quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Tja..1986 het volgende:[..]
Volgens mij is de basis van het probleem de grondwet (vrijheid van vereniging). Met die 40.000 maak je het alleen bespreekbaar in de 2de kamer, dus dit is een beetje een hopeloos verhaal.
CP86 is destijds ook verboden...(maar dat terzijde)
Waar het mij om gaat is het betuttelende gedrag van de politiek. Verbieden verbieden verbieden en afschaffen dat is het enige dat ze nog kunnen in Den-Haag. Het is waarschijnlijk de makkelijkste manier van het voeren van politiek. Ik zal even wat verboden opnoemen die in 2008 zijn ingevoerd of bedacht.
Rookverbod
Paddo verbod
Verbod op sex met dieren
Samenscholingsverbod
Coffeeshop in de buurt van scholen verbod
Natuurlijk zal er geen verbod op Groen-links komen maar het wordt tijd dat Den-Haag wakker geschud wordt met de boodschap dat wij het verbieden en controleren meer dan zat zijn. Als ik mijn hele leven wil laten bepalen ga ik wel in China wonen... Ow wacht eens zou dat de reden zijn dat Bakellende vooraan stond in China? Hij ziet dat natuurlijk wel zitten zo'n brave onderdanige bevolking. Die niets durft te zeggen of te doen tegen de regering.
En aangezien Femke Halsema heeft besloten na de volgende verkiezingen bereid te zijn mee te gaan regeren wil ik nu alvast voorkomen dat we straks nog meer achterlijke verboden krijgen... Denk aan,
Verbod op sex in de struiken.
Verbod op sex met plantaardigen
Verbod op auto's
Verbod op benzine
Verbod op Plastic
en zo kan ik nog wel een hele poos doorgaan
Help Geert Wilders de vrijheid van het debat te behouden steun hem door een klein bedrag te storten op Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag