Ik dacht dat jij gewoon een clown was...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:17 schreef Tup het volgende:
Je moest eens weten van wie ik een kloon ben.
Dacht Bassie de advocaatquote:Op maandag 5 januari 2009 14:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij gewoon een clown was...
een luchtige noot kan wel eensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:55 schreef Bluesdude het volgende:
Petitie verbod op Groen-links
is het niet beter dit soort flauwekultopics direct dicht te gooien ....
laten doorsudderen is het niveau van heel Pol nog verder onderuit halen..
Is geedit maar het is niet bepaald ban waardigquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan er iets aan JohnDope gedaan worden?
Bond Italië: 'boycot Joden!'
Beschuldiging van anti-semitisme, omdat ik gebaseerd op zijn lul-tirade een logische vraag stel, die hij weigert te beantwoorden.
Ah, het is dus geoorloofd om wild in het rond te trappen naar iedereen die het oneens is met je? Vind je het goed dat ik deze quote van jou bewaar, zodat jullie mij ook niet kunnen bannen als ik op dezelfde manier tekeerga?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is geedit maar het is niet bepaald ban waardig
joh... pol stikt en stinkt van die luchtige noten...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
een luchtige noot kan wel eens
er wordt iedere dag over en weer beschuldigd van terrorist tot hippie tot nazi tot stalin aanhanger, als ik die allemaal moet gaan bannen dan houden we geen users over.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ah, het is dus geoorloofd om wild in het rond te trappen naar iedereen die het oneens is met je? Vind je het goed dat ik deze quote van jou bewaar, zodat jullie mij ook niet kunnen bannen als ik op dezelfde manier tekeerga?
daar heb je gelijk in.... de selectie van users moet vanuit de foktop georganiseerd worden... dit is dweilen met de kraan open....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
er wordt iedere dag over en weer beschuldigd van terrorist tot hippie tot nazi tot stalin aanhanger, als ik die allemaal moet gaan bannen dan houden we geen users over.
Case in point:quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:43 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in.... de selectie van users moet vanuit de foktop georganiseerd worden... dit is dweilen met de kraan open....
het ordinaire gebash gaat gewoon door in dat topic....
Ik hoop vooral dat hij in het vervolg zijn verstand gebruikt en niet meeloopt met demonstraties waardoor hij dit soort reacties op roept...quote:Op zondag 11 januari 2009 10:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik hoop echt dat Van Bommel dit te lezen krijgt.
Oh ja. Dus omdat je voor nazi uitgemaakt wordt als je een bepaalde mening hebt, moet je vooral die mening maar niet uiten? Lid van de PVV zeker, jij?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:15 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat hij in het vervolg zijn verstand gebruikt en niet meeloopt met demonstraties waardoor hij dit soort reacties op roept...
Hij zou zich daar niks van moeten aantrekken en staan voor 'zijn' zaak.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Oh ja. Dus omdat je voor nazi uitgemaakt wordt als je een bepaalde mening hebt, moet je vooral die mening maar niet uiten? Lid van de PVV zeker, jij?
Van Bommel is een publiek persoon, dus dan weet je dat je overtrokken reacties naar je hoofd kan krijgen. Feit is dat hij met een demonstratie meeliep die sterk antisemitisch van karakter was.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oh ja. Dus omdat je voor nazi uitgemaakt wordt als je een bepaalde mening hebt, moet je vooral die mening maar niet uiten? Lid van de PVV zeker, jij?
Ik hoop het ook. Wellicht zet dit hem aan het denken en stelt hij zijn vunzige praatjes wat bij.quote:Op zondag 11 januari 2009 10:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Case in point:
Bond Italië: 'boycot Joden!'
Ik hoop echt dat Van Bommel dit te lezen krijgt.
Was dat zo ? Wat ik las in de kranten had ik niet het idee dat de demo sterk antisemitisch was.. Wel sterk antizionistisch.. Het lijkt mij zo dat je politiekcorrect terugvalt op het taboe van kriitiek hebben op Israel..quote:Op zondag 11 januari 2009 11:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Van Bommel is een publiek persoon, dus dan weet je dat je overtrokken reacties naar je hoofd kan krijgen. Feit is dat hij met een demonstratie meeliep die sterk antisemitisch van karakter was.
Het zou deze lieden sieren als ze dan ook demonstreren voor de bezette Westelijke Sahara en tegen de muur in Saudi Arabie. Dat doen ze niet, net zo min als ze zich druk maken over de genocide in Darfur. Dat zegt alles over deze lui.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Was dat zo ? Wat ik las in de kranten had ik niet het idee dat de demo sterk antisemitisch was.. Wel sterk antizionistisch.. Het lijkt mij zo dat je politiekcorrect terugvalt op het taboe van kriitiek hebben op Israel..
Door dit taboe kon israel zijn gang gaan en nog steeds... In 1948 reeds hadden de westerse landen moeten voorkomen dat Israel zou ontstaan en zo miljoenen Europeanen en Amerikanen het gebied laten inpikken....de westerse landen konden dat moreel niet..... immers .. het leek zo verdomd veel op anti-semitisme ... Nog steeds niks geleerd? Dries van Agt wel...
Wat een flauwekul.. ..je kunt niet tegelijk voor alle ellende in de wereld aandacht vragen .quote:Op zondag 11 januari 2009 14:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zou deze lieden sieren als ze dan ook demonstreren voor de bezette Westelijke Sahara en tegen de muur in Saudi Arabie. Dat doen ze niet, net zo min als ze zich druk maken over de genocide in Darfur. Dat zegt alles over deze lui.
Het is pure Jodenhaat. Om met Melkert te spreken: Wakker worden, Nederland!
Ga er eens inhoudelijk op in.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat een flauwekul.. ..je kunt niet tegelijk voor alle ellende in de wereld aandacht vragen .
En dat niet doen is geen bewijs van jodenhaat... kijk naarj ezelf wat betreft ethnsiche haat..
Ik ben er toch inhoudelijk op ingegaan !!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga er eens inhoudelijk op in.
Voor betreft dat laatste: welke etnische haat?
Nee, alleen wat gescheld.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:39 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ben er toch inhoudelijk op ingegaan !!
wbt ethnische haat: jouw soort systematisch negeren van de palestijnse slachtoffers... hun gevoelens vind je niet belangrijk.... kijk nog eens goed naar die attitude ... weet je zeker dat jij niet uit ethnische haat zit te brallen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |