Ik denk dat de meeste Vitesse fans die wedstrijd beschouwen als de wedstrijd die ze zo snel mogelijk wilden vergeten.quote:
Maar in mijn optiek vond ik het een geweldige wedstrijdquote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Vitesse fans die wedstrijd beschouwen als de wedstrijd die ze zo snel mogelijk wilden vergeten.
Dat was toch met De Nooijer?quote:Op maandag 24 november 2008 21:10 schreef methodmich het volgende:
KNVB-beker halve finale 1996 Sparta - Feyenoord 1-0 na golden goal
Ja, toen werd Dennis de Nooijer een definitieve held.quote:
Eens! Sowieso wat mooie wedstrijden dat toernooi, zoals de poulewedstrijd tussen Italie en Brazilie en de halve finale tussen Frankrijk en Duitsland.quote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef Beschouw het volgende:
WK 82 finale Italie-West Duitsland 3-1
AS Roma-Ajax was 1-1, Atletico-Ajax was 2-3.quote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef kalinho het volgende:
Nederland - Italie Ek2000 0-0, Italie wns
Nederland - Italie Ek2008. 3-0
As Roma - Ajax . Cl 2003? 0-1
CL kwartfinale 1997 Atlético Madrid - Ajax 2-4 (van wat ik er dan nog gezien heb iig)
Az - Sporitng Lissabon 2-3. De tering in de allerlaatste minuut
Willem II - Ajax 0-2 2007. Niet de beste maar ben 1000x doodgegaan die middag
CL finale 2005 Liverpool-AC Milan 3-3
oei. ik herinner me 0-1 en dat Ajax toch standhieldquote:Op maandag 24 november 2008 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
AS Roma-Ajax was 1-1, Atletico-Ajax was 2-3.
God, die ja.quote:Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef Prik0 het volgende:
PSV - AC Milan 3-1 Halve Finale CL 2005
Wat een wedstrijd.
0-1 binnen de minuut van Andy. 1-1 werd gemaakt door (ik dacht) Panucci.quote:Op maandag 24 november 2008 22:02 schreef kalinho het volgende:
[..]
oei. ik herinner me 0-1 en dat Ajax toch standhield
Volgens mij die lelijkerd met die littekens. Cassano of zo.quote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
0-1 binnen de minuut van Andy. 1-1 werd gemaakt door (ik dacht) Panucci.
Anders ik wel, trauma voor de rest van m'n leven.quote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef kalinho het volgende:
Willem II - Ajax 0-2 2007. Niet de beste maar ben 1000x doodgegaan die middag
Kloptquote:Op maandag 24 november 2008 22:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Volgens mij die lelijkerd met die littekens. Cassano of zo.
quote:Op maandag 24 november 2008 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
2000-'01 FC Barcelona-Valencia 3-2
Door deze overwinning plaatste Barca zich alsnog voor de voorronde van de CL.
Rivaldo
Met Beckenbauer in de liftquote:Op maandag 24 november 2008 22:30 schreef kalinho het volgende:
trouwens!
Cl Finale 1999
Bayern Munchen - Man. United 1-2
Odee wat een wedstrijd was dat. in de 89e en 93e minuut de 1-1 en 1-2 inleggen
wtfquote:Op maandag 24 november 2008 22:33 schreef elChinoRecoba het volgende:
*Serie A 2006/2007 AC Milan - Internazionale 3-4
(50' Ibrahimovic, 53' Seedorf, 17' Crespo, 22' Stankovic, 72' Materazzi, 79' Gilardino, 94' Kakà)
*Serie A 2004/05 Inter - Sampdoria 3-2
(44' Tonetto, 85' Kutuzov, 90' Martins, 93' Vieri, 96' Recoba)
*WK 1998 Argentinië - Engeland 2-2 (4-3 na pen.)
(Batistuta 6' (pen) Shearer 10' (pen) Owen 16' Zanetti 45+1')
Voor een leuke terugblik op die halve finale met zo'n beetje de slechtste beslissing van een Nederlandse scheids op een eindtoernooi ooit:quote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Eens! Sowieso wat mooie wedstrijden dat toernooi, zoals de poulewedstrijd tussen Italie en Brazilie en de halve finale tussen Frankrijk en Duitsland.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:06 schreef finsdefis het volgende:
CL Groepsfase '95-'96: Real Madrid - Ajax 0-2
jaquote:Op maandag 24 november 2008 21:10 schreef methodmich het volgende:
WK 1994 tweede ronde Roemenië - Argentinië 3-2
Aan deze dacht ik ook direct. Hogeschool voetbal m'n reet. Universiteits voetbal in optima forma. HET schoolvoorbeeld van de Nederlandse school. In ieder geval de beste wedstrijd waarvan ik weet. Hoogtepunt van die glorieperiode qua spel. Naderhand stonden alle madrilenen te klappen op de banken.quote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef Chadi het volgende:
Real - Ajax .. jezus wat was dat toch hogeschool voetbal.
JAZEKER, MAAR WAS TOCH EEN OEFENWEDSTRIJD??quote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef Chadi het volgende:
Real - Ajax .. jezus wat was dat toch hogeschool voetbal.
Champions League 1995 Groepsfasequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:49 schreef Blupp het volgende:
JAZEKER, MAAR WAS TOCH EEN OEFENWEDSTRIJD??
Eens!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:56 schreef tong80 het volgende:
The semi-final of the 1970 FIFA World Cup between Italy and West Germany is known in those countries as the "Game of the Century" (Italian: Partita del Secolo; German: Jahrhundertspiel; Spanish: Partido Del Siglo). It was played on 17 June 1970 at the Estadio Azteca in Mexico City. Italy won 4:3 after five goals were scored in extra time, the only FIFA World Cup game in which this has happened.
Italy led for the majority of the match, after Roberto Boninsegna scored in the 8th minute. However, Karl-Heinz Schnellinger equalised for West Germany during the 90th minute in injury time. German television commentator Ernst Huberty exclaimed "Schnellinger, of all people!", since Schnellinger played in Italy's professional football league, Serie A, at AC Milan (and with AC Milan he never scored) and previously for A.S. Roma and A.C. Mantova. It was also his first goal in 47 matches. The match's regulation time ended with the score tied 1:1 and was the point when the game's extra time turned into an athletic brawl.
Gerd Müller put West Germany ahead in the 94th minute but Tarcisio Burgnich equalised four minutes later and Luigi Riva put the Italians back in front. Gerd Müller scored again for West Germany to level at 3:3. Yet, as television cameras were still replaying Müller's goal, Italy's Gianni Rivera scored the decisive goal in the 111th minute. Being left unmarked near the penalty area, Rivera connected a fine cross made by Boninsegna, securing the victory for Italy at 4:3.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Eens!
Ook hier wat ondersteunende beelden:
Viel me ook al op. Zet dat tegenover een willekeurige wedstrijd van nu.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Beschouw het volgende:
Is legendarische wedstrijd. Was destijds hevig van onder de indruk, maar lijkt nu wel ouwelullenwedstrijdje. Wat een gebrek aan tempo zeg.
Tjah, daar zat ik dan een half uur lang op het biljart voor me uit te staren van verbazing. Hoe fanatiek ik ook ben met Ajax, ik ben er nooit ziek van als we een wedstrijd verliezen, van wie dan ook. Maar bij deze had ik minimaal een maand last van een gevoel dat in de buurt kwam van liefdesverdriet...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:43 schreef Breach het volgende:
AC Milan - Ajax 3-2 Milaan, San Siro, 23 april 2003 - return kwartfinale Champions League
Ik was hier gewoon letterlijk ziek van. Maar het waren de spannendste 90 minuten die ik ooit heb meegemaakt.
quote:Feyenoord - Juventus 26-11-1997
Uitslag 2-0
Feyenoord - Olympique Marseille 07-12-1999
Uitslag 3-0
Feyenoord - PSV 21-03-2002
Uitslag 1-1 (Fey winst na pingels)
Feyenoord - Borussia Dortmund 08-05-2002
Uitslag 3-2
Babangida maakte de winnende, maar het was inderdaad een wereldpartij met een wereldgoal van Dani.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:04 schreef soccerbrain het volgende:
Atletico Madrid - Ajax ?
Die wedstrijd dat Dani de winnende maakt.
Ongelooflijke pot.......
Het was zo'n pot die je gelijk naar de keel grijpt. In de eerste paar minuten gebeurde er al iets heftigs en dat ging maar door en door waardoor de wedstrijd wel eindeloos leek te duren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Babangida maakte de winnende, maar het was inderdaad een wereldpartij met een wereldgoal van Dani.
Lijkt me eerder een wedstrijd die je zo snel mogelijk wilt vergetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:13 schreef Klopkoek het volgende:
Op band teruggezien, geweldig. Let niet op het kutcommentaar.
Was dat ook die wedstrijd met die schandalige overtreding van Esnaider op Witsche?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Babangida maakte de winnende, maar het was inderdaad een wereldpartij met een wereldgoal van Dani.
Deze wedstrijd gaat bij mij de boeken is als de wedstrijd waarbij ongehoord veel spelers een kop hebben die mij niet aanstaat.quote:Op maandag 24 november 2008 22:35 schreef BB-boy het volgende:
AS Monaco - Deportivo la Coruna 8-3 CL poule 2003/2004
Nee, maar Nederland hoeft niet perse gewonnen te hebben om het een geweldige wedstrijd te laten zijn. NL-Portugal in 2006 vond ik ook fantastisch, van begin tot einde ongelovelijk boeiend.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:38 schreef Superfast het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een wedstrijd die je zo snel mogelijk wilt vergeten![]()
Of komt gij uit Belgique ?
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:24 schreef alvarez het volgende:
[..]
Was dat ook die wedstrijd met die schandalige overtreding van Esnaider op Witsche?
Ja en die voorzitter van Atletico had ook een aantal opmerkingen gemaakt. Was niet echt een aardige manquote:Op woensdag 26 november 2008 09:24 schreef alvarez het volgende:
[..]
Was dat ook die wedstrijd met die schandalige overtreding van Esnaider op Witsche?
Ken die wedstrijd nietquote:Op woensdag 26 november 2008 20:44 schreef Leatherface het volgende:
Geen idee of ie al genoemd is, maar Brazilië - Hongarije op het WK van '66 moet ook geweldig zijn geweest.
14-09-2002 FC Twente - Feyenoord 1-5quote:Op woensdag 26 november 2008 15:42 schreef Irritatie100 het volgende:
ff tvp'tje, als ik zo thuis ben ga ik eens wat bedenken
Ja daar baal ik van Ik hoop dat anderen het overnemenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht dat je niet meer mocht nomineren
F*ck it. zijn fok verslaving brengt wel voetbal historie naar bovenquote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef rubbereend het volgende:
Ik zou je dankbaar zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 22:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
F*ck it. zijn fok verslaving brengt wel voetbal historie naar boven
TONG!! KEEP THEM COMMING!!!!!
anders nomineer ik ze wel voor je![]()
YW!quote:
Wie scheurde daar ook alweer zijn kniebanden?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:56 schreef Kingside het volgende:
KNVB Beker Halve Finale 2005 Willem II - Ajax 1-0
Prachtige wedstrijd was dat vooral de supporters het veld op na het fluitsignaal!
Ohja dat was Maxwell die daar zo lang geblesseerd raakte. Maar wat een wedstrijd was dat, Ajax had de 2e helft alleen maar kansen maar ze gingen er gewoon niet in.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie scheurde daar ook alweer zijn kniebanden?
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:57 schreef Elvislives het volgende:
Werder Bremen - Vitesse 3-3, wat een geweldige pot was dat...
owja, Maxwell was dat...quote:Op woensdag 26 november 2008 23:02 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ohja dat was Maxwell die daar zo lang geblesseerd raakte. Maar wat een wedstrijd was dat, Ajax had de 2e helft alleen maar kansen maar ze gingen er gewoon niet in.
Post je Real Benfica ook uit die tijdquote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef WeebI het volgende:
Real Madrid - Eintracht Frankfurt 7-3 (1960) Di Stéfano en Puskás
Die heb ik niet gezienquote:Op woensdag 26 november 2008 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post je Real Benfica ook uit die tijd
Ontkenningquote:
Is dat het criterium ?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:51 schreef kalinho het volgende:
heel leuk ook, die wedstrijden van <40 jaar geleden. Wie weet niet meer waar die was op die dag
Voor een beoordeling lijkt het me niet een overbodige luxe als je uberhaupt in leven was op het moment van spelen.quote:
Dus alles na 62 blijft relevant ?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:57 schreef kalinho het volgende:
[..]
Voor een beoordeling lijkt het me niet een overbodige luxe als je uberhaupt in leven was op het moment van spelen.
No problem, ik had hem al eerder genomineerd!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef rubbereend het volgende:
Wat een dag was datquote:Op woensdag 26 november 2008 22:48 schreef Red_85 het volgende:
Feyenoord - Ajax 2-3, 17 april 2005
Feyenoord komt 2 maal op voorsprong. Ajax maakt gelijk in de '86 en Maduro scoort de winnende in de '93. Met als gevolg huilende Feyenoord supporters dwars door de hele kuip.
Okay, maar zo zouden er wedstrijden ontbreken omdat bijna niemand die gezien kan hebben. Maar die dus wel alom worden beschouwd als legendarisch en als voetbalhistorie.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:57 schreef kalinho het volgende:
[..]
Voor een beoordeling lijkt het me niet een overbodige luxe als je uberhaupt in leven was op het moment van spelen.
Daar was weinig best aan hoor.quote:
De Spanjolen genotenquote:
Dit was echt een perfecte wedstrijd en nomineer ik dus ookquote:Op maandag 24 november 2008 21:06 schreef finsdefis het volgende:
En Ajax-Bayern München 1973 kwartfinale Europacup 1quote:Op maandag 24 november 2008 21:06 schreef finsdefis het volgende:
quote:In de heenwedstrijd tegen AC Milan in Milaan verloor Deportivo met 4-1. Niemand gaf de club nog een kans om door te gaan in het toernooi, maar de realiteit was anders. In de return in A Coruña was Deportivo verreweg de betere van AC Milan en won uiteindelijk met 4-0 door doelpunten van Pandiani, Valerón, Luque en Fran. Dit betekende dat Deportivo op basis van een totale stand van 5-4 ten koste van AC Milan doorging naar de halve finale.
Ik dacht meer aan Depor-feyenoord.quote:Op donderdag 27 november 2008 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
HSV - AJAX, ZOMG!!!11 wat een wedstrijd1!!11
Geweldig doelpunt van Luque in die wedstrijdquote:Op donderdag 27 november 2008 23:55 schreef J.F.Sebastian het volgende:
Deportivo - AC Milan (kwartfinale CL 2003-2004)
[..]
quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:36 schreef bhm het volgende:
Cl finale 1995
Ajax - Juventus 4 - 2 met penalties
Hoe gaat het straks met het stemmen?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:34 schreef toma het volgende:
Dat wordt nog een hele klus om dit toernooitje te organiseren. Nomineren kan tot maandag
Topduel, maar was al genomineerd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 02:30 schreef knnth het volgende:
Sparta-Feyenoord 1-0 KNVB-beker 1/2 finale 1996 .. De Nooijer
Beide wedstrijden ken ik niet.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:36 schreef bhm het volgende:
19 maart 1997 CL
Atletico Madrid - Ajax 3- 4
Met het wonderschone doelpunt van dani...
Cl finale 1995
Ajax - Juventus 4 - 2 met penalties
Top Oss FC Den BOschquote:Op vrijdag 28 november 2008 00:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik dacht meer aan Depor-feyenoord.
Veranderdquote:Op zaterdag 29 november 2008 10:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Beide wedstrijden ken ik niet.
No offencequote:
Puur de spanning.. Die penalties..quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
No offence
Wat ik me wel afvraag, wat vond je zo mooi aan de CL-finale tegen Juve?
Ik was toen nog een klein jochie, maar heb nog steeds trauma's. Sindsdien heb ik ook een enorme hekel aan Juve en dat zal wel altijd zo blijven
Ah ok.quote:Op zondag 30 november 2008 16:12 schreef bhm het volgende:
[..]
Puur de spanning.. Die penalties..
Is me gewoon bij gebleven.. en dat we toch voor de 2e x in de CL finale stonden in 2 jaar...
Ik heb toen van teleurstelling lopen janken. Was acht.quote:Op zondag 30 november 2008 16:12 schreef bhm het volgende:
[..]
Puur de spanning.. Die penalties..
Is me gewoon bij gebleven.. en dat we toch voor de 2e x in de CL finale stonden in 2 jaar...
Voor welk toernooi werd deze wedstrijd gespeeld? Of was het vriendschappelijk?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:11 schreef tong80 het volgende:
Ik mag niet meer nomineren en ben deze vergeten.
Misschien wil iemand anders het alsnog doen ?
http://en.wikipedia.org/wiki/England_v_Hungary_(1953)
Dat gebeurde vlak voor m'n neus. Dat was de 2e wedstrijd die ik ooit zag van Ajax ik schrok me kapot want ik wist meteen dat ie lang uitgeschakeld zou zijn. Uiteindelijk bleek het z'n laatste wedstrijd te zijn voor Ajax. Na de wedstrijd liep iedereen het veld op omdat Willem II UEFA cup voetbal had gehaald, mijn vrienden sprongen als 1 vd eersten over de hekken. Eigenlijk wilde ik dat niet maar omdat ik bang was mn vrienden uit het oog te verliezen ben ik ze maar gevolgd. Ben nog met m'n kop vol op tv geweest toen ik naast Maaskant stond op het veldquote:Op woensdag 26 november 2008 23:02 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ohja dat was Maxwell die daar zo lang geblesseerd raakte. Maar wat een wedstrijd was dat, Ajax had de 2e helft alleen maar kansen maar ze gingen er gewoon niet in.
Was vriendschappelijk.quote:Op zondag 30 november 2008 20:41 schreef toma het volgende:
[..]
Voor welk toernooi werd deze wedstrijd gespeeld? Of was het vriendschappelijk?
Heb ik al genomineerd.quote:Op zondag 30 november 2008 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik doe er nog een bij:
Rotterdam, 25 april 1976, kwalifikatiewedstrijd EK 1976 Joegoslavie
Nederland - Belgie 5-0 met 3 doelpunten van Robbie Rensenbrink die speelde tegen debutant Eric Gerets
Jij was wel in het stadion?quote:
Die heb ik al genomineerdquote:Op maandag 1 december 2008 17:25 schreef hannoes het volgende:
Te laat en deze komt ook niet in aanmerking voor de beste wedstrijd ooit maar ik herinner me een zeldzaam mooie en spannende pot:
1 november 2003, Ajax - AZ 3 - 2
Nah, heb ik er over heen gelezen! Ben ik i.i.g. niet de enige die het een mooie wedstrijd vond op een gezellige zaterdagavond in een hele koude Arena.quote:
Kan ik me nou niks bij voorstellen. Je wint een enorm beladen wedstrijd van je aartsrivaal in de allerlaatste minuut (persoonlijk vind ik dat soort overwinningen mooier dan een 5-0) en je staat zelf gedurende de hele wedstrijd langs een spoor naast het stadion waar dit plaatsvind.quote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nope, maar ik vond het wel gezellig toen
Kun je nagaan hoe de spelers en supporters van Ajax en AZ zich voelde nadat PSV in 2007 met de titel er vandoor ging.quote:Op maandag 1 december 2008 17:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Kan ik me nou niks bij voorstellen. Je wint een enorm beladen wedstrijd van je aartsrivaal in de allerlaatste minuut (persoonlijk vind ik dat soort overwinningen mooier dan een 5-0) en je staat zelf gedurende de hele wedstrijd langs een spoor naast het stadion waar dit plaatsvind.
Ik zou er serieus een paar weken de pest erin hebben.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De Moffen zijn pas verslagen als het topic op slot zit
quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De Moffen zijn pas verslagen als het topic op slot zit
Was het anderom gebeurd had je hier gezegd dat het DE mooiste wedstrijd ooit was voor feyenoord. Zelfs mooier dan toen in san siro en in de kuip tegen Dortmund. Dat was voor jullie de ultieme wraak op de joden geweest...quote:Op maandag 1 december 2008 17:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Kan ik me nou niks bij voorstellen. Je wint een enorm beladen wedstrijd van je aartsrivaal in de allerlaatste minuut (persoonlijk vind ik dat soort overwinningen mooier dan een 5-0) en je staat zelf gedurende de hele wedstrijd langs een spoor naast het stadion waar dit plaatsvind.
Ik zou er serieus een paar weken de pest erin hebben.
Ik zeg toch ook dat het één van de mooiere overwinningen is voor een Ajacied? Dan lijkt het me daarom des te kutter om de gehele wedstrijd langs het spoor te hebben gestaan. Ging er namelijk vanuit dat Heineken zelf naar de wedstrijd is gegaan, anders nomineer je zo'n wedstrijd niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was het anderom gebeurd had je hier gezegd dat het DE mooiste wedstrijd ooit was voor feyenoord. Zelfs mooier dan toen in san siro en in de kuip tegen Dortmund. Dat was voor jullie de ultieme wraak op de joden geweest...
En ja, persoonlijk vond ik dit de mooiste overwinning op onze aardsrivaal ooit. Het cafe veranderde in 1x in een mooie teringzooi. Heb nog nooit zo hard geschreeuwd bij een goal.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef poehej het volgende:
Op de tweede plaats staat de bekerwedstrijd tegen PSV in 2001 die we na een indrukwekkende strafschoppen serie wonnen.
Ik wou het alleen nog even melden![]()
tong, het wonder van Berlijn?quote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was vriendschappelijk.
Ik meen dat Engeland al 50 jaar ongeslagen was thuis.
Dit is misschien wel de belangrijkste wedstrijd ooit.
Plots werd er een totaal nieuwe systeem gespeeld.
Hongarije was in die tijd 4 jaar lang ongeslagen.
Tot de finale van het WK een jaar later waar ze na met 2-0 te hebben voorgestaan toch verloren met 3-2 van....tuurlijk de Duitsers.
Is die wedstrijd al genomineerd ? Wordt Dass wunder von Berlin genoemd
Debuteerden Houwing en Cziommer toen niet, in die wedstrijd?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef poehej het volgende:
De mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien was (tevens mijn eerste wedstrijd ooit) FC Twente - Utrecht op 26 maart 2000.
Twente won met 4-2 ondanks ze in de 69e minuut achter kwamen te staan met 0-2..
44. 0-1 Didi Martell (FC Utrecht)
69. 0-2 Didi Martell (FC Utrecht)
78. 1-2 Berthil ter Avest
85. 2-2 Thijs Houwing
90. 3-2 Jan Vennegoor of Hesselink
90. 4-2 Andy van der Meyde
Veruit de meest geweldige wedstrijd die ik ooit heb gezien.
Op de tweede plaats staat de bekerwedstrijd tegen PSV in 2001 die we na een indrukwekkende strafschoppen serie wonnen.
Ik nomineerde die wedstrijd ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het één van de mooiere overwinningen is voor een Ajacied? Dan lijkt het me daarom des te kutter om de gehele wedstrijd langs het spoor te hebben gestaan. Ging er namelijk vanuit dat Heineken zelf naar de wedstrijd is gegaan, anders nomineer je zo'n wedstrijd niet...
Die eerste paar zinnen van je slaan als een lul in een bord pap, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel...
Dat wil ik best geloven.quote:
Oepsquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
tong, het wonder van Berlijn?
Zou goed kunnen, zoiets kan ik me ook nog herrineren. Houwing toen zeker. Zag hem toen nog als groot talentquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Debuteerden Houwing en Cziommer toen niet, in die wedstrijd?
Die tegen Utrecht heb ik al gepostquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef poehej het volgende:
De mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien was (tevens mijn eerste wedstrijd ooit) FC Twente - Utrecht op 26 maart 2000.
Twente won met 4-2 ondanks ze in de 69e minuut achter kwamen te staan met 0-2..
44. 0-1 Didi Martell (FC Utrecht)
69. 0-2 Didi Martell (FC Utrecht)
78. 1-2 Berthil ter Avest
85. 2-2 Thijs Houwing
90. 3-2 Jan Vennegoor of Hesselink
90. 4-2 Andy van der Meyde
Veruit de meest geweldige wedstrijd die ik ooit heb gezien.
Was zeker lang zoeken?quote:Op donderdag 4 december 2008 03:13 schreef Superfast het volgende:
Feyenoord - Ajax 2005/06 05-02-2006 3-2
Ajax - Feyenoord 2005/06 28-08-2005 1-2
Ajax - Feyenoord 8 maart 1995 1 - 2
Elke keer als dat gebeurt (3x in 15 jaarquote:
Ik heb geduldquote:Op maandag 8 december 2008 10:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik ga een nieuw topic maken waarin gestemd kan worden. Ik heb alleen zo weinig tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |