Ach gossie wat een scheetje!!quote:
Nou als Stereophonics een 10 is op de schaal van 1 tot 10, dan is Pete een 7 qua muziek. Qua looks, hebben we het dan weer wel over een whole different ballgame........quote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef mordradead het volgende:
Is het wel muziek om kcal mee te verbranden? Vorige week was ik bij een concert en heb ik keihard staan rocken dus veul verbrand
Ken die gast trouwens niet maar ik geloof dat jij ook naar Stereophonics luisterde dus het zal wel oke zijn
Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?quote:Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach gossie wat een scheetje!!
Ben weer tuus. Pete Murray is echt een lekker dingMooie kop en armen, ietwat breed in de heupen, maar dat zien we door de vingers
Na het concert duurde het even voor we naar buiten gingen want we hadden ons drankje nog niet op en toen stonden bij de uitgang de gitarist en toetsenist. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar volgens mij waren ze opzoek naar een groupie.![]()
Pete stond er helaas niet, anders had ik hem zéker uitgenodigd.
Heb 4 biertjes op en ben een beetje tipsy
Zeker de groeten doen!! Wb de muziek: ik vind dat ene nummer (so beautiful) echt heel mooi, maar dat bewaarde hij tot het einde. De rest is best oké, maar idd nogal rustig. Niet onaangenaam though.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?
Was het concert zelf ook leuk, ik ben namelijk een beetje bang dat het ietwat saai gaat worden, want het is toch best rustige muziek die hij maakt,..
Zo laat is dat niet. Wat ga je nu voor boom nemen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:29 schreef SHE het volgende:
En waarom ben ik wakker om half 1 s' nachts?
Dat is te zeggen: zijn favo-plekje is tegenwoordig die zwarte stoel waar jij niet uit te branden was!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:36 schreef SHE het volgende:
geen boom? de boom staat nu in al zijn glorie MET lichtjes op het terras.
Ik kan het zien vanaf de bank dus dat is ook leuk
Morgen ga ik er notenkransjes in hangen voor de fogelz
Hoest met Koekie? Mist ie me al?
Oké cool, wat voor music heb je gedraaid? Enne ga je ook shouten enzo of blijf je gewoon rielex?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste echte spinningles(nou ja halve) gegeven! En het ging best goed, en iedereen vond dat ik het leuk had gedaan en zei dat ik mag blijventooch leuk om te horen!
Morgenavond geljik nog een keer, dan hebben we dat enge begin ook maar gehad...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:49 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb de prijsvraag van de mp3speler gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dus:
afbeelding
Gaaf he?!quote:
Hee Vampie, hoe gaat het met je?quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dus:
afbeelding
Tofquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaaf he?!![]()
En ik had er ook echt één nodig, want m'n vorige is kaput!
Goed hoor! Word er alleen een beetje ziek van dat het allemaal niet wil zoals ík het wil!quote:
Ik dacht dat ik het al kon vergeten om dat de FP al bekend had gemaakt wie hadden gewonnen en er op het forum werd gezegd dat er per mail contact werd opgenomen. Nouja, ik kreeg vanochtend dus een mailtje!quote:
Haha, dat is logischquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goed hoor! Word er alleen een beetje ziek van dat het allemaal niet wil zoals ík het wil!
Offuh het zijn gewoon stiekem toch zwangerschapshormonen... Krijg je ook wel eens puistjes van enzo...quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Tof dat het goed is gegaan fiets tjik!
Hier weer met de handen in het haar
Ik was gestopt met de pil ( paar maanden ) en toen weer begonnen omdat ik mezelf zo labiel vond.
Krijg ik ineens jeugdpuistjes. Ik ben fucking 30!Ik heb nooit jeugdpuistjes gehad
Of zou ik dan toch een verlate puberteit hebben
Morgen dus maar weer stoppen met die rommel. Ik had ook gewoon geduld moeten hebben en niet weer moeten beginnen.
*sla mij hard*
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, zometeen naar de tandarts mijn laatste verstandskiezen eruit.....ik wil niet
Hoe lang zou het duren voordat je echt kunt merken dat je gestopt bent en alles weer een beetje in balans is enzo?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Tof dat het goed is gegaan fiets tjik!
Hier weer met de handen in het haar
Ik was gestopt met de pil ( paar maanden ) en toen weer begonnen omdat ik mezelf zo labiel vond.
Krijg ik ineens jeugdpuistjes. Ik ben fucking 30!Ik heb nooit jeugdpuistjes gehad
Of zou ik dan toch een verlate puberteit hebben
Morgen dus maar weer stoppen met die rommel. Ik had ook gewoon geduld moeten hebben en niet weer moeten beginnen.
*sla mij hard*
Rustige warming up met de last shadow puppets, even vrolijk en fout "In the jungle, the mighty jungle" van tight fit, the killers, remix van sweet dreams en insomnia(faithless), anouk en nog wat meer. Lekker afwisselend dus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oké cool, wat voor music heb je gedraaid? Enne ga je ook shouten enzo of blijf je gewoon rielex?Ik was op een feessie weekend jl. en toen begon iemand ook tegen mij te zeveren dat ik spinningles moet gaan geven. Maar ik zie mezelf dat echt helemaal niet doen.
Dankjewelquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Anosmie het volgende:voor Vik the Rockchick
Ik heb al je platen.
voor Goodbye!!!
Sterkte voor Miss_S, bij mij viel het onwijs mee die kiezentrekkeritus. Neem vooraf pijnstillers want als je giechel verdoofd is krijg je niks weg. Als je thuis bent doe je wat ijsblokjes in een plastic zakje en daarover een washandje. Ga lekker op bed ligen met het ijswashandje tegen de mishandelde kaak aan tegen de zwelling. En dan ben je morgen weer helemaal ok.
En ik heb er nu al zin in!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
maar we gaan over 2 weken wel naar dEUS
Datquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:45 schreef Anosmie het volgende:
Oe. Als je heel lang aan de pil bent geweest dan kan het wel een tijdje duren eer je lichaam weer de oude is. Die kunstmatige cyclus heeft zo lang jouw lichaam de taken uit handen genomen. Het duurt gewoon even voordat je lichaam die taken zich weer eigen heeft gemaakt.
Zolang je backup hebt is er niks aan het handje. Maar ik heb nog geen backup.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb er nu al zin in!
Ow, en Anosmie, niets mis met je baan opzeggen.Heb ik ook gedaan.
Goed punt. Zie PM.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Zolang je backup hebt is er niks aan het handje. Maar ik heb nog geen backup.
En toch trillende handjes, of niet boemquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is het met Miss_S haar tandtrek praktijken?
Ik ben net bij de tandarts geweest en zoals altijd had ik weer niks!
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is het met Miss_S haar tandtrek praktijken?
Ik ben net bij de tandarts geweest en zoals altijd had ik weer niks!
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En toch trillende handjes, of niet boem
Ik heb één verstandskies laten uhh 'verwijderen' houden we 't maar op en dat viel ook wel mee !quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Hier is alles ook redelijk goed, geen lastnog niet tenminste
En nu al mijn verstandskiezen eruit zijn hoop ik over een half jaar ook te kunnen zeggen dat ik een keer niets hoef
Meestal onthoud je alleen maar de horror verhalen maar ik ga er wel vanuit dat het goed blijft gaatquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb één verstandskies laten uhh 'verwijderen' houden we 't maar op en dat viel ook wel mee !
Ahhquote:
Moblo, echt zó'n bekend gevoel, maar soms mis je die motivatie op één of andere manierquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik heel even nutteloos zeuren?![]()
bleuh! Douchen, uitkleden, kijk je in de spiegel, denk je:![]()
Nu ik alweer een tijdje stilsta rond de 68 vind ik dát dus echt een naar getal, een dík getal.. als ik nu iets neem 's avonds of iets lekkers eet/maak denk ik: nou ja, dan nog maar een dagje 'dik'.
Hoef niet te horen 'maar je bent niet dik' want weet nu ook wel dat ik met een bmi van 22 ook niet dik ben en dat ik met broeken maat 36 óók niet dik ben, maar zo voelt 't nog wel.. vooral als je weer even een tijdje stilhangt..
En dan neem ik me voor om ontzettend te gaan sit-uppen, pilatessen, etc. maar meer dan spinnen en kickboksen gebeurt er niet, en daarvan heb ik niet het idee dat mn buik slinkten dát wil ik juist zo graag.. die buik weg.. zodat ik m niet meer in hoef te houden
zo!
nu ga ik verder knabbelen aan mn knackebrodjes, een pot thee zetten, wat nuttigs doen en zittend goddelijk slank worden![]()
Is dat slecht?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Meestal onthoud je alleen maar de horror verhalen maar ik ga er wel vanuit dat het goed blijft gaat
Weet trouwens iemand waarom mais slecht is als je wilt afvallen? Dat had ik namelijk nog echt nooit gehoord....
Bij The Biggest Loser zeiden ze dat, ik vind het ook altijd lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat slecht?Ik vind mais wel lekker
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dus:
afbeelding
ja, fotoquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef cyclechick het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een foto in mijn fotoboek zal zetten hier, (al weet ik niet eens hoe dat moet, dus dat maakt de keus dan wel weer makkelijk
Maar ben toch bang dat mensen me herkennen (waarom eigenlijk? Schrijf geen deep dark secrets of rare dingen hier), en aan de andere kant vind ik het zelf altijd leuk als ik een gezicht achter een naam kan zien.
..Zucht.. keuzes maken...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens een vals sekreet. We hadden dus geen internet vanochtend en ik vond dat Mark dat maar even moest fiksen. Maar hij lag nog in bed te stinken. Ik: "We hebben geen internet. Hoe kan dat?" En hij zo van: "Weet ik niet" (maw: ik kijk straks, ik ben nu aan het slapen). Ja wat nou weet ik niet. Kom dat bed uit en fiks het, jij bent de computerexpert hier in huis en ik wil Fokken!
![]()
. Dus ik was zwaar geïrriteerd. Toen ging ik m'n melk opwarmen in de magnetron en daar stond nog een bord eten van hem in van gisteravond. En toen loog ik tegen hem dat de katjes van zijn bord hadden zitten eten. En toen was hij ook geïrriteerd. Zo
.
quote:
Dat wist ik ook niet, ik vind het altijd heeel lekker om salade te maken met tomaat, sla, mais en evt komkommer en ei, en beetje ceasar dressing. Jammie! En mais is sowieso lekker..quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij The Biggest Loser zeiden ze dat, ik vind het ook altijd lekker
Hij heeft gisteravond twee porties gemaakt. Eentje voor gisteravond en eentje voor vanavond. En die voor vanavond stond dus in de magnetron. Ik heb het gewoon teruggezet in de magnetron toen ik m'n melk verwarmd had. Dus er is geen katje bij in de buurt geweestquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha en wat heb je er nu mee gedaan dan, weggegooid, zelf opgegeten of daadwerkeljik aan de katjes gegeven? Of zei je het pas, nadat hij ervan had gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat een liefdequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zie over 8 uur Dr.Awesome weer!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:37 schreef Goodbye het volgende:
Wat een beauty niet?Even een spoilertje voor de mensen die aan het werk zijn, grote foto
Je bent niet bepaald een fotografisch talentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Poes kwam gewoon een beetje te dichtbijquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:45 schreef cyclechick het volgende:
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag, aan de instellingen ofzo dat het zo wazig was.
Maar t lijkt me een mooie poes
3 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een liefdeZeg, hoelang leven die beestjes eik?
Mijn hammie leefde maar één jaar. Vermoedelijk door de duplodoolhoven waar ie niet zo van hieldquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Vik, trutKijk nou
Ahw, cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aanhouder wint, ik heb foto's, maar misschien blijven ze niet eeuwig staan, dat weet ik nog niet..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Vik, trutKijk nou
Awww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Cyclechickquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw, cute!
De aanhouder wint, ik heb foto's, maar misschien blijven ze niet eeuwig staan, dat weet ik nog niet..
Vertederend he? Ze ligt nu lief bij me te slapen en als ik haar dan even aai krijg ik zo'n zacht piepje te horenquote:
En ik heb gespiekt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw, cute!
How cute!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vertederend he? Ze ligt nu lief bij me te slapen en als ik haar dan even aai krijg ik zo'n zacht piepje te horen
Ja, Co was ook al nog verbaasd dat ik niet op Audrey Hepburn lijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef cyclechick het volgende:
Ws door de avatar, die heeft bruin haar
Ik ben bij tjid en wijle met verve een dom blondje..
Ik hoor nog net geen 'how you doin'?' uit je mond komenquote:
Wat een beautyquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw, cute!
Herkenbaar MoBlo!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik heel even nutteloos zeuren?![]()
bleuh! Douchen, uitkleden, kijk je in de spiegel, denk je:![]()
Nu ik alweer een tijdje stilsta rond de 68 vind ik dát dus echt een naar getal, een dík getal.. als ik nu iets neem 's avonds of iets lekkers eet/maak denk ik: nou ja, dan nog maar een dagje 'dik'.
Hoef niet te horen 'maar je bent niet dik' want weet nu ook wel dat ik met een bmi van 22 ook niet dik ben en dat ik met broeken maat 36 óók niet dik ben, maar zo voelt 't nog wel.. vooral als je weer even een tijdje stilhangt..
En dan neem ik me voor om ontzettend te gaan sit-uppen, pilatessen, etc. maar meer dan spinnen en kickboksen gebeurt er niet, en daarvan heb ik niet het idee dat mn buik slinkten dát wil ik juist zo graag.. die buik weg.. zodat ik m niet meer in hoef te houden
zo!
nu ga ik verder knabbelen aan mn knackebrodjes, een pot thee zetten, wat nuttigs doen en zittend goddelijk slank worden![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vertederend he? Ze ligt nu lief bij me te slapen en als ik haar dan even aai krijg ik zo'n zacht piepje te horen
Er mogen wel 5 kg's af maar voor de rest boeit 't me eigenlijk niet zo. Ik ben er trouwens ook niet erg actief mee bezig, ik eet gewoon wat minder twixjes en sport.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Herkenbaar MoBlo!
Ik ben nu 20 kilo lichter dan toen ik op mijn zwaarst was, en soms zie ik foto's waarbij ik denk "hee, ik lijk bijna dun!" en als ik dan voor de spiegel sta dan vind ik mijn benen weer dik!
Maar is er hier uberhaupt iemand die helemaal tevreden is met zijn lichaam?
Ik hou me er totaal niet meer mee bezig. En ik stoor me eigenlijk nog meer aan Peter R dan aan Joran.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie het meest recente Jorannieuws al gelezen?. Wat een verschrikkelijke gast is dat. Eerst een mooi verhaal vertellen en het dan weer terugtrekken.
Fijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Viking84 het volgende:
O, wat voel ik me heerlijk slank vandaag. M'n favo broek zit losjes, m'n buik is platter dan ooit
![]()
.
Ik pas ook in de broeken van Mark. Maar ze zitten niet mooiquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb vandaag per ongeluk een broek vanaangetrokken
En hij zat nog goed ook!
Is dat niet een beetje vrouw eigen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat viel bij deze heel erg mee. Maar ik heb eigenlijk altijd strakke pijpen, en deze broekspijpen zitten wijd, dat staat me niet zo mooi.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik pas ook in de broeken van Mark. Maar ze zitten niet mooi.
Je went eraan zoals je nu bent. Ik moet mezelf echt even in herinnering brengen dat ik al 15 kg ben afgevallen. Het voelt gewoon niet zo. Ik ben nu zoals ik nu ben en ik ben nu nog niet tevreden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje vrouw eigen?
Ookal voelde ik me soms 30 kilo geleder slanker dan nu
Kijk hoe goed het voor je is dat je van die dame af bent! je leven terug, en slanker dan ooit!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Viking84 het volgende:
O, wat voel ik me heerlijk slank vandaag. M'n favo broek zit losjes, m'n buik is platter dan ooit
![]()
.
Ja, ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
*vervolgt kweelzang van 127,5 topic terug*quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, ikIk denk werkelijk dat ik in mijn handjes mag knijpen met het lichaam dat ik nu heb. Helemaal als ik bedenk hoe weinig ik er voor hoef te doen enzo en gezien mijn leeftijd en het feit dat ik twee kinderen heb gekregen en al helemaal in vergelijking met de gemiddelde vrouw in mijn dorp
.
Overigens ben ik in Amsterdam, Köln of een willekeurige andere grote stad in eens een stuk minder tevreden
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*vervolgt kweelzang van 127,5 topic terug*
Tink! Jij ÜberKuhrMensch. Hoe is het met de hervonden RRR? Alles nog steeds Rustig, Regelmatig en Rein?.
Ik ben met pushups begonnen door jouw ferme tetten-verhaal. Pay it forward!
Ja, ik vond ze woest aantrekkelijk. Maar daar ik al getrouwd ben en jij ook al voorzien, heb ik mijn ogen er van afgetrokken en heb geprobeerd ze te vergeten, maar nu breng je ze weer terug in mijn herinnering en RRRRrrrr.........quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh metmelk. Heb je mijn pantoffels wel gezien gister?
Ik heb het precies omgekeerd; met sterke drank heb ik heel snel een kater, met bier eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Wat is dat met bier?? Iedere keer als ik bier drink heb ik de volgende dag een kater. En het waren niet veel biertjes. Ik geloof 3 of 4?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik vond ze woest aantrekkelijk. Maar daar ik al getrouwd ben en jij ook al voorzien, heb ik mijn ogen er van afgetrokken en heb geprobeerd ze te vergeten, maar nu breng je ze weer terug in mijn herinnering en RRRRrrrr.........
Senk joe! En wat een bitch, die ShadowCat. Maar alles was al gezegd door SHEquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye, dochterlief, gefeliciteerd met het winnen van de prijsvraag!
Vik, jeuj voor het plattebuikgevoel!
SHE, waaraan merkte je in gódsnaam dat je katten depressief werden van je kerstboom?![]()
En bedankt voor het 'ik trek je kop er af' tegen die grafhoerrrrrrrrrrrr in het Greys Anatomy topic.
Ik wist dat ik op je subtiliteit kon rekenen![]()
allemaal!
Dat zie je verkeerd, (van Pete, bedoel ik, niet van fietschick, want die idd heel pretty!)quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb buikpijnVolgens mij ben ik verstopt
Cyclechick is pretty! En Pete Murray is best good-looking, maar ik vind hem een vreselijk brave, huisvaderachtige uitraling hebben... Niet echt het 'neem me nu'-type
Dan zit je op de bank met je laptop op schoot, je wilt een een kopje choco gaan zetten in de keuken, vergeet je sloffels uit te pluggen en hop, daar lig je door de glazen plaat van je tafel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
tvp.
Oh, en USB-goodies voor de winter.
[ afbeelding ]
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:23 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een nintendo riembuckle besteld
Greys Greys Greys!!! Hij is zó tof!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten
Nou vooruit, ik vraag het: een wát?????
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:21 schreef Greys het volgende:
Dan zit je op de bank met je laptop op schoot, je wilt een een kopje choco gaan zetten in de keuken, vergeet je sloffels uit te pluggen en hop, daar lig je door de glazen plaat van je tafel.
Ja, uitermate comfi!
Heb je zo'n zakje met sinasappelsmaakquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:26 schreef Miss_S het volgende:
Nou de verdoving begint uit te werken dus pijnstiller genomen en kijken of ik kan slapen
Daarna maar eens serieus beginnen aan mijn opdracht die morgen af moet zijn
Wát wát wát is er tof? Die Nintendo riembuckle?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Greys Greys Greys!!! Hij is zó tof!.
Het is een gesp.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát wát wát is er tof? Die Nintendo riembuckle?
Vertel me dan wat het is!Of beter nog, met plaatjes!
Ik voel me echt een bejaarde nu, dat ik niet weet wat het is![]()
Nou, voel je niet bejaard, want ik weet ook niet wat het isquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Troost je ik heb ook geen ideequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Bohhhquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh, kutje!!! Dus jij bedoelde DAT weer met tof!quote:
Ach ja de lol ervan. Ik vind 'm wel tofquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh
Dat het een gesp is dat vermoedde ik al door het woord 'buckle'![]()
Maar what the fuck heeft een gesp nou met Nintendo te maken, dacht ik nog.
En jawel, zie de foto. En nu snap ik het eerlijk gezegd nog niet, de lol daarvan.
Maar dat kan ook heel goed aan mijn afwijkende (wan)smaak liggen hoor
Hij zit op de post. Ik had je ook nog een pm gestuurd, maar niet lezen he?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh, kutje!!! Dus jij bedoelde DAT weer met tof!
Quote dan die buckle niet, want toen raakte ik helemaal de draad kwijt whehehe
Maar ik verheug me heeeeeeel erg op avondjes vol Kaandorp, met koters op de fiets die in de prikheg vallen en liedjes a la [i]Kom onder mijn klamboehoeeeeeeeeeeeeeeeeee[i/] enzo
Ik snap het ook niet hoor. Sowieso heb ik soms enorme moeite met de kleding die vooral jongens dragen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhh
Dat het een gesp is dat vermoedde ik al door het woord 'buckle'![]()
Maar what the fuck heeft een gesp nou met Nintendo te maken, dacht ik nog.
En jawel, zie de foto. En nu snap ik het eerlijk gezegd nog niet, de lol daarvan.
Maar dat kan ook heel goed aan mijn afwijkende (wan)smaak liggen hoor
Oh jezus, dus dát bedoelde je met 'je bent jarig morgen'quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hij zit op de post. Ik had je ook nog een pm gestuurd, maar niet lezen he?.
het is nog veel erger; ik heb gezegd dat je jarig was, dus ik heb er ook een kaartje in gedaan met gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus, dus dát bedoelde je met 'je bent jarig morgen'![]()
Nou, het kwartje valt hoor! Met enige uren vertraging![]()
Ter excuus: ben op het werk en lees dan af en toe maar een beetje met een half oog
Maar: ook met enige vertraging dan:JEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja! Precies! Wat MOET je er dan mee?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef conleche het volgende:
Dus je kan er niks mee, zeg maar, die buckle?? Tis niet dat ie laserstralen afvuurt op je TV en dat dan de poppetjes dood neervallen?? Dan vind ik hem stom.
Langggggg zal ik leven in de glorieeeeeeejaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
het is nog veel erger; ik heb gezegd dat je jarig was, dus ik heb er ook een kaartje in gedaan met gefeliciteerd.
Pssst... mop. Eén woord: ge-ne-ra-tie-kloofquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Je draagt toch geen kleding omdat het ook nuttig is. Ik wil dat ding omdat ik hem tof vind niet omdat ik er iets mee kan.
Er moeten echt minimaal Pwjoewpwjoejpwjoew en iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppchhhhhhhchh geluidjes inzitten eer ik de aanschaf zal overwegen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:49 schreef Tinkepink het volgende:Ik dacht ook dat je met dat ding spelletjes kon spelen. Een riem als remote zeg maar.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:56 schreef SHE het volgende:
Klootak Boemdikkie!!!![]()
Godverredomme die hele retrorush onzin shop leeggekocht![]()
!!!!
Ik wilde 29 neerzetten, maar toen dacht ik, ach, ik doe gewoon niksquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Precies! Wat MOET je er dan mee?
[..]
Langggggg zal ik leven in de glorieeeeeeejaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Euh, even voor de zekerheid: hoe oud word ik?
Zeg, maak je me nu vier jaar ouder?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor mij zijn jullie allemaal 24 hoor.
* Viking84 rent naar het Greystopic.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef Greys het volgende:
En bedankt voor het 'ik trek je kop er af' tegen die grafhoerrrrrrrrrrrr in het Greys Anatomy topic.
Ik wist dat ik op je subtiliteit kon rekenen![]()
allemaal!
Dat zou jou misschien overkomen. Mij niet heur!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zit je op de bank met je laptop op schoot, je wilt een een kopje choco gaan zetten in de keuken, vergeet je sloffels uit te pluggen en hop, daar lig je door de glazen plaat van je tafel.
Ja, uitermate comfi!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef Anosmie het volgende:!
[ afbeelding ]
Inclusief de volgende originele uitspraken:I Pity The Fool. Don't Gimme No Back Talk, Sucka Quit Your Jibba Jabba. Don't Make Me Mad (grrrauw) First Name Mister, Middle Name Period, Last Name T Shut Up, Fool
Me wants!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef Vivi het volgende:
Ik weiger te erkennen dat ik deleeftijd heb bereikt dat er reeds dingen onder de noemer " retro" vallen.
Hoewel ik me vanochtend tijdens het opmaken realiseerde dat de mensen die 15 jaar jonger zijn dan ik ook al volwassen zijn.
Ohhhhh! DIE wil ik dan weer wel!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef boem-dikkie het volgende:
Positief is het! Het is positief. Ik ben alleen maar positief!
[ afbeelding ]
Shirtje voor Greys.
Ik vond dat PeRi's benaming 'azijnpisser' wel aardig de lading dektquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 rent naar het Greystopic.
Reactie:.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Jeej, ik heb vandaag voor het eerst sinds een week ontbeten én geluncht.
Wacht maar, we dansen die kuikentjes er uit op de 11e!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:51 schreef Vivi het volgende:
Ik weiger te erkennen dat ik deleeftijd heb bereikt dat er reeds dingen onder de noemer " retro" vallen.
Hoewel ik me vanochtend tijdens het opmaken realiseerde dat de mensen die 15 jaar jonger zijn dan ik ook al volwassen zijn.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:48 schreef Ewelina het volgende:
Mijn wasmachine en droger zijn bezorgd en geïnstalleerd. Alleen jammer dat ze niet tegelijkertijd aankunnen
En ik heb zojuist een vriezer geregeld voor 25,- en dan nog een oude sofa.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 13:35 schreef Viking84 het volgende:
Jeej, ik heb vandaag voor het eerst sinds een week ontbeten én geluncht.
Ter ge-rust-stel-ling.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Alleen jammer dat m'n vriend élke keer weer zegt: ''t Is niet echt hoor," als ik weer eens naar adem zit te happen of zo..
Ohhh! Jij bent het vriendje van Dadquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ter ge-rust-stel-ling.
En ja, verder is het ook een volstrekt ongeloofwaardige serie, natuurlijk.
bliepquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ter ge-rust-stel-ling.
Mijn schatje.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef Goodbye het volgende:
Oh, is dat het vriendje van DaD?Thanks for the insight CF!
Pas je quote en post even aanquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ter ge-rust-stel-ling.
Maar vertel nu eens: hoe slank ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
De biefstuk was volstrekt geloofwaardig.
Sshhh, ik was het ook even vergetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
DennyDoe mij Alex maar. Oh wacht, DaD loopt een jaar achter
![]()
Ik hoop dat je mijn post niet hebt gelezen voor de edit?quote:
Oh jeetje nee! Was dat een spoiler! Ja maar blegh. Straks krijgt Do2 nog gelijk ook, met z'n ongeloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
DennyDoe mij Alex maar. Oh wacht, DaD loopt een jaar achter
![]()
Ja, nu heb je 'm weggejaagd!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar vertel nu eens: hoe slank ben jij eigenlijk?
Het blijft allemaal erg geloofwaardigquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh jeetje nee! Was dat een spoiler! Ja maar blegh. Straks krijgt Do2 nog gelijk ook, met z'n ongeloofwaardigheid..
En nou niets meer verklappen!
Maak je om mij geen zorgen, ik ben volledig bijgekeken t/m alle USA afleveringenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hoop dat je mijn post niet hebt gelezen voor de edit?
Nee, ze moeten allebei in de badkamer staan (op elkaar), en er is maar 1 stopcontact. Nu is dát niet het probleem, maar de zekering slaat door als ze allebei tegelijk aanstaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Kun je ze niet allebei op een andere groep aansluiten?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar vertel nu eens: hoe slank ben jij eigenlijk?
Jij maakt altijd duivelse toetsen volgens mijquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:52 schreef ColdFeet het volgende:
Liefjes, ik ga even mijn eigen (helse) toets maken
en daarna met mijn collega naar een boekverkoop
Fijne middag! Niet teveel snacken, allemaal
Oja, van Co moesten we onze mond houdenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je om mij geen zorgen, ik ben volledig bijgekeken t/m alle USA afleveringen![]()
Ander onderwerp!
Weertje he?
Oh, kan een matje (als in voetenveegmat) met rubber onderkant en stoffen bovenkant in de drogertttt?
Weet iemand dat? Als het niet kan, gil dan snel, want hij zit er al in
Ja dames, ik heb het getroffen hoor!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet dan wel een beetje met je ogen knijpen, hoor.
Ja idd! Formaatje zakdoek, voor naast zijn voerbakje ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oja, van Co moesten we onze mond houden![]()
Ehhh, anders heb je een voetenveegmatje voor boris?
Jij bofbips!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja dames, ik heb het getroffen hoor!.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:54 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, ze moeten allebei in de badkamer staan (op elkaar), en er is maar 1 stopcontact. Nu is dát niet het probleem, maar de zekering slaat door als ze allebei tegelijk aanstaanZe verwachten niet dat studenten zowel een wasmachine als een droger hebben. En dat terwijl een droger juist in kleine huizen erg handig is.
Vriezer kan trouwens wel gewoon altijd aanEn da's fijn. Hij is oud, maar voor 25 euro mag ik niet klagen. En hij heeft 4 lades, dus ik kan er veel zooi in kwijt (itt mijn huidige koelkast met 1 vrieslade)
Of om z'n voeten te vegen na de kattenbakquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd! Formaatje zakdoek, voor naast zijn voerbakje ofzo
[..]
Jij bofbips!
Ik zocht even in zijn fobo naar realistische foto's, maar ik kon niets vinden
Die heeft ie al, zo'n matje! En hij gebruikt hem ook nog, hij ligt gewoon pal voor de uitgang van de kattenbak en zo blijven alle korreltjes achter op het matje!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Of om z'n voeten te vegen na de kattenbak
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd! Formaatje zakdoek, voor naast zijn voerbakje ofzo
[..]
Jij bofbips!
Ik zocht even in zijn fobo naar realistische foto's, maar ik kon niets vinden
ALLES mag!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef Inderdaad het volgende:
Mag ik weer meeposten?![]()
Ik hield het eerst niet bij en zat niet supergoed in mijn vel. Nu hou ik het waarschijnlijk ook niet bij, maar ik heb een stok achter de deur nodig qua eten. En eetlijstjes posten hielp wel.
Dat kanquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Maak je om mij geen zorgen, ik ben volledig bijgekeken t/m alle USA afleveringen![]()
Ander onderwerp!
Weertje he?
Oh, kan een matje (als in voetenveegmat) met rubber onderkant en stoffen bovenkant in de drogertttt?
Weet iemand dat? Als het niet kan, gil dan snel, want hij zit er al in
Dit topic is toch zo weer vol, kan hij toch niet terugvindenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit gaat 'ie níet leuk vinden.. Maar hij is toch net naar z'n werk gegaan.
.
Ja, anders heb je er zo weinig aan hequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:04 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Wel handig ja... Een vrizer die altijd aan kan!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kan
Ik doe ook mn douchemat met rubberen onderkant en stoffen bovenkant wel eens in de droger.
Tegenwoordig met baard. Nog leuker.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit topic is toch zo weer vol, kan hij toch niet terugvinden
Wat een leuke meneer!
Niks mis toch? Vind het een leuke foto heur.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Soms ertussen springen, dat lukt me nog wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]
ALLES mag!![]()
Doe gewoon waar jij je prettig bij voelt. Bijhouden hier is bijna onbegonnen werk, je springt er gewoon af en toe tussen!
Nicequote:
Oh dat is de fotostudio. Hangen verschillende kleuren papier voor achtergronden op foto's!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
NiceWat hangt daar voor raars aan de muur?
Ahh. Ben je fotograaf of model?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:19 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oh dat is de fotostudio. Hangen verschillende kleuren papier voor achtergronden op foto's!
Nee gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef mordradead het volgende:
[..]
Heb je zo'n zakje met sinasappelsmaak?
Leuke foto, leuke vent.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Da's fijn!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, werd net gebeld dat de koopzondag van 7 december niet doorgaat, dus ik kan gewoon het hele Sinterklaasweekend bij de familie van m'n vriend blijven in het huisje van z'n vader (met bubbelbad, zonnebank, sauna...).
.
Ik belde 'm net even: "Wat, voor het hele forum!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Leuke foto, leuke vent.
Ik denk dat mijn vriend een week niet tegen me praat als ik zijn foto zou posten.
Wat fijn! Zo'n weekendje klinkt errug goed zeg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Joepie, werd net gebeld dat de koopzondag van 7 december niet doorgaat, dus ik kan gewoon het hele Sinterklaasweekend bij de familie van m'n vriend blijven in het huisje van z'n vader (met bubbelbad, zonnebank, sauna...).
.
Ja, is ook erg gezellig. Eén avond vieren we Sinterklaas, met cadeautjes, één avond gaan we gezellig uit eten, we gaan golfen (waar ik enorm slecht in ben...), warme chocomel drinken, wandelen, heerlijk! Vorig jaar kon ik er ook al niet het hele weekend bij zijn door m'n werk, maar nu gelukkig wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Wat fijn! Zo'n weekendje klinkt errug goed zeg.
Wat een leuke meneer iddquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
Hoe reageerde je baas toen je zei dat je 30 nov. niet kunt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, is ook erg gezellig. Eén avond vieren we Sinterklaas, met cadeautjes, één avond gaan we gezellig uit eten, we gaan golfen (waar ik enorm slecht in ben...), warme chocomel drinken, wandelen, heerlijk! Vorig jaar kon ik er ook al niet het hele weekend bij zijn door m'n werk, maar nu gelukkig wel..
M'n baas vroeg alleen wel of ik dan 30 november wilde werken, want daar werd de koopzondag naar toe verplaatst. Maar voor die dag heb ik al m'n hele familie uitgenodigd om m'n verjaardag te komen vieren. Nu voel ik me daar nog schuldig over ook..
Ik heb een héél relaxte baas tegenwoordig, dus hij zei meteen: "Oh is goed joh, ik regel wel een ander." Ik ben alleen m'n oude baas nog gewend bij wie vrij vragen een hels karwei was. En ter verdediging (wat helemaal niet nodig is, maar toch): ik heb gewacht met het uitnodigen van m'n familie tot het rooster bekend was!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe reageerde je baas toen je zei dat je 30 nov. niet kunt?
Ik kan het me wel een beetje voorstellen dat je je daar schuldig om voelt, maar aan de andere kant... je hebt ook een leven náást je werk natuurlijk. Hij begreep het wel zeker?
Wat GOED van je!!! Je bent er dan naar eigen zeggen slecht in, maar je hebt het toch maar mooi gedaan. Voel je je nu niet hartstikke goed en opgelucht?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef kwakveense het volgende:
ik heb vandaag allemaal taken en verantwoordelijkheden gedelegeerd/van me af gelegdik ben dara zo slecht in... maar t lucht wel op! en morgen eindelijk praten met de baas, wie weet waar we dan uit komen...
hoi boem en wb inderdaad
Je gaat toch spinnen? Néém dan lekker nog zo'n krentenbol!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
Greejs!![]()
zit stiekem toch nog verwikkeld in een discussie in SES
maargoed, het is School en Studie, dus het heeft nog iets met studeren te maken
ik wil nog zo'n krentenbol![]()
een beetjequote:Op dinsdag 25 november 2008 15:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat GOED van je!!! Je bent er dan naar eigen zeggen slecht in, maar je hebt het toch maar mooi gedaan. Voel je je nu niet hartstikke goed en opgelucht?
als ik nou echt trek/honger had, dan had ik 't gedaan, maar nu is 't alleen maar omdat ik de smaak zo lekker vindquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Je gaat toch spinnen? Néém dan lekker nog zo'n krentenbol!
Anders ga je van je graatje straks
Hoe bedoelluuu?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Echt Greys, ik weet niet wat voor pillen jij neemt, maar ik wil ze ook.
Je bent zó positief over alles! Dat vind ik echt bewonderingswaardig. Zit je nou nooit op mensen te schelden of zo?quote:
Ohhh zéker wel hoor! Ik heb het ook wel eens enorm níet naar mijn zin en dat zal men merken ook danquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bent zó positief over alles! Dat vind ik echt bewonderingswaardig. Zit je nou nooit op mensen te schelden of zo?.
nee, want hij sms-te doodleuk dat ik na 't spinnen maar naar huis moest fietsen en dat hij de boodschappen nu wel zou doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
@Mo:Da's best lullig ja!
Was hij het vergeten dat je daarheen zou komen?
Nou, ik vind je in ieder geval hartstikke lief.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh zéker wel hoor! Ik heb het ook wel eens enorm níet naar mijn zin en dat zal men merken ook dan![]()
Ik zal alleen niet gauw iemand zomaar een kat geven, omdat ik een mietje/softie/watje ben dat al heel snel iets of iemand zielig vindt. De Roze Puppels proberen me dat laatste al een beetje af te leren
Heb in elk geval een hekel aan ruzie of rotgevoelens of verdrietige mensen en.. en... maar ik moet wel eens leren dat ik dat niet allemaal op kan lossen
@Mo:Da's best lullig ja!
Was hij het vergeten dat je daarheen zou komen?
Ah! Hij voelt dus wel dat ie 'fout' zit met zijn boodschappen doen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee, want hij sms-te doodleuk dat ik na 't spinnen maar naar huis moest fietsen en dat hij de boodschappen nu wel zou doen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, ik vind je in ieder geval hartstikke lief..
En jij met de beentjes op tafel instructies gillen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dan mag hij de shoarma opbakken vanavond![]()
dattie wel af en toe moet roerenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij met de beentjes op tafel instructies gillen!![]()
![]()
Kim! Lekkâhhhhhhhhhhhhhh!![]()
Wij eten een tomatensoepje en stokbroodjes met rosbief, fricandeau, streaky bacon en een zoet sausje en op het andere stokbroodje gaat filet americain, een eitje, uitje en wat mayo
Miffy heeft al gepost met goed nieuwsquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 16:32 schreef Greys het volgende:
Iemand nog een handje over?
Het kan geen kwaad in elk geval... (er wordt vandaag een Fok! babietje geopereerd dat een levensbedreigende hartafwijking heeft).
Thijmen
Met die mannen weet je het maar nooitquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dattie wel af en toe moet roeren
Ga jij es in bed liggen? Als je ziek bent, dan moet je gewoon lekker naar huis gaan. Niet gaan sporten, dat is niet goed voor je.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:33 schreef conleche het volgende:
Ik stond net bij de Appie en ik werd me een partij misselijk ineensIk was echt bang dat ik de boel zou onder
![]()
Ik dacht dat ik een kater had, maar misschien word ik wel gewoon ziek. Ik ga zo maar een beetje rustig aan doen in de sportschool....
DaD: nice BF!!![]()
lijstje:
O: gekookt eitje, rosbief
T: cracker met gekookt eitje
L: meloen met serranoham
T: ontbijtkoek light
D: waarschijnlijk een salade met ui en geitenkaas en daarna een rundervink met bloemkool.
Dat is toevallig, ik zat nét dat topic door te lezen, kom ik hier, zie ik je linkje. Maar gelukkig zeg. Ik zat met de tranen in m'n ogen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:37 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh! Net een update van de moeder van het babietje!
De operatie is geslaagd
Co! Zou je niet gewoon een keertje de sportschool overslaan? Serieus?
Even lekker wat eten en rustig aan doen!
Neuh, het gaat wel weer, bovendien was de laatste x dat ik de sportschool van binnen zag, afgelopen donderdag!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:37 schreef Greys het volgende:
Ohhhhh! Net een update van de moeder van het babietje!
De operatie is geslaagd
Co! Zou je niet gewoon een keertje de sportschool overslaan? Serieus?
Even lekker wat eten en rustig aan doen!
Als ik in Utrecht ben, en ik eet iets slechts (zoals een broodje Bart of een ijsje van Australians), dan ben ik serieus bang om SHE tegen te komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die mannen weet je het maar nooit
MissBliss, ik las het ook net!
Boem, MacDo![]()
Dat ga ik ook binnenkort weer eens doen!
Als SHE de andere kant opkijkt!
Niet met een ongezonde hap in je tengelsquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou 't wel leuk vinden om SHE tegen te komen heur.
Als je zuinig bent op je oren zou ik haar - als ik jou was - niet met een zak patat met dubbel mayo tegen willen komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zou 't wel leuk vinden om SHE tegen te komen heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |