abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:33:10 #1
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_64842573
Aangezien Groen-links een verbod op vuurwerk wil en er fanatiekelingen zijn die middels een petitie dit bespreekbaar hebben gemaakt in de tweede kamer wil ik middels een petitie een verbod op Groen-links :p dus als jullie even met zijn alleen (ongeveer 40000 man) willen tekenen.
Help Geert Wilders de vrijheid van het debat te behouden steun hem door een klein bedrag te storten op Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag
pi_64842672
Ik doe mee
pi_64842686
Count me in !
pi_64842698
Helaas mag een politieke partij niet zomaar verboden worden.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:37:19 #5
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64842703
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik doe mee
Lang leve mij! *O*
pi_64842715
Signed.
Gouwe tande zijn toch geen echte tande!
*Tot onze grooste spijt is de cursus omgaan met teleurstellingen afgelast.*
pi_64842722
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef Tja..1986 het volgende:
Zijn er eerst weer 40.000 handtekeningen nodig om die regel ongedaan te maken ofzo?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:43:30 #8
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_64842939
Hoi
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  FOK!fotograaf vrijdag 9 januari 2009 @ 10:46:17 #9
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_64843060
Kunnen we dan die Christelijke partijen + PVDA ook even meenemen?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 9 januari 2009 @ 10:47:52 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_64843127
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
Ik doe mee
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_64843161
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Zijn er eerst weer 40.000 handtekeningen nodig om die regel ongedaan te maken ofzo?
Volgens mij is de basis van het probleem de grondwet (vrijheid van vereniging). Met die 40.000 maak je het alleen bespreekbaar in de 2de kamer, dus dit is een beetje een hopeloos verhaal.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:50:55 #12
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64843253
En dan fan zijn van de Partij van de VRIJHEID
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64843395
Ik ben tegen het verbod maar vóór Femke Halsema.

Lastige keuze.
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:55:06 #14
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64843431
Je hebt hier toch wel toestemming voorvan FOK!forum hè?
Laffe huichelaar
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:08:51 #15
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_64843936
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Volgens mij is de basis van het probleem de grondwet (vrijheid van vereniging). Met die 40.000 maak je het alleen bespreekbaar in de 2de kamer, dus dit is een beetje een hopeloos verhaal.
CP86 is destijds ook verboden...(maar dat terzijde)

Waar het mij om gaat is het betuttelende gedrag van de politiek. Verbieden verbieden verbieden en afschaffen dat is het enige dat ze nog kunnen in Den-Haag. Het is waarschijnlijk de makkelijkste manier van het voeren van politiek. Ik zal even wat verboden opnoemen die in 2008 zijn ingevoerd of bedacht.

Rookverbod
Paddo verbod
Verbod op sex met dieren
Samenscholingsverbod
Coffeeshop in de buurt van scholen verbod

Natuurlijk zal er geen verbod op Groen-links komen maar het wordt tijd dat Den-Haag wakker geschud wordt met de boodschap dat wij het verbieden en controleren meer dan zat zijn. Als ik mijn hele leven wil laten bepalen ga ik wel in China wonen... Ow wacht eens zou dat de reden zijn dat Bakellende vooraan stond in China? Hij ziet dat natuurlijk wel zitten zo'n brave onderdanige bevolking. Die niets durft te zeggen of te doen tegen de regering.

En aangezien Femke Halsema heeft besloten na de volgende verkiezingen bereid te zijn mee te gaan regeren wil ik nu alvast voorkomen dat we straks nog meer achterlijke verboden krijgen... Denk aan,

Verbod op sex in de struiken.
Verbod op sex met plantaardigen
Verbod op auto's
Verbod op benzine
Verbod op Plastic
en zo kan ik nog wel een hele poos doorgaan
Help Geert Wilders de vrijheid van het debat te behouden steun hem door een klein bedrag te storten op Bankrekeningnr: 67.04.72.344 t.n.v. Stichting Vrienden van de PVV te Den Haag
pi_64843945
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:50 schreef -skippybal- het volgende:
En dan fan zijn van de Partij van de VRIJHEID
Die zelf vast ook weleens slachtoffer is geweest van acties als deze.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:12:55 #17
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_64844072
Ik wil wel tekenen om Rouvoet af te serveren...
WOS'ser for life.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:12:59 #18
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_64844079
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:09 schreef RensWisse het volgende:

[..]

Die zelf vast ook weleens slachtoffer is geweest van acties als deze.
Dus?
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_64844098
Je hebt weinig kaas gegeten van de betekenis van het woord vrijheid he?

Geldt ook als het je even niet uitkomt..:W

btw, kut lemming en dat in POL.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_64844180
Ja, ik doe mee!
Stelletje idioten zijn het. Beetje vuurwerk lopen verbieden
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:31:07 #21
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_64844807
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef weert-gilders het volgende:
Waar het mij om gaat is het betuttelende gedrag van de politiek. Verbieden verbieden verbieden en afschaffen dat is het enige dat ze nog kunnen in Den-Haag. Het is waarschijnlijk de makkelijkste manier van het voeren van politiek. Ik zal even wat verboden opnoemen die in 2008 zijn ingevoerd of bedacht.
Verbod om moskeeën te bouwen
Verbod om een huwelijkspartner uit het buitenland te halen
Verbod om een burka of burkini te dragen
.......
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:47:58 #22
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64845464
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:37 schreef Tja..1986 het volgende:
Dan maken we daar eerst een petitie voor.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 9 januari 2009 @ 11:49:57 #23
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_64845528
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan maken we daar eerst een petitie voor.
Jammer dat een petitie iets alleen bespreekbaar maakt in de kamer en dat het niet bindend is
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:13:11 #24
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_64846470
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:49 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Jammer dat een petitie iets alleen bespreekbaar maakt in de kamer en dat het niet bindend is
Weer een vorm van nep-democratie. Net zoals het "referendum" voor de EU-grondwet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_64847516
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Weer een vorm van nep-democratie. Net zoals het "referendum" voor de EU-grondwet.
Natuurlijk niet.
Ik wed dat er meer voor dan tegenstanders zijn voor het vuurwerk beleid zoals het nu is.
Áls het echt verboden zou worden door het kabinet, dan zijn binnen 10 uur alweer 40.000 handtekeningen verzameld om het verbod af te schaffen. Zo blijf je bezig.
Lurkturk
pi_64847804
Wat een kansloos kuttopic zeg. Kickje ONZ? TS spreekt zich uit tegen semi-verboden maar zinkt ondertussen naar trieste dieptes.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:06:02 #27
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_64848216
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:31 schreef Pool het volgende:

[..]

Verbod om moskeeën te bouwen
Verbod om een huwelijkspartner uit het buitenland te halen
Verbod om een burka of burkini te dragen
.......
Je kan onderscheid maken tussen zinnige en onzinnige verboden het verbod op moord is een zinnig verbod... het verbod op paddo's is onzinnig omdat die dingen nou eenmaal overal groeien waar het vochtig is.

Het boerka verbod is een zinnig verbod omdat met een boerka vrouwen worden onderdrukt.
Het verbod op importbruiden is in die zin zinnig dat er hier zat geschikte huwelijks kandidates/en wonen aangezien Nederland niet zo groot is is het importeren van mensen sowieso geen goed idee.
Verbod om moskeeen te bouwen is zinnig maar vind wel dat het aangevuld moet worden met een verbod op de bouw van nieuwe kerken.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:18:49 #28
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_64848695
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:06 schreef weert-gilders het volgende:
Je kan onderscheid maken tussen zinnige en onzinnige verboden het verbod op moord is een zinnig verbod... het verbod op paddo's is onzinnig omdat die dingen nou eenmaal overal groeien waar het vochtig is.
Okey, laten we hierbij dus vaststellen dat je niet principieel tegen verboden bent, maar alleen tegen de verboden die jij zelf onzinnig vindt.
quote:
Het boerka verbod is een zinnig verbod omdat met een boerka vrouwen worden onderdrukt.
Met vuurwerk wordt jaarlijks voor miljoenen aan schade aangericht aan anderen. Ik durf te stellen dat die groter is dan de totale schade die burka's in Nederland toebrengen aan vrouwen.
quote:
Het verbod op importbruiden is in die zin zinnig dat er hier zat geschikte huwelijks kandidates/en wonen aangezien Nederland niet zo groot is is het importeren van mensen sowieso geen goed idee.
Ah, de PVV weet welke bruiden voor mensen geschikt zijn? Goede vrijheidspartij!

Aangezien Nederland niet zo groot is, is het misschien verstandig om vuurwerk op bepaalde plaatsen te concentreren waar het professioneel wordt afgestoken.
quote:
Verbod om moskeeen te bouwen is zinnig maar vind wel dat het aangevuld moet worden met een verbod op de bouw van nieuwe kerken.
Waarom? Ze worden niet in jouw tuin gebouwd hoor. Waarom wil jij verbieden wat anderen bouwen?

-------------------

Begrijp me goed. Ik ben tegen een vuurwerkverbod, maar ik erken dat dit om pragmatische redenen is. Er zijn best argumenten voor een verbod, maar wat mij betreft betere argumenten tegen een verbod.

Maar jouw houding is hypocriet. Het lijkt alsof je opkomt voor de vrijheden van de burger tegenover een betuttelende overheid. Dat is echter niet zo. Jij wil gewoon ándere verboden, die net zo goed, en misschien zelfs nog meer betuttelend zijn.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 13:32:52 #29
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_64849230
Het is natuurlijk wel een mooi signaal... maar niet dat het iets uithaalt.
Maar waar is die petitie.. Ik wil hem graag tekenen.
pi_64849245
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:18 schreef Pool het volgende:
Met vuurwerk wordt jaarlijks voor miljoenen aan schade aangericht aan anderen. Ik durf te stellen dat die groter is dan de totale schade die burka's in Nederland toebrengen aan vrouwen.
[misplaatste grap]
Die boerka's zijn wel brandgevoeliger dan normale kleding.
[/misplaatste grap]
Lurkturk
pi_64849275
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef weert-gilders het volgende:
Waar het mij om gaat is het betuttelende gedrag van de politiek. Verbieden verbieden verbieden en afschaffen dat is het enige dat ze nog kunnen in Den-Haag.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:33 schreef weert-gilders het volgende:
in de tweede kamer wil ik middels een petitie een verbod op Groen-links
Hypocriet kutventje.
pi_64849615
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 12:44 schreef LuisEnrike het volgende:

[..]

Natuurlijk niet.
Ik wed dat er meer voor dan tegenstanders zijn voor het vuurwerk beleid zoals het nu is.
Áls het echt verboden zou worden door het kabinet, dan zijn binnen 10 uur alweer 40.000 handtekeningen verzameld om het verbod af te schaffen. Zo blijf je bezig.
De kamer zal er slechts een keer over spreken en wellicht stemmen. Een anti-petitie zal hooguit een paar seconden besproken worden en worden afgeschoten. Zo blijf je dus niet bezig.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:13:32 #33
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64850748
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 11:13 schreef One_of_the_few het volgende:
Je hebt weinig kaas gegeten van de betekenis van het woord vrijheid he?

Geldt ook als het je even niet uitkomt..:W

btw, kut lemming en dat in POL.
Jawel, dat is datgene wat stukje bij beetje terug gedrongen wordt door onze overregulerende regering met teveel moraalridders in de stoelen van belang.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
pi_64850861
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:13 schreef Painted_Horse het volgende:

[..]

Jawel, dat is datgene wat stukje bij beetje terug gedrongen wordt door onze overregulerende regering met teveel moraalridders in de stoelen van belang.
en waar TS lekker aan mee doet
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_64850986
Alle mensen die die vuurwerkverbod petitie hebben getekend, maar als klein ventje vrolijk met vuurwerk speelden met oud&nieuw, mogen wat mij betreft de kogel .

Smerig volk.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:26:54 #36
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_64851256
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 13:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

[..]

Hypocriet kutventje.
Zie je hoe absurt het hele verhaal wordt....

Voor alles is een voor en een tegen. Met ieder verbod trap je iemand voor de schenen en wordt er iemand blij.
Bij bijvoorbeeld een boerkaverbod hoe ver ga je daar in? boerka over het algemeen verbieden? of boerka slechts daar waar hij niet passend is verbieden. Dus bijvoorbeeld tijdens het werk in openbare functie en op vliegvelden dus daar waar iemand herkenbaar moet zijn.

Paddoverbod hoe kun je iets verbieden dat overal waar het donker en vochtig is wil groeien? Bovendien is er een grote vraag vanuit de markt dus drijf je zoiets de illegaliteit in met alle nadelige gevolgen van dien.

Vuurwerk verbod tja het is slecht voor het milieu zegt men...Maar denk eens aan de economische gevolgen. Hoe vangt men dat in China op? Juist al deze arbeidsplaatsen in de vuurwerk industrie komen te vervallen waardoor men een nog groter overschot krijgt aan arbeidskrachten waardoor producten uit China nog goedkoper worden. Winkeliers die een substantieel deel van hun jaarlijkse inkomsten missen. Het vervoer de op en overslag van vuurwerk allemaal inkomsten die verdwijnen.

Mijn idee geef bij ieder verkocht stuk vuurwerk een papieren afvalzak. Zorg dat de plastic delen zoveel mogelijk vervangen worden door milieuvriendelijke afbreekbare delen.

Dus wat nu wel duidelijk wordt is dat verboden over het algemeen eigenlijk misplaatst zijn. Sturen, begeleiden of reguleren zou veel beter zijn. Kijk er zijn natuurlijk altijd zaken die echt verboden moeten worden. Maar wat wel naar voren komt is dat de meeste verboden een ongewenst neven effect hebben.
pi_64851567
Count me in!
Groen-Links
PSN: JoeyvR_
pi_64851684
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:26 schreef weert-gilders het volgende:
blabla.
Lekker boeiend wat je allemaal te vertellen hebt. Op het moment dat jij ZELF pleit voor een verbod, is je hele betoog in één ruk waardeloos.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:55:39 #39
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_64852452
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Lekker boeiend wat je allemaal te vertellen hebt. Op het moment dat jij ZELF pleit voor een verbod, is je hele betoog in één ruk waardeloos.
Tja ach mja... tis maar in welke context jij het graag wil zien Want in plaats van een helder antwoord te geven vanuit jouw visie kun jij alleen maar schoppen... met een oplossing kom je niet

De discussie over verbieden en verboden is los daar gaat het mij om... En dat ik, jij, wij, jullie, zij zo nu en dan de mening bij moet stellen of herzien is volstrekt normaal. Want sommige dingen worden nou eenmaal vaak in de loop van een proces duidelijk. Zoiets heet leren...

Mijn persoonlijke mening is dat men zonder Groen-links een stuk beter af zou zijn (blijkbaar zijn er nog veel meer mensen met deze mening) het grote voordeel daarvan is dat jij die mening nooit en te nimmer kunt verbieden
pi_64853378
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef weert-gilders het volgende:
Tja ach mja... tis maar in welke context jij het graag wil zien Want in plaats van een helder antwoord te geven vanuit jouw visie kun jij alleen maar schoppen... met een oplossing kom je niet

De discussie over verbieden en verboden is los daar gaat het mij om... En dat ik, jij, wij, jullie, zij zo nu en dan de mening bij moet stellen of herzien is volstrekt normaal. Want sommige dingen worden nou eenmaal vaak in de loop van een proces duidelijk. Zoiets heet leren...

Mijn persoonlijke mening is dat men zonder Groen-links een stuk beter af zou zijn (blijkbaar zijn er nog veel meer mensen met deze mening) het grote voordeel daarvan is dat jij die mening nooit en te nimmer kunt verbieden
tja, en dat je dan precies Groen Links als voorbeeld neemt, zeg maar de partij die veel van de voorbeeldverboden die jij opnoemt niet steunt, zegt ook wel weer genoeg. Vervolgens nog even alle verboden van partij #2 van de verboden, de PVV, goedkeuren en het plaatje is compleet:

Het gaat jou totaal niet om het verbieden zelf of om uberhaupt daar een discussie over te starten, maar om het afzeiken van GL omdat zij een verbod op vuurwerk willen. Hoera, weer een stok om mee te slaan.
pi_64853701
Ik teken alles wat anti-Groenlinks is.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 9 januari 2009 @ 15:38:23 #42
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_64854252
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:19 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

tja, en dat je dan precies Groen Links als voorbeeld neemt, zeg maar de partij die veel van de voorbeeldverboden die jij opnoemt niet steunt, zegt ook wel weer genoeg. Vervolgens nog even alle verboden van partij #2 van de verboden, de PVV, goedkeuren en het plaatje is compleet:

Het gaat jou totaal niet om het verbieden zelf of om uberhaupt daar een discussie over te starten, maar om het afzeiken van GL omdat zij een verbod op vuurwerk willen. Hoera, weer een stok om mee te slaan.
Het moge duidelijk zijn dat we hier te maken hebben met een fan? Even voor de duidelijkheid... Ik heb niets met Groen-links het zal me worst wezen wat ze doen zolang ze niet aan de macht zijn of komen. Net als de partij voor de dieren de SGP en zo heb je nog wel wat van die partijen die niet binnen mijn denkwijze passen.

En het gaat me weldegelijk om de verboden misschien een goed idee voor een nieuw topic... Verbieden moet verboden worden
pi_64855159
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:38 schreef weert-gilders het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat we hier te maken hebben met een fan?
Nope.
quote:
Even voor de duidelijkheid... Ik heb niets met Groen-links het zal me worst wezen wat ze doen zolang ze niet aan de macht zijn of komen. Net als de partij voor de dieren de SGP en zo heb je nog wel wat van die partijen die niet binnen mijn denkwijze passen.
"het zal me worst wezen wat ze doen"....ook weer een prachtig staaltje tekst van weert-gilders die die in dezelfde zin verderop volledig ontkracht.
quote:
En het gaat me weldegelijk om de verboden misschien een goed idee voor een nieuw topic... Verbieden moet verboden worden
Het gaat je wel degelijk om de verboden en daarvoor wil je een nieuw topic starten.

M.a.w.: het ging je in dit topicje dus wel om GroenLinks.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:52:56 #44
240657 weert-gilders
Verdeel en heers
pi_64857552
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Nope.
[..]

"het zal me worst wezen wat ze doen"....ook weer een prachtig staaltje tekst van weert-gilders die die in dezelfde zin verderop volledig ontkracht.
[..]

Het gaat je wel degelijk om de verboden en daarvoor wil je een nieuw topic starten.

M.a.w.: het ging je in dit topicje dus wel om GroenLinks.
Wat wil je nu bewijzen? Of wat is je doel? Heb nog niets zinnigs uit jouw richting gezien of gelezen wat eventueel bij zou kunnen dragen aan een oplossing... Het enige wat je doet is mijn ideeen afzeiken en jouw interpetatie eraan geven Dus tenzei je met iets "zinnigs komt" Verbied ik het je om nog langer door te gaan
  vrijdag 9 januari 2009 @ 16:55:04 #45
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_64857636
Ah, het is wel weer duidelijk wie het liefst een dictatuur hebben dankzij dit topic. Een partij willen verbieden omdat ze misschien wel een verbod gaan instellen als ze eventueel in de regering komen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_64858456
"signed"

pi_64858578
Hahaha.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64861775
waar kan ik tekenen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')