Die heb ik al genomineerdquote:Op maandag 1 december 2008 17:25 schreef hannoes het volgende:
Te laat en deze komt ook niet in aanmerking voor de beste wedstrijd ooit maar ik herinner me een zeldzaam mooie en spannende pot:
1 november 2003, Ajax - AZ 3 - 2
Nah, heb ik er over heen gelezen! Ben ik i.i.g. niet de enige die het een mooie wedstrijd vond op een gezellige zaterdagavond in een hele koude Arena.quote:
Kan ik me nou niks bij voorstellen. Je wint een enorm beladen wedstrijd van je aartsrivaal in de allerlaatste minuut (persoonlijk vind ik dat soort overwinningen mooier dan een 5-0) en je staat zelf gedurende de hele wedstrijd langs een spoor naast het stadion waar dit plaatsvind.quote:Op maandag 1 december 2008 17:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nope, maar ik vond het wel gezellig toen
Kun je nagaan hoe de spelers en supporters van Ajax en AZ zich voelde nadat PSV in 2007 met de titel er vandoor ging.quote:Op maandag 1 december 2008 17:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Kan ik me nou niks bij voorstellen. Je wint een enorm beladen wedstrijd van je aartsrivaal in de allerlaatste minuut (persoonlijk vind ik dat soort overwinningen mooier dan een 5-0) en je staat zelf gedurende de hele wedstrijd langs een spoor naast het stadion waar dit plaatsvind.
Ik zou er serieus een paar weken de pest erin hebben.
quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De Moffen zijn pas verslagen als het topic op slot zit
quote:Op maandag 1 december 2008 21:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De Moffen zijn pas verslagen als het topic op slot zit
Was het anderom gebeurd had je hier gezegd dat het DE mooiste wedstrijd ooit was voor feyenoord. Zelfs mooier dan toen in san siro en in de kuip tegen Dortmund. Dat was voor jullie de ultieme wraak op de joden geweest...quote:Op maandag 1 december 2008 17:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Kan ik me nou niks bij voorstellen. Je wint een enorm beladen wedstrijd van je aartsrivaal in de allerlaatste minuut (persoonlijk vind ik dat soort overwinningen mooier dan een 5-0) en je staat zelf gedurende de hele wedstrijd langs een spoor naast het stadion waar dit plaatsvind.
Ik zou er serieus een paar weken de pest erin hebben.
Ik zeg toch ook dat het één van de mooiere overwinningen is voor een Ajacied? Dan lijkt het me daarom des te kutter om de gehele wedstrijd langs het spoor te hebben gestaan. Ging er namelijk vanuit dat Heineken zelf naar de wedstrijd is gegaan, anders nomineer je zo'n wedstrijd niet...quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Was het anderom gebeurd had je hier gezegd dat het DE mooiste wedstrijd ooit was voor feyenoord. Zelfs mooier dan toen in san siro en in de kuip tegen Dortmund. Dat was voor jullie de ultieme wraak op de joden geweest...
En ja, persoonlijk vond ik dit de mooiste overwinning op onze aardsrivaal ooit. Het cafe veranderde in 1x in een mooie teringzooi. Heb nog nooit zo hard geschreeuwd bij een goal.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef poehej het volgende:
Op de tweede plaats staat de bekerwedstrijd tegen PSV in 2001 die we na een indrukwekkende strafschoppen serie wonnen.
Ik wou het alleen nog even melden![]()
tong, het wonder van Berlijn?quote:Op maandag 1 december 2008 14:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was vriendschappelijk.
Ik meen dat Engeland al 50 jaar ongeslagen was thuis.
Dit is misschien wel de belangrijkste wedstrijd ooit.
Plots werd er een totaal nieuwe systeem gespeeld.
Hongarije was in die tijd 4 jaar lang ongeslagen.
Tot de finale van het WK een jaar later waar ze na met 2-0 te hebben voorgestaan toch verloren met 3-2 van....tuurlijk de Duitsers.
Is die wedstrijd al genomineerd ? Wordt Dass wunder von Berlin genoemd
Debuteerden Houwing en Cziommer toen niet, in die wedstrijd?quote:Op dinsdag 2 december 2008 12:39 schreef poehej het volgende:
De mooiste wedstrijd die ik ooit heb gezien was (tevens mijn eerste wedstrijd ooit) FC Twente - Utrecht op 26 maart 2000.
Twente won met 4-2 ondanks ze in de 69e minuut achter kwamen te staan met 0-2..
44. 0-1 Didi Martell (FC Utrecht)
69. 0-2 Didi Martell (FC Utrecht)
78. 1-2 Berthil ter Avest
85. 2-2 Thijs Houwing
90. 3-2 Jan Vennegoor of Hesselink
90. 4-2 Andy van der Meyde
Veruit de meest geweldige wedstrijd die ik ooit heb gezien.
Op de tweede plaats staat de bekerwedstrijd tegen PSV in 2001 die we na een indrukwekkende strafschoppen serie wonnen.
Ik wou het alleen nog even melden![]()
Ik nomineerde die wedstrijd ook nietquote:Op dinsdag 2 december 2008 12:44 schreef Putdeksels het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het één van de mooiere overwinningen is voor een Ajacied? Dan lijkt het me daarom des te kutter om de gehele wedstrijd langs het spoor te hebben gestaan. Ging er namelijk vanuit dat Heineken zelf naar de wedstrijd is gegaan, anders nomineer je zo'n wedstrijd niet...
Die eerste paar zinnen van je slaan als een lul in een bord pap, maar dat snap je hopelijk zelf ook wel...
Dat wil ik best geloven.quote:
Oepsquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
tong, het wonder van Berlijn?
Zou goed kunnen, zoiets kan ik me ook nog herrineren. Houwing toen zeker. Zag hem toen nog als groot talentquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Debuteerden Houwing en Cziommer toen niet, in die wedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |