Gewoon naar tenpenny tower gaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:01 schreef Lyzio het volgende:
Ik moet opnieuw beginnen met FalloutIk had iedereen omgelegd in dat eerst stadje en nu is er nergens meer wat te kopen. Dat verdomde realisme van dat spel ook he.
Ik ben benieuwd wie je dat wijsgemaakt hebben, vast mensen met aandelen in EAquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb Need for Speed Undercover gekocht. Nou ja niet voor mezelf, want racen kan ik gewoon echt niet. Maar voor mijn mannetje. Veel verhalen van vrienden gehoord dat hij Echt heel goed is.
Dus ben benieuwd.
ik twijfel nog steeds over Call of Duty 5. Maar twijfel ook over Fall Out.
Maar wil eerst Fable helemaal uitspelen (alle achievements dus)
(oeps foutje, even aangepast)
Jack Bauer doet meequote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel enorm of ik Call of Duty moet kopen. Wie kan mij overhalen
Gewoon mijn vrienden, geen aandelen in EAquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:05 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie je dat wijsgemaakt hebben, vast mensen met aandelen in EA
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zoek en zoek en zoek naar fot's van charmed_angel maar kan niks vinden
Zou ze nu niet bang worden, gezien je nickname?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zoek en zoek en zoek naar fot's van charmed_angel maar kan niks vinden
Nee johquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zou ze nu niet bang worden, gezien je nickname?
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=319139&page=2quote:For a game costing a princely 1200 Microsoft Points (GBP 10.20 / EUR 14.40), we'd have hoped Banjo-Kazooie to have aged rather better than it has. As it is, it's still a solid platformer with some neat ideas, but it's undone by a host of camera and control issues. If you popped your gaming cherry playing Banjo as a youngster, prepare for nostalgia tinged by disappointment, as you discover it's not quite the classic you remember.
Waarom zou ik daar bang van wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
Zou ze nu niet bang worden, gezien je nickname?
Jammer.. Maar zowiezo is 1200 te veelquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Eurogamer Banjo XBLA Review:
[..]
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=319139&page=2
5/10Ik had al zo'n vermoeden...
Zonde om te zien hoeveel grote titels op XBLA door dit soort (lakse) fouten om zeep worden geholpen.
Dan liever 3x wormsquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jammer.. Maar zowiezo is 1200 te veel
quote:For a game costing a princely 1200 Microsoft Points (GBP 10.20 / EUR 14.40), we'd have hoped Banjo-Kazooie to have aged rather better than it has. As it is, it's still a solid platformer with some neat ideas, but it's undone by a host of camera and control issues. If you popped your gaming cherry playing Banjo as a youngster, prepare for nostalgia tinged by disappointment, as you discover it's not quite the classic you remember.
5/10
vigilante 8 hadden ze ook al zo verneuktquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, Banjo op XBLA is dus ook geen must have
[..]
Nee klopt ben ik niet bang voor.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:24 schreef Lyzio het volgende:
charmed_angel is heul niet bang voor piemels in de kont!
Zo gaaf 24quote:
Waar is je foto danquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee klopt ben ik niet bang voor.![]()
Maar als ik iets niet wil dan gebeurd het ook niet
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo gaaf 24![]()
Ik heb nfs pro street
[ afbeelding ]
maar van ebay gehaald
Kerst kado nr 2![]()
En via Gamehubs
[ afbeelding ]
Omdat ik zoveel bestel hadden ze er nog 1![]()
Op de site is die sold out![]()
kers kado nr 3
niet zo duur doen he , dit komt meer in de buurtquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:13 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Dat wordt dus witte bonen in tomatensaus straks met kerst merk ik wel.
Community shit nu al gedaan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |