Als ik bij die bom komt zegt dat ding dat ik niet goed genoeg ben.quote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef RickoKun het volgende:
HOI ED
VOLGENS MIJ MOET JE NAAR MORIARTY'S SALOON GAAN EN MET MR BURKE PRATEN EN DAN MOET JE DUS ZOE DIE BOM DOEN ONTPLOFFEN DOOR ER OP TE DRUKKEN ALS JE ER DICHT BIJ STAAT!!!
GROETJES,
CAPS-LOCK
Mentats nemenquote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik bij die bom komt zegt dat ding dat ik niet goed genoeg ben.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
ELPRESAAAAAAAAAAAADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Goed spel joh.quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel enorm of ik Call of Duty moet kopen. Wie kan mij overhalen
super spel, alleen welke wil je gaan halen?quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef mrfool het volgende:
[..]
super spel, alleen welke wil je gaan halen?
Laatste.quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef mrfool het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef mrfool het volgende:
[..]
inderdaad een goede keuze. Alleen ik zelf heb gekozen om alle delen te kopen en begin netjes bij call of duty 2, pas overgestapt van pc versie naar xbox omgeving.quote:Op maandag 24 november 2008 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste.
Deel 4 vond ik wel ok.
Of je noteert gewoon ff 't serienummer e.d.quote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef mrfool het volgende:
Heb mijn xbox gemarkeerd, zo kan ik dadelijk zien als ik een nieuwe krijg of niet
foto gemaakt van de achterkant dus serienummer heb ik. hopelijk krijg een nieuwe terug met HDMI uitgang. sowieso krijg je weer een maandje gold live gratis erbij, voor het ongemak denk ikquote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef PP. het volgende:
[..]
Of je noteert gewoon ff 't serienummer e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Rkatier op 24-11-2008 20:53:27 ]Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Worms moet je halen! En dan meedoen het aan het toernooi met GROTE prijzen!quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Soms heb je echt geniale posts PPquote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef PP. het volgende:
[..]
Of je noteert gewoon ff 't serienummer e.d.
Zo ik ben daar al sinds 2002 lid, big pimpin'quote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
Op xboxworld:
[TK] Xbox 360 13.9 GB hardisk + 8 spellen
Is dat een beetje vette multiplayer om op de bank met vrienden te spelen ?quote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef Wessiej het volgende:
Wie heeft hier trouwens Left 4 Dead?
Wil wel even een potje zombie knallen met fokkers.
Ja, een van de tofste MP's van nu vind ikquote:Op maandag 24 november 2008 22:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Is dat een beetje vette multiplayer om op de bank met vrienden te spelen ?
Want ik speel tering veel Fifa. Maar dan wel stonedquote:Op maandag 24 november 2008 22:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja, een van de tofste MP's van nu vind ik
Oh?quote:Op maandag 24 november 2008 22:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Op gamecard.nu 120 gig hdd van 130 voor 80 euro
quote:
quote:Beste Xbox 360 gebruiker,
Wellicht heb je al gemerkt dat er op je Xbox 360 een nieuw dashboard wordt geīnstalleerd wanneer je deze met internet hebt verbonden. Dit is de door Microsoft gedoopte "New Xbox Experience". Het nieuwe dashboard biedt allerlei leuke extra functionaliteiten zoals een 3D-interface, avatars, LIVE Party en verbeterde navigatie.
Een voor veel spelers in het oog springende nieuwe optie is de mogelijkheid om games op de hard drive van je Xbox 360 te installeren. Dit doe je door je game in de DVD Drive te plaatsen, kies Y (Game Details) en vervolgens de optie Install to Hard Drive. Op deze manier heb je snellere laadtijden en heb je minder last van het geluid dat de DVD Drive maakt.
Bij GameCard.nu weten we dat jullie hier veel gebruik van willen gaan maken maar dat de huidige hard drive van 20 GB zeer waarschijnlijk ontoereikend zal zijn om al je favoriete games op te installeren. En dan spreken we nog maar niet over alle save-games, Arcade games en demo's die je hebt gedownload!
Daarom houden wij een tijdelijke actie met een forse prijsverlaging van de Microsoft Xbox 120 GB Hard Drive. Je betaalt in plaats van ¤ 129,99 nu slechts ¤ 79,99 (plus ¤ 5,- verzendkosten). De Hard Drive wordt begin december per TNT-Post toegestuurd.
Let op: dit product is slechts tijdelijk voor deze prijs leverbaar!
Ooh oke , dat wist ik nietquote:Op maandag 24 november 2008 22:42 schreef Wessiej het volgende:
Zelfde is ook bij bol.com
Gewoon de nieuwe prijs
vroeg me altijd al af wat dat eiland daar deed op die map , en waarom je er niet heen konquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |