Ach gossie wat een scheetje!!quote:
Nou als Stereophonics een 10 is op de schaal van 1 tot 10, dan is Pete een 7 qua muziek. Qua looks, hebben we het dan weer wel over een whole different ballgame........quote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef mordradead het volgende:
Is het wel muziek om kcal mee te verbranden? Vorige week was ik bij een concert en heb ik keihard staan rocken dus veul verbrand
Ken die gast trouwens niet maar ik geloof dat jij ook naar Stereophonics luisterde dus het zal wel oke zijn
Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?quote:Op maandag 24 november 2008 23:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ach gossie wat een scheetje!!
Ben weer tuus. Pete Murray is echt een lekker dingMooie kop en armen, ietwat breed in de heupen, maar dat zien we door de vingers
Na het concert duurde het even voor we naar buiten gingen want we hadden ons drankje nog niet op en toen stonden bij de uitgang de gitarist en toetsenist. Ik weet niet wat ze aan het doen waren, maar volgens mij waren ze opzoek naar een groupie.![]()
Pete stond er helaas niet, anders had ik hem zéker uitgenodigd.
Heb 4 biertjes op en ben een beetje tipsy
Zeker de groeten doen!! Wb de muziek: ik vind dat ene nummer (so beautiful) echt heel mooi, maar dat bewaarde hij tot het einde. De rest is best oké, maar idd nogal rustig. Niet onaangenaam though.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik ga woensdag naar 'm toe, zal ik hem nog even de groeten van je doen?
Was het concert zelf ook leuk, ik ben namelijk een beetje bang dat het ietwat saai gaat worden, want het is toch best rustige muziek die hij maakt,..
Zo laat is dat niet. Wat ga je nu voor boom nemen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:29 schreef SHE het volgende:
En waarom ben ik wakker om half 1 s' nachts?
Dat is te zeggen: zijn favo-plekje is tegenwoordig die zwarte stoel waar jij niet uit te branden was!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:36 schreef SHE het volgende:
geen boom? de boom staat nu in al zijn glorie MET lichtjes op het terras.
Ik kan het zien vanaf de bank dus dat is ook leuk
Morgen ga ik er notenkransjes in hangen voor de fogelz
Hoest met Koekie? Mist ie me al?
Oké cool, wat voor music heb je gedraaid? Enne ga je ook shouten enzo of blijf je gewoon rielex?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:09 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb vanavond mijn eerste echte spinningles(nou ja halve) gegeven! En het ging best goed, en iedereen vond dat ik het leuk had gedaan en zei dat ik mag blijventooch leuk om te horen!
Morgenavond geljik nog een keer, dan hebben we dat enge begin ook maar gehad...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 07:49 schreef Goodbye het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb de prijsvraag van de mp3speler gewonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dus:
afbeelding
Gaaf he?!quote:
Hee Vampie, hoe gaat het met je?quote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dus:
afbeelding
Tofquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gaaf he?!![]()
En ik had er ook echt één nodig, want m'n vorige is kaput!
Goed hoor! Word er alleen een beetje ziek van dat het allemaal niet wil zoals ík het wil!quote:
Ik dacht dat ik het al kon vergeten om dat de FP al bekend had gemaakt wie hadden gewonnen en er op het forum werd gezegd dat er per mail contact werd opgenomen. Nouja, ik kreeg vanochtend dus een mailtje!quote:
Haha, dat is logischquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:24 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goed hoor! Word er alleen een beetje ziek van dat het allemaal niet wil zoals ík het wil!
Offuh het zijn gewoon stiekem toch zwangerschapshormonen... Krijg je ook wel eens puistjes van enzo...quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Tof dat het goed is gegaan fiets tjik!
Hier weer met de handen in het haar
Ik was gestopt met de pil ( paar maanden ) en toen weer begonnen omdat ik mezelf zo labiel vond.
Krijg ik ineens jeugdpuistjes. Ik ben fucking 30!Ik heb nooit jeugdpuistjes gehad
Of zou ik dan toch een verlate puberteit hebben
Morgen dus maar weer stoppen met die rommel. Ik had ook gewoon geduld moeten hebben en niet weer moeten beginnen.
*sla mij hard*
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:18 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, zometeen naar de tandarts mijn laatste verstandskiezen eruit.....ik wil niet
Hoe lang zou het duren voordat je echt kunt merken dat je gestopt bent en alles weer een beetje in balans is enzo?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Tof dat het goed is gegaan fiets tjik!
Hier weer met de handen in het haar
Ik was gestopt met de pil ( paar maanden ) en toen weer begonnen omdat ik mezelf zo labiel vond.
Krijg ik ineens jeugdpuistjes. Ik ben fucking 30!Ik heb nooit jeugdpuistjes gehad
Of zou ik dan toch een verlate puberteit hebben
Morgen dus maar weer stoppen met die rommel. Ik had ook gewoon geduld moeten hebben en niet weer moeten beginnen.
*sla mij hard*
Rustige warming up met de last shadow puppets, even vrolijk en fout "In the jungle, the mighty jungle" van tight fit, the killers, remix van sweet dreams en insomnia(faithless), anouk en nog wat meer. Lekker afwisselend dus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oké cool, wat voor music heb je gedraaid? Enne ga je ook shouten enzo of blijf je gewoon rielex?Ik was op een feessie weekend jl. en toen begon iemand ook tegen mij te zeveren dat ik spinningles moet gaan geven. Maar ik zie mezelf dat echt helemaal niet doen.
Dankjewelquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:41 schreef Anosmie het volgende:voor Vik the Rockchick
Ik heb al je platen.
voor Goodbye!!!
Sterkte voor Miss_S, bij mij viel het onwijs mee die kiezentrekkeritus. Neem vooraf pijnstillers want als je giechel verdoofd is krijg je niks weg. Als je thuis bent doe je wat ijsblokjes in een plastic zakje en daarover een washandje. Ga lekker op bed ligen met het ijswashandje tegen de mishandelde kaak aan tegen de zwelling. En dan ben je morgen weer helemaal ok.
En ik heb er nu al zin in!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef motorbloempje het volgende:
maar we gaan over 2 weken wel naar dEUS
Datquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:45 schreef Anosmie het volgende:
Oe. Als je heel lang aan de pil bent geweest dan kan het wel een tijdje duren eer je lichaam weer de oude is. Die kunstmatige cyclus heeft zo lang jouw lichaam de taken uit handen genomen. Het duurt gewoon even voordat je lichaam die taken zich weer eigen heeft gemaakt.
Zolang je backup hebt is er niks aan het handje. Maar ik heb nog geen backup.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:54 schreef Liejannuh het volgende:
En ik heb er nu al zin in!
Ow, en Anosmie, niets mis met je baan opzeggen.Heb ik ook gedaan.
Goed punt. Zie PM.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:00 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Zolang je backup hebt is er niks aan het handje. Maar ik heb nog geen backup.
En toch trillende handjes, of niet boemquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is het met Miss_S haar tandtrek praktijken?
Ik ben net bij de tandarts geweest en zoals altijd had ik weer niks!
Dat doe je goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe is het met Miss_S haar tandtrek praktijken?
Ik ben net bij de tandarts geweest en zoals altijd had ik weer niks!
Ja.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En toch trillende handjes, of niet boem
Ik heb één verstandskies laten uhh 'verwijderen' houden we 't maar op en dat viel ook wel mee !quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Hier is alles ook redelijk goed, geen lastnog niet tenminste
En nu al mijn verstandskiezen eruit zijn hoop ik over een half jaar ook te kunnen zeggen dat ik een keer niets hoef
Meestal onthoud je alleen maar de horror verhalen maar ik ga er wel vanuit dat het goed blijft gaatquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb één verstandskies laten uhh 'verwijderen' houden we 't maar op en dat viel ook wel mee !
Ahhquote:
Moblo, echt zó'n bekend gevoel, maar soms mis je die motivatie op één of andere manierquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik heel even nutteloos zeuren?![]()
bleuh! Douchen, uitkleden, kijk je in de spiegel, denk je:![]()
Nu ik alweer een tijdje stilsta rond de 68 vind ik dát dus echt een naar getal, een dík getal.. als ik nu iets neem 's avonds of iets lekkers eet/maak denk ik: nou ja, dan nog maar een dagje 'dik'.
Hoef niet te horen 'maar je bent niet dik' want weet nu ook wel dat ik met een bmi van 22 ook niet dik ben en dat ik met broeken maat 36 óók niet dik ben, maar zo voelt 't nog wel.. vooral als je weer even een tijdje stilhangt..
En dan neem ik me voor om ontzettend te gaan sit-uppen, pilatessen, etc. maar meer dan spinnen en kickboksen gebeurt er niet, en daarvan heb ik niet het idee dat mn buik slinkten dát wil ik juist zo graag.. die buik weg.. zodat ik m niet meer in hoef te houden
zo!
nu ga ik verder knabbelen aan mn knackebrodjes, een pot thee zetten, wat nuttigs doen en zittend goddelijk slank worden![]()
Is dat slecht?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Meestal onthoud je alleen maar de horror verhalen maar ik ga er wel vanuit dat het goed blijft gaat
Weet trouwens iemand waarom mais slecht is als je wilt afvallen? Dat had ik namelijk nog echt nooit gehoord....
Bij The Biggest Loser zeiden ze dat, ik vind het ook altijd lekkerquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is dat slecht?Ik vind mais wel lekker
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze dus:
afbeelding
ja, fotoquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef cyclechick het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik een foto in mijn fotoboek zal zetten hier, (al weet ik niet eens hoe dat moet, dus dat maakt de keus dan wel weer makkelijk
Maar ben toch bang dat mensen me herkennen (waarom eigenlijk? Schrijf geen deep dark secrets of rare dingen hier), en aan de andere kant vind ik het zelf altijd leuk als ik een gezicht achter een naam kan zien.
..Zucht.. keuzes maken...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben trouwens een vals sekreet. We hadden dus geen internet vanochtend en ik vond dat Mark dat maar even moest fiksen. Maar hij lag nog in bed te stinken. Ik: "We hebben geen internet. Hoe kan dat?" En hij zo van: "Weet ik niet" (maw: ik kijk straks, ik ben nu aan het slapen). Ja wat nou weet ik niet. Kom dat bed uit en fiks het, jij bent de computerexpert hier in huis en ik wil Fokken!
![]()
. Dus ik was zwaar geďrriteerd. Toen ging ik m'n melk opwarmen in de magnetron en daar stond nog een bord eten van hem in van gisteravond. En toen loog ik tegen hem dat de katjes van zijn bord hadden zitten eten. En toen was hij ook geďrriteerd. Zo
.
quote:
Dat wist ik ook niet, ik vind het altijd heeel lekker om salade te maken met tomaat, sla, mais en evt komkommer en ei, en beetje ceasar dressing. Jammie! En mais is sowieso lekker..quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Bij The Biggest Loser zeiden ze dat, ik vind het ook altijd lekker
Hij heeft gisteravond twee porties gemaakt. Eentje voor gisteravond en eentje voor vanavond. En die voor vanavond stond dus in de magnetron. Ik heb het gewoon teruggezet in de magnetron toen ik m'n melk verwarmd had. Dus er is geen katje bij in de buurt geweestquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:28 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Hahaha en wat heb je er nu mee gedaan dan, weggegooid, zelf opgegeten of daadwerkeljik aan de katjes gegeven? Of zei je het pas, nadat hij ervan had gegeten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Wat een liefdequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik zie over 8 uur Dr.Awesome weer!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:37 schreef Goodbye het volgende:
Wat een beauty niet?Even een spoilertje voor de mensen die aan het werk zijn, grote foto
Je bent niet bepaald een fotografisch talentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Poes kwam gewoon een beetje te dichtbijquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:45 schreef cyclechick het volgende:
Ik dacht al dat het aan mijn computer lag, aan de instellingen ofzo dat het zo wazig was.
Maar t lijkt me een mooie poes
3 jaar ofzo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een liefdeZeg, hoelang leven die beestjes eik?
Mijn hammie leefde maar één jaar. Vermoedelijk door de duplodoolhoven waar ie niet zo van hieldquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Vik, trutKijk nou
Ahw, cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De aanhouder wint, ik heb foto's, maar misschien blijven ze niet eeuwig staan, dat weet ik nog niet..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:45 schreef Goodbye het volgende:
Vik, trutKijk nou
Awww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Cyclechickquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw, cute!
De aanhouder wint, ik heb foto's, maar misschien blijven ze niet eeuwig staan, dat weet ik nog niet..
Vertederend he? Ze ligt nu lief bij me te slapen en als ik haar dan even aai krijg ik zo'n zacht piepje te horenquote:
En ik heb gespiekt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw, cute!
How cute!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vertederend he? Ze ligt nu lief bij me te slapen en als ik haar dan even aai krijg ik zo'n zacht piepje te horen
Ja, Co was ook al nog verbaasd dat ik niet op Audrey Hepburn lijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:54 schreef cyclechick het volgende:
Ws door de avatar, die heeft bruin haar
Ik ben bij tjid en wijle met verve een dom blondje..
Ik hoor nog net geen 'how you doin'?' uit je mond komenquote:
Wat een beautyquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:50 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ahw, cute!
Herkenbaar MoBlo!quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef motorbloempje het volgende:
mag ik heel even nutteloos zeuren?![]()
bleuh! Douchen, uitkleden, kijk je in de spiegel, denk je:![]()
Nu ik alweer een tijdje stilsta rond de 68 vind ik dát dus echt een naar getal, een dík getal.. als ik nu iets neem 's avonds of iets lekkers eet/maak denk ik: nou ja, dan nog maar een dagje 'dik'.
Hoef niet te horen 'maar je bent niet dik' want weet nu ook wel dat ik met een bmi van 22 ook niet dik ben en dat ik met broeken maat 36 óók niet dik ben, maar zo voelt 't nog wel.. vooral als je weer even een tijdje stilhangt..
En dan neem ik me voor om ontzettend te gaan sit-uppen, pilatessen, etc. maar meer dan spinnen en kickboksen gebeurt er niet, en daarvan heb ik niet het idee dat mn buik slinkten dát wil ik juist zo graag.. die buik weg.. zodat ik m niet meer in hoef te houden
zo!
nu ga ik verder knabbelen aan mn knackebrodjes, een pot thee zetten, wat nuttigs doen en zittend goddelijk slank worden![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vertederend he? Ze ligt nu lief bij me te slapen en als ik haar dan even aai krijg ik zo'n zacht piepje te horen
Er mogen wel 5 kg's af maar voor de rest boeit 't me eigenlijk niet zo. Ik ben er trouwens ook niet erg actief mee bezig, ik eet gewoon wat minder twixjes en sport.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Herkenbaar MoBlo!
Ik ben nu 20 kilo lichter dan toen ik op mijn zwaarst was, en soms zie ik foto's waarbij ik denk "hee, ik lijk bijna dun!" en als ik dan voor de spiegel sta dan vind ik mijn benen weer dik!
Maar is er hier uberhaupt iemand die helemaal tevreden is met zijn lichaam?
Ik hou me er totaal niet meer mee bezig. En ik stoor me eigenlijk nog meer aan Peter R dan aan Joran.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Hebben jullie het meest recente Jorannieuws al gelezen?. Wat een verschrikkelijke gast is dat. Eerst een mooi verhaal vertellen en het dan weer terugtrekken.
Fijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Viking84 het volgende:
O, wat voel ik me heerlijk slank vandaag. M'n favo broek zit losjes, m'n buik is platter dan ooit
![]()
.
Ik pas ook in de broeken van Mark. Maar ze zitten niet mooiquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Fijn
Ik heb vandaag per ongeluk een broek vanaangetrokken
En hij zat nog goed ook!
Is dat niet een beetje vrouw eigen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat viel bij deze heel erg mee. Maar ik heb eigenlijk altijd strakke pijpen, en deze broekspijpen zitten wijd, dat staat me niet zo mooi.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik pas ook in de broeken van Mark. Maar ze zitten niet mooi.
Je went eraan zoals je nu bent. Ik moet mezelf echt even in herinnering brengen dat ik al 15 kg ben afgevallen. Het voelt gewoon niet zo. Ik ben nu zoals ik nu ben en ik ben nu nog niet tevreden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje vrouw eigen?
Ookal voelde ik me soms 30 kilo geleder slanker dan nu
Kijk hoe goed het voor je is dat je van die dame af bent! je leven terug, en slanker dan ooit!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Viking84 het volgende:
O, wat voel ik me heerlijk slank vandaag. M'n favo broek zit losjes, m'n buik is platter dan ooit
![]()
.
Ja, ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:59 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
*vervolgt kweelzang van 127,5 topic terug*quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:17 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, ikIk denk werkelijk dat ik in mijn handjes mag knijpen met het lichaam dat ik nu heb. Helemaal als ik bedenk hoe weinig ik er voor hoef te doen enzo en gezien mijn leeftijd en het feit dat ik twee kinderen heb gekregen en al helemaal in vergelijking met de gemiddelde vrouw in mijn dorp
.
Overigens ben ik in Amsterdam, Köln of een willekeurige andere grote stad in eens een stuk minder tevreden
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:25 schreef Anosmie het volgende:
[..]
*vervolgt kweelzang van 127,5 topic terug*
Tink! Jij ÜberKuhrMensch. Hoe is het met de hervonden RRR? Alles nog steeds Rustig, Regelmatig en Rein?.
Ik ben met pushups begonnen door jouw ferme tetten-verhaal. Pay it forward!
Ja, ik vond ze woest aantrekkelijk. Maar daar ik al getrouwd ben en jij ook al voorzien, heb ik mijn ogen er van afgetrokken en heb geprobeerd ze te vergeten, maar nu breng je ze weer terug in mijn herinnering en RRRRrrrr.........quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Heuh metmelk. Heb je mijn pantoffels wel gezien gister?
Ik heb het precies omgekeerd; met sterke drank heb ik heel snel een kater, met bier eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:58 schreef conleche het volgende:
Wat is dat met bier?? Iedere keer als ik bier drink heb ik de volgende dag een kater. En het waren niet veel biertjes. Ik geloof 3 of 4?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik vond ze woest aantrekkelijk. Maar daar ik al getrouwd ben en jij ook al voorzien, heb ik mijn ogen er van afgetrokken en heb geprobeerd ze te vergeten, maar nu breng je ze weer terug in mijn herinnering en RRRRrrrr.........
Senk joe! En wat een bitch, die ShadowCat. Maar alles was al gezegd door SHEquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Goodbye, dochterlief, gefeliciteerd met het winnen van de prijsvraag!
Vik, jeuj voor het plattebuikgevoel!
SHE, waaraan merkte je in gódsnaam dat je katten depressief werden van je kerstboom?![]()
En bedankt voor het 'ik trek je kop er af' tegen die grafhoerrrrrrrrrrrr in het Greys Anatomy topic.
Ik wist dat ik op je subtiliteit kon rekenen![]()
allemaal!
Dat zie je verkeerd, (van Pete, bedoel ik, niet van fietschick, want die idd heel pretty!)quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb buikpijnVolgens mij ben ik verstopt
Cyclechick is pretty! En Pete Murray is best good-looking, maar ik vind hem een vreselijk brave, huisvaderachtige uitraling hebben... Niet echt het 'neem me nu'-type
Dan zit je op de bank met je laptop op schoot, je wilt een een kopje choco gaan zetten in de keuken, vergeet je sloffels uit te pluggen en hop, daar lig je door de glazen plaat van je tafel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:18 schreef vergeetmewelletje het volgende:
tvp.
Oh, en USB-goodies voor de winter.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |