abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63494354

Het vorige deel: Slank de winter door #334 - Ja euh. Met zelfscankassa's.

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
  maandag 24 november 2008 @ 23:46:10 #2
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63494450
Nou Viking... ook al kom ik oorspronkelijk uit een dorpje in Fryslan. Ik spreek en schrijf de taal niet Maar ik kan het wel lezen en verstaan hoor
Nog hardgelopen trouwens? Anders maar morgenochtend, een echte rockster moet natuurlijk fit blijven.
Bernie en ik zijn tof.
pi_63494476
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Kijk hoe lief:

[ afbeelding ]
Ach gossie wat een scheetje!!

Ben weer tuus. Pete Murray is echt een lekker ding Mooie kop en armen, ietwat breed in de heupen, maar dat zien we door de vingers
Na het concert duurde het even voor we naar buiten gingen want we hadden ons drankje nog niet op en toen stonden bij de uitgang de gitarist en toetsenist. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar volgens mij waren ze opzoek naar een groupie.

Pete stond er helaas niet, anders had ik hem zéker uitgenodigd.

Heb 4 biertjes op en ben een beetje tipsy
  maandag 24 november 2008 @ 23:47:31 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_63494483
Oerterp mordra

Ik ga ook 'slapen"
Latorzzzzzzzzzzzzzzz
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 24 november 2008 @ 23:55:27 #5
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63494666
Is het wel muziek om kcal mee te verbranden? Vorige week was ik bij een concert en heb ik keihard staan rocken dus veul verbrand
Ken die gast trouwens niet maar ik geloof dat jij ook naar Stereophonics luisterde dus het zal wel oke zijn
Bernie en ik zijn tof.
pi_63494750
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef mordradead het volgende:
Is het wel muziek om kcal mee te verbranden? Vorige week was ik bij een concert en heb ik keihard staan rocken dus veul verbrand
Ken die gast trouwens niet maar ik geloof dat jij ook naar Stereophonics luisterde dus het zal wel oke zijn
Nou als Stereophonics een 10 is op de schaal van 1 tot 10, dan is Pete een 7 qua muziek. Qua looks, hebben we het dan weer wel over een whole different ballgame........

Stereophonics
pi_63494903
quote:
Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef conleche het volgende:

[..]

Ach gossie wat een scheetje!!

Ben weer tuus. Pete Murray is echt een lekker ding Mooie kop en armen, ietwat breed in de heupen, maar dat zien we door de vingers
Na het concert duurde het even voor we naar buiten gingen want we hadden ons drankje nog niet op en toen stonden bij de uitgang de gitarist en toetsenist. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar volgens mij waren ze opzoek naar een groupie.

Pete stond er helaas niet, anders had ik hem zéker uitgenodigd.

Heb 4 biertjes op en ben een beetje tipsy
Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?
Was het concert zelf ook leuk, ik ben namelijk een beetje bang dat het ietwat saai gaat worden, want het is toch best rustige muziek die hij maakt,..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_63495003
Ik heb vanavond mijn eerste echte spinningles(nou ja halve) gegeven! En het ging best goed, en iedereen vond dat ik het leuk had gedaan en zei dat ik mag blijven tooch leuk om te horen!

Morgenavond geljik nog een keer, dan hebben we dat enge begin ook maar gehad...

En mijn lijstje nog even van vandaag:
O"brinta
T: peer, reep van eat natural ofzo
L: 2 boterhammen met runderrookvlees en augurk
T: 3 cracottes, smeerkaas en kaas
T: 3 pepernoten (ja echt maar 3!)
D: 1/2 portie nasi vlak voor sporten, ander helft erna

Was beetje weinig merkte ik 's avonds, maar kon niet ecth meer anders ivm werk en sporten.
(heb in totaal 2 u gespind en veel buiten gefietst)
  Vis een optie? dinsdag 25 november 2008 @ 00:19:18 #9
70532 loveli
N
pi_63495227
Hoi en weltrusten.
crap in = crap out
pi_63495243
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?
Was het concert zelf ook leuk, ik ben namelijk een beetje bang dat het ietwat saai gaat worden, want het is toch best rustige muziek die hij maakt,..
Zeker de groeten doen!! Wb de muziek: ik vind dat ene nummer (so beautiful) echt heel mooi, maar dat bewaarde hij tot het einde. De rest is best oké, maar idd nogal rustig. Niet onaangenaam though.
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:27:34 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495460
Tof dat het goed is gegaan fiets tjik!

Hier weer met de handen in het haar
Ik was gestopt met de pil ( paar maanden ) en toen weer begonnen omdat ik mezelf zo labiel vond.
Krijg ik ineens jeugdpuistjes. Ik ben fucking 30! Ik heb nooit jeugdpuistjes gehad

Of zou ik dan toch een verlate puberteit hebben

Morgen dus maar weer stoppen met die rommel . Ik had ook gewoon geduld moeten hebben en niet weer moeten beginnen.

*sla mij hard*
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:28:57 #12
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495483
En de witte kerstboom...u weetwel, de dragqueen boom die ik heb gemaakt. Die staat nu buiten.

Mijn katten werden er depressief van
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:29:19 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495491
En waarom ben ik wakker om half 1 s' nachts?
pi_63495559
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:29 schreef SHE het volgende:
En waarom ben ik wakker om half 1 s' nachts?
Zo laat is dat niet. Wat ga je nu voor boom nemen?
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:36:48 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495645
geen boom? de boom staat nu in al zijn glorie MET lichtjes op het terras.

Ik kan het zien vanaf de bank dus dat is ook leuk
Morgen ga ik er notenkransjes in hangen voor de fogelz

Hoest met Koekie? Mist ie me al?
pi_63495768
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:36 schreef SHE het volgende:
geen boom? de boom staat nu in al zijn glorie MET lichtjes op het terras.

Ik kan het zien vanaf de bank dus dat is ook leuk
Morgen ga ik er notenkransjes in hangen voor de fogelz

Hoest met Koekie? Mist ie me al?
Dat is te zeggen: zijn favo-plekje is tegenwoordig die zwarte stoel waar jij niet uit te branden was!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 25-11-2008 01:02:26 ]
  dinsdag 25 november 2008 @ 00:47:39 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63495827
Hail to the king!

Help me herinneren dat ik volgende keer een sjiek hermelijnenbontje voor hem meeneem.
pi_63496530
Koekie is tegen bont!!!!
pi_63497034

nog 3,5 uur, dan kan ik lekker naar huis... richting mijn bedje en genieten van mijn vrije dagen

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_63497318
Goeiemorgen

Wie hebben er leuke plannen voor vandaag?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_63497413
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb de prijsvraag van de mp3speler gewonnen

Deze dus:

afbeelding

[ Bericht 5% gewijzigd door Goodbye op 25-11-2008 08:06:09 ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_63497425
Oja, goeimorgen
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:01:19 #23
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63497481
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste echte spinningles(nou ja halve) gegeven! En het ging best goed, en iedereen vond dat ik het leuk had gedaan en zei dat ik mag blijven tooch leuk om te horen!

Morgenavond geljik nog een keer, dan hebben we dat enge begin ook maar gehad...

Oké cool, wat voor music heb je gedraaid? Enne ga je ook shouten enzo of blijf je gewoon rielex? Ik was op een feessie weekend jl. en toen begon iemand ook tegen mij te zeveren dat ik spinningles moet gaan geven. Maar ik zie mezelf dat echt helemaal niet doen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:18:11 #24
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63497631
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 07:49 schreef Goodbye het volgende:

Deze dus:

afbeelding
pi_63497638
Goedemorgen, zometeen naar de tandarts mijn laatste verstandskiezen eruit.....ik wil niet
pi_63497660
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Gaaf he?! En ik had er ook echt één nodig, want m'n vorige is kaput!
pi_63497665
mogguh...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63497673
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef vamperotica het volgende:
mogguh...
Hee Vampie, hoe gaat het met je?
pi_63497689
quote:

Deze dus:

afbeelding
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:23:15 #30
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_63497696
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gaaf he?! En ik had er ook echt één nodig, want m'n vorige is kaput!
Tof

me jealous
pi_63497709
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hee Vampie, hoe gaat het met je?
Goed hoor! Word er alleen een beetje ziek van dat het allemaal niet wil zoals ík het wil!
pi_63497738
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:23 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Tof

me jealous
Ik dacht dat ik het al kon vergeten om dat de FP al bekend had gemaakt wie hadden gewonnen en er op het forum werd gezegd dat er per mail contact werd opgenomen. Nouja, ik kreeg vanochtend dus een mailtje!
pi_63497744
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:24 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Goed hoor! Word er alleen een beetje ziek van dat het allemaal niet wil zoals ík het wil!
Haha, dat is logisch Hoe lang duurt het nog voor alles weer een beetje normaal wordt?
pi_63497747
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:27 schreef SHE het volgende:

Ik was gestopt met de pil ( paar maanden ) en toen weer begonnen omdat ik mezelf zo labiel vond.
Krijg ik ineens jeugdpuistjes. Ik ben fucking 30! Ik heb nooit jeugdpuistjes gehad

Morgen dus maar weer stoppen met die rommel . Ik had ook gewoon geduld moeten hebben en niet weer moeten beginnen.

*sla mij hard*
Offuh het zijn gewoon stiekem toch zwangerschapshormonen... Krijg je ook wel eens puistjes van enzo...
pi_63497755
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, zometeen naar de tandarts mijn laatste verstandskiezen eruit.....ik wil niet
pi_63497784
Goedemorgen! Vandaag wordt wél een nuttige dag.

Goodbye, gefeliciteerd! Tof hoor, kan lekker mee op vakantie.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_63497786
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:27 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Thanks nog 15 minuten
Hopelijk over 30 min gewoon weer terug naar bed
  dinsdag 25 november 2008 @ 08:31:23 #38
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_63497801
Goeiemorgen .

En gefeli, Goodbye!
pi_63497821
TVP. Gefeliciteerd Goodbye!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63498110
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:27 schreef SHE het volgende:

*sla mij hard*
Hoe lang zou het duren voordat je echt kunt merken dat je gestopt bent en alles weer een beetje in balans is enzo?
Ik ben een maand geleden ook gestopt (per ongeluk eigenlijk, was 'm een paar dagen vergeten te nemen na mij stopweek en besloot dan maar helemaal te stoppen) en ben nu (best keurig, na 1 maand) ongesteld. Heb het idee dat ik er minder buikpijn van heb, verder merk ik nog weinig.
Ga je nu weer stoppen? Dan zou ik het echt even minimaal 5 maanden volhouden, iig die tijd heb ik mezelf gegeven om te kijken of het bevalt. Balen van de jeugdpuistjes, clearasil kopen?
pi_63498159
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:01 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Oké cool, wat voor music heb je gedraaid? Enne ga je ook shouten enzo of blijf je gewoon rielex? Ik was op een feessie weekend jl. en toen begon iemand ook tegen mij te zeveren dat ik spinningles moet gaan geven. Maar ik zie mezelf dat echt helemaal niet doen.
Rustige warming up met de last shadow puppets, even vrolijk en fout "In the jungle, the mighty jungle" van tight fit, the killers, remix van sweet dreams en insomnia(faithless), anouk en nog wat meer. Lekker afwisselend dus.
Ik kreeg als enig commentaar dat ik nog wel wat meer mocht schreeuwen en mensen moest "oppeppen" , dus ik ben denk ik meer rielext
Het is leuk om te doen hoor, probeer het eens, zou ik zeggen!
Enne ik baal nog steeds dat ik jouw foto heb gemist, doe er eens wat aan!

Oh, en Goodbye, wat leuk zeg! gefeliciteerd!! wat is het voor mp3 speler?
pi_63498253
Nou ze zijn eruit....duurde nu iets langer dan de vorige keer (bijna 10 minuten)
Maar nog geen pijn en als het blijft zoals de vorige keer dan komt dat ook niet meer
pi_63498620
hoi!

voor fietsbabe en d'r spinles

en voor Goodbye en de mp3speler!

sterkte met de puistjes voor She en de kies van Miss_S

Ben redelijk uitgeslapen, zo douchen, nog wat nuttigs doen en dan richting Uni en dan ook spinnen. Geen excuses meer, gewoon spinnen en afvallen

Ja doei.
pi_63498665
Fijne dag MoBlo
Bij mij moet het afgelopen zijn met smoesjes en moet ook weer gewoon gaan afvallen maar lukt nog niet
Maar eerst weer terug naar drie maaltijden en verder alleen fruit en water
pi_63498878
voor Vik the Rockchick Ik heb al je platen.

voor Goodbye!!!

Sterkte voor Miss_S, bij mij viel het onwijs mee die kiezentrekkeritus. Neem vooraf pijnstillers want als je giechel verdoofd is krijg je niks weg. Als je thuis bent doe je wat ijsblokjes in een plastic zakje en daarover een washandje. Ga lekker op bed ligen met het ijswashandje tegen de mishandelde kaak aan tegen de zwelling. En dan ben je morgen weer helemaal ok.
Fok!bejaarde
pi_63498932
De armen van Pete zijn goddelijk.
Ik vrees dat ik deze concertreeks oversla. Alhoewel de Melkweg voor zondag nog niet is uitverkocht.
pi_63498968
maar we gaan over 2 weken wel naar dEUS
Ja doei.
pi_63498981
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Anosmie het volgende:
voor Vik the Rockchick Ik heb al je platen.

voor Goodbye!!!

Sterkte voor Miss_S, bij mij viel het onwijs mee die kiezentrekkeritus. Neem vooraf pijnstillers want als je giechel verdoofd is krijg je niks weg. Als je thuis bent doe je wat ijsblokjes in een plastic zakje en daarover een washandje. Ga lekker op bed ligen met het ijswashandje tegen de mishandelde kaak aan tegen de zwelling. En dan ben je morgen weer helemaal ok.
Dankjewel ja ik ging net wat ijsblokjes zoeken
Ik zie er nu niet echt charmant uit
pi_63498988
Oe. Als je heel lang aan de pil bent geweest dan kan het wel een tijdje duren eer je lichaam weer de oude is. Die kunstmatige cyclus heeft zo lang jouw lichaam de taken uit handen genomen. Het duurt gewoon even voordat je lichaam die taken zich weer eigen heeft gemaakt.
Fok!bejaarde
pi_63499113
Vergeet ik nog bijna iets heel belangrijks!

gewicht vanochtend: 61.5
Nog 3.5 tot mijn streefgewicht!
pi_63499127
En goedemorgen poppetjes!

Mijn lijst is karig. Heb nog steeds geen honger. Zit er zwaar over te peinzen om eind van de week mn baan op te zeggen zodat ik per 1/1 ergens een frisse ende fruitige start kan maken. *peins*pieker*twijfel*

O: Vitalinea
T: kiwi + cracotte
L: yoghurt + appel
T: cracotte met kiwi
D: Ergens in de vriezer moet nog een kliekje van iets liggen. Geloof ik.
Fok!bejaarde
pi_63499207
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
maar we gaan over 2 weken wel naar dEUS
En ik heb er nu al zin in!

Ow, en Anosmie, niets mis met je baan opzeggen. Heb ik ook gedaan.
pi_63499262
Kut. Ik heb op het topic Favoriete kerstliedjes in FEE geklikt. Nu ben ik al die nummers aan het afluisteren en ik moet nog zoveel doen

Kerstliedjes
pi_63499296
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:45 schreef Anosmie het volgende:
Oe. Als je heel lang aan de pil bent geweest dan kan het wel een tijdje duren eer je lichaam weer de oude is. Die kunstmatige cyclus heeft zo lang jouw lichaam de taken uit handen genomen. Het duurt gewoon even voordat je lichaam die taken zich weer eigen heeft gemaakt.
Dat Toen bij mij Implanon verwijderd werd, duurde het ook wel een paar maanden tot alles weer normaal werkte. Kreeg eerst ook last van puistjes, nu zijn die weg. Tenzij ik teveel troep eet
pi_63499335
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:54 schreef Liejannuh het volgende:

En ik heb er nu al zin in!

Ow, en Anosmie, niets mis met je baan opzeggen. Heb ik ook gedaan.
Zolang je backup hebt is er niks aan het handje. Maar ik heb nog geen backup.
Fok!bejaarde
pi_63499413
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:00 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Zolang je backup hebt is er niks aan het handje. Maar ik heb nog geen backup.
Goed punt. Zie PM.
pi_63499539
mag ik heel even nutteloos zeuren?

bleuh! Douchen, uitkleden, kijk je in de spiegel, denk je:

Nu ik alweer een tijdje stilsta rond de 68 vind ik dát dus echt een naar getal, een dík getal.. als ik nu iets neem 's avonds of iets lekkers eet/maak denk ik: nou ja, dan nog maar een dagje 'dik'.

Hoef niet te horen 'maar je bent niet dik' want weet nu ook wel dat ik met een bmi van 22 ook niet dik ben en dat ik met broeken maat 36 óók niet dik ben, maar zo voelt 't nog wel.. vooral als je weer even een tijdje stilhangt..

En dan neem ik me voor om ontzettend te gaan sit-uppen, pilatessen, etc. maar meer dan spinnen en kickboksen gebeurt er niet, en daarvan heb ik niet het idee dat mn buik slinkt en dát wil ik juist zo graag.. die buik weg.. zodat ik m niet meer in hoef te houden

zo!

nu ga ik verder knabbelen aan mn knackebrodjes, een pot thee zetten, wat nuttigs doen en zittend goddelijk slank worden
Ja doei.
pi_63499547
Thanks voor de felicitaties iedereen.

Alles gaat gewoon helemaal lekker op dit moment. Donderdag een sollicitatiegesprek voor een leuke (wel tijdelijke) baan, vrijdag op vakantie.
pi_63499595
oh, en was helemaal ontroerd over een stukje dat René gisteren heeft geschreven

we hebben allebei onze versie opgeschreven van 'hoe het zo gekomen is' voor de wereldreis website, dus ze zijn binnenkort allebei te lezen maar ik vond mijn sneak preview wel heel lief
Ja doei.
pi_63499639
Hoi. Ik heb ook een puistje, want ongesteld. Dan krijg ik er meestal wel 1 of 2, die dan op een bijzonder domme plek gaan zitten. Soms bijvoorbeeld als een Indiase stip zo boven mijn neus. Hm. Volgens mij helpt Japans eten wel, ik voelde gisteren tenminste een opkomende midden op de kin, maar die is nu helemaal weg!
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:17:32 #61
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63499741
Hoe is het met Miss_S haar tandtrek praktijken?

Ik ben net bij de tandarts geweest en zoals altijd had ik weer niks !
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_63499785
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:

En toch trillende handjes, of niet boem
pi_63499803
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:

Dat doe je goed
Hier is alles ook redelijk goed, geen last nog niet tenminste
En nu al mijn verstandskiezen eruit zijn hoop ik over een half jaar ook te kunnen zeggen dat ik een keer niets hoef
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:20:39 #64
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63499823
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En toch trillende handjes, of niet boem
Ja. Kut tandarts.
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:21:07 #65
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63499838
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat doe je goed
Hier is alles ook redelijk goed, geen last nog niet tenminste
En nu al mijn verstandskiezen eruit zijn hoop ik over een half jaar ook te kunnen zeggen dat ik een keer niets hoef
Ik heb één verstandskies laten uhh 'verwijderen' houden we 't maar op en dat viel ook wel mee !
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:21:12 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63499841
Haha, een naamtopic .
Nu gaan jullie voor mij ook te hard . Ik had geen internet vanochtend, dus ik heb eerst maar even boodschappen gedaan. Goed nieuws: 73,1 vanochtend . Dus ik kan weer updaten.
En mijn lijstje voor vandaag:

O: Brinta (maar dat wil nog steeds niet, dus ik ga even een paar dagen over op yoghurt met banaan; Brinta is echt even te zwaar op de maag nu)
T: aardbeienyoghurt smoothie van de AH (die drink ik nu )
L: twee boterhammen met tomaat
T: appel of banaan
D: pastasalade

Ik zal morgen wel weer zwaarder zijn dan 73,1, want dit gaat echt ff te hard . Maar ik ga wel updaten. Zo licht ben ik in jaren niet geweest .

En nu even bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_63499881
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik heb één verstandskies laten uhh 'verwijderen' houden we 't maar op en dat viel ook wel mee !
Meestal onthoud je alleen maar de horror verhalen maar ik ga er wel vanuit dat het goed blijft gaat

Weet trouwens iemand waarom mais slecht is als je wilt afvallen? Dat had ik namelijk nog echt nooit gehoord....
pi_63499911
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ja. Kut tandarts.
Ahh maar zooooo te begrijpen
pi_63499934
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

Nu ik alweer een tijdje stilsta rond de 68 vind ik dát dus echt een naar getal, een dík getal.. als ik nu iets neem 's avonds of iets lekkers eet/maak denk ik: nou ja, dan nog maar een dagje 'dik'.

Hoef niet te horen 'maar je bent niet dik' want weet nu ook wel dat ik met een bmi van 22 ook niet dik ben en dat ik met broeken maat 36 óók niet dik ben, maar zo voelt 't nog wel.. vooral als je weer even een tijdje stilhangt..

En dan neem ik me voor om ontzettend te gaan sit-uppen, pilatessen, etc. maar meer dan spinnen en kickboksen gebeurt er niet, en daarvan heb ik niet het idee dat mn buik slinkt en dát wil ik juist zo graag.. die buik weg.. zodat ik m niet meer in hoef te houden

zo!

nu ga ik verder knabbelen aan mn knackebrodjes, een pot thee zetten, wat nuttigs doen en zittend goddelijk slank worden
Moblo, echt zó'n bekend gevoel, maar soms mis je die motivatie op één of andere manier . Denk maar gewoon even aan de zevenheuvelenloop die je hebt uitgelopen laatst

En mijn positieve post daarna hief jouw negatieve post weer even op
pi_63499953
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Meestal onthoud je alleen maar de horror verhalen maar ik ga er wel vanuit dat het goed blijft gaat

Weet trouwens iemand waarom mais slecht is als je wilt afvallen? Dat had ik namelijk nog echt nooit gehoord....
Is dat slecht? Ik vind mais wel lekker
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:25:27 #71
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63499955
Ik ben trouwens een vals sekreet . We hadden dus geen internet vanochtend en ik vond dat Mark dat maar even moest fiksen. Maar hij lag nog in bed te stinken. Ik: "We hebben geen internet. Hoe kan dat?" En hij zo van: "Weet ik niet" (maw: ik kijk straks, ik ben nu aan het slapen). Ja wat nou weet ik niet. Kom dat bed uit en fiks het, jij bent de computerexpert hier in huis en ik wil Fokken! . Dus ik was zwaar geïrriteerd. Toen ging ik m'n melk opwarmen in de magnetron en daar stond nog een bord eten van hem in van gisteravond. En toen loog ik tegen hem dat de katjes van zijn bord hadden zitten eten. En toen was hij ook geïrriteerd. Zo .
Niet meer actief op Fok!
pi_63499997
Ik zit te twijfelen of ik een foto in mijn fotoboek zal zetten hier, (al weet ik niet eens hoe dat moet, dus dat maakt de keus dan wel weer makkelijk
Maar ben toch bang dat mensen me herkennen (waarom eigenlijk? Schrijf geen deep dark secrets of rare dingen hier), en aan de andere kant vind ik het zelf altijd leuk als ik een gezicht achter een naam kan zien.

..Zucht.. keuzes maken...
pi_63500003
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Is dat slecht? Ik vind mais wel lekker
Bij The Biggest Loser zeiden ze dat, ik vind het ook altijd lekker
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:27:51 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63500007
quote:

Deze dus:

afbeelding
wat cool ja! .
Niet meer actief op Fok!
pi_63500019
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef cyclechick het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een foto in mijn fotoboek zal zetten hier, (al weet ik niet eens hoe dat moet, dus dat maakt de keus dan wel weer makkelijk
Maar ben toch bang dat mensen me herkennen (waarom eigenlijk? Schrijf geen deep dark secrets of rare dingen hier), en aan de andere kant vind ik het zelf altijd leuk als ik een gezicht achter een naam kan zien.

..Zucht.. keuzes maken...
ja, foto
Ja doei.
pi_63500028
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens een vals sekreet . We hadden dus geen internet vanochtend en ik vond dat Mark dat maar even moest fiksen. Maar hij lag nog in bed te stinken. Ik: "We hebben geen internet. Hoe kan dat?" En hij zo van: "Weet ik niet" (maw: ik kijk straks, ik ben nu aan het slapen). Ja wat nou weet ik niet. Kom dat bed uit en fiks het, jij bent de computerexpert hier in huis en ik wil Fokken! . Dus ik was zwaar geïrriteerd. Toen ging ik m'n melk opwarmen in de magnetron en daar stond nog een bord eten van hem in van gisteravond. En toen loog ik tegen hem dat de katjes van zijn bord hadden zitten eten. En toen was hij ook geïrriteerd. Zo .

Hahaha en wat heb je er nu mee gedaan dan, weggegooid, zelf opgegeten of daadwerkeljik aan de katjes gegeven? Of zei je het pas, nadat hij ervan had gegeten?
pi_63500049
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

wat cool ja! .
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:30:03 #78
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63500054
Ik wil ook foto zien. Heb gister ook al foto's gepost van mijn sloffen.
pi_63500056
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bij The Biggest Loser zeiden ze dat, ik vind het ook altijd lekker
Dat wist ik ook niet, ik vind het altijd heeel lekker om salade te maken met tomaat, sla, mais en evt komkommer en ei, en beetje ceasar dressing. Jammie! En mais is sowieso lekker..
pi_63500120
Wil je een foto van m'n poesje zien?
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:33:22 #81
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_63500124
volgens mij is mais een suikerrijke groente (rijk aan simpele koolhydraten). mn vader mag er in elk geval niet teveel van in zn diabetes type 2 dieet omdat t teveel effect heeft op zn bloedsuikerspiegel. hoge glycaemische index ofzo heet dat toch?

ik voel me een vet varken vanochtend. maar dat kom gewoon omdat ik ongesteld moet worden en dus bovendien niet naar t toilet kan. en mijn cyclus gaat gewoon keihard door de pil heen....kan er ent zo goed mee stoppen, alleen heb ik geen zin om wee rvan die hormonale kaaklijn puisten te krijgen.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:33:51 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63500129
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:28 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Hahaha en wat heb je er nu mee gedaan dan, weggegooid, zelf opgegeten of daadwerkeljik aan de katjes gegeven? Of zei je het pas, nadat hij ervan had gegeten?
Hij heeft gisteravond twee porties gemaakt. Eentje voor gisteravond en eentje voor vanavond. En die voor vanavond stond dus in de magnetron. Ik heb het gewoon teruggezet in de magnetron toen ik m'n melk verwarmd had. Dus er is geen katje bij in de buurt geweest .
En dat heb ik ook al tegen Mark gezegd: "Ik was geïrriteerd, dus ik wilde jou ook even irriteren, gelukt?". "Yep" .

Is het eigenlijk niet slecht om eten met vlees enzo erin gewoon de hele dag in de magnetron te laten staan? Hoor je zoiets niet af te laten koelen en dan met vershoudfolie in de koelkast te zetten?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:34:08 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63500137
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:33 schreef Goodbye het volgende:
Wil je een foto van m'n poesje zien?
Ik wel .
Niet meer actief op Fok!
pi_63500216
Wat een beauty niet? Even een spoilertje voor de mensen die aan het werk zijn, grote foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63500225
de katten zijn echt vervelend

kan niet eens rustig werken
Ja doei.
pi_63500290
Ik ben weer te dom om een foto te kunnen plaatsen, hij moet dan eerst kleiner gemaakt worden en dat soort dingen begrijp ik nooit :S
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:40:19 #87
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63500293
Ik zie over 8 uur Dr.Awesome weer !
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:41:49 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63500334
http://www.nu.nl/news/185(...)ersum_overleden.html

Nou, dat is maar beter ook eigenlijk . Het meisje zat bij 'zij die niet genoemd mag worden' op school.
Niet meer actief op Fok!
pi_63500348
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zie over 8 uur Dr.Awesome weer !
Wat een liefde Zeg, hoelang leven die beestjes eik?
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:42:36 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63500353
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:37 schreef Goodbye het volgende:
Wat een beauty niet? Even een spoilertje voor de mensen die aan het werk zijn, grote foto
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet bepaald een fotografisch talent .
Niet meer actief op Fok!
pi_63500370
het lag aan de camera

Ja doei.
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:44:59 #92
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63500422
tvp.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63500427
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag, aan de instellingen ofzo dat het zo wazig was.

Maar t lijkt me een mooie poes
pi_63500438
Vik, trut Kijk nou
SPOILER
pi_63500451
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:45 schreef cyclechick het volgende:
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag, aan de instellingen ofzo dat het zo wazig was.

Maar t lijkt me een mooie poes
Poes kwam gewoon een beetje te dichtbij
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:47:38 #96
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63500479
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wat een liefde Zeg, hoelang leven die beestjes eik?
3 jaar ofzo.
pi_63500531
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

3 jaar ofzo.
Mijn hammie leefde maar één jaar. Vermoedelijk door de duplodoolhoven waar ie niet zo van hield
pi_63500572
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Vik, trut Kijk nou
SPOILER
Ahw, cute!

De aanhouder wint, ik heb foto's, maar misschien blijven ze niet eeuwig staan, dat weet ik nog niet..
pi_63500607
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Vik, trut Kijk nou
SPOILER
Awww!
pi_63500624
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ahw, cute!

De aanhouder wint, ik heb foto's, maar misschien blijven ze niet eeuwig staan, dat weet ik nog niet..
Cyclechick Leuk wijf ben je, met prachtig haar Op één of andere manier dacht ik dat je een brunette was
pi_63500651
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:51 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Awww!
Vertederend he? Ze ligt nu lief bij me te slapen en als ik haar dan even aai krijg ik zo'n zacht piepje te horen
pi_63500655
quote:

[..]

Ahw, cute!

En ik heb gespiekt.
pi_63500673
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Vertederend he? Ze ligt nu lief bij me te slapen en als ik haar dan even aai krijg ik zo'n zacht piepje te horen
How cute!

Mijn Sasha ligt nu te snurken en Mini ligt voor pampus op mijn bed
pi_63500688
Ws door de avatar, die heeft bruin haar
Ik ben bij tjid en wijle met verve een dom blondje..
pi_63500715
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef cyclechick het volgende:
Ws door de avatar, die heeft bruin haar
Ik ben bij tjid en wijle met verve een dom blondje..
Ja, Co was ook al nog verbaasd dat ik niet op Audrey Hepburn lijk
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:55:38 #106
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63500741
Oh hallo cycle.
pi_63500749
foto's van fietsbabe
Ja doei.
pi_63500794
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh hallo cycle.
Ik hoor nog net geen 'how you doin'?' uit je mond komen
pi_63500798
Hahaha wat leuk, ik krijg allemaal mailtjes binnen van jullie,
thanks voor alle complimentjes
Ook mooi dat iemand vindt dat we veel gemeenschappelijke interesses hebben, ik heb niet eens wat ingevuld
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:58:38 #110
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63500820
quote:

[..]

Ahw, cute!

Wat een beauty .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:59:08 #111
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63500836
Ik denk dat dat komt door je naam cycle.
pi_63500846
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:

zo!

Herkenbaar MoBlo!
Ik ben nu 20 kilo lichter dan toen ik op mijn zwaarst was, en soms zie ik foto's waarbij ik denk "hee, ik lijk bijna dun!" en als ik dan voor de spiegel sta dan vind ik mijn benen weer dik!

Maar is er hier uberhaupt iemand die helemaal tevreden is met zijn lichaam?
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:00:30 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63500867
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

.
Janneke doet 'prrt' als je haar aanraakt als ze ligt te slapen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:01:30 #114
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63500900
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Herkenbaar MoBlo!
Ik ben nu 20 kilo lichter dan toen ik op mijn zwaarst was, en soms zie ik foto's waarbij ik denk "hee, ik lijk bijna dun!" en als ik dan voor de spiegel sta dan vind ik mijn benen weer dik!

Er mogen wel 5 kg's af maar voor de rest boeit 't me eigenlijk niet zo. Ik ben er trouwens ook niet erg actief mee bezig, ik eet gewoon wat minder twixjes en sport.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:02:35 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63500925
Hebben jullie het meest recente Jorannieuws al gelezen? . Wat een verschrikkelijke gast is dat. Eerst een mooi verhaal vertellen en het dan weer terugtrekken.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:03:12 #116
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63500944
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie het meest recente Jorannieuws al gelezen? . Wat een verschrikkelijke gast is dat. Eerst een mooi verhaal vertellen en het dan weer terugtrekken.
Ik hou me er totaal niet meer mee bezig. En ik stoor me eigenlijk nog meer aan Peter R dan aan Joran.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:04:20 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63500983
O, wat voel ik me heerlijk slank vandaag . M'n favo broek zit losjes, m'n buik is platter dan ooit .
Niet meer actief op Fok!
pi_63501007
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Viking84 het volgende:
O, wat voel ik me heerlijk slank vandaag . M'n favo broek zit losjes, m'n buik is platter dan ooit .
Fijn

Ik heb vandaag per ongeluk een broek van aangetrokken En hij zat nog goed ook!
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:05:23 #119
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63501012
Haha. Tof Viking !

Ik heb nieuwe t-shirts besteld dus ik heb zin als die er zijn.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:06:24 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63501031
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:05 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Fijn

Ik heb vandaag per ongeluk een broek van aangetrokken En hij zat nog goed ook!
Ik pas ook in de broeken van Mark. Maar ze zitten niet mooi .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:07:01 #121
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63501050
Mijn vriendin doet ook wel eens mijn broeken aan. Baggy jeans, staat goed bij haar
pi_63501060
quote:

[..]

Is dat niet een beetje vrouw eigen?

Ookal voelde ik me soms 30 kilo geleder slanker dan nu
pi_63501074
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik pas ook in de broeken van Mark. Maar ze zitten niet mooi .
Dat viel bij deze heel erg mee. Maar ik heb eigenlijk altijd strakke pijpen, en deze broekspijpen zitten wijd, dat staat me niet zo mooi.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:09:24 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_63501109
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje vrouw eigen?

Ookal voelde ik me soms 30 kilo geleder slanker dan nu
Je went eraan zoals je nu bent. Ik moet mezelf echt even in herinnering brengen dat ik al 15 kg ben afgevallen. Het voelt gewoon niet zo. Ik ben nu zoals ik nu ben en ik ben nu nog niet tevreden.
Niet meer actief op Fok!
pi_63501141
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Viking84 het volgende:
Kijk hoe goed het voor je is dat je van die dame af bent! je leven terug, en slanker dan ooit!
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:17:58 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63501304
quote:

[..]

Ja, ik Ik denk werkelijk dat ik in mijn handjes mag knijpen met het lichaam dat ik nu heb. Helemaal als ik bedenk hoe weinig ik er voor hoef te doen enzo en gezien mijn leeftijd en het feit dat ik twee kinderen heb gekregen en al helemaal in vergelijking met de gemiddelde vrouw in mijn dorp .
Overigens ben ik in Amsterdam, Köln of een willekeurige andere grote stad in eens een stuk minder tevreden
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:25:28 #127
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63501466
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, ik Ik denk werkelijk dat ik in mijn handjes mag knijpen met het lichaam dat ik nu heb. Helemaal als ik bedenk hoe weinig ik er voor hoef te doen enzo en gezien mijn leeftijd en het feit dat ik twee kinderen heb gekregen en al helemaal in vergelijking met de gemiddelde vrouw in mijn dorp .
Overigens ben ik in Amsterdam, Köln of een willekeurige andere grote stad in eens een stuk minder tevreden
*vervolgt kweelzang van 127,5 topic terug*

Tink! Jij ÜberKuhrMensch. Hoe is het met de hervonden RRR? Alles nog steeds Rustig, Regelmatig en Rein? .
Ik ben met pushups begonnen door jouw ferme tetten-verhaal. Pay it forward!
Fok!bejaarde
pi_63501673
ik denk dat ik nooit tevreden zal zijn
Ja doei.
pi_63501906
Ik heb vanmiddag een afspraak in Rotterdam en dan ben ik lekker vroeg thuis en dan kan ik straks lekker hardlopen!
Heb er nu al zin in.
pi_63501916
Ik ben op zich wel tevreden, alleen m'n buik zou ietsjes platter mogen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:44:09 #131
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63501966
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:25 schreef Anosmie het volgende:

[..]

*vervolgt kweelzang van 127,5 topic terug*

Tink! Jij ÜberKuhrMensch. Hoe is het met de hervonden RRR? Alles nog steeds Rustig, Regelmatig en Rein? .
Ik ben met pushups begonnen door jouw ferme tetten-verhaal. Pay it forward!

RRR? Mijn kinderen willen niet meedoen.
Maar eerlijk gezegd gaat het best goed. Ben nog niet uitgeflipt en was vanmorgen slechts 1,5 uur te laat op kantoor. Het huis is een grote stofwolk, ik heb 10 nog niet beluisterde berichten op mijn antwoordapparaat, moet nieuwe leveringscontracten afsluiten voor gas en stroom thuis, mijn opdrachtgevers staan te trappelen en bij sommigen komt het stoom al uit de oren, maar ik blijf rustig. Rein ben ik overigens wel. Ik douche dagelijks
pi_63501981
Mijn armen en bovenbenen moeten dunner en die speklaag graag van mijn heupen en buik af. Dan zou ik best tevreden zijn
pi_63502129
mn buik mag platter, mn benen dunner, mn armen dunner, mn gezicht mag wat minder wang hebben en nou ja

nee
Ja doei.
pi_63502132
Ik ben ook redelijk tevreden! Tuulijk, het kán veel beter, maar ik zie wel erger bij vrouwen van mijn leeftijd. Ik heb best een redelijk platte buik en gespierde benen. Ik hoef er voor m'n gevoel ook niet veel aan te doen, maar eigenlijk is dat onzin, want ik weet dat als ik zou ophouden met sporten, ik zo weer zou transformeren in een plumpudding.

Liejannuh, dus hij is nog de hele week in town, die Pete? Ik zal m'n ogen openhouden!!
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:50:34 #135
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63502153
Heuh metmelk. Heb je mijn pantoffels wel gezien gister?
pi_63502306
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh metmelk. Heb je mijn pantoffels wel gezien gister?
Ja, ik vond ze woest aantrekkelijk. Maar daar ik al getrouwd ben en jij ook al voorzien, heb ik mijn ogen er van afgetrokken en heb geprobeerd ze te vergeten, maar nu breng je ze weer terug in mijn herinnering en RRRRrrrr.........
pi_63502385
Wat is dat met bier?? Iedere keer als ik bier drink heb ik de volgende dag een kater. En het waren niet veel biertjes. Ik geloof 3 of 4?
pi_63502490
Ik ben an sich redelijk tevreden. OK, ik zou meer moeten sporten en m'n buik zou wat platter en strakker mogen, maar dan heb je het ook wel gehad. Langere benen zouden ook fijn zijn, maar daar kan ik weinig aan doen.
pi_63502508
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Wat is dat met bier?? Iedere keer als ik bier drink heb ik de volgende dag een kater. En het waren niet veel biertjes. Ik geloof 3 of 4?
Ik heb het precies omgekeerd; met sterke drank heb ik heel snel een kater, met bier eigenlijk nooit
pi_63502592
Ik heb buikpijn Volgens mij ben ik verstopt

Cyclechick is pretty! En Pete Murray is best good-looking, maar ik vind hem een vreselijk brave, huisvaderachtige uitraling hebben... Niet echt het 'neem me nu'-type
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:04:49 #141
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63502593
Ik ook! met wodka en wijn zelden kater..zodra ik bier ga drinken kun je me uit een greppel vissen

Iemand trouwens zembla gezien zondag, over dat grand cafe de rechter in Almelo?
Zie POL, ik ben WOESTTTTTTTTTTTTTT!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 12:04:51 #142
163650 Greys
pi_63502598
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, ik vond ze woest aantrekkelijk. Maar daar ik al getrouwd ben en jij ook al voorzien, heb ik mijn ogen er van afgetrokken en heb geprobeerd ze te vergeten, maar nu breng je ze weer terug in mijn herinnering en RRRRrrrr.........

Goodbye, dochterlief, gefeliciteerd met het winnen van de prijsvraag!

Vik, jeuj voor het plattebuikgevoel!

SHE, waaraan merkte je in gódsnaam dat je katten depressief werden van je kerstboom?
En bedankt voor het 'ik trek je kop er af' tegen die grafhoerrrrrrrrrrrr in het Greys Anatomy topic.
Ik wist dat ik op je subtiliteit kon rekenen

allemaal!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63502691
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Goodbye, dochterlief, gefeliciteerd met het winnen van de prijsvraag!

Vik, jeuj voor het plattebuikgevoel!

SHE, waaraan merkte je in gódsnaam dat je katten depressief werden van je kerstboom?
En bedankt voor het 'ik trek je kop er af' tegen die grafhoerrrrrrrrrrrr in het Greys Anatomy topic.

allemaal!
Senk joe! En wat een bitch, die ShadowCat. Maar alles was al gezegd door SHE
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:08:19 #144
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63502705
Ik ben ook wel tevreden, met sporten zou ik wel wat strakker kunnen worden, maar de motivatie is er niet echt. Iets meer vrouwelijke rondingen zou ook leuk zijn, maar daar heb ik totaal geen aanleg voor, ik ben echt zo'n meisje Maar goed, verder wel tevreden dus

Bah, 2 maanden geleden een spijkerbroek gekocht van ¤70! en gisteren trok ik hem gewoon kapot Bij de tailleband/heupband/hoe heet dat... Nu maar hopen dat ik het bonnetje nog heb en teruggaan, maar dan moet ik ook weer op zoek naar een nieuwe spijkerbroek want ik heb een ernstig tekort daaraan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_63502722
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb buikpijn Volgens mij ben ik verstopt

Cyclechick is pretty! En Pete Murray is best good-looking, maar ik vind hem een vreselijk brave, huisvaderachtige uitraling hebben... Niet echt het 'neem me nu'-type
Dat zie je verkeerd, (van Pete, bedoel ik, niet van fietschick, want die idd heel pretty!)

Op het eerste gezicht is hij geen wilde, maar er sluimert iets heel sexy's in hem. Vind ik dan.
pi_63502887
oh ja, Greys Anatomy

maar ik houd het wel bij de Nederlandse denk ik voorlopig, want als ik nu ga beginnen aan streams enzo, dan kom ik helemaal niet meer aan de studie dus ga zo maar fietsen
Ja doei.
pi_63502922
Ik kijk het ook alleen op maandagavond, maar dat vind ik wel heerlijk zeg. . Alleen jammer dat m'n vriend élke keer weer zegt: ''t Is niet echt hoor," als ik weer eens naar adem zit te happen of zo. .
pi_63502963
René kijkt gewoon lekker met me mee
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 12:21:00 #150
163650 Greys
pi_63503093
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
tvp.

Oh, en USB-goodies voor de winter.

[ afbeelding ]
Dan zit je op de bank met je laptop op schoot, je wilt een een kopje choco gaan zetten in de keuken, vergeet je sloffels uit te pluggen en hop, daar lig je door de glazen plaat van je tafel.
Ja, uitermate comfi!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:23:10 #151
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63503160
En ook nog twee usb poorten bezet voor je slofjes.

Ik heb een nintendo riembuckle besteld
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 12:25:41 #152
163650 Greys
pi_63503239
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een nintendo riembuckle besteld
Ik wil het niet weten
Nou vooruit, ik vraag het: een wát?????
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63503249
Nou de verdoving begint uit te werken dus pijnstiller genomen en kijken of ik kan slapen
Daarna maar eens serieus beginnen aan mijn opdracht die morgen af moet zijn
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:27:17 #154
14746 k_i_m
pi_63503275
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil het niet weten
Nou vooruit, ik vraag het: een wát?????
Greys Greys Greys!!! Hij is zó tof! .
In my life
Why do I smile
pi_63503308
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:21 schreef Greys het volgende:
Dan zit je op de bank met je laptop op schoot, je wilt een een kopje choco gaan zetten in de keuken, vergeet je sloffels uit te pluggen en hop, daar lig je door de glazen plaat van je tafel.
Ja, uitermate comfi!
Dat zou mij serieus gaan gebeuren.

Het is trouwens een wonder dat ik vanochtend niet uitgegleden ben.
Scheelde niets trouwens, ik lag bijna weer languit.
Iedereen een beetje veilig op werk en school aangekomen?
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:30:04 #156
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63503368
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:26 schreef Miss_S het volgende:
Nou de verdoving begint uit te werken dus pijnstiller genomen en kijken of ik kan slapen
Daarna maar eens serieus beginnen aan mijn opdracht die morgen af moet zijn
Heb je zo'n zakje met sinasappelsmaak ?
Bernie en ik zijn tof.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 12:30:17 #157
163650 Greys
pi_63503379
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Greys Greys Greys!!! Hij is zó tof! .
Wát wát wát is er tof? Die Nintendo riembuckle?
Vertel me dan wat het is! Of beter nog, met plaatjes!

Ik voel me echt een bejaarde nu, dat ik niet weet wat het is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:31:09 #158
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63503408
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is een gesp.
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:31:13 #159
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_63503410

Gok ik
Bernie en ik zijn tof.
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:32:07 #160
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63503437
Joa!
pi_63503443
quote:

[..]

Nou, voel je niet bejaard, want ik weet ook niet wat het is
pi_63503446
quote:

[..]

Troost je ik heb ook geen idee
En op mijn werk, mogen die kids vanaf 17.00 op de Wii, maar omdat ik nooit van dat soort dingen had vroegah (en nog steeds niet) heb ik GEEN idee hoe die dingen werken en moet ik altijd 1 van die kids vragen hoe hij aan moet
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:34:20 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63503491
De wii werkt gewoon met een aan en uitkopje
pi_63503495
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:31 schreef mordradead het volgende:
[ afbeelding ]

Gok ik
Ja doei.
pi_63503507
hij is geweldig! Ik wil 'm ook!

maar nu eerst maar 's naar de uni
Ja doei.
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:34:57 #166
14746 k_i_m
pi_63503511
quote:

[..]

Bohhh .

In my life
Why do I smile
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 12:35:03 #167
163650 Greys
pi_63503514
Ohhhhhhhh
Dat het een gesp is dat vermoedde ik al door het woord 'buckle'
Maar what the fuck heeft een gesp nou met Nintendo te maken, dacht ik nog.
En jawel, zie de foto. En nu snap ik het eerlijk gezegd nog niet, de lol daarvan.
Maar dat kan ook heel goed aan mijn afwijkende (wan)smaak liggen hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:35:33 #168
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_63503530
Oh, dat is wel een toffe gesp
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:35:46 #169
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63503538
Op Retrorush ( google ) heb je ontzettend veel game/retro kleding en accesoires.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 12:36:24 #170
163650 Greys
pi_63503548
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:34 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Bohhh .

[ afbeelding ]
Ohhhhhh, kutje!!! Dus jij bedoelde DAT weer met tof!
Quote dan die buckle niet, want toen raakte ik helemaal de draad kwijt whehehe

Maar ik verheug me heeeeeeel erg op avondjes vol Kaandorp, met koters op de fiets die in de prikheg vallen en liedjes a la [i]Kom onder mijn klamboehoeeeeeeeeeeeeeeeeee[i/] enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:36:24 #171
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63503550
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh
En jawel, zie de foto. En nu snap ik het eerlijk gezegd nog niet, de lol daarvan.
Ach ja de lol ervan. Ik vind 'm wel tof
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:37:22 #172
14746 k_i_m
pi_63503580
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhhhhh, kutje!!! Dus jij bedoelde DAT weer met tof!
Quote dan die buckle niet, want toen raakte ik helemaal de draad kwijt whehehe

Maar ik verheug me heeeeeeel erg op avondjes vol Kaandorp, met koters op de fiets die in de prikheg vallen en liedjes a la [i]Kom onder mijn klamboehoeeeeeeeeeeeeeeeeee[i/] enzo
Hij zit op de post. Ik had je ook nog een pm gestuurd, maar niet lezen he? .
In my life
Why do I smile
pi_63503624
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh
Ik snap het ook niet hoor. Sowieso heb ik soms enorme moeite met de kleding die vooral jongens dragen tegenwoordig.

Ik klink als m'n moeder. .
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 12:40:19 #174
163650 Greys
pi_63503663
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Hij zit op de post. Ik had je ook nog een pm gestuurd, maar niet lezen he? .
Oh jezus, dus dát bedoelde je met 'je bent jarig morgen'
Nou, het kwartje valt hoor! Met enige uren vertraging

Ter excuus: ben op het werk en lees dan af en toe maar een beetje met een half oog

Maar: ook met enige vertraging dan:
JEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_63503727
Dus je kan er niks mee, zeg maar, die buckle?? Tis niet dat ie laserstralen afvuurt op je TV en dat dan de poppetjes dood neervallen?? Dan vind ik hem stom.
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:43:25 #176
14746 k_i_m
pi_63503743
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh jezus, dus dát bedoelde je met 'je bent jarig morgen'
Nou, het kwartje valt hoor! Met enige uren vertraging

Ter excuus: ben op het werk en lees dan af en toe maar een beetje met een half oog

Maar: ook met enige vertraging dan:
JEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
het is nog veel erger; ik heb gezegd dat je jarig was, dus ik heb er ook een kaartje in gedaan met gefeliciteerd .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:48:07 #177
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63503868
Je draagt toch geen kleding omdat het ook nuttig is. Ik wil dat ding omdat ik hem tof vind niet omdat ik er iets mee kan.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 12:48:56 #178
163650 Greys
pi_63503887
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef conleche het volgende:
Dus je kan er niks mee, zeg maar, die buckle?? Tis niet dat ie laserstralen afvuurt op je TV en dat dan de poppetjes dood neervallen?? Dan vind ik hem stom.
Ja! Precies! Wat MOET je er dan mee?
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

het is nog veel erger; ik heb gezegd dat je jarig was, dus ik heb er ook een kaartje in gedaan met gefeliciteerd .
Langggggg zal ik leven in de glorieeeeeeejaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Euh, even voor de zekerheid: hoe oud word ik?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 12:49:32 #179
163650 Greys
pi_63503910
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Je draagt toch geen kleding omdat het ook nuttig is. Ik wil dat ding omdat ik hem tof vind niet omdat ik er iets mee kan.
Pssst... mop. Eén woord: ge-ne-ra-tie-kloof
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:49:54 #180
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_63503922
Ik dacht ook dat je met dat ding spelletjes kon spelen. Een riem als remote zeg maar.
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:54:15 #181
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63504028
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ik dacht ook dat je met dat ding spelletjes kon spelen. Een riem als remote zeg maar.
Er moeten echt minimaal Pwjoewpwjoejpwjoew en iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppchhhhhhhchh geluidjes inzitten eer ik de aanschaf zal overwegen.
Knopjes zonder geluidjes zijn niet tof.
Fok!bejaarde
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:56:02 #182
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63504065
Klootak Boemdikkie!!!

Godverredomme die hele retrorush onzin shop leeggekocht

!!!!
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:57:23 #183
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63504113
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Klootak Boemdikkie!!!

Godverredomme die hele retrorush onzin shop leeggekocht

!!!!
! Tof!
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:58:26 #184
14746 k_i_m
pi_63504145
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Precies! Wat MOET je er dan mee?
[..]

Langggggg zal ik leven in de glorieeeeeeejaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Euh, even voor de zekerheid: hoe oud word ik?
Ik wilde 29 neerzetten, maar toen dacht ik, ach, ik doe gewoon niks .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:58:49 #185
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_63504152
Voor mij zijn jullie allemaal 24 hoor.
pi_63504198
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor mij zijn jullie allemaal 24 hoor.
Zeg, maak je me nu vier jaar ouder?
  dinsdag 25 november 2008 @ 13:01:02 #187
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_63504212
!

Inclusief de volgende originele uitspraken:

• I Pity The Fool.
  • Don't Gimme No Back Talk, Sucka
  • Quit Your Jibba Jabba.
  • Don't Make Me Mad (grrrauw)
  • First Name Mister, Middle Name Period, Last Name T
  • Shut Up, Fool

Me wants!

[ Bericht 3% gewijzigd door Anosmie op 25-11-2008 13:02:54 (Bah Humbug) ]
  • Fok!bejaarde
      dinsdag 25 november 2008 @ 13:01:22 #188
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63504221
    Positief is het! Het is positief. Ik ben alleen maar positief!

Shirtje voor Greys.
    pi_63504757
    Fijn. Zegt een leerling tijdens de lunch, 'juf, dat bolletjesjurkje, dat maakt je wel dik hoor'.
    En bedankt.
      dinsdag 25 november 2008 @ 13:24:16 #190
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63504833
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef Greys het volgende:

allemaal!
    * Viking84 rent naar het Greystopic.
    Reactie: .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 25 november 2008 @ 13:25:32 #191
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63504873
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 12:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, uitermate comfi!
    Dat zou jou misschien overkomen. Mij niet heur! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_63505038
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef Anosmie het volgende:
    !
    [ afbeelding ]

Inclusief de volgende originele uitspraken:

• I Pity The Fool.
  • Don't Gimme No Back Talk, Sucka
  • Quit Your Jibba Jabba.
  • Don't Make Me Mad (grrrauw)
  • First Name Mister, Middle Name Period, Last Name T
  • Shut Up, Fool

Me wants!

• Not even mijn eetlijst voor de dag en dan ga ik hard aan het werk.

O: yoghurt met 1/2 banaan
    L: knackebrodjes met hummus
    T: smoothie yoghurt/blauwe bes/ andere helft vd banaan
    T: amandelen
    D: salade met kidneybonen, paprika, ei en spek. Ofzo.
      dinsdag 25 november 2008 @ 13:35:33 #193
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63505122
    Jeej, ik heb vandaag voor het eerst sinds een week ontbeten én geluncht .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_63505540
    Mijn wasmachine en droger zijn bezorgd en geïnstalleerd. Alleen jammer dat ze niet tegelijkertijd aankunnen

En ik heb zojuist een vriezer geregeld voor 25,- en dan nog een oude sofa.
      dinsdag 25 november 2008 @ 13:51:57 #195
    11803 Vivi
    Computer off. Life on.
    pi_63505630
    Ik weiger te erkennen dat ik deleeftijd heb bereikt dat er reeds dingen onder de noemer " retro" vallen.

Hoewel ik me vanochtend tijdens het opmaken realiseerde dat de mensen die 15 jaar jonger zijn dan ik ook al volwassen zijn .
    Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
    pi_63505672
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef Vivi het volgende:
    Ik weiger te erkennen dat ik deleeftijd heb bereikt dat er reeds dingen onder de noemer " retro" vallen.

Hoewel ik me vanochtend tijdens het opmaken realiseerde dat de mensen die 15 jaar jonger zijn dan ik ook al volwassen zijn .
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 14:13:47 #197
    163650 Greys
    pi_63506252
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef boem-dikkie het volgende:
    Positief is het! Het is positief. Ik ben alleen maar positief!

[ afbeelding ]

Shirtje voor Greys.
    Ohhhhh! DIE wil ik dan weer wel!
    Zijn er ook 'I love Greys' shirtjes?
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

* Viking84 rent naar het Greystopic.
    Reactie: .
    Ik vond dat PeRi's benaming 'azijnpisser' wel aardig de lading dekt
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:35 schreef Viking84 het volgende:
    ... en dat met die toffels zou jij echhhhhhhttttt wel gebeuren!
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef Vivi het volgende:

Wacht maar, we dansen die kuikentjes er uit op de 11e!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63506754
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 13:48 schreef Ewelina het volgende:
    Mijn wasmachine en droger zijn bezorgd en geïnstalleerd. Alleen jammer dat ze niet tegelijkertijd aankunnen

En ik heb zojuist een vriezer geregeld voor 25,- en dan nog een oude sofa.

Kun je ze niet allebei op een andere groep aansluiten?
      dinsdag 25 november 2008 @ 14:37:35 #199
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_63506972
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 @ 13:35 schreef Viking84 het volgende:

Ik ken het wel, niet willen/kunnen eten bij luduvudu, maar je gaat je er toch niet beter van voelen
    Dus: you go girl
    Ziggy played guitar
      dinsdag 25 november 2008 @ 14:39:52 #200
    62129 De-oneven-2
    Wir sind so leicht...
    pi_63507032
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Alleen jammer dat m'n vriend élke keer weer zegt: ''t Is niet echt hoor," als ik weer eens naar adem zit te happen of zo. .
    Ter ge-rust-stel-ling.
    En ja, verder is het ook een volstrekt ongeloofwaardige serie, natuurlijk.
    ...dass wir fliegen.
    pi_63507127
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

Ter ge-rust-stel-ling.
    Ohhh! Jij bent het vriendje van Dad
    Vertel 's, hoe was de biefstuk?
    pi_63507138
    quote:

[..]

Ter ge-rust-stel-ling.
    bliep
    pi_63507170
    Oh, is dat het vriendje van DaD? Thanks for the insight CF!
      dinsdag 25 november 2008 @ 14:45:25 #204
    62129 De-oneven-2
    Wir sind so leicht...
    pi_63507181
    De biefstuk was volstrekt geloofwaardig.
    ...dass wir fliegen.
    pi_63507182
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:43 schreef Goodbye het volgende:

[..]

bliep
    Doe geen moeite. .

Ja, bliep!
    pi_63507248
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef Goodbye het volgende:
    Oh, is dat het vriendje van DaD? Thanks for the insight CF!
    Mijn schatje. .
    pi_63507252
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Doe geen moeite. .

blabla
    Pas je quote en post even aan Sowwy
    pi_63507273
    Denny Doe mij Alex maar. Oh wacht, DaD loopt een jaar achter
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 14:48:45 #209
    163650 Greys
    pi_63507297
    quote:

[..]

Ter ge-rust-stel-ling.
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63507299
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
    De biefstuk was volstrekt geloofwaardig.
    Maar vertel nu eens: hoe slank ben jij eigenlijk?
    pi_63507316
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
    Sshhh, ik was het ook even vergeten
    SPOILER
    pi_63507346
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik hoop dat je mijn post niet hebt gelezen voor de edit?
    pi_63507356
    quote:
    Oh jeetje nee! Was dat een spoiler! Ja maar blegh. Straks krijgt Do2 nog gelijk ook, met z'n ongeloofwaardigheid. .

En nou niets meer verklappen!
    pi_63507386
    quote:

[..]

Ja, nu heb je 'm weggejaagd!
    pi_63507400
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Oh jeetje nee! Was dat een spoiler! Ja maar blegh. Straks krijgt Do2 nog gelijk ook, met z'n ongeloofwaardigheid. .

En nou niets meer verklappen!
    Het blijft allemaal erg geloofwaardig

Sorry!
    pi_63507413
    Liefjes, ik ga even mijn eigen (helse ) toets maken en daarna met mijn collega naar een boekverkoop Fijne middag! Niet teveel snacken, allemaal
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 14:53:27 #217
    163650 Greys
    pi_63507456
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik hoop dat je mijn post niet hebt gelezen voor de edit?
    Maak je om mij geen zorgen, ik ben volledig bijgekeken t/m alle USA afleveringen

Ander onderwerp!
    Weertje he?

Oh, kan een matje (als in voetenveegmat) met rubber onderkant en stoffen bovenkant in de drogertttt?
    Weet iemand dat? Als het niet kan, gil dan snel, want hij zit er al in
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63507507
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:29 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Kun je ze niet allebei op een andere groep aansluiten?
    Nee, ze moeten allebei in de badkamer staan (op elkaar), en er is maar 1 stopcontact. Nu is dát niet het probleem, maar de zekering slaat door als ze allebei tegelijk aanstaan Ze verwachten niet dat studenten zowel een wasmachine als een droger hebben. En dat terwijl een droger juist in kleine huizen erg handig is.

Vriezer kan trouwens wel gewoon altijd aan En da's fijn. Hij is oud, maar voor 25 euro mag ik niet klagen. En hij heeft 4 lades, dus ik kan er veel zooi in kwijt (itt mijn huidige koelkast met 1 vrieslade)
      dinsdag 25 november 2008 @ 14:55:25 #219
    62129 De-oneven-2
    Wir sind so leicht...
    pi_63507518
    quote:

[..]

Je moet dan wel een beetje met je ogen knijpen, hoor.
    ...dass wir fliegen.
    pi_63507542
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
    Liefjes, ik ga even mijn eigen (helse ) toets maken en daarna met mijn collega naar een boekverkoop Fijne middag! Niet teveel snacken, allemaal
    Jij maakt altijd duivelse toetsen volgens mij Volgens mij ben je gehaat onder je studenten
    pi_63507617
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Maak je om mij geen zorgen, ik ben volledig bijgekeken t/m alle USA afleveringen

Ander onderwerp!
    Weertje he?

Oh, kan een matje (als in voetenveegmat) met rubber onderkant en stoffen bovenkant in de drogertttt?
    Oja, van Co moesten we onze mond houden

Ehhh, anders heb je een voetenveegmatje voor boris?
    pi_63507624
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:55 schreef De-oneven-2 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Je moet dan wel een beetje met je ogen knijpen, hoor.
    Ja dames, ik heb het getroffen hoor! .
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:01:29 #223
    163650 Greys
    pi_63507672
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:58 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oja, van Co moesten we onze mond houden

Ehhh, anders heb je een voetenveegmatje voor boris?
    Ja idd! Formaatje zakdoek, voor naast zijn voerbakje ofzo
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja dames, ik heb het getroffen hoor! .
    Jij bofbips!

Ik zocht even in zijn fobo naar realistische foto's, maar ik kon niets vinden
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63507734
    Mijn eitje met ui en champignons is erg lekker
    pi_63507757
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 14:54 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, ze moeten allebei in de badkamer staan (op elkaar), en er is maar 1 stopcontact. Nu is dát niet het probleem, maar de zekering slaat door als ze allebei tegelijk aanstaan Ze verwachten niet dat studenten zowel een wasmachine als een droger hebben. En dat terwijl een droger juist in kleine huizen erg handig is.

Vriezer kan trouwens wel gewoon altijd aan En da's fijn. Hij is oud, maar voor 25 euro mag ik niet klagen. En hij heeft 4 lades, dus ik kan er veel zooi in kwijt (itt mijn huidige koelkast met 1 vrieslade)
    Wel handig ja... Een vrizer die altijd aan kan!
    pi_63507759
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:01 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Jij bofbips!

Of om z'n voeten te vegen na de kattenbak
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:05:37 #227
    163650 Greys
    pi_63507787
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Of om z'n voeten te vegen na de kattenbak
    Die heeft ie al, zo'n matje! En hij gebruikt hem ook nog, hij ligt gewoon pal voor de uitgang van de kattenbak en zo blijven alle korreltjes achter op het matje!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63507799
    Mag ik weer meeposten?
    Ik hield het eerst niet bij en zat niet supergoed in mijn vel. Nu hou ik het waarschijnlijk ook niet bij, maar ik heb een stok achter de deur nodig qua eten. En eetlijstjes posten hielp wel.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:06:17 #229
    163650 Greys
    pi_63507802
    He kut. Oprah komt. En Queen Latifa zit er in.
    Eiiiiiigenlijk moet ik nog allerlei nuttige dingen doen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63507810
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:01 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Jij bofbips!

Dit gaat 'ie níet leuk vinden. . Maar hij is toch net naar z'n werk gegaan. .
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:07:12 #231
    163650 Greys
    pi_63507828
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef Inderdaad het volgende:
    Mag ik weer meeposten?
    Ik hield het eerst niet bij en zat niet supergoed in mijn vel. Nu hou ik het waarschijnlijk ook niet bij, maar ik heb een stok achter de deur nodig qua eten. En eetlijstjes posten hielp wel.
    ALLES mag!
    Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt. Bijhouden hier is bijna onbegonnen werk, je springt er gewoon af en toe tussen!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:07:50 #232
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_63507846
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 @ 14:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ander onderwerp!
    Weertje he?

Dat kan
    Ik doe ook mn douchemat met rubberen onderkant en stoffen bovenkant wel eens in de droger.
    Ziggy played guitar
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:07:58 #233
    163650 Greys
    pi_63507851
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit topic is toch zo weer vol, kan hij toch niet terugvinden
    Wat een leuke meneer!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63507863
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:04 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Wel handig ja... Een vrizer die altijd aan kan!
    Ja, anders heb je er zo weinig aan he

DaD: ziet er leuk uit hoor
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:08:48 #235
    163650 Greys
    pi_63507870
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Dat kan
    Ik doe ook mn douchemat met rubberen onderkant en stoffen bovenkant wel eens in de droger.
    Thanks! Dan kan ik met een gerust hart Oprah gaan kijken zonder bang te hoeven zijn voor een brandlucht
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63507930
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit topic is toch zo weer vol, kan hij toch niet terugvinden
    Wat een leuke meneer!
    Tegenwoordig met baard. Nog leuker. .

En thanks, Ewelina ook! .
    pi_63507955
    Leuke meneer DaD! Mijn vent zou het niet erg vinden als ik zijn foto zou plaatsen, maar ik zelf wel!
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:12:46 #238
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63507975
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

Niks mis toch? Vind het een leuke foto heur.
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:16:10 #239
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63508054
    Ik heb ook een fotoboek update !
    pi_63508060
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef Greys het volgende:

[..]

ALLES mag!
    Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt. Bijhouden hier is bijna onbegonnen werk, je springt er gewoon af en toe tussen!
    Soms ertussen springen, dat lukt me nog wel.
    pi_63508089
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:16 schreef boem-dikkie het volgende:
    Ik heb ook een fotoboek update !
    Nice Wat hangt daar voor raars aan de muur?
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:19:35 #242
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63508132
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nice Wat hangt daar voor raars aan de muur?
    Oh dat is de fotostudio. Hangen verschillende kleuren papier voor achtergronden op foto's!
    pi_63508165
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:19 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Oh dat is de fotostudio. Hangen verschillende kleuren papier voor achtergronden op foto's!
    Ahh. Ben je fotograaf of model?
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:22:54 #244
    41427 Anosmie
    G.R.A.S.002
    pi_63508214
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ahh. Ben je fotograaf of model?
    Hij's fotograaf, Dr. Awesome het model.
    Fok!bejaarde
    pi_63508259
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef mordradead het volgende:

[..]

Heb je zo'n zakje met sinasappelsmaak ?
    Nee gelukkig niet
    Maar hier gaat eigenlijk alles nog steeds alles goed, zal vanavond bijna gewoon gaan dansen...
    pi_63508280
    Joepie, werd net gebeld dat de koopzondag van 7 december niet doorgaat, dus ik kan gewoon het hele Sinterklaasweekend bij de familie van m'n vriend blijven in het huisje van z'n vader (met bubbelbad, zonnebank, sauna... ). .
    pi_63508305
    quote:
    Leuke foto, leuke vent.
    Ik denk dat mijn vriend een week niet tegen me praat als ik zijn foto zou posten.
    pi_63508324
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Joepie, werd net gebeld dat de koopzondag van 7 december niet doorgaat, dus ik kan gewoon het hele Sinterklaasweekend bij de familie van m'n vriend blijven in het huisje van z'n vader (met bubbelbad, zonnebank, sauna... ). .
    Da's fijn!
    pi_63508352
    Oh, en hoi Inderdaad.

Volgens mij heb ik nog geen hoi tegen Boem gezegd?
    Hoi Boem.
    pi_63508369
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Leuke foto, leuke vent.
    Ik denk dat mijn vriend een week niet tegen me praat als ik zijn foto zou posten.
    Ik belde 'm net even: "Wat, voor het hele forum! ." Maar verder was 't wel goed geloof ik. Vooral toen ik zei dat er mensen 'leuke meneer' hadden gezegd natuurlijk. .
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:30:37 #251
    41427 Anosmie
    G.R.A.S.002
    pi_63508416
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Wat fijn! Zo'n weekendje klinkt errug goed zeg.
    Fok!bejaarde
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:33:26 #252
    163650 Greys
    pi_63508503
    The Secret Life of Bees.
    Die film MOET ik zien gewoon
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63508509
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Wat fijn! Zo'n weekendje klinkt errug goed zeg.
    Ja, is ook erg gezellig. Eén avond vieren we Sinterklaas, met cadeautjes, één avond gaan we gezellig uit eten, we gaan golfen (waar ik enorm slecht in ben...), warme chocomel drinken, wandelen, heerlijk! Vorig jaar kon ik er ook al niet het hele weekend bij zijn door m'n werk, maar nu gelukkig wel. .

M'n baas vroeg alleen wel of ik dan 30 november wilde werken, want daar werd de koopzondag naar toe verplaatst. Maar voor die dag heb ik al m'n hele familie uitgenodigd om m'n verjaardag te komen vieren. Nu voel ik me daar nog schuldig over ook. .
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:37:45 #254
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63508631
    quote:

[..]

[ afbeelding ]

Wat een leuke meneer idd .
    Ik heb hem wel eens van achteren gezien bij Bakker Bart (samen met jou).
    Niet meer actief op Fok!
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:38:54 #255
    163650 Greys
    pi_63508658
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ja, is ook erg gezellig. Eén avond vieren we Sinterklaas, met cadeautjes, één avond gaan we gezellig uit eten, we gaan golfen (waar ik enorm slecht in ben...), warme chocomel drinken, wandelen, heerlijk! Vorig jaar kon ik er ook al niet het hele weekend bij zijn door m'n werk, maar nu gelukkig wel. .

M'n baas vroeg alleen wel of ik dan 30 november wilde werken, want daar werd de koopzondag naar toe verplaatst. Maar voor die dag heb ik al m'n hele familie uitgenodigd om m'n verjaardag te komen vieren. Nu voel ik me daar nog schuldig over ook. .
    Hoe reageerde je baas toen je zei dat je 30 nov. niet kunt?
    Ik kan het me wel een beetje voorstellen dat je je daar schuldig om voelt, maar aan de andere kant... je hebt ook een leven náást je werk natuurlijk. Hij begreep het wel zeker?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63508745
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe reageerde je baas toen je zei dat je 30 nov. niet kunt?
    Ik kan het me wel een beetje voorstellen dat je je daar schuldig om voelt, maar aan de andere kant... je hebt ook een leven náást je werk natuurlijk. Hij begreep het wel zeker?
    Ik heb een héél relaxte baas tegenwoordig, dus hij zei meteen: "Oh is goed joh, ik regel wel een ander." Ik ben alleen m'n oude baas nog gewend bij wie vrij vragen een hels karwei was. En ter verdediging (wat helemaal niet nodig is, maar toch): ik heb gewacht met het uitnodigen van m'n familie tot het rooster bekend was!
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:42:04 #257
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63508746
    Ik heb kruidnootjes . Wat wel bewonderenswaardig is: ik heb die zak al sinds vrijdag en hij is nog niet eens leeg . Volgens mij hoef ik niet meer zo nodig een hele zak van dit of dat leeg te eten tot ik barst .

En Greyssie, ga eensch wat nuttigs doen! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_63508841
    heel goed Vik

ik heb net een bruine krenten/notenbol op en ga nog even wat nuttigs doen om daarna te gaan spinnen
    Ja doei.
    pi_63509113
    Hoi vergeetmewelletje.

Mijn eetlijst voor vandaag:
    O: boterham met kaas
    L: broodje haring
    D: zilvervliesrijst met bosui, paprika, sperziebonen en kibbeling.
    T: blokje kaas
    Sport: Ik kan voorlopig niet sporten vanwege een peesonsteking in de voet. Maar het is nu een paar weken eindelijk 'pijnvrij' (alleen nog pijnlijk als ik teveel/snel loop). Hoop dat het snel weer werkt.
    En ik weeg (met teveel friet eten) nu 78kg, toch 2kg minder dan aan het begin.

Verder wilde ik tijdens het lurken nog zeggen dat ik het echt knap vind hoe BJ het doet en blijft doen. Respect daarvoor! En dat ik eigenlijk iedereen uit dit topic erg mooi vind. En dat ik hoop dat Viking zich snel weer beter voelt (al lijkt het nu alweer beter te gaan), en dat de foto's van de mini-meet er erg gezellig uitzien. Verder nog wel meer, maar dat ben ik vergeten.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:54:07 #260
    163650 Greys
    pi_63509131
    DaD, dan heb je het toch hartstikke netjes aangepakt! Geniet er nou maar van en niet meer schuldig voelen!

Vik: heb inmiddels gestofzuigd, de was gedaan, het deurmatje gewassen en gedroogd, de tafel schoongemaakt (glasplaat ), de beestjes verzorgd en eten gegeven, de vaatwasser in- en weer uitgeruimd en de slaapkamer opgeruimd. Ik vind het wel weer even genoeg zo.
    Oh, en met een half oog naar Oprah gekeken. Dat heb ik ook nog. Heul nuttig!

Moblo! Ouwejonge spinster!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      dinsdag 25 november 2008 @ 15:58:02 #261
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_63509261
    ik heb vandaag allemaal taken en verantwoordelijkheden gedelegeerd/van me af gelegd ik ben dara zo slecht in... maar t lucht wel op! en morgen eindelijk praten met de baas, wie weet waar we dan uit komen...

hoi boem en wb inderdaad
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:58:02 #262
    163650 Greys
    pi_63509263
    Inderdaad, wat een lieve post
    En een lekker eetlijstje! (Broodje haring! )
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63509277
    Greejs!

zit stiekem toch nog verwikkeld in een discussie in SES
    maargoed, het is School en Studie, dus het heeft nog iets met studeren te maken

ik wil nog zo'n krentenbol
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 15:59:01 #264
    163650 Greys
    pi_63509297
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef kwakveense het volgende:
    ik heb vandaag allemaal taken en verantwoordelijkheden gedelegeerd/van me af gelegd ik ben dara zo slecht in... maar t lucht wel op! en morgen eindelijk praten met de baas, wie weet waar we dan uit komen...

hoi boem en wb inderdaad
    Wat GOED van je!!! Je bent er dan naar eigen zeggen slecht in, maar je hebt het toch maar mooi gedaan. Voel je je nu niet hartstikke goed en opgelucht?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:00:20 #265
    163650 Greys
    pi_63509335
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
    Greejs!

zit stiekem toch nog verwikkeld in een discussie in SES
    maargoed, het is School en Studie, dus het heeft nog iets met studeren te maken

ik wil nog zo'n krentenbol
    Je gaat toch spinnen? Néém dan lekker nog zo'n krentenbol!
    Anders ga je van je graatje straks
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63509343
    Echt Greys, ik weet niet wat voor pillen jij neemt, maar ik wil ze ook.
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:00:56 #267
    37447 kwakveense
    small, fluffy and green
    pi_63509369
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 15:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat GOED van je!!! Je bent er dan naar eigen zeggen slecht in, maar je hebt het toch maar mooi gedaan. Voel je je nu niet hartstikke goed en opgelucht?
    een beetje want ik voel me nog steeds rot als er dingen daardoor niet goed komen ofzo, of nu andere mensen t moeten doen.... maar ik hóef t in elk geval neit meer te regelen.

en morgen zijn er twee opties. ofwel ik ga op mn eigen manier proberen dit aan te pakken en anders te werken, eventueel met time management cursus, of ik stop. ze mogen kiezen. het moet weer míjn project worden en ik moet er weer gelukkig van worden ipv alsmaar moeten huilen.
    pi_63509402
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Je gaat toch spinnen? Néém dan lekker nog zo'n krentenbol!
    Anders ga je van je graatje straks
    als ik nou echt trek/honger had, dan had ik 't gedaan, maar nu is 't alleen maar omdat ik de smaak zo lekker vind
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:05:28 #269
    163650 Greys
    pi_63509491
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Echt Greys, ik weet niet wat voor pillen jij neemt, maar ik wil ze ook.
    Hoe bedoelluuu? Doe ik te hyper?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63509744

ik dus op de fiets naar de uni, want vriendlief had een borrel tot na mijn spinuurtje. Zouden we samen naar huis fietsen..

is hij al naar huis, had hij geen zin in de borrel..

Zal nog 's speciaal voor hem de kou trotseren
    Ja doei.
    pi_63509832
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe bedoelluuu? Doe ik te hyper?
    Je bent zó positief over alles! Dat vind ik echt bewonderingswaardig. Zit je nou nooit op mensen te schelden of zo? .
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:18:43 #272
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_63509963
    tvp!

Zo eens even bijlezen!
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:20:03 #273
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63510009
    Hoi! vergeetmewelletje ofzo !

Ik loop stage op een school met studio's en we waren wat foto's aan het maken voor de lol vandaar.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:20:06 #274
    163650 Greys
    pi_63510011
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je bent zó positief over alles! Dat vind ik echt bewonderingswaardig. Zit je nou nooit op mensen te schelden of zo? .
    Ohhh zéker wel hoor! Ik heb het ook wel eens enorm níet naar mijn zin en dat zal men merken ook dan
    Ik zal alleen niet gauw iemand zomaar een kat geven, omdat ik een mietje/softie/watje ben dat al heel snel iets of iemand zielig vindt. De Roze Puppels proberen me dat laatste al een beetje af te leren
    Heb in elk geval een hekel aan ruzie of rotgevoelens of verdrietige mensen en.. en... maar ik moet wel eens leren dat ik dat niet allemaal op kan lossen

@Mo: Da's best lullig ja! Was hij het vergeten dat je daarheen zou komen?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63510027
    Jeetje mis ik weer bijna een heel topic.

Ik was vanmorgen 62,4. Terwijl ik helemaal niet meer aan het diëten ben, sterker nog, ik heb nogal veel avondsnoepseltjes op de laatste tijd. Maar omdat ik overdag vrij strikt eet is dat blijkbaar niet zo erg.
    pi_63510064
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Greys het volgende:

[..]

nee, want hij sms-te doodleuk dat ik na 't spinnen maar naar huis moest fietsen en dat hij de boodschappen nu wel zou doen
    Ja doei.
    pi_63510104
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Ohhh zéker wel hoor! Ik heb het ook wel eens enorm níet naar mijn zin en dat zal men merken ook dan
    Ik zal alleen niet gauw iemand zomaar een kat geven, omdat ik een mietje/softie/watje ben dat al heel snel iets of iemand zielig vindt. De Roze Puppels proberen me dat laatste al een beetje af te leren
    Heb in elk geval een hekel aan ruzie of rotgevoelens of verdrietige mensen en.. en... maar ik moet wel eens leren dat ik dat niet allemaal op kan lossen

Nou, ik vind je in ieder geval hartstikke lief. .
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:25:34 #278
    163650 Greys
    pi_63510213
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, want hij sms-te doodleuk dat ik na 't spinnen maar naar huis moest fietsen en dat hij de boodschappen nu wel zou doen
    Ah! Hij voelt dus wel dat ie 'fout' zit met zijn boodschappen doen.
    Maak er maar fijn misbruik van vanavond hoor! Laat ie maar koken ook! Of kan ie dat niet?
    En je hebt ook ineens enorm stijve schouders enzo van het fietsen door de kou. Massáááááge!
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nou, ik vind je in ieder geval hartstikke lief. .
    Dito!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63510388
    ja, dan mag hij de shoarma opbakken vanavond
    Ja doei.
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:32:35 #280
    14746 k_i_m
    pi_63510472
    Wij eten vanavond pêtat met vieze dellen . .
    In my life
    Why do I smile
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:32:53 #281
    163650 Greys
    pi_63510478
    Iemand nog een handje over?
    Het kan geen kwaad in elk geval... (er wordt vandaag een Fok! babietje geopereerd dat een levensbedreigende hartafwijking heeft).

Thijmen
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63510485
    Ik stond net bij de Appie en ik werd me een partij misselijk ineens Ik was echt bang dat ik de boel zou onder
    Ik dacht dat ik een kater had, maar misschien word ik wel gewoon ziek. Ik ga zo maar een beetje rustig aan doen in de sportschool....

DaD: nice BF!!

lijstje:
    O: gekookt eitje, rosbief
    T: cracker met gekookt eitje
    L: meloen met serranoham
    T: ontbijtkoek light
    D: waarschijnlijk een salade met ui en geitenkaas en daarna een rundervink met bloemkool.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:34:47 #283
    163650 Greys
    pi_63510541
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
    ja, dan mag hij de shoarma opbakken vanavond
    En jij met de beentjes op tafel instructies gillen!

Kim! Lekkâhhhhhhhhhhhhhh!
    Wij eten een tomatensoepje en stokbroodjes met rosbief, fricandeau, streaky bacon en een zoet sausje en op het andere stokbroodje gaat filet americain, een eitje, uitje en wat mayo
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63510590
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:34 schreef Greys het volgende:

[..]

En jij met de beentjes op tafel instructies gillen!

Kim! Lekkâhhhhhhhhhhhhhh!
    Wij eten een tomatensoepje en stokbroodjes met rosbief, fricandeau, streaky bacon en een zoet sausje en op het andere stokbroodje gaat filet americain, een eitje, uitje en wat mayo
    dattie wel af en toe moet roeren
    Ja doei.
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:36:28 #285
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63510601
    Mijn internet doet stom . Ik moest ook afwassen ( ) vandaag, maar daar is de Duitse nu mee bezig .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:37:06 #286
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_63510616
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 @ 16:32 schreef Greys het volgende:
    Iemand nog een handje over?
    Het kan geen kwaad in elk geval... (er wordt vandaag een Fok! babietje geopereerd dat een levensbedreigende hartafwijking heeft).

Thijmen
    Miffy heeft al gepost met goed nieuws
    Ziggy played guitar
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:37:35 #287
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63510627
    Ik eet McDonalds vanavond.
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:37:45 #288
    163650 Greys
    pi_63510631
    Ohhhhh! Net een update van de moeder van het babietje!
    De operatie is geslaagd

Co! Zou je niet gewoon een keertje de sportschool overslaan? Serieus?
    Even lekker wat eten en rustig aan doen!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63510673
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:37 schreef boem-dikkie het volgende:
    Ik eet McDonalds vanavond.
    Boem-dikkie!!!
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:38:59 #290
    163650 Greys
    pi_63510674
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dattie wel af en toe moet roeren
    Met die mannen weet je het maar nooit

MissBliss, ik las het ook net!

Boem, MacDo Dat ga ik ook binnenkort weer eens doen!
    Als SHE de andere kant opkijkt!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_63510675
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:33 schreef conleche het volgende:
    Ik stond net bij de Appie en ik werd me een partij misselijk ineens Ik was echt bang dat ik de boel zou onder
    Ik dacht dat ik een kater had, maar misschien word ik wel gewoon ziek. Ik ga zo maar een beetje rustig aan doen in de sportschool....

DaD: nice BF!!

lijstje:
    O: gekookt eitje, rosbief
    T: cracker met gekookt eitje
    L: meloen met serranoham
    T: ontbijtkoek light
    D: waarschijnlijk een salade met ui en geitenkaas en daarna een rundervink met bloemkool.
    Ga jij es in bed liggen? Als je ziek bent, dan moet je gewoon lekker naar huis gaan. Niet gaan sporten, dat is niet goed voor je.
    pi_63510697
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:37 schreef Greys het volgende:
    De operatie is geslaagd

Dat is toevallig, ik zat nét dat topic door te lezen, kom ik hier, zie ik je linkje. Maar gelukkig zeg. Ik zat met de tranen in m'n ogen.
    pi_63510704
    nou, ik stap maar 's op de fiets

tot later! eet smakelijk allemaal enzo
    Ja doei.
    pi_63510741
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:37 schreef Greys het volgende:
    De operatie is geslaagd

Neuh, het gaat wel weer, bovendien was de laatste x dat ik de sportschool van binnen zag, afgelopen donderdag!

Goed nieuws van dat babietje!!
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:41:50 #295
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63510774
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:38 schreef conleche het volgende:

[..]

Boem-dikkie!!!
    Boem-Slankie klonk niet zo tof.
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:42:34 #296
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63510796
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Met die mannen weet je het maar nooit

MissBliss, ik las het ook net!

Boem, MacDo Dat ga ik ook binnenkort weer eens doen!
    Als SHE de andere kant opkijkt!
    Als ik in Utrecht ben, en ik eet iets slechts (zoals een broodje Bart of een ijsje van Australians), dan ben ik serieus bang om SHE tegen te komen . Kijk altijd een beetje schichtig om me heen dan .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_63510836
    Ik ga vanavond spek-uientaart bakken.
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:45:05 #298
    137776 boem-dikkie
    Jedi Mind Baby!
    pi_63510854
    Ik zou 't wel leuk vinden om SHE tegen te komen heur.
      dinsdag 25 november 2008 @ 16:46:03 #299
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_63510882
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef boem-dikkie het volgende:
    Niet met een ongezonde hap in je tengels .
    Niet meer actief op Fok!
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:46:22 #300
    163650 Greys
    pi_63510894
    Mosselen op tv. RTL4. Morgen mosselen eten dus *kwijl*.
    Maar euh, het is toch nog steeds wel mosseltijd he? Ik weet dat nooit!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 25 november 2008 @ 16:47:55 #301
    163650 Greys
    pi_63510937
    quote:
    Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef boem-dikkie het volgende:
    Als je zuinig bent op je oren zou ik haar - als ik jou was - niet met een zak patat met dubbel mayo tegen willen komen Of je moet daar met Co en moi lopen, wij beschermen je wel. We dreigen dan gewoon haar Carmenset af te pakken
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')