Ach gossie wat een scheetje!!quote:
Nou als Stereophonics een 10 is op de schaal van 1 tot 10, dan is Pete een 7 qua muziek. Qua looks, hebben we het dan weer wel over een whole different ballgame........quote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef mordradead het volgende:
Is het wel muziek om kcal mee te verbranden? Vorige week was ik bij een concert en heb ik keihard staan rocken dus veul verbrand
Ken die gast trouwens niet maar ik geloof dat jij ook naar Stereophonics luisterde dus het zal wel oke zijn
Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?quote:Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach gossie wat een scheetje!!
Ben weer tuus. Pete Murray is echt een lekker dingMooie kop en armen, ietwat breed in de heupen, maar dat zien we door de vingers
Na het concert duurde het even voor we naar buiten gingen want we hadden ons drankje nog niet op en toen stonden bij de uitgang de gitarist en toetsenist. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar volgens mij waren ze opzoek naar een groupie.![]()
Pete stond er helaas niet, anders had ik hem zéker uitgenodigd.
Heb 4 biertjes op en ben een beetje tipsy
Zeker de groeten doen!! Wb de muziek: ik vind dat ene nummer (so beautiful) echt heel mooi, maar dat bewaarde hij tot het einde. De rest is best oké, maar idd nogal rustig. Niet onaangenaam though.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?
Was het concert zelf ook leuk, ik ben namelijk een beetje bang dat het ietwat saai gaat worden, want het is toch best rustige muziek die hij maakt,..
Zo laat is dat niet. Wat ga je nu voor boom nemen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:29 schreef SHE het volgende:
En waarom ben ik wakker om half 1 s' nachts?
Dat is te zeggen: zijn favo-plekje is tegenwoordig die zwarte stoel waar jij niet uit te branden was!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:36 schreef SHE het volgende:
geen boom? de boom staat nu in al zijn glorie MET lichtjes op het terras.
Ik kan het zien vanaf de bank dus dat is ook leuk
Morgen ga ik er notenkransjes in hangen voor de fogelz
Hoest met Koekie? Mist ie me al?
Oké cool, wat voor music heb je gedraaid? Enne ga je ook shouten enzo of blijf je gewoon rielex?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste echte spinningles(nou ja halve) gegeven! En het ging best goed, en iedereen vond dat ik het leuk had gedaan en zei dat ik mag blijventooch leuk om te horen!
Morgenavond geljik nog een keer, dan hebben we dat enge begin ook maar gehad...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:49 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb de prijsvraag van de mp3speler gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dus:
afbeelding
Gaaf he?!quote:
Hee Vampie, hoe gaat het met je?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:49 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb de prijsvraag van de mp3speler gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dus:
afbeelding
Tofquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaaf he?!![]()
En ik had er ook echt één nodig, want m'n vorige is kaput!
Goed hoor! Word er alleen een beetje ziek van dat het allemaal niet wil zoals ík het wil!quote:
Ik dacht dat ik het al kon vergeten om dat de FP al bekend had gemaakt wie hadden gewonnen en er op het forum werd gezegd dat er per mail contact werd opgenomen. Nouja, ik kreeg vanochtend dus een mailtje!quote:
Haha, dat is logischquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goed hoor! Word er alleen een beetje ziek van dat het allemaal niet wil zoals ík het wil!
Offuh het zijn gewoon stiekem toch zwangerschapshormonen... Krijg je ook wel eens puistjes van enzo...quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Tof dat het goed is gegaan fiets tjik!
Hier weer met de handen in het haar
Ik was gestopt met de pil ( paar maanden ) en toen weer begonnen omdat ik mezelf zo labiel vond.
Krijg ik ineens jeugdpuistjes. Ik ben fucking 30!Ik heb nooit jeugdpuistjes gehad
Of zou ik dan toch een verlate puberteit hebben
Morgen dus maar weer stoppen met die rommel. Ik had ook gewoon geduld moeten hebben en niet weer moeten beginnen.
*sla mij hard*
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, zometeen naar de tandarts mijn laatste verstandskiezen eruit.....ik wil niet
Hoe lang zou het duren voordat je echt kunt merken dat je gestopt bent en alles weer een beetje in balans is enzo?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Tof dat het goed is gegaan fiets tjik!
Hier weer met de handen in het haar
Ik was gestopt met de pil ( paar maanden ) en toen weer begonnen omdat ik mezelf zo labiel vond.
Krijg ik ineens jeugdpuistjes. Ik ben fucking 30!Ik heb nooit jeugdpuistjes gehad
Of zou ik dan toch een verlate puberteit hebben
Morgen dus maar weer stoppen met die rommel. Ik had ook gewoon geduld moeten hebben en niet weer moeten beginnen.
*sla mij hard*
Rustige warming up met de last shadow puppets, even vrolijk en fout "In the jungle, the mighty jungle" van tight fit, the killers, remix van sweet dreams en insomnia(faithless), anouk en nog wat meer. Lekker afwisselend dus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oké cool, wat voor music heb je gedraaid? Enne ga je ook shouten enzo of blijf je gewoon rielex?Ik was op een feessie weekend jl. en toen begon iemand ook tegen mij te zeveren dat ik spinningles moet gaan geven. Maar ik zie mezelf dat echt helemaal niet doen.
Dankjewelquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Anosmie het volgende:voor Vik the Rockchick
Ik heb al je platen.
voor Goodbye!!!
Sterkte voor Miss_S, bij mij viel het onwijs mee die kiezentrekkeritus. Neem vooraf pijnstillers want als je giechel verdoofd is krijg je niks weg. Als je thuis bent doe je wat ijsblokjes in een plastic zakje en daarover een washandje. Ga lekker op bed ligen met het ijswashandje tegen de mishandelde kaak aan tegen de zwelling. En dan ben je morgen weer helemaal ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |