vigilante 8 hadden ze ook al zo verneuktquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Banjo op XBLA is dus ook geen must have
[..]
Nee klopt ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:24 schreef Lyzio het volgende:
charmed_angel is heul niet bang voor piemels in de kont!
Zo gaaf 24quote:
Waar is je foto danquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee klopt ben ik niet bang voor.![]()
Maar als ik iets niet wil dan gebeurd het ook niet
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo gaaf 24![]()
Ik heb nfs pro street
[ afbeelding ]
maar van ebay gehaald
Kerst kado nr 2![]()
En via Gamehubs
[ afbeelding ]
Omdat ik zoveel bestel hadden ze er nog 1![]()
Op de site is die sold out![]()
kers kado nr 3
niet zo duur doen he , dit komt meer in de buurtquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt dus witte bonen in tomatensaus straks met kerst merk ik wel.
Community shit nu al gedaan?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:39 schreef kepler het volgende:
[..]
uuh nee, ik heb je antwoord gemist denk ik
ff terugzoeken
Waarquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef kepler het volgende:
[..]
ja ok, dat snapte ik ook wel, maar hoe kom ik daar
is die comm shizzle gratis of niet ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar![]()
Heb je nog geen amerikaanse gamertag? of heb je die wel en bedoel je waar je die community shit kunt vinden?
Amerikaanse hotmail aanmaken en dan gewoon ff een Amerikaans adres invullen bij het gamertag aanmakenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef kepler het volgende:
nee, ik heb nog geen Amerikaanse gamertag
Hoe fix ik dat
pff, dat is me teveel moeitequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef Leonos het volgende:
[..]
Amerikaanse hotmail aanmaken en dan gewoon ff een Amerikaans adres invullen bij het gamertag aanmaken
Zo gepiept johquote:
Idd is 15 minuten werk en dan ben je klaar voor altijd! De amerikaanse heeft ook nog wel eens een Arcade spelletje gratis of net wat meer demo's dus de moeite zeker waardquote:
Nope alleen de trails versie's welquote:
Alleen sommige demo's kun je nog steeds niet dlden ook al heb je een Amerikaans account! Bijv. die van Ninja Gaiden IIquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd is 15 minuten werk en dan ben je klaar voor altijd! De amerikaanse heeft ook nog wel eens een Arcade spelletje gratis of net wat meer demo's dus de moeite zeker waard
Je moet ff The Pit proberen die staat bij Community gamesquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Alleen sommige demo's kun je nog steeds niet dlden ook al heb je een Amerikaans account! Bijv. die van Ninja Gaiden II
das waar, ik kijk wel een keertje als ik vrij benquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Idd is 15 minuten werk en dan ben je klaar voor altijd! De amerikaanse heeft ook nog wel eens een Arcade spelletje gratis of net wat meer demo's dus de moeite zeker waard
Wat is het precies? Heb het wel even gezien bij iemand en het leek een beetje op Black & White ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speelt er iemand eigenlijk nog Kingdom for Keflings?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
the pit ? . klinkt dodelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nope alleen de trails versie's wel![]()
Maar die stoppen als de tijd over is en bij de meeste is dat nog tijdens de tutorial uitleg![]()
Maar je moet echt ''The Pit'' proberen!
Zoiets is het ook, maar dan zonder vijanden zeg maar. Je speelt met je Avatar en moet als reus allemaal kleine Keflings helpen met het bouwen van een stad. Zij doen de grondstoffen, jij het bouwen. Lees m'n blog andersquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat is het precies? Heb het wel even gezien bij iemand en het leek een beetje op Black & White ofzo
Je bent een blind monster in een zwarte put dus je ziet nix! je hebt ook letterlijkj geen beeldquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
the pit ? . klinkt dodelijk![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |