abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64968350
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:53 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Ik heb zo ook wel eens momenten gehad dat ik het bijltje er neer wou gooien. Meer dan eens, want dan was ik het ook ff zat. Maar kwam ook uiteindelijk terug. Misschien herinner je de eerste keer nog wel toen ik boos weg was gegaan. Maar Elseetje ( ' ) had mij wakker gekust. toen moest ik wel terug.

Maar Elseetje is ook weg. Ook gekust, maar is nog steeds in slaap

Ik heb zelf goede hoop dat KlopKoek op enig moment terugkeert. En dan hoop ik dat iedereen nou eens de ander neemt zoals hij of zij is. Iedereen heeft z´n schaduwkanten, maar laten we nou eens de goede kant van elke user eens ten goede benutten. Ik blijf erbij dat KK de beste topics maakte en inhoudelijk goede bijdragen leverde. Daar moet we het wel van hebben Ik zou tegen iedereen zeggen, als hij terugkomt, behandel hem dan net zoals ieder ander met respect. Want dit zijn de users waar dit forum het van moet hebben. Het verschil is nu al erg duidelijk in het nadeel wel te verstaan.

Ik geef de hoop nog niet op. Ook niet in het specifieke geval van KK.

Klopkoek was wel een verfrissende user, net als jij trouwens, idd en het is zonde dat-ie weg is, hoewel ik dat niet geloof.
Elseetje daarentegen was prut imho.
I´m back.
pi_64968370
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij komt wel voor het spelletje, ik heb van jou teksten gelezen dat je graag in R&P komt om meiden die zichzelf verwonden even over the edge te helpen, rot op man. Zo ga je ook het zogenaamde debat in op POL. Mensen als juist Klopkoek, die je daareven roemde, over de mik jagen met extreme uitspraken. Zodat ze geband worden.
Daar hoef je nou niet bepaald extreme uitspraken voor te doen. Hij begint te schuimbekken bij het minste of het geringste dat naar wat hij rechts noemt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_64968472
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:40 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Sommige mensen komen hier helemaal niet voor dat "spelletje" waar jij op doelt.
Precies. Het geneuzel van een paar usuals en het constante gezuig van een paar usuals hangt vrijwel iedereen de keel uit. Als je je een keer laat gaan heb je een ban, zoals KK, terwijl de usuals vrolijk door mogen gaan met zuigen.

Ik vind het niet raar dat men nu stelt dat POL saai is geworden.
pi_64968491
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Lemmeb het volgende:
Nou, als iemand zich nogal makkelijk vrijwillig over de zeik laat helpen, zoals KK, dan is hij op Fok aan het goede adres. Want dan zal dat dus met regelmaat gebeuren, aangezien er altijd genoeg users op zoek zijn naar een verzetje. Het probleem zit hem in dat bannen, dat is in zo'n geval gewoon onnodig.
Tuurlijk, er wordt gezogen en soms getreiterd. Daar zijn we allemaal wel eens voorwerp van. Dat hoort erbij. Zelfs DS4 en ik zijn niet altijd netjes

Maar als de besten worden weggetreiterd, dan wordt het wel erg rustig hier.

Natuurlijk, ik gun iedereen een verzetje, daar niet van, maar dit is een discussieforum. Daar is het toch om begonnen
  maandag 12 januari 2009 @ 22:01:42 #180
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64968505
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij komt wel voor het spelletje, ik heb van jou teksten gelezen dat je graag in R&P komt om meiden die zichzelf verwonden even over the edge te helpen, rot op man. Zo ga je ook het zogenaamde debat in op POL. Mensen als juist Klopkoek, die je daareven roemde, over de mik jagen met extreme uitspraken. Zodat ze geband worden.
Het gaat mij niet om dat bannen hoor, daar zit ik helemaal niet op te wachten. Dat is meer jouw straatje.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64968507
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Daar hoef je nou niet bepaald extreme uitspraken voor te doen. Hij begint te schuimbekken bij het minste of het geringste dat naar wat hij rechts noemt.
Dat valt wel mee. Men noemt mij behoorlijk rechts, maar kon altijd prima discussieren met KlopKoek.
pi_64968552
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan heb je het over KK, ik heb het over Lemmeb.
Maar KK had idd iets meer eelt op zijn ziel moeten ontwikkelen, idem trouwens EchtGaaf. Iets minder emotioneel.
I´m back.
  maandag 12 januari 2009 @ 22:03:21 #183
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64968599
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Ryan3 het volgende:

Eensch. De hoer van de SC en nog een partijdige hoer ook.
pi_64968681
quote:
Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Klopkoek was wel een verfrissende user, net als jij trouwens, idd en het is zonde dat-ie weg is, hoewel ik dat niet geloof.
Dank je.
Laat ik het er op houden dat de meesten op enig moment terugkeren. Dus de hoop nog maar niet verliezen. Fok is wel verslavend en nog steeds een mooi forum. en nog steeds een mooie plek met doorgaans goedopgeleide mensen die hier leuk willen discussiėren.
quote:
Ze had iets heel bijzonders. Net zo´n klein stout katje. ik mis ze nog elke dag
pi_64968688
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:01 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om dat bannen hoor, daar zit ik helemaal niet op te wachten. Dat is meer jouw straatje.
Ach, man hopeloos sujet ben je toch hč (het is ook een beetje onderdeel van jullie calimero filosofie natuurlijk), het bannen heeft nooit iets met mij te maken gehad.
Altijd met de individu die geband wordt, eigen verantwoordelijkheid dus.
I´m back.
pi_64968720
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Gewoon een domme doos
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_64968744
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ja, nogal idd.
I´m back.
pi_64968755
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Gewoon een domme doos
Elseetje is allesbehalve dom.
pi_64968781
Maar je haat ze of
pi_64968933
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:04 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dank je.
Laat ik het er op houden dat de meesten op enig moment terugkeren. Dus de hoop nog maar niet verliezen. Fok is wel verslavend en nog steeds een mooi forum. en nog steeds een mooie plek met doorgaans goedopgeleide mensen die hier leuk willen discussiėren.
[..]
Het gaat er om dat het toch wat sleets begint te worden hier. Iedereen gaapt al bij wat de ander zegt. Velen kijken dan ook al jarenlang tegen elkaar aan.

Ik bedoel, ik vind zelfs JohnDope nog een verfrissende user.
En hij is trouwens heel aardig. Ik heb met hem gePMd.
I´m back.
pi_64969017
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het gaat er om dat het toch wat sleets begint te worden hier. Iedereen gaapt al bij wat de ander zegt. Velen kijken dan ook al jarenlang tegen elkaar aan.

Dat komt toch door het gedrag van een aantal usuals. Daardoor komen er nauwelijks nieuwe POL-users bij en als ze al komen dan zijn ze vaak snel weer weg.

Dan wordt het saai inderdaad, want de mening van een andere usual over een bepaald onderwerp kun je al dromen bij het lezen van de topictitel.
pi_64969153
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:10 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat komt toch door het gedrag van een aantal usuals. Daardoor komen er nauwelijks nieuwe POL-users bij en als ze al komen dan zijn ze vaak snel weer weg.

Dan wordt het saai inderdaad, want de mening van een andere usual over een bepaald onderwerp kun je al dromen bij het lezen van de topictitel.
Ja, klopt op den duur is het saai. Je kunt bepaalde redeneringen zo wat dromen. Je weet ook wat jezelf ertegen in wil brengen en hoe die opponent dan weer gaat reageren.
I´m back.
pi_64969303
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt op den duur is het saai. Je kunt bepaalde redeneringen zo wat dromen. Je weet ook wat jezelf ertegen in wil brengen en hoe die opponent dan weer gaat reageren.
Precies, herhaling van zetten. Tien keer dezelfde schaakpartij naspelen is ook oersaai. Ik zou ook zo gauw geen hapklare oplossing weten.
pi_64969464
Zitten we weer eens met een na een verkiezingsdip?

Het is ook elke keer hetzelfde, na een drukke periode zoals met verkiezingen komt het gezeur op modjes en usuals die een andere behandeling zouden krijgen. En om nu die reacties waar KK van over de schreef gaat te bestempelen als zuigen is wel een hele grote devaluatie van de term zuigen

KK kan een prima user zijn om mee te discussiėren maar helaas houdt hij het discussiėren nooit lang vol.
pi_64969473
De vaste bezoekers van POL allemaal een schop onder hun hol geven en opnieuw beginnen
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 12 januari 2009 @ 22:34:55 #196
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64970413
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:06 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Elseetje is allesbehalve dom.
Heb je d'r weleens op een politieke mening kunnen betrappen dan? Volgens mij kwam ze bijna uitsluitend in de SC.

Ach, ze maakte weinig spelfouten, maar daar hebben die middelbare scholieren tegenwoordig ook de spellingschecker voor. Zit zelfs al ingebouwd in Firefox.
pi_64970461
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Dat hebben wel meer mensen. Ik geloof dat Apropos nog een bezoekje van z'n broers kan verwachten en mij komt hij op de dag des oordeels met een bijbel om m'n oren slaan. Op zich is het een 'originele' user, maar dat komt meer omdat hij een nogal laten we zeggen onorthodox wereldbeeld heeft.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_64970721
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:34 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Heb je d'r weleens op een politieke mening kunnen betrappen dan? Volgens mij kwam ze bijna uitsluitend in de SC.

Ach, ze maakte weinig spelfouten, maar daar hebben die middelbare scholieren tegenwoordig ook de spellingschecker voor. Zit zelfs al ingebouwd in Firefox.
Spelfouten ja, dat was een verhaal apart bij Elseetje.
Ze zat in dat TTK topic, en werd toen op haar spelfoutnazisme aangevallen, geloof ik, en toen plaatste ze een repliek in TTK-fb vol met d/t fouten. Was echt te hilarisch voor woorden. Daarna was ze gauw weg. Wrs is ze gewoon nog op Fok! hoor, onder een andere naam. Net als Lupa_solitaria en de naam waaronder ze nu spuwt Isegrim.
Maar het was in POL verder gewoon weer een vrouw die dacht via haar vrouwzijn ipv argumenten een punt te kunnen maken. Zijn er meerderen van geweest. Maar dat werkt bij linksjes en rechtsjes doorgaans niet.
I´m back.
pi_64970812
quote:
Op maandag 12 januari 2009 22:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat hebben wel meer mensen. Ik geloof dat Apropos nog een bezoekje van z'n broers kan verwachten en mij komt hij op de dag des oordeels met een bijbel om m'n oren slaan. Op zich is het een 'originele' user, maar dat komt meer omdat hij een nogal laten we zeggen onorthodox wereldbeeld heeft.
En in de PM is hij heel aardig. Geen kwaaie jongen.
En ik moet altijd heel hard lachen als ik hem tegenkom op Fok!. .
I´m back.
pi_64971120
Is dit SC?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')