zijn verhaal. "Luis Suárez is een heel onberekenbare voetballer en dat zijn voor een verdediger de moeilijkste spitsen om te verdedigen. Hij doet alles op gevoel en krijgt ongelooflijk veel ballen mee in de kluts."
Het duel met Ajax is voor Mathijsen ook een weerzien met voormalig bondscoach Marco van Basten, en dat doet hem goed. "Het is leuk hem voor de wedstrijd even te spreken. Hij heeft me bij het Nederlands elftal gehaald en altijd laten spelen. Daar ben ik hem dankbaar voor. Dankzij hem heb ik al twee schitterende eindtoernooien meegemaakt. Al heb ik natuurlijk zelf wel altijd moeten laten zien dat ik in Oranje hoor."
Maar ondanks de aanwezigheid van Van Basten heeft Mathijsen slechts één doel voor ogen; winnen. "HSV is collectief én individueel sterk en kan Ajax pijn doen. Ik vind overigens wel dat Ajax een goede verdediging heeft, maar wij scoren tegen bijna elke tegenstander. Met Ivica Olic en Mladen Petric kunnen we elke muur slechten, waarbij standaardsituaties een wapen zijn. Als ik de onze lengte zie en die van de Ajax-spelers liggen dáár de mogelijkheden."
Wat een non-argument van Mathijsen idd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:21 schreef Silenus het volgende:
Wij scoren ook tegen bijna elke tegenstander.
Hij traint al ruim een week met Jong Ajax mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:17 schreef MaxC het volgende:
[..]
Altijd optimistisch blijven
Hoe gaat het met Ismael? Wil hem echt graag zien spelen
Denk vooral dat het aan het einde beetje aanstellerietes wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Suarez hoohooo, Suarez hoohoooohoooooooo! Hij slenterde een beetje over t veld tegen AZ, knieblessure oid? Vast niets ernstigs anders was t wel vermeld op de site!
Wees blij dat je wakker bent! Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat het weer behoorlijk snel is ausverkauft.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Jasza het volgende:
Nou ben benieuwd of ik vandaag weer is geluk heb met kaarten.
We kunnen niet eens scoren tegen Volendamquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:21 schreef Silenus het volgende:
Wij scoren ook tegen bijna elke tegenstander.
Toppertje.quote:
Hehe boeiendquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef Silenus het volgende:
En het is uitverkocht. Wij gaan er weer met 4 man heen dit keer, lekker pilsen aan De Dijk!
(Om 10.30u ofzo, kut)
Mja maatje van mij is voorrang maar haalde tegelijk met ons vandaag, gaan ook met ze 4en.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:13 schreef Silenus het volgende:
Weet eigenlijk niet of we er 450 kregen of bijna die hele lange zijde.
Maar in het geval van die 450 zou het wel toevallig zijn dat er van de ongeveer 100 overgebleven kaartjes nu al 10% in het bezit is van ons drieën.
Hij komt sterk terugquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
En nu duik ik m'n nest maar in.
Laten we hopen dat hij na de winterstop zijn vizier weer op scherp heeft staan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:14 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij komt sterk terug. Ik voel het.
Die mocro's bedoel je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef kevin6188 het volgende:
Toch is 450 wel wat ik had begrepen. Omdat Volendam nu een Kidsclub daar op de lange zijde heeft zitten ofzo.
quote:Ajax is in de race om Hedwiges Maduro terug te halen naar Amsterdam. Dat melden betrouwbare bronnen binnen Ajax. De Ex-Ajacied kan maar moeilijk slagen in Valencia en wilt in de winterstop graag ruilen van club.
Ajax heeft zich via zaakwaarnemer Rodger Linse laten informeren of een eventuele terugkomst bespreekbaar is. Hij zou in Amsterdam een prima stand-in als mede vervanger zijn voor Evander Sno en Rasmus Lindgren. Of Maduro ook werkelijk interesse heeft in de terugkomt is nog maar de vraag.
Maduro die halverwege vorig seizoen werd gehaald door Ronald Koeman, kan niet rekenen op een basisplaats bij Los Ché. De speler zou graag wat meer speelminuten pakken maar dat zit er ook dit seizoen niet in. 'Tegen Sevilla mocht ik de laatste tien minuten meedoen en dat waren mijn eerste speelminuten in de competitie. Ik heb mijn best gedaan al kan ik in tien minuten niet laten zien waartoe ik in staat ben', aldus de middenvelder in de Spaanse sportkrant AS.
Nop was veranderd naar vandaag omdat redelijk wat Ajacieden morgenochtend al richting Hamburg gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:44 schreef TimmyAsd het volgende:
Volendam dus. WTF het zou voor normale uitkaarthouders toch pas morgen beginnen?!?!?
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Blijf maar weg Maduro, je wilde je toch zo graag verder ontwikkelen in het buitenland? En bovendien hebben we Donald en Sno al om als langzame lange middenvelders te fungeren.
Damn hoe waren jullie dan op de hoogte? Echt fucked up dit..quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nop was veranderd naar vandaag omdat redelijk wat Ajacieden morgenochtend al richting Hamburg gaan.
Stond gewoon op Ajax.nl hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Damn hoe waren jullie dan op de hoogte? Echt fucked up dit..
Ahahahahaha.......quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Blijf maar weg Maduro, je wilde je toch zo graag verder ontwikkelen in het buitenland? En bovendien hebben we Donald en Sno al om als langzame lange middenvelders te fungeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |