Ik zou je dankbaar zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 22:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
F*ck it. zijn fok verslaving brengt wel voetbal historie naar boven
TONG!! KEEP THEM COMMING!!!!!
anders nomineer ik ze wel voor je![]()
YW!quote:
Wie scheurde daar ook alweer zijn kniebanden?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:56 schreef Kingside het volgende:
KNVB Beker Halve Finale 2005 Willem II - Ajax 1-0
Prachtige wedstrijd was dat vooral de supporters het veld op na het fluitsignaal!
Ohja dat was Maxwell die daar zo lang geblesseerd raakte. Maar wat een wedstrijd was dat, Ajax had de 2e helft alleen maar kansen maar ze gingen er gewoon niet in.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:57 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wie scheurde daar ook alweer zijn kniebanden?
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:57 schreef Elvislives het volgende:
Werder Bremen - Vitesse 3-3, wat een geweldige pot was dat...
owja, Maxwell was dat...quote:Op woensdag 26 november 2008 23:02 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ohja dat was Maxwell die daar zo lang geblesseerd raakte. Maar wat een wedstrijd was dat, Ajax had de 2e helft alleen maar kansen maar ze gingen er gewoon niet in.
Post je Real Benfica ook uit die tijdquote:Op woensdag 26 november 2008 23:12 schreef WeebI het volgende:
Real Madrid - Eintracht Frankfurt 7-3 (1960) Di Stéfano en Puskás
Die heb ik niet gezienquote:Op woensdag 26 november 2008 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post je Real Benfica ook uit die tijd
Ontkenningquote:
Is dat het criterium ?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:51 schreef kalinho het volgende:
heel leuk ook, die wedstrijden van <40 jaar geleden. Wie weet niet meer waar die was op die dag
Voor een beoordeling lijkt het me niet een overbodige luxe als je uberhaupt in leven was op het moment van spelen.quote:
Dus alles na 62 blijft relevant ?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:57 schreef kalinho het volgende:
[..]
Voor een beoordeling lijkt het me niet een overbodige luxe als je uberhaupt in leven was op het moment van spelen.
No problem, ik had hem al eerder genomineerd!quote:Op woensdag 26 november 2008 22:18 schreef rubbereend het volgende:
ik dacht dat je niet meer mocht nomineren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |