Als ik bij die bom komt zegt dat ding dat ik niet goed genoeg ben.quote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef RickoKun het volgende:
HOI ED
VOLGENS MIJ MOET JE NAAR MORIARTY'S SALOON GAAN EN MET MR BURKE PRATEN EN DAN MOET JE DUS ZOE DIE BOM DOEN ONTPLOFFEN DOOR ER OP TE DRUKKEN ALS JE ER DICHT BIJ STAAT!!!
GROETJES,
CAPS-LOCK
Mentats nemenquote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik bij die bom komt zegt dat ding dat ik niet goed genoeg ben.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
ELPRESAAAAAAAAAAAADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Goed spel joh.quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel enorm of ik Call of Duty moet kopen. Wie kan mij overhalen
super spel, alleen welke wil je gaan halen?quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef mrfool het volgende:
[..]
super spel, alleen welke wil je gaan halen?
Laatste.quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef mrfool het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef mrfool het volgende:
[..]
inderdaad een goede keuze. Alleen ik zelf heb gekozen om alle delen te kopen en begin netjes bij call of duty 2, pas overgestapt van pc versie naar xbox omgeving.quote:Op maandag 24 november 2008 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste.
Deel 4 vond ik wel ok.
Of je noteert gewoon ff 't serienummer e.d.quote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef mrfool het volgende:
Heb mijn xbox gemarkeerd, zo kan ik dadelijk zien als ik een nieuwe krijg of niet
foto gemaakt van de achterkant dus serienummer heb ik. hopelijk krijg een nieuwe terug met HDMI uitgang. sowieso krijg je weer een maandje gold live gratis erbij, voor het ongemak denk ikquote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef PP. het volgende:
[..]
Of je noteert gewoon ff 't serienummer e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Rkatier op 24-11-2008 20:53:27 ]Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Worms moet je halen! En dan meedoen het aan het toernooi met GROTE prijzen!quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Soms heb je echt geniale posts PPquote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef PP. het volgende:
[..]
Of je noteert gewoon ff 't serienummer e.d.
Zo ik ben daar al sinds 2002 lid, big pimpin'quote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Op xboxworld:
[TK] Xbox 360 13.9 GB hardisk + 8 spellen
Is dat een beetje vette multiplayer om op de bank met vrienden te spelen ?quote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef Wessiej het volgende:
Wie heeft hier trouwens Left 4 Dead?
Wil wel even een potje zombie knallen met fokkers.
Ja, een van de tofste MP's van nu vind ikquote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is dat een beetje vette multiplayer om op de bank met vrienden te spelen ?
Want ik speel tering veel Fifa. Maar dan wel stonedquote:Op maandag 24 november 2008 22:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, een van de tofste MP's van nu vind ik
Oh?quote:Op maandag 24 november 2008 22:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op gamecard.nu 120 gig hdd van 130 voor 80 euro
quote:
quote:Beste Xbox 360 gebruiker,
Wellicht heb je al gemerkt dat er op je Xbox 360 een nieuw dashboard wordt geïnstalleerd wanneer je deze met internet hebt verbonden. Dit is de door Microsoft gedoopte "New Xbox Experience". Het nieuwe dashboard biedt allerlei leuke extra functionaliteiten zoals een 3D-interface, avatars, LIVE Party en verbeterde navigatie.
Een voor veel spelers in het oog springende nieuwe optie is de mogelijkheid om games op de hard drive van je Xbox 360 te installeren. Dit doe je door je game in de DVD Drive te plaatsen, kies Y (Game Details) en vervolgens de optie Install to Hard Drive. Op deze manier heb je snellere laadtijden en heb je minder last van het geluid dat de DVD Drive maakt.
Bij GameCard.nu weten we dat jullie hier veel gebruik van willen gaan maken maar dat de huidige hard drive van 20 GB zeer waarschijnlijk ontoereikend zal zijn om al je favoriete games op te installeren. En dan spreken we nog maar niet over alle save-games, Arcade games en demo's die je hebt gedownload!
Daarom houden wij een tijdelijke actie met een forse prijsverlaging van de Microsoft Xbox 120 GB Hard Drive. Je betaalt in plaats van ¤ 129,99 nu slechts ¤ 79,99 (plus ¤ 5,- verzendkosten). De Hard Drive wordt begin december per TNT-Post toegestuurd.
Let op: dit product is slechts tijdelijk voor deze prijs leverbaar!
Ooh oke , dat wist ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Zelfde is ook bij bol.com
Gewoon de nieuwe prijs
vroeg me altijd al af wat dat eiland daar deed op die map , en waarom je er niet heen konquote:
quote:Op maandag 24 november 2008 22:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vroeg me altijd al af wat dat eiland daar deed op die map , en waarom je er niet heen kon
wat had je dan verwacht?quote:
lijkt me kapot, gewoon MS bellen als je nog garantie hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:19 schreef brushaway het volgende:
Geen idee of dit het juiste topic is. Maar mijn xbox leest geen games/cd's meer. Zomaar ineens zonder dat ik ook maar een enkel probleem daarvoor ermee heb gehad. Enige oplossing of is m'n discdrive gewoon verneukt?
Lips is leukquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:32 schreef Rossdale het volgende:
Hopelijk vanavond Lips binnen. Heb al een vriend van me op kunnen trommelen die een hoop drank meeneemt. Zonder drank ga ik die karaoke niet doorkomen gok ik
Kijken of ik hem kan laten grunten op Duffy
Ik zal het vanavond zien en z.s.m. er een review van tikken. Ik ben erg benieuwd in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lips is leukOok zonder drank
En ik hoor juist dat hij ontzettend slecht isquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Need for Speed UnderworldUndercover gekocht. Nou ja niet voor mezelf, want racen kan ik gewoon echt niet. Maar voor mijn mannetje. Veel verhalen van vrienden gehoord dat hij Echt heel goed is.
Dus ben benieuwd.
ik twijfel nog steeds over Call of Duty 5. Maar twijfel ook over Fall Out.
Maar wil eerst Fable helemaal uitspelen (alle achievements dus)
Godver, verbeter ik het gewoon zelf foutquote:
Per DVD. Gister alleen disk 4 geinstalleerd en ik kon gewoon spelen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:06 schreef wc-eend het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe de installatie van Lost Odessy werkt?
23 gig in een keer of 5,6 gig per cd? Want 23 gig gaat mij niet lukken, maar wel per cd..
Gewoon naar tenpenny tower gaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:01 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet opnieuw beginnen met FalloutIk had iedereen omgelegd in dat eerst stadje en nu is er nergens meer wat te kopen. Dat verdomde realisme van dat spel ook he.
Ik ben benieuwd wie je dat wijsgemaakt hebben, vast mensen met aandelen in EAquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Need for Speed Undercover gekocht. Nou ja niet voor mezelf, want racen kan ik gewoon echt niet. Maar voor mijn mannetje. Veel verhalen van vrienden gehoord dat hij Echt heel goed is.
Dus ben benieuwd.
ik twijfel nog steeds over Call of Duty 5. Maar twijfel ook over Fall Out.
Maar wil eerst Fable helemaal uitspelen (alle achievements dus)
(oeps foutje, even aangepast)
Jack Bauer doet meequote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Gewoon mijn vrienden, geen aandelen in EAquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:05 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie je dat wijsgemaakt hebben, vast mensen met aandelen in EA
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zoek en zoek en zoek naar fot's van charmed_angel maar kan niks vinden
Zou ze nu niet bang worden, gezien je nickname?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zoek en zoek en zoek naar fot's van charmed_angel maar kan niks vinden
Nee johquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zou ze nu niet bang worden, gezien je nickname?
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=319139&page=2quote:For a game costing a princely 1200 Microsoft Points (GBP 10.20 / EUR 14.40), we'd have hoped Banjo-Kazooie to have aged rather better than it has. As it is, it's still a solid platformer with some neat ideas, but it's undone by a host of camera and control issues. If you popped your gaming cherry playing Banjo as a youngster, prepare for nostalgia tinged by disappointment, as you discover it's not quite the classic you remember.
Waarom zou ik daar bang van wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zou ze nu niet bang worden, gezien je nickname?
Jammer.. Maar zowiezo is 1200 te veelquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer Banjo XBLA Review:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=319139&page=2
5/10Ik had al zo'n vermoeden...
Zonde om te zien hoeveel grote titels op XBLA door dit soort (lakse) fouten om zeep worden geholpen.
Dan liever 3x wormsquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jammer.. Maar zowiezo is 1200 te veel
quote:For a game costing a princely 1200 Microsoft Points (GBP 10.20 / EUR 14.40), we'd have hoped Banjo-Kazooie to have aged rather better than it has. As it is, it's still a solid platformer with some neat ideas, but it's undone by a host of camera and control issues. If you popped your gaming cherry playing Banjo as a youngster, prepare for nostalgia tinged by disappointment, as you discover it's not quite the classic you remember.
5/10
vigilante 8 hadden ze ook al zo verneuktquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Banjo op XBLA is dus ook geen must have
[..]
Nee klopt ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:24 schreef Lyzio het volgende:
charmed_angel is heul niet bang voor piemels in de kont!
Zo gaaf 24quote:
Waar is je foto danquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee klopt ben ik niet bang voor.![]()
Maar als ik iets niet wil dan gebeurd het ook niet
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo gaaf 24![]()
Ik heb nfs pro street
[ afbeelding ]
maar van ebay gehaald
Kerst kado nr 2![]()
En via Gamehubs
[ afbeelding ]
Omdat ik zoveel bestel hadden ze er nog 1![]()
Op de site is die sold out![]()
kers kado nr 3
niet zo duur doen he , dit komt meer in de buurtquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt dus witte bonen in tomatensaus straks met kerst merk ik wel.
Community shit nu al gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:39 schreef kepler het volgende:
[..]
uuh nee, ik heb je antwoord gemist denk ik
ff terugzoeken
Waarquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef kepler het volgende:
[..]
ja ok, dat snapte ik ook wel, maar hoe kom ik daar
is die comm shizzle gratis of niet ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar![]()
Heb je nog geen amerikaanse gamertag? of heb je die wel en bedoel je waar je die community shit kunt vinden?
Amerikaanse hotmail aanmaken en dan gewoon ff een Amerikaans adres invullen bij het gamertag aanmakenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef kepler het volgende:
nee, ik heb nog geen Amerikaanse gamertag
Hoe fix ik dat
pff, dat is me teveel moeitequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Amerikaanse hotmail aanmaken en dan gewoon ff een Amerikaans adres invullen bij het gamertag aanmaken
Zo gepiept johquote:
Idd is 15 minuten werk en dan ben je klaar voor altijd! De amerikaanse heeft ook nog wel eens een Arcade spelletje gratis of net wat meer demo's dus de moeite zeker waardquote:
Nope alleen de trails versie's welquote:
Alleen sommige demo's kun je nog steeds niet dlden ook al heb je een Amerikaans account! Bijv. die van Ninja Gaiden IIquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd is 15 minuten werk en dan ben je klaar voor altijd! De amerikaanse heeft ook nog wel eens een Arcade spelletje gratis of net wat meer demo's dus de moeite zeker waard
Je moet ff The Pit proberen die staat bij Community gamesquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Alleen sommige demo's kun je nog steeds niet dlden ook al heb je een Amerikaans account! Bijv. die van Ninja Gaiden II
das waar, ik kijk wel een keertje als ik vrij benquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd is 15 minuten werk en dan ben je klaar voor altijd! De amerikaanse heeft ook nog wel eens een Arcade spelletje gratis of net wat meer demo's dus de moeite zeker waard
Wat is het precies? Heb het wel even gezien bij iemand en het leek een beetje op Black & White ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speelt er iemand eigenlijk nog Kingdom for Keflings?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
the pit ? . klinkt dodelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope alleen de trails versie's wel![]()
Maar die stoppen als de tijd over is en bij de meeste is dat nog tijdens de tutorial uitleg![]()
Maar je moet echt ''The Pit'' proberen!
Zoiets is het ook, maar dan zonder vijanden zeg maar. Je speelt met je Avatar en moet als reus allemaal kleine Keflings helpen met het bouwen van een stad. Zij doen de grondstoffen, jij het bouwen. Lees m'n blog andersquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is het precies? Heb het wel even gezien bij iemand en het leek een beetje op Black & White ofzo
Je bent een blind monster in een zwarte put dus je ziet nix! je hebt ook letterlijkj geen beeldquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
the pit ? . klinkt dodelijk![]()
[ afbeelding ]
wtfquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je bent een blind monster in een zwarte put dus je ziet nix! je hebt ook letterlijkj geen beeldJe scherm blijft de hele tijd zwart en je speelt het doormiddel van geluid
Gedaan! Klinkt leuk alleen dat er geen vijanden zijn lijkt me een beetje jammer? Maar ik ga in elk geval even de trail proberen! Het was wel van Ninja Games toch? Die hebben ook het geweldige Band of Bugs gemaaktquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zoiets is het ook, maar dan zonder vijanden zeg maar. Je speelt met je Avatar en moet als reus allemaal kleine Keflings helpen met het bouwen van een stad. Zij doen de grondstoffen, jij het bouwen. Lees m'n blog anders
Leuk zo'n exclusieve DLC deal van MS.quote:Sales of Eidos' Tomb Raider: Underworld are strongest on the PlayStation 3, with 51 per cent of all units sold in its first week of release on Sony's home console.
The Xbox 360 accounted for 34 per cent of sales, with the remaining sales made up of Wii, PC and DS SKUs.
Earlier this year, Eidos announced that only the Xbox 360 version of the game will benefit from two exclusive digital episodes, amounting to around six extra hours of play.
Tomb Raider: Underworld only beat the first week performance of last year's Tomb Raider: Anniversary by 6,700 units.
komt omdat de ps3 geen leuke spellen heeft , en de 360 teveel keuzequote:Op dinsdag 25 november 2008 23:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Leuk zo'n exclusieve DLC deal van MS.
Dit najaar hebben beide consoles evenveel exclusives die gelijkwaardig aan elkaar zijn dus ik snap je punt niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
komt omdat de ps3 geen leuke spellen heeft , en de 360 teveel keuze
ik vind zelf dat de 360 meer interesante games heeft voor het najaar dan de ps3 .quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dit najaar hebben beide consoles evenveel exclusives die gelijkwaardig aan elkaar zijn dus ik snap je punt niet.
Teveel keuze.... geef mij maar vorig jaar rond deze tijd.
Vegas bedoel je? Nee, deel 1 is de betere v/d 2.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Rainbow Six 2 véél beter dan deel 1 dat iemand weet?
Ff13 komt ook voor de 360 hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik vind zelf dat de 360 meer interesante games heeft voor het najaar dan de ps3 .
zowiezo mist de ps3 interesante games die niet multi platform zijn .
ik zal waarschijnlijk ook pas ee ps3 halen als ff13 versus het licht ziet
FF13 versus niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ff13 komt ook voor de 360 hoor
Oh ok, wat is dat dan precies?quote:
volgens mij een side storyquote:Op woensdag 26 november 2008 00:44 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Oh ok, wat is dat dan precies?
De framerate maakte me misselijk! helaas.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speelt er iemand eigenlijk nog Kingdom for Keflings?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is Rainbow Six 2 véél beter dan deel 1 dat iemand weet?
Dat is alleen bij seizoenswisselingen, niet zo overdrijven hehquote:Op woensdag 26 november 2008 08:57 schreef ach het volgende:
[..]
De framerate maakte me misselijk! helaas.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:53 schreef koen_pijl het volgende:
Mensen ik zit Fable II te spelen en hopelijk kunnen jullie mij vraag beantwoorden.
Ik heb net een gulle donatie (10000) gegeven aan the Church Of Light en een kado gehad. Maar de quest blijft in mijn lijst staan. Krijg ik nog een kado als ik weer zo veel geld geef? Of is het gewoon een foutje?
Bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, ik zie je bericht al in het fable 2 topic![]()
Dan zakt hij inderdaad nog verder inquote:Op woensdag 26 november 2008 10:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat is alleen bij seizoenswisselingen, niet zo overdrijven heh
Bedankt voor de waarschuwing. Hoef ik niet de moeite te nemen om hem te downloadenquote:Op woensdag 26 november 2008 11:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Tering wat kansloos zeg, die SSF2T XBLA game.
Je hebt alleen toegang om een Local MP potje te starten.
Je kan geen Singleplayer doen en ook Player/Ranked match zijn weggelaten.
ik heb nu mn Guitar Hero gitaar als controller maar gebruikt om de game te testen...maar zo beginnen met het spel kan nooit goed zijn
WTF? Geen singleplayer,.... alleen lokale MP,... geen XBLA? Ik denk dat je serieus in de war bent. Heb het spel zelf nog niet gedowned, maar dit kan bijna niet wat je zegt. En WTF,... speel je SF2 met een gitaar??quote:Op woensdag 26 november 2008 11:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Tering wat kansloos zeg, die SSF2T XBLA game.
Je hebt alleen toegang om een Local MP potje te starten.
Je kan geen Singleplayer doen en ook Player/Ranked match zijn weggelaten.
ik heb nu mn Guitar Hero gitaar als controller maar gebruikt om de game te testen...maar zo beginnen met het spel kan nooit goed zijn
Ik neem aan dat hij bedoelt om de 2e speler te simuleren, omdat dat de enige mode is die je kunt spelen.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:18 schreef Chocobo het volgende:
[..]
En WTF,... speel je SF2 met een gitaar??
Ik heb het spel net al gekocht en in mijn download queue gezet via xbox.com.quote:Op woensdag 26 november 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag de Street Fighter trial eens downen!
[ afbeelding ]
Ik wacht op dezequote:Op woensdag 26 november 2008 08:53 schreef Chocobo het volgende:
Vandaag de Street Fighter trial eens downen!
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij bedoelt om de 2e speler te simuleren, omdat dat de enige mode is die je kunt spelen.
Dus met z'n eigen controller spelen en de GH-gitaar aanmelden om de 2e speler te simuleren, zodat je toch de local MP-mode kan starten.
Dacht zelf eerst ook al![]()
Oh ik dacht alquote:Op woensdag 26 november 2008 13:49 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dit dus.
Owja dat is de demo he, volledige spel heeft wel alles.
Maar het is wel een rare manier om mensen met je spel kennis te laten maken.
Je kan trouwens alleen Ryu en Ken als vechter kiezen, over variatie gesproken
Ze hebben, afaik, enkel de graphics aangepast. Niets wat betreft de gameplay.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ik dacht alAnders had je dat serieus op youtube mogen zetten van me! Maar wel vreemd geen SP in de demo
Dan kan ik natuurlijk nooit controleren of ze de absurde moeilijkheidsgraad en slechte A.I. van SF2 hebben aangehouden!
Welles.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze hebben, afaik, enkel de graphics aangepast. Niets wat betreft de gameplay.
quote:New optional "Rebalanced" Mode: massive changes across the board to all Street Fighter characters as created and tested by some the world's top-ranked professional Street Fighter players
Hebben!!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:23 schreef Cyberia18 het volgende:
Demo Dead Space is up.
Gisteren alquote:
Hebbuh!quote:Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik wacht op deze
[ afbeelding ]
Meer...
Mietjequote:Op woensdag 26 november 2008 15:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gisteren al
Maar ik vind de game niet echt tof, zoals ik van te voren al verwacht had. Niet echt mijn ding.
jij was toch die persoon die niet van schrik momenten hield ?quote:
Dat was Edjequote:Op woensdag 26 november 2008 17:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij was toch die persoon die niet van schrik momenten hield ?
ik wou dat ik kon schriken van games , de enige game waar ik ooit bijna een hard verzakking van kreeg was soul reaverquote:Op woensdag 26 november 2008 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat was Edje![]()
Maar ik zelf ook niet heel erg nee! Maar niet zo erg als Ed
Vertel mij wat, heb Far Cry 2 en Fable 2 hier nog in de seal liggen.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:18 schreef -Dries- het volgende:
Pfff.. Banjo gekocht maar kom er helemaal niet aan toe. Kut Fallout
Dead Space is toch wel dé schrikgame hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 17:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik wou dat ik kon schriken van games , de enige game waar ik ooit bijna een hard verzakking van kreeg was soul reaver![]()
ik zat in 1st person view te zoeken naar een beest om hem doot te smijten met een speer , dus ik zat echt super geconcentreerd naar het beeld te kijken en toen sprong dat kreng uit het niets voor mn neus .
ik vloog met stoel en al naar achter
quote:FRANKFURT,
DE 26/11/2008 8:52 RETOUR NAAR ZENDER
26/11/2008 7:02 WORDT AFGELEVERD
26/11/2008 6:13 WORDT AFGELEVERD
26/11/2008 4:49 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 26/11/2008 1:52 VERTREKSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 25/11/2008 22:02 AANKOMSTSCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 25/11/2008 20:15 VERTREKSCAN
25/11/2008 14:25 AFHAALSCAN
EINDHOVEN, BEST,
NL 24/11/2008 14:50 VERZENDETIKET RETOURSERVICE IS ACHTERGEBLEVEN BIJ ONTVANGER ZENDING.
DE 22/11/2008 13:52 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGEN
Jep!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:49 schreef lennartb.nl het volgende:
kan je met banjo ook tegen elkaar vechten met je eigen wagens ofzo?
quote:Op woensdag 26 november 2008 18:45 schreef Scarface2004 het volgende:
Had me eigen zo verheugd om samen met Aquila vliegtuigen te bouwen in Nuts & Bolts, ik kom er gewoon niet aan toe
Morgen nog en dan ben je er weer klaar mee??quote:
quote:The Last Remnant krijgt DLC in december
Gideon loopt de afgelopen dagen met zweet op de redactie rond en brabbelt onverstaanbaar over een Xbox 360 RPG. Enkel de woorden 'Last Remnant' zijn nog enigzins te verstaan, en dat is net genoeg om het volgende nieuwtje aan op te hangen.
Het spel krijgt in december verschillende soorten content, zowel gratis als betaald. Hieronder een overzicht van de content:
quote:Fallout 3 stelt DLC voor
Met Fallout 3 wekte Bethesda Softworks de Fallout franchise opnieuw tot leven op de PC, de PS3 en de Xbox 360. In de game leef je in een post-apocalyptische Verenigde Staten waarin de speler zijn vader moet zoeken.
Sinds de launch ontwikkelt Bethesda enkele nieuwigheden voor de titel. In de eerste plaats krijgt de PC versie een Garden of Eden Creation Kit waarmee iedereen modificaties kan ontwikkelen voor Fallout 3.
Je kunt landschappen, gebouwen en steden maken waarna je ook dialoog, karakters en vijanden kunt aanmaken. Bethesda ontwikkelt tevens drie downloadpakketten voor de PC en de Xbox 360 die tussen januari en maart verschijnen.
quote:Halo Wars verschijnt pas in februari, maar de game is praktisch volledig afgewerkt. Lead Designer Graeme Devine verklapt dat zelfs de downloadbare content (DLC) bijna volledig afgewerkt is. Microsoft plande reeds sinds de start van de ontwikkeling downloadbare content, men werkt ook sindsdien aan die DLC. Uit marketingoverwegingen heeft men echter besloten de DLC pas na de release uit te brengen en niet op de disc te plaatsen. Op deze manier blijft de interesse in de game bewaard. We moeten echter niet wanhopen, volgens Devine is de Halo Wars ervaring zelfs zonder DLC uitgebreid genoeg.
quote:Grootse DLC voor Prince of Persia gepland
Hoewel Prince of Persia pas begin volgende maand in de schappen ligt praat Ubisoft nu al over de toekomst van dezelfde game, en wel in de vorm van downloadable content.
Producer Ben Mattes laat weten dat er DLC komt die een significante meerwaarde hebben voor de game. Het gaat dan niet om een extra wapen of een extra outfit, maar om levels die zo groot zijn dat we het kunnen zien als een prequel of sequel van de game.
quote:DLC Far Cry 2 krijgt een prijs
Eind deze maand zet Ubisoft een pakketje online voor alle Far Cry 2 bezitters.
Fortune's Pack, zoals de DLC heet, bevat drie nieuwe wapens (Silenced Shotgun, Sawed-Off Shotgun en een Crossbow), twee nieuwe voertuigen (Unimog en Quad) en vier nieuwe multiplayermaps. De content zal voor Xbox 360 bezitters 800 points gaan kosten, gelijk aan 9,60 euro. Op het PlayStation Network zal de prijs van het Fortune's Pack eveneens 10 euro bedragen.
Morgen Tomb Raider binnen dus kan kloppen.quote:Op woensdag 26 november 2008 23:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morgen nog en dan ben je er weer klaar mee??
DLCquote:
Zal wel weer gaan tegenvallen, denk ik.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Resident Evil 5 demo volgende week![]()
http://uk.xbox360.ign.com/articles/933/933962p1.html
LOL, dat was best een toffe game. zat geloof ik ook een co-op al in!quote:Op woensdag 26 november 2008 19:03 schreef DJ_ het volgende:
[ afbeelding ]
waneer komt hier nu eens een vervolg van
Hoe bedoel je weer tegenvallen?quote:Op woensdag 26 november 2008 23:24 schreef Devz het volgende:
[..]
Zal wel weer gaan tegenvallen, denk ik.
Hoezo? Er is niks mis met DLC, het betalen ervoor is het probleem. Maar met DLC is niks mis. Kijk maar naar Burnout Paradise. Aardig wat gratis spul aangekondigd en afgeleverdquote:Op woensdag 26 november 2008 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DLC![]()
De zwarte bladzijde van deze generatie console's
jepquote:Op woensdag 26 november 2008 23:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL, dat was best een toffe game. zat geloof ik ook een co-op al in!
132 stuks, vorig jaar 117.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:06 schreef koen_pijl het volgende:
EIgenlijk nog best weinig spellen.
Ok, dat zijn er meer dan het op het eerste oog lijken.quote:Op donderdag 27 november 2008 00:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
132 stuks, vorig jaar 117.
Heel veel hoor
tales of vesperia staat er niet bij dus dit zijn alleen de europeese releasesquote:Op donderdag 27 november 2008 00:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
132 stuks, vorig jaar 117.
Heel veel hoor
Thx voor de tip!quote:Op donderdag 27 november 2008 01:25 schreef Wessiej het volgende:
Het is wel budget tijd bij www.cd-wow.nl
Ik noem een Mortal Kombat voor 35 euro,
Bedoel je dat M.Bison Vega heet ?quote:Op donderdag 27 november 2008 09:57 schreef Wouter2006 het volgende:
Lekker buggie al, zoek de fout:
[ afbeelding ]
no shit??quote:Op donderdag 27 november 2008 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bedoel je dat M.Bison Vega heet ?
Dat is geen bug, want zo heet ie in Japan nml.
Niet iedereen heet anders daar nee, maar sommige chars wel.quote:Op donderdag 27 november 2008 10:13 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
no shit??
en Ryu heet zeker Dhalsim en Zangief heet Blanka?![]()
n00bquote:Op donderdag 27 november 2008 09:57 schreef Wouter2006 het volgende:
Lekker buggie al, zoek de fout:
[ afbeelding ]
ja dat vind iedereen,quote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef Devz het volgende:
Nou geweldig, de grootste teleurstelling van vorig jaar krijgt een vervolg..
ik vond het echt een goes spel , ja het is wat herhaaldelijk maar de opdrachten waren wel leuk en het verhaal was best boeiend .quote:Op donderdag 27 november 2008 13:04 schreef Devz het volgende:
Nou geweldig, de grootste teleurstelling van vorig jaar krijgt een vervolg..
Totally agree, het was gewoon leuk. Alleen te herhalend.quote:Op donderdag 27 november 2008 13:11 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ja dat vind iedereen,
ik vond het best een vet spel, ok, je moest vaak hetzelfde doen maar alleen de graphics vond ik al kickuh.
Deel 2 ga ik dan ook zeker aanschaffen.
pop wordt een kerst cadeauquote:Op donderdag 27 november 2008 13:57 schreef Wessiej het volgende:
Prince of Persia krijgt een 9,3 van IGN.
En Sonic Unleashed een 6, jammer.
http://gamecard.nu/produc(...)nts_2100_points.htmlquote:Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die weet waar ik ergens microsoft points kan kopen met paypall? of Ideal?
Thanks....was helemaal vergeten, had al account bij gamecard dus ging snelquote:Op donderdag 27 november 2008 14:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://gamecard.nu/produc(...)nts_2100_points.html
Of
http://www.gamehubs.com/xbox-360-live-2100-points.html
Hier ook alquote:Op donderdag 27 november 2008 14:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, ik had Guitar Hero World Tour bij GC Shop besteld, maar die konden nog steeds geen leverdatum geven. Daar dus maar geannuleerd en bij Dimension Plus besteld, uiteindelijk ben ik daar maar 30 ct duurder uit ook nuSerieus, ik heb het zooooo gehad met fucked up bedrijfjes en zo goedkoop mogelijke verzendingen. Ik haal mijn 360-games alleen nog maar bij Dimension Plus.
Ja, werkt wel aardig met het command menu. Maar met een muis zal het toch altijd lekkerder spelen. Verder wel het echte Red Alert gevoel en de filmpjes + het verhaal zijn erg cool. Zoek even een paar (Nederlandse) reviews op zou ik zeggenquote:Op donderdag 27 november 2008 13:42 schreef Fugie het volgende:
zijn hier al mensen die red alert 3 op de xbox hebben ?
nu nog beschikbaar komen in NLquote:Op donderdag 27 november 2008 15:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Community Games:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=320077
Er zitten blijkbaar al veel titels in de lijst, maar je schijnt ook gewoon de trials te kunnen proberen en het is mogelijk om ze te sorteren op populariteitPotentieel goedkope topgames!
ik wil hem ook nog steeds wel spelen , maar hij staat nu wat lager op het lijstje omdat ik al zoveel spellen heb die ik wil spelen , en ook nog 3 spellen heb liggen waar ik nog niet aan ben begonnenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef torn_Machina het volgende:
Is er nou niemand positief over The Last Remnant?
Behalve de framerate drops en texture pop in is er verder weinig mis met het spel.
Als je het spel installeert op de harddisk zijn die 2 problemen ook zo goed als verholpen.
Zelf merk ik al wel dat het spel een hogere moeilijkheidsgraad heeft dan de gemiddelde J-RPG.
Voor de fans van het genre is het nog steeds een must have.
Hey, die is best vet! (Naar wat ik van demo weet en van wat anderen die hem wel hebben, hebben gezegd.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb ik microsoft points gekocht gaat me vriendin een lame game kpoen via marketplace![]()
A Kingdom for Keflings![]()
Als je van een soort Sims houd is ie misschien leuk, ik ben er geen voorstander vanquote:Op donderdag 27 november 2008 17:33 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Hey, die is best vet! (Naar wat ik van demo weet en van wat anderen die hem wel hebben, hebben gezegd.
alleen als je een goede dure beamer hebt , en een goed projectie doek in een absoluut donkere kamer .quote:Op donderdag 27 november 2008 18:11 schreef THEFXR het volgende:
Zijn hier mensen die met hun xbox op een beamer spelen?
is dit beter dan een HD tv?
Best tof spel nog opzich maja dat is al weer 2 jaar geleden ofzo dat ik die speeldequote:Op donderdag 27 november 2008 13:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb trouwens N3 gekocht voor 5 euro incl op ebay
geen idee wat ik er van moet verwachten , maar voor 5 euro kan je niet mis gaanquote:Op donderdag 27 november 2008 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Best tof spel nog opzich maja dat is al weer 2 jaar geleden ofzo dat ik die speelde
Dynasty Warriors op de PS2! daar is het mee te vergelijken!quote:Op donderdag 27 november 2008 19:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen idee wat ik er van moet verwachten , maar voor 5 euro kan je niet mis gaan
Klopt het dat het een aantal uur duurt voordat je eindelijk wat leuke dingen kan doen in het spel??quote:Op donderdag 27 november 2008 16:06 schreef torn_Machina het volgende:
Is er nou niemand positief over The Last Remnant?
Behalve de framerate drops en texture pop in is er verder weinig mis met het spel.
Als je het spel installeert op de harddisk zijn die 2 problemen ook zo goed als verholpen.
Zelf merk ik al wel dat het spel een hogere moeilijkheidsgraad heeft dan de gemiddelde J-RPG.
Voor de fans van het genre is het nog steeds een must have.
het is toch geen sims? Het is toch meer een soort RTS gamequote:Op donderdag 27 november 2008 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als je van een soort Sims houd is ie misschien leuk, ik ben er geen voorstander van
Deze he: http://marketplace.xbox.c(...)5-d802584108db/?of=7quote:Op donderdag 27 november 2008 20:01 schreef kepler het volgende:
[..]
het is toch geen sims? Het is toch meer een soort RTS game![]()
ja ik weet wat het isquote:Op donderdag 27 november 2008 20:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze he: http://marketplace.xbox.c(...)5-d802584108db/?of=7
Weet niet wat RTS is, maar ik zie me vriendin hele tijd huizen bouwen enzo, en mannetjes aan het werk zetten om dingen te bouwen waar je huizen mee in elkaar kan zetten enzo...
quote:Op donderdag 27 november 2008 20:09 schreef kepler het volgende:
[..]
ja ik weet wat het is
Het is inderdaad huizen bouwen, maar niet zoals de sims. Die mannetjes moet je namelijk besturen om grondstoffen te zoeken. Lees anders deze review eens
Ik heb mij vanaf het begin al goed vermaakt. Natuurlijk kost het even wat speeltijd voordat je meerdere unions met meerdere units kan recruiten. Maar als je eenmaal een aantal dungeons bent doorgelopen, dan heb je toch al wel een aardig aantal art technieken. En kun je ook units een wat specifiekere rol geven in de union.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:38 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Klopt het dat het een aantal uur duurt voordat je eindelijk wat leuke dingen kan doen in het spel??
En gemiddeld 65% rating van 14 reviews..
"What's more, the game will sometimes thrust you into a series of boss battles without giving you the option to save in between. Play through two and lose on the third and you'll have to start from scratch. Some of the extended battles that keep adding new enemies as you kill others (one featured nearly 100 foes) can last an hour and you can't save or run from the fight midway. Lose at the end of that one and you'll likely give up instead of replaying the sequence a second or third time."
hmmm en zoals ik de reviews lees zijn er wel meer dingen..
Ze hebben de game gewoon te haastig afgeraffeld...
Geometry Wars 1, Feeding Frenzy 1 en Zuma. Heb je drie gamesquote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand nog suggesties voor een download van marketplace voor max 1300 points?
Als je een echt goede game wil kan je voor 1200punten Braid halen. Die is briljant, wel lastigquote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
Inderdaad erg goed. Maar ook VEEL te kort voor zo'n dure game..quote:Op donderdag 27 november 2008 23:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je een echt goede game wil kan je voor 1200punten Braid halen. Die is briljant, wel lastig
Rez HDquote:Op donderdag 27 november 2008 23:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
quote:Xbox 360
Friday Only - BioShock - $19.95 (Reg. $29.99)
Friday Only - Brothers in Arms: Hell's Highway - $17.95 (Reg. $59.99)
Friday Only - Call of Duty: World at War - $49.95 (Reg. $59.99)
Friday Only - Dead Space - $29.95 (Reg. $59.95)
Friday Only - Fallout 3 - $39.95 (Reg. $59.99)
Friday Only - Far Cry 2 - $37.95 (Reg. $59.99)
Friday Only - Left 4 Dead - $39.95 (Reg. $59.99)
Friday Only - Madden NFL 09 - $29.95 (Reg. $59.99)
Friday Only - NASCAR 09 - $29.95 (Reg. $39.99)
Friday Only - NBA Live 09 - $29.95 (Reg. $49.99)
Friday Only - NCAA Football 09 - $29.95 (Reg. $49.99)
Friday Only - Saints Row - $9.95 (Reg. $19.99)
Friday Only - Shaun White Snowboarding - $39.95 (Reg. $59.99)
Friday Only - Warriors Orochi 2 - $29.95 (Reg. $49.99)
Friday Only - Burnout Paradise - $20.00 (Reg. $29.99)
Alone in the Dark - $11.95 (Reg. $39.99)
Condemned 2: Bloodshot - $14.95 (Reg. $39.99)
Dragonball Z: Burst Limit - $29.95 (Reg. $39.99)
Golden Axe: Beast Rider - $29.95 (Reg. $59.95)
Guitar Hero III: Legends of Rock Wireless Bundle - Xbox 360 - $49.95 (Reg. $99.99)
Infinite Undiscovery - $18.95 (Reg. $59.99)
Infinite Undiscovery Includes Gift with Purchase - $19.95 (Reg. $59.99)
LEGO Batman - $29.95 (Reg. $49.99)
Lost Planet Extreme Condition: Colonies Edition - $19.95 (Reg. $29.99)
Major League Baseball 2K8 - $19.95 (Reg. $29.99)
Mortal Kombat VS DC Universe Collector's Edition - $49.95 (Reg. $69.99)
Mortal Kombat vs. DC Universe - $39.95 (Reg. $59.99)
Pure - $29.95 (Reg. $59.99)
Sega Superstars Tennis - $14.95 (Reg. $39.99)
Sid Meier's Civilization Revolution - $39.95 (Reg. $59.99)
Star Wars: The Force Unleashed - $39.95 (Reg. $59.99)
The Bigs - $19.95 (Reg. $29.99)
The Club - $14.95 (Reg. $49.99)
The Last Remnant - $39.95 (Reg. $59.99)
Too Human - $19.95 (Reg. $39.99)
Top Spin 3 - $39.95 (Reg. $29.99)
Viking: Battle for Asgard - $14.95 (Reg. $39.99)
Xbox 360 Wireless Controller - $29.95 (Reg. $49.99)
Hardware Deal: Buy an Xbox 360 Arcade Holiday Bundle and get Dance Dance Revolution Universe 3 with Dance Mat for free
Jaquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben inmiddels aan mijn tweede gare Xbox 360 (eerste opgestuurd na een RROD en deze er voor teruggekregen). Deze keer heb ik aan de lopende band disk read errors en worden disks bekrast. Gelukkig is er nu de mogelijkheid om games op de HD te installeren, maar 20GB schiet helaas niet echt op. Mooi moment om over te stappen naar een Premium (60GB). Ik denk dat ik hem zo rond de kerst ga halen. Nu een aantal vragen:Zijn de Premium’s inderdaad stiller en betrouwbaarder? Hoe krijg ik mijn zooi van mijn oude HD op mijn nieuwe? Waar vind ik het goedkoopst een nieuwe 360?
Idd hij zegt now ofzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:12 schreef ach het volgende:
[..]
haha hoe hij 'new' uitspreekt
Spankmaster en Aquila360 als enigen in zijn friendslist![]()
Gister ook me saves overgezet van mijn memorycard naar me refurbished 20gb voor 15 euro! Wel irritant dat je niet alles in 1 keer kunt kopieren...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:14 schreef Devz het volgende:
Je kan je savegames enzo ook gewoon overzetten met een memorycard, dat heb ik gedaan. Demo's enzo download je toch gewoon weer opnieuw.
Thanks.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:11 schreef Khadgar het volgende:
Ja
Door een transfer kit aan te vragen bij MS, maar weet niet zeker of dat gaat werken voor je savegames.
Gamertag is met de recover gamertag functie zo overgezet.
Licenties van downloads kun je via xbox.com overzetten.
Goedkoopste xbox? Overal. Kijk naar de aanbiedingen en wat je nodig hebt. Let op dat je de cashback sticker krijgt.
omfg wat een aanfluiting.quote:
Transfer kit aanvragen kan alleen als je een Elite hebt gekocht, toch?quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:11 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ja
Door een transfer kit aan te vragen bij MS, maar weet niet zeker of dat gaat werken voor je savegames.
Gamertag is met de recover gamertag functie zo overgezet.
Licenties van downloads kun je via xbox.com overzetten.
Goedkoopste xbox? Overal. Kijk naar de aanbiedingen en wat je nodig hebt. Let op dat je de cashback sticker krijgt.
Nee, werkt gewoon als je zegt ik heb een nieuwe HDD gekocht oid.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:26 schreef Devz het volgende:
[..]
Transfer kit aanvragen kan alleen als je een Elite hebt gekocht, toch?
Ik had toch echt het serienummer van een Elite nodig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, werkt gewoon als je zegt ik heb een nieuwe HDD gekocht oid.
En bij de losse 120Gb zit ie gewoon bij. Wellicht kun je eens rondvragen of iemand zo'n ding heeft liggen. Eenmaal gebruikt heb je hem toch niet meer nodig.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, werkt gewoon als je zegt ik heb een nieuwe HDD gekocht oid.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:04 schreef Wessiej het volgende:
Waarom hebben wij niet Black Friday
Kijk die prijzen gaan van Amazon:
[..]
Infinite Undiscovery - $18.95 (Reg. $59.99)
quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:39 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Echt wat een boere kanker nerd is dat.
bron?quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:41 schreef Pakspul het volgende:
Dit weekend trouwens 72 uur gratis gamen op live, iedereen zijn account wordt om gezet van silver naar gold
quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Blijkbaar, maar aangezien jij zn vriend bent zal jij ook wel zo'n blije aap zijn.
Fifa 09 is zo'n 100 keer beter dan 08, dat vind ik ervan.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:34 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, wat vinden jullie van het verschil tussen Fifa08 en Fifa09 ?
Ik en een vriend van mij zijn behoorlijk fanatiek bezig geweest met FIFA08. Tuurlijk, FIFA09 is een verbetering. Maar hadden ze het niet beter bij het oude kunnen houden ? Het is het NET niet. We vinden het ook niet chill meer spelen.
Wat vinden jullie ervan.
Fifa 09 is zooooo veel verbeterd t.o.v. 08.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:34 schreef Edwinuss het volgende:
Mensen, wat vinden jullie van het verschil tussen Fifa08 en Fifa09 ?
Ik en een vriend van mij zijn behoorlijk fanatiek bezig geweest met FIFA08. Tuurlijk, FIFA09 is een verbetering. Maar hadden ze het niet beter bij het oude kunnen houden ? Het is het NET niet. We vinden het ook niet chill meer spelen.
Wat vinden jullie ervan.
Waarom ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Fifa 09 is zo'n 100 keer beter dan 08, dat vind ik ervan.
Welke stappen precies ?quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:37 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Fifa 09 is zooooo veel verbeterd t.o.v. 08.
Nu zijn ze echt stappen voor op de concurrent.
Mensen hechten een beetje teveel waarde aan die Falcon en Jasper dingen. Functioneel gezien merk je het niet eens dat het een andere revisie is. De kans dat ie kaduuk gaat is alleen iets kleiner. Nou snap ik ook wel dat je die kans zo klein mogelijk wilt, maar ik heb al 2 jaar plezier van mijn Xbox (uit 2006 dus, dus geen falcon of jasper) en nooit ergens last mee gehad, maar wel veel plezier.quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
Xbox 360 revisie: Jasper in het wild gespot
De nieuwe Jaspers liggen eindelijk in de winkel! en ik heb net een week een Xbox in huisNatuurlijk een falcon, ruilen zal ook wel lastig zijn omdat ik hem al uit de doos heb en ik deze gekocht heb met 10% korting. (199 euro excl 40 euro cashback) Dus dan breng ik hem terug en betaal ik de volle prijs voor de Jasper (?)
Gevalletje jammer maar helaas denk ik
Spelers reageren veel sneller, dat is het grootste pluspunt tov 08.quote:
Grafisch is het echt een wereld van verschil, spelers reageren beter, het gaat allemaal veel soepeler, meer game modes. Waaronder 10 tegen 10 online.quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom ?
[..]
Welke stappen precies ?
Wil een USB stick dan niet?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks.
De memorycard is inderdaad ook wel een goede optie.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:39 schreef Dipkip het volgende:
Ik baal echt onwijs, koop je zo'n groot cadeau, werkt het niet goed
Ik heb m van een webwinkel, dus het is dan maar te hopen dat ze snel omruilen... Ik vraag me af of ik alleen het spel hoef te ruilen of de hele XBOX? We hebben ook wat demo's gespeeld en een spel wat bij de console zat, en dat liep allemaal niet vast... Dus misschien is er alleen wat met het spel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:42 schreef gijsje79 het volgende:
Zou er weer mee heen gaan.
Heb zelf nog geen last gehad met vastlopers in dit spel.
Mooie prijs nu ook voor zo'n console!quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Thanks.
De memorycard is inderdaad ook wel een goede optie.
Je had 'm daarom beter gewoon in de winkel kunnen kopen. Maar neem aan dat er gewoon winkelgarantie op zit, toch? En aan de game zal het waarschijnlijk niet liggen. Heb je geen andere game waar je mee kunt testen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb m van een webwinkel, dus het is dan maar te hopen dat ze snel omruilen... Ik vraag me af of ik alleen het spel hoef te ruilen of de hele XBOX? We hebben ook wat demo's gespeeld en een spel wat bij de console zat, en dat liep allemaal niet vast... Dus misschien is er alleen wat met het spel.
mensen die anderen een nerd noemen over het internetquote:Op zaterdag 29 november 2008 00:59 schreef Dancin_Rhino het volgende:
[..]
ja echt om te lachen, he nerd
DRE's, hangers,.... misschien een RROD. We moeten er allemaal een keer aan geloven. Echter,.... zo'n nieuwe console als deze? Ik zou een nieuwe vragen. Terug naar de winkel. Weet de achtergrond niet, maar dit kan natuurlijk niet. Je aanschaf moet wel goed werken. Die DRE of hangers mogen volgend jaar pas verschijnen,.... ! Omruilen dat ding!quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:56 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik heb m van een webwinkel, dus het is dan maar te hopen dat ze snel omruilen... Ik vraag me af of ik alleen het spel hoef te ruilen of de hele XBOX? We hebben ook wat demo's gespeeld en een spel wat bij de console zat, en dat liep allemaal niet vast... Dus misschien is er alleen wat met het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |